KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010

Started by Thomas, November 29, 2009, 17:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

tobn på tur

Jaaaaaa kom nettopp hjem fra puben. Helt målløs. Fantastisk. Blir ikke bedre enn dette. Fult fortjent. Hederlig innsats av gutta.

MOT. We all love LEEDS

CoachKarlstad

Espen J

En herlig start på det nye året!! Såg kampen på TV hos en kompis som er SCUM supporter. Er deilig å kunne endelig ta igjen for all dritten han og andre SCUM supportere har slengt opp igjennom siste årene. En herlilg revansj.

Gratulerer til alle Leeds fans!!
SUPER LEEDS

Frode

Ikke for å være etterpåklok, men tenkte faktisk at dette kunne være kampen for Ankergren, gjennom at det kom til å bli en del avslutninger fra kort distanse.  For skuddstopper,det er han.  Redningen i det 94 min. var outstanding.

Budda

Quote from: ->Robert on January 03, 2010, 17:08:32
Hahaha, akkurat sett intervju med Fergie.
Hva unnskyldningen var? For lite med kun 5 min..

Hvor så du det? Kunne tenkt meg å sett det selv
Endre

Johrnino

"'Lord Nelson! Lord Beaverbrook! Sir Winston Churchill! Sir Anthony Eden! Clement Attlee! Henry Cooper! Lady Diana! Maggie Thatcher, can you hear me? Jeg har et budskap til dere, midt under valgkampen, vi har slått Manchester United ut av FA cupen i fotball! Your boys took one hell of a beating! Leeds har slått Manchester United i fotball! Vi er best i verden!"

vikingutt

Fantastisk! Dette ser jammen meg ut til å bli et fint år! Kunne ikke startet bedre!

Det å sende the scum ut av FA-Cupen var en ubeskrivelig følelse! Dette har eg ventet lenge på! TAKK LEEDS!

-=VIkinGutt=-

Trulsaren

Var vel tilfeldigvis noen her som tok opp denne kampen på DVD og som vil sende den til meg?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Andersen

Får vi hjemmekamp i neste runde? Vi får vel aldri 2. bortekamper på rad !  >:(  Håper barre Leedsspillerene lander på beina etter denne kampen ! Så vi ikke tryner mot Wycombe !  :-[ LEEDS4EVER.

Robert

Quote from: willum on January 03, 2010, 17:14:26

Hvor så du det?

Ser på ITV, streamer.
De viste det rett før WH - Arsenal startet.
mms://glbldigibr-655-400104.wm.llnwd.net/glbldigibr_655-400104/ITV1
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Robert

Quote from: B-m on January 03, 2010, 17:12:57

wtf sa han det??

syntes 5 var MYE, skulle vært 4

Tror det var det som var poenget ja, han diskuterte ihvertfall overtidsminutter når jeg kom fremfor tv'n.

B-m

Quote from: Andersen on January 03, 2010, 17:34:50
Får vi hjemmekamp i neste runde? Vi får vel aldri 2. bortekamper på rad !  >:(  Håper barre Leedsspillerene lander på beina etter denne kampen ! Så vi ikke tryner mot Wycombe !  :-[ LEEDS4EVER.

blir vel den 3. på rad isåfall? Spilte borte mot kettering
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trond A

Seieren i dag fører til at hjemmekamp mot Wallsall den 23.januar blir utsatt. Flott om ny kampdato hadde blitt tirsdagen etter en hjemmekamp om lørdagen, slik at en kunne fått med seg to kamper i løpet av noen dager.   :)
Luscos medl. 338

asLeeds

Ord for dagen; hehehehehehehehehe , livet e herligt dere ;D
DALHEIM WHITES

Masinga

Fantastisk! Må nesten tilbake til 2001 og den tid for å finne en større seier. Dersom spillerne viser samme guts og spilleforståelse i resten av kampene denne sesongen har vi ingenting å frykte.

På tide at Leeds gjør seg positivt bemerket i landets aviser!
Masinga, medl.nr. 1250

Promotion 2010

Quote from: B-m on January 03, 2010, 17:37:34
Quote from: Andersen on January 03, 2010, 17:34:50

blir vel den 3. på rad isåfall? Spilte borte mot kettering

Vi spilte borte mot Oldham også, dvs vi HAR alt tre borte på rad.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsulf

Dagens (forsinkede) julenøtt:

Hvem kom med følgende etter kampen i dag: -The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there.

Mulig det har blitt nevnt før i tråden, dog.

Robert

Fergie: "The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there."

Per Arne

Quote from: Brad's brother on January 03, 2010, 17:45:38
Dagens (forsinkede) julenøtt:

Hvem kom med følgende etter kampen i dag: -The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there.

Mulig det har blitt nevnt før i tråden, dog.

Møkkamannen som bare synker enda dypere...??
;D

Promotion 2010

Quote from: ->Robert on January 03, 2010, 17:47:49
Fergie: "The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there."

Det ble likevel spilt 6 minutter!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Quote from: Trulsaren on January 03, 2010, 17:34:12
Var vel tilfeldigvis noen her som tok opp denne kampen på DVD og som vil sende den til meg?

Jeg henger meg på denne. Vil gjerne ha denne på DVD!  :)

Send personlig melding eller send en mail.
Min første Leeds-kamp:

Budda

Endre

Bites Yer Legs

Manchester United manager Sir Alex Ferguson: "I must admit, I didn't expect that performance. If you don't start and the other team does, you're always up against it. Leeds had a far bigger appetite than us for the game. You need a a bit of luck and they got it, but they deserved it because they played really well. The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there."

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8438039.stm

Vet ikke jeg, men mulig at han faktisk er litt ydmyk?
KEEP FIGHTING!!

TUNI

Hadde ein kjempefin ettermiddag på Corners i Egersund sammen med
mange LEEDS supportere. Gratulerer til alle.
TERRY COOPER

Robert

Ydmyk? Han kom med den klagingen sin under et intervju, og mente tydeligvis at det skulle vært 7-8 min tilegg.

sportcarl1

helt sjukt underbart denna segern och det bästa av allt att manchester ställde upp med i princip så stark lag de hade och att leeds vann rättvisst, längtar till februari no och till de 2 hemmamatcherna jag skall se

Lucas the Kop Cat

De engelske kommentatorene på min streaming diskuterte hvor mye Fergie-time som ville bli lagt til. Det er vel blitt vist at MU får mer tillegstid enn andre lag når de ligger under. Ikke rart at det kalles Fergie-time og ikke injury time.

Hva var det å legge til for i 2. omgang? En skade (Becchio), ellers bare det vanlige. Byttene var det MU som stod for stort sett. I tillegg ga dommeren et halvt min mer tilleggstid enn annonsert før kanpen ble blåst av. Ã... sylde på for liten tid i en kamp som varte 97,5 min blir for dumt.

B-m

Vi hadd 54 % av possession. Ikke mange lag som har det mot scum på old trafford.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Bites Yer Legs

Quote from: ->Robert on January 03, 2010, 17:55:09
Ydmyk? Han kom med den klagingen sin under et intervju, og mente tydeligvis at det skulle vært 7-8 min tilegg.

Ok, ser at du så intervjuet så da stoler jeg på deg ;) 5 min var isåfall overdrevet, fyren må være litt forstyrret som kan påstå noe annet.. 0-1! 0-1! 0-1! ;D
KEEP FIGHTING!!