KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010

Started by Thomas, November 29, 2009, 17:06:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oggy

Så sykt herlig!!!!
Fikk dessverre ikke sett kampen, Viasat-abb. er sagt opp
pga. flytting.

Men dette var Konge  8)
Oggy

Trulsaren

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 03, 2010, 17:56:25
Quote from: ->Robert on January 03, 2010, 17:08:32
Hahaha, akkurat sett intervju med Fergie.
Hva unnskyldningen var? For lite med kun 5 min..

De engelske kommentatorene på min streaming diskuterte hvor mye Fergie-time som ville bli lagt til. Det er vel blitt vist at MU får mer tillegstid enn andre lag når de ligger under. Ikke rart at det kalles Fergie-time og ikke injury time.

Hva var det å legge til for i 2. omgang? En skade (Becchio), ellers bare det vanlige. Byttene var det MU som stod for stort sett. I tillegg ga dommeren et halvt min mer tilleggstid enn annonsert før kanpen ble blåst av. Ã... sylde på for liten tid i en kamp som varte 97,5 min blir for dumt.
Var en liten situasjon der Howson bydde opp til dans med dagens bestemann, Wes Brown. Tok noen minutter det, i tilegg til bytter og litt somling av Ankergreen. 5 minutter var i meste laget, men jeg tror Fergie misforstår, han mener naturlig nok at det er for begge omgangene det skal ligges til når vi har passerer 90 min :)
Quote from: Promotion 2010 on January 03, 2010, 17:51:28
Quote from: Trulsaren on January 03, 2010, 17:34:12
Var vel tilfeldigvis noen her som tok opp denne kampen på DVD og som vil sende den til meg?

Jeg henger meg på denne. Vil gjerne ha denne på DVD!  :)

Send personlig melding eller send en mail.
Om det er noen som har lyst å kopiere DVDen og sende den per post betaler jeg selvfølgelig portoen og litt i tips :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

Match Stats 
Manchester United  Leeds United 
18(5)  Shots (on Goal)  10(4) 
11  Fouls  10 
8  Corner Kicks  3 
1  Offsides  0 
46%  Time of Possession  54% 
2  Yellow Cards  2 
0  Red Cards  0 
6  Saves  7

asLeeds

Brown sku faktisk hatt minst 4 gule idag!!!
dommer var langt under pari idag!!

GGGGGGGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO  LLLEEEEEDDDSSSS
DALHEIM WHITES

readysteady

Quote from: Bites Yer Legs on January 03, 2010, 17:54:01
Manchester United manager Sir Alex Ferguson: "I must admit, I didn't expect that performance. If you don't start and the other team does, you're always up against it. Leeds had a far bigger appetite than us for the game. You need a a bit of luck and they got it, but they deserved it because they played really well. The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there."

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8438039.stm

Vet ikke jeg, men mulig at han faktisk er litt ydmyk?

Pøh, kan jeg aldri tenke meg.

Boos

Tok ikke opp kampen, såg den på viasat on demand, nettet ;)
Kommer jo vel i reprise på diverse kanaler etter hvert?
Men selvfølgelig har Riks TV kuttet ut SportN med Eurosport  :'(

Men ta kontakt om du har tatt opp da :D

Yeboah

Klubben må ta ansvar og få laget en DVD av denne kampen. Kommer til å bli en bestselger :)

Mats-

Tar av meg hatten og bøyer i støvet!

Der mistet vi Beckford, men han skrev seg inn i Leeds historien. I tillegg må en skryte av Kisnorbo, han så ut som en kriger der han marsjerte inn på banen med bandasjen og oppbrettet skjorte, samt under spillet gjorde han en fremragende figur. Deilig å vinne med lokal gutten Howson, med Leeds through and through Naylor og godeste Larry.

"I want to be a Premier League manager, but my aim is to get this club back there," the 40-year-old says in response to suggestions that he will inevitably be linked with top-flight vacancies. "I was in a comfortable job with Blackpool but when the chance came to come to Leeds, who I supported as a boy, it was the only option I wanted.

Han er med oss!

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Masinga

Pinlig av Ferguson:

Quote- Dommeren la til fem minutter på slutten, og det er en fornærmelse mot spillet, og mot de på banen.

BBC-journalist Jonathan Stevenson forundrer seg over utspillet.

- Det er godt at Fergie snakker med pressen, men det siste utsagnet er pinlig, skriver han på BBCs live-oppdatering.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2791417.ece
Masinga, medl.nr. 1250

CoachKarlstad

Fra artikkelen:

Svend Anders Karlsen-Moum fra Fredrikstad er redaktør i Leeds-supporternes medlemsblad i Norge. Han var på plass på Old Trafford i formiddag.

- Vi skal fly hjem i kveld, men vi kan vel snart fly selv. Dette kan jeg leve på et godt stykke ut i året, forteller han på telefon under Viasats sending.

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=599960

arneg

Bites Yer Legs

Quote from: readysteady on January 03, 2010, 18:11:39
Quote from: Bites Yer Legs on January 03, 2010, 17:54:01
Manchester United manager Sir Alex Ferguson: "I must admit, I didn't expect that performance. If you don't start and the other team does, you're always up against it. Leeds had a far bigger appetite than us for the game. You need a a bit of luck and they got it, but they deserved it because they played really well. The referee gave five minutes of injury time and that's an insult to the game, to the players out there."

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/8438039.stm

Vet ikke jeg, men mulig at han faktisk er litt ydmyk?

Pøh, kan jeg aldri tenke meg.

Helt enig ;)
KEEP FIGHTING!!

Hallgeir *

Quote from: Yeboah on January 03, 2010, 18:16:11
Klubben må ta ansvar og få laget en DVD av denne kampen. Kommer til å bli en bestselger :)
Er det i det hele tatt en oppegående supporter her inne som er det minste i tvil om at så vil skje?  :) ;)
Super Leeds since 1968

TK20

HELT SYKT! Har enda ikke kommet ned på bakken.

Prøver meg med en nøktern spillerbørs:

Ankers 9: Viser i dag HVA han kan. Og når han ikke viser hva han IKKE kan, blir det gull. Han skal ha mye av æren for dette.

Crowe 7: God kamp. Kunne vært mer villig offensivt, men han har vel fått beskjed om å velge tidspunktene med omhu. Redder scoring på streken. At han blir litt avkledd i blant får bare være.

Naylor 8: Meget god kamp defensivt, gjør det litt i overkant enkelt når han har rom med ballen offensivt.

Kisnorbo 10: Banens beste. Bedre kamp av en stopper tror jeg ikke jeg har sett, må i så fall tilbake til Ferdinand mot Deportivo på ER i 2001. Vinner alle dueller, og har roen når han trenger det. Denne karen blir med oss opp i PL.

Hughes 5: Dårlig kamp, selv omgivelsene tatt i betraktning. Offensivt var han krise, og var ofte skyld i at vi mistet ball og ble kontret mot. Vant sjelden noen dueller, men dersom han gjorde det var det litt flaks.

Howson 8: Ble litt sliten, men jobbet og slet hele kampen gjennom. Gjør en slitejobb på kanten.

Doyle 8: Jobber ekstremt godt. Er viktig ved siden av Killa.

Kilkenny 8: Meget god i første omgang. Roer ned når han må, setter fart når han kan. Gjør at vi får holdt ball i laget, og at motstander må løpe mellom. Gull verdt uansett om motstander er Barcelona eller Oxford. Jobber også meget godt defensivt. Falt litt i andre.

Johnson 9: Stor kamp av Bradders. Jobber, løper, fighter, takler, finter, skyter. Konstant trussel på kant, flink til å finne rom. Deilig å ha ham tilbake!

Becchio 6: Ikke så bra. Holder greit på ballen, men spiller den ofte fra seg for seint og for dårlig. Skaper ingenting på egen hånd. Redd for at denne karen faller fra i CCC.

Beckford 8: Veldig god kamp. Avgjør kampen, og er en konstant trussel. Brown var svett.

pale

Og snakke om at fem minutter var for lite! For en dust! Det var et par bytter og en liten skade i 2 omgang. Tre minutter hadde vært passe.

Men for en fantastisk dag.
Lett å lage spillerbørs idag:
Leeds XI: 10 poeng hele gjengen! ;)

Yeboah

Quote from: hallghel on January 03, 2010, 18:48:00
Quote from: Yeboah on January 03, 2010, 18:16:11
Er det i det hele tatt en oppegående supporter her inne som er det minste i tvil om at så vil skje?  :) ;)

Hehe, regner med at det skjer ja ;) Håper det skjer fort. Skal til Leeds i slutten av januar :) Hadde vært flott med en sånn DVD med hjem i bagasjen :D

Leeds04

For en fantastisk kamp!
For en fantastisk start på det nye året!
Gutta oser av selvtillitt.

MOT
"Why settle for more, when you can settle for less"

Tom S

COME ON LEEDS !!

kilgallon

Sitter akkurat og ser Arsenal ta ledelsen mot West Ham. Arsenal på ER i 4. runde...?? Det hadde vært bra :)

ragnar

Spennende kamp dette. Helt klart at Leeds er i flytsonen om dagen og at denne sesongen ser ut til å ende med opprykk og kanskje tom en Wembley tur.  8)

Imponert over SG i dag. Han er den viktigste mannen å beholde. Selv om det ville vært lurt å beholde Becks ut sesongen tom om toons kommer med et tilbud på £2 mill. Opprykk er verdt mye mer og kanskje Becks signerer ny kontrakt i løpet av sommeren om det blir opprykk.  :o
*In El Loco we trust!*

Rudi G.

kenfred

Gratulerar med dagen, alle saman!
Heilt fantastisk!

Nokon som veit om trekninga vert sendt live?
Marching on togther! Forever Leeds!

B-m

Quote from: JohnnyDouglas on January 03, 2010, 18:54:56
HELT SYKT! Har enda ikke kommet ned på bakken.

Prøver meg med en nøktern spillerbørs:

Ankers 9: Viser i dag HVA han kan. Og når han ikke viser hva han IKKE kan, blir det gull. Han skal ha mye av æren for dette.

Crowe 7: God kamp. Kunne vært mer villig offensivt, men han har vel fått beskjed om å velge tidspunktene med omhu. Redder scoring på streken. At han blir litt avkledd i blant får bare være.

Naylor 8: Meget god kamp defensivt, gjør det litt i overkant enkelt når han har rom med ballen offensivt.

Kisnorbo 10: Banens beste. Bedre kamp av en stopper tror jeg ikke jeg har sett, må i så fall tilbake til Ferdinand mot Deportivo på ER i 2001. Vinner alle dueller, og har roen når han trenger det. Denne karen blir med oss opp i PL.

Hughes 5: Dårlig kamp, selv omgivelsene tatt i betraktning. Offensivt var han krise, og var ofte skyld i at vi mistet ball og ble kontret mot. Vant sjelden noen dueller, men dersom han gjorde det var det litt flaks.

Howson 8: Ble litt sliten, men jobbet og slet hele kampen gjennom. Gjør en slitejobb på kanten.

Doyle 8: Jobber ekstremt godt. Er viktig ved siden av Killa.

Kilkenny 8: Meget god i første omgang. Roer ned når han må, setter fart når han kan. Gjør at vi får holdt ball i laget, og at motstander må løpe mellom. Gull verdt uansett om motstander er Barcelona eller Oxford. Jobber også meget godt defensivt. Falt litt i andre.

Johnson 9: Stor kamp av Bradders. Jobber, løper, fighter, takler, finter, skyter. Konstant trussel på kant, flink til å finne rom. Deilig å ha ham tilbake!

Becchio 6: Ikke så bra. Holder greit på ballen, men spiller den ofte fra seg for seint og for dårlig. Skaper ingenting på egen hånd. Redd for at denne karen faller fra i CCC.

Beckford 8: Veldig god kamp. Avgjør kampen, og er en konstant trussel. Brown var svett.

Hughes var god! Becchio jobbet som en helt! 8 på begge
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kickthemdown

Hallo alle sammen! Tilbake på hotellet en liten tur før turen går ut på en eller annen pub. Dette er stort, så ufattelig stort. Ã... sitte blant røde på den møkkastadionen gjorde alt ekstra spesielt. Måtte tørke 2 skjulte tører når Leeds gutta sto å sang lenge etter kampslutt.

De hater oss. Virkelig. "Fcuk this. I would rather loose 5-0 to the bloody scousers". og.. "Come on.. Kill the bastards når taklingene haglet"

Man kan trygt si at dette er for meg iallefall tidenes største seier. Større blir det ikke.

Jeg visste forsåvidt at det laget vi har nå er sterkt, men så sterkt? Innsats , tæl OG DYKTIGHET oser det av. Jeg har funnet svakheter i laget vårt tidligere, jeg skal ikke nevne navn, men Ankergren, Hughes og t.o.m Howson har fått kjeft av meg. Jeg trekker alt tilbake. Legender hele gjengen. Vet ikke hvem jeg skal trekke spesielt fram, rett og slett fordi alle mann sto på som faen hele tiden.

Supporterne våre? Latterlig bra. Hele jævla Ols Shitford fulgte mere med på hva som skjedde der enn på banen. Vi lekte med de på banen og vi herjet med dem på tribunen.

Herregud så stolt jeg er over å være supporter av Leeds United.

Nå... : PUB