KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010

Started by Thomas, November 29, 2009, 17:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Budda

Fy faen, hvor deilig dette var. Imponert over gutta
Endre

JanPSyse

Det skal nevnes til Manu sitt forsvar at Wes Brown faktisk spilte på Leeds nesten hele kampen. Dagens dårligeste spiller. ;D
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Stifler

Så utrolig deilig!

Deiligste var å se ansiktet til manu fansen på Harveys i Kr.sand !
-Nr 2 er den første taperen-

baste

Når Leeds holder tett bakover, som vi så ofte før har gjort...så vinn vi kamper. Denne dagen skal nytes og huskes lenge..  :D

MooCow

Godt nytt år folkens :DDDD Heeeeerle !!!

Håkon

;Dstolt stolt, endelig stor, stor glede. Scum

alltid Leeds, forever imotgang og medgang
Leeds for alltid

Leedsulf

Fantastisk opplevelse, og det beste er at det var fortjent.

Forresten, kan Wes Brown spille i Premier League, er det håp for oss også. Tror jeg må finne frem skoene igjen for å sikre pensjonen.

haak-d

Ubeskrivelig deilig og for en start på det nye året :)

Gratulerer til alle sammen :)

Stolt nå, for en innsats og guts gutta la ned. Ingen nevnt ingen glemt, men BB må være Kisnorbo. Han vant det aller aller meste.

Volda69

Det beste er at Leeds vann utan å legge seg bakpå og forsøke å kontre inn seieren. Leeds førte faktisk kampen på OT, iallefall til tider. Gratulerer, alle Leeds-vener!
MOT

Robert

Var god ja.
Men Casper gjorde noe sinnsyke reddninger også.
Og Beckford gjorde det vanskelig for de ekle røde forsvarerne.
Mange gode idag.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

fjellhaugen

Quote from: Brad's brother on January 03, 2010, 16:53:08
Fantastisk opplevelse, og det beste er at det var fortjent.

Forresten, kan Wes Brown spille i Premier League, er det håp for oss også. Tror jeg må finne frem skoene igjen for å sikre pensjonen.

;D ;D ;D

kan han, kan vi alle
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Yeboah

Det er bare å ta av seg hatten for våre gutter! For en fantastisk bragd og for en utrolig innsatsvilje hos alle gutta! Dette er helt ubeskrivelig. Stemningen på fotballpuben i Bergen var elektrisk! Minner for livet :D Vi har slått Man U på Old Trafford som League One lag. Dette hadde jeg ikke trodd. Også var det så fortjent så fortjent!!!

SÃ... STOLT!!!! SUPER LEEDS UNITED!

SirOlsen

Quote from: hallghel on January 03, 2010, 16:25:11
Quote from: stugu`n on January 03, 2010, 16:23:10
Quote from: hallghel on January 03, 2010, 16:20:55
Quote from: SirOlsen on January 03, 2010, 16:15:43
Quote from: ottiball on January 03, 2010, 16:14:22
Lurer på om jeg noensinde kommer ned igjen.
Husker ikke sist Leeds vant på Trafford.
Men det er det sikkert noen som har svar på.
Hadde smakt godt med noen øl nå,men det var den jævla jobben i kvel da.

Var ikke det julaften 91-92?
Her husker du nok feil. Siste seier på OT var i 1981, men vi slo MU hjemme en julaften på nittitallet.
:)

worthington han hette ??? shoot me if i`m wrong  ::)
Du slipper det skuddet, men det var David Wetherall.
Jeg er helt sikker på at det var enten i 91 eller 92 i slo ManU på julaften.. det var det året søskenbarnet mitt ble født og jeg var 11-12 år gammel da. og vi feiret jul hjem til onkel, som også er Leeds supporter.. vi satt og så kampen i penklærne til julaften, med Leeds drakt utapå xD
-SirOlsen-

Rudi G.

Denne seieren var så fortjent som en seier kan være ;D

Ambisjonsnivået vårt for denne sesongen må nå endres til å vinne to titler samt og spille europacup neste sesong!

Jarle Rune Mathisen

Kjære Leeds fans:-)

Dette er den mest utrolige og beste dagen på lang tid for meg. Har en fantastisk dag nå. Her i huset er det 3 sure man u medlemmer. Gud hjelpe meg kor æ koser mæ nu:-)

Gratulere til alle leeds tilhengere og nyt denne dagen og om 2 år er vi i PL igjen:-)

Jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiipppppppppppppppppppppppppppppppi, kor herlig det er å være leedsfans.

Leeds for ever:-)

Jarle Rune
Jarle Rune:-)

fjellhaugen

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Trond A

Imponerende start på det nye året.  ;D

Gratulerer alle Leeds supportere.  :)
Luscos medl. 338

willum

Quote from: SirOlsen on January 03, 2010, 16:56:04

Her husker du nok feil. Siste seier på OT var i 1981, men vi slo MU hjemme en julaften på nittitallet.

Jeg er helt sikker på at det var enten i 91 eller 92 i slo ManU på julaften.. det var det året søskenbarnet mitt ble født og jeg var 11-12 år gammel da. og vi feiret jul hjem til onkel, som også er Leeds supporter.. vi satt og så kampen i penklærne til julaften, med Leeds drakt utapå xD

Nå roter dere fælt. Leeds slo ManU 3-1 i Leeds på julaften i 1995. Deane, Yeboah og ... McAllister?
I 1994 vant vi 2-1 i Leeds. Wetherall og Deane. Vant vel 1-0 i 1997. Wetherall.

I 1991 ble det vel 1-1 etter at Sterland scoret på straffe. I romjulen kanskje?

Siste seier på OT i 81.

Pleinar

Denne kampen lever jeg på en stund nå. Hvis denne sesongen kan krones med opprykk er det helt optimalt.

Artig var det i alle fall. Trodde ikke det jeg så til tider. Leeds spilte god fotball. Tror nok at den typen fotball som spilles lengre opp i divisjonene passer bedre for Leeds en den Gung-Ho fotballen som regjerer i League One.

Det skal sies at Manure var svært svake. Synes ikke det så ut som om at de hadde dagen i det hele tatt. Dette tar ikke bort noe av den fantastiske prestasjonen det var av Leeds i dag.

Beckford? Prislappen ble nettopp for stor for alle lagene som kunne ha vært interessert. Nå sitter vi vel med ham til sommeren i alle fall.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Karl Hot Shot

Fantastisk med en seier på Old Trafford igjen! Siste gang Leeds United vant i Manchester var i 1981, da Brian Flynn satte inn 0-1-målet. Siste gang Leeds United vant mot Scum all over var på Elland Road i september 2002, da Harry Kewell satte inn seiersmålet (jeg satt ringside).

harvey

;DKjempekamp av vårt LEEDS, HIPP HIPP HURRA.
også mot manchester, enda betre.  Fantastisk lagseier.  
:D :D :D ;D

sveifors

Quote from: Pleinar on January 03, 2010, 17:01:18

Det skal sies at Manure var svært svake. Synes ikke det så ut som om at de hadde dagen i det hele tatt.

VI GJORDE DEM SVAKE, ikke gjør prestasjonen mindre.

ManU er vant med at lag legger seg for dem, Grayson gikk for seier, det e jævlig tøft.

Tenk på feige Wolves som sendte reservelaget fordi de var slått på forhånd
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Robert

Hahaha, akkurat sett intervju med Fergie.
Hva unnskyldningen var? For lite med kun 5 min..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Trulsaren

Uten tvil kanskje min beste dag som Leeds supporter. Var helt skjelven i pausen, og det å ha sin beste venn som scum supporter og på stolen ved siden av gjorde ikke det hele dårligere. Vi spilte en fantastisk match, og flere som har sakt at Leeds var nærmere 2-0 enn scums var 1-1, selv om begge hadde store sjanser. Var en engelskmann som spurte utenfor cupen hva stillingen ble "1-0 Leeds" sa jeg "Excellent, brilliant, I love it" svarte han.

Hvem faen er Neville? Hvem faen er Rooney? Hvem faen er Sir Alex?! Leeds pisset på Manu i dag, og når scums supportre leter etter unskyldninger, og snakker om Rio, Cantona og Smith vet vi at guttene gjorde en fantastisk jobb i dag!

29 år siden vi slo Scums i den drittbyen og fortsetter det slik er det to år til neste gang... Chelsea i neste runde?  :P

Marching on together folkens!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Hallgeir *

Quote from: willum on January 03, 2010, 17:00:30
Quote from: SirOlsen on January 03, 2010, 16:56:04

Nå roter dere fælt. Leeds slo ManU 3-1 i Leeds på julaften i 1995. Deane, Yeboah og ... McAllister?
I 1994 vant vi 2-1 i Leeds. Wetherall og Deane. Vant vel 1-0 i 1997. Wetherall.

I 1991 ble det vel 1-1 etter at Sterland scoret på straffe. I romjulen kanskje?

Siste seier på OT i 81.
Undertegnede har i alle fall sitt på det tørre.  ;)
Super Leeds since 1968

B-m

Quote from: ->Robert on January 03, 2010, 17:08:32

wtf sa han det??

syntes 5 var MYE, skulle vært 4
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ArneS

Nettopp kommet hjem fra Corner.    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Den 17. mann

willum

Quote from: ->Robert on January 03, 2010, 17:08:32

Hvor så du det?

Bites Yer Legs

Takk for kampen Fotballpuben. Fantastiske Leeds-supportere, blaserte scum-følgere. WE ALL LOVE LEEDS runget i kjelleren, deilig!
KEEP FIGHTING!!