Skrevet av Emne: KAMP: Manchester Utd - Leeds United, FA-cup 3 runde, 3/1-2010  (Lest 197837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

pale

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #750 på: Januar 03, 2010, 19:12:55 »
HELT SYKT! Har enda ikke kommet ned på bakken.

Prøver meg med en nøktern spillerbørs:

Ankers 9: Viser i dag HVA han kan. Og når han ikke viser hva han IKKE kan, blir det gull. Han skal ha mye av æren for dette.

Crowe 7: God kamp. Kunne vært mer villig offensivt, men han har vel fått beskjed om å velge tidspunktene med omhu. Redder scoring på streken. At han blir litt avkledd i blant får bare være.

Naylor 8: Meget god kamp defensivt, gjør det litt i overkant enkelt når han har rom med ballen offensivt.

Kisnorbo 10: Banens beste. Bedre kamp av en stopper tror jeg ikke jeg har sett, må i så fall tilbake til Ferdinand mot Deportivo på ER i 2001. Vinner alle dueller, og har roen når han trenger det. Denne karen blir med oss opp i PL.

Hughes 5: Dårlig kamp, selv omgivelsene tatt i betraktning. Offensivt var han krise, og var ofte skyld i at vi mistet ball og ble kontret mot. Vant sjelden noen dueller, men dersom han gjorde det var det litt flaks.

Howson 8: Ble litt sliten, men jobbet og slet hele kampen gjennom. Gjør en slitejobb på kanten.

Doyle 8: Jobber ekstremt godt. Er viktig ved siden av Killa.

Kilkenny 8: Meget god i første omgang. Roer ned når han må, setter fart når han kan. Gjør at vi får holdt ball i laget, og at motstander må løpe mellom. Gull verdt uansett om motstander er Barcelona eller Oxford. Jobber også meget godt defensivt. Falt litt i andre.

Johnson 9: Stor kamp av Bradders. Jobber, løper, fighter, takler, finter, skyter. Konstant trussel på kant, flink til å finne rom. Deilig å ha ham tilbake!

Becchio 6: Ikke så bra. Holder greit på ballen, men spiller den ofte fra seg for seint og for dårlig. Skaper ingenting på egen hånd. Redd for at denne karen faller fra i CCC.

Beckford 8: Veldig god kamp. Avgjør kampen, og er en konstant trussel. Brown var svett.

Hughes var god! Becchio jobbet som en helt! 8 på begge

Enig b-m. Begge var gode. Synes nok Crowe var vårt svakeste punkt, han slapp dem til et par ganger på sida si. Men alle er helter idag!

Trulsaren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #751 på: Januar 03, 2010, 19:14:19 »
Hallo alle sammen! Tilbake på hotellet en liten tur før turen går ut på en eller annen pub. Dette er stort, så ufattelig stort. Ã… sitte blant røde på den møkkastadionen gjorde alt ekstra spesielt. Måtte tørke 2 skjulte tører når Leeds gutta sto å sang lenge etter kampslutt.

De hater oss. Virkelig. "Fcuk this. I would rather loose 5-0 to the bloody scousers". og.. "Come on.. Kill the bastards når taklingene haglet"

Man kan trygt si at dette er for meg iallefall tidenes største seier. Større blir det ikke.

Jeg visste forsåvidt at det laget vi har nå er sterkt, men så sterkt? Innsats , tæl OG DYKTIGHET oser det av. Jeg har funnet svakheter i laget vårt tidligere, jeg skal ikke nevne navn, men Ankergren, Hughes og t.o.m Howson har fått kjeft av meg. Jeg trekker alt tilbake. Legender hele gjengen. Vet ikke hvem jeg skal trekke spesielt fram, rett og slett fordi alle mann sto på som faen hele tiden.

Supporterne våre? Latterlig bra. Hele jævla Ols Shitford fulgte mere med på hva som skjedde der enn på banen. Vi lekte med de på banen og vi herjet med dem på tribunen.


Herregud så stolt jeg er over å være supporter av Leeds United.

Nå... : PUB
Hadde vært fantastisk å sett kampen live! På en skala fra 1-10, stemningen var? Kan i hvert fall love deg at det var bra stemning i de fleste puber her til lands. Satt du på stadion uten å juble?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #752 på: Januar 03, 2010, 19:15:01 »
Denne seieren var så fortjent som en seier kan være ;D

Ambisjonsnivået vårt for denne sesongen må nå endres til å vinne to titler samt og spille europacup neste sesong!



Pokker, jeg glemte jo helt malingskøppen. Vi skal vinne tre titler ;D

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #753 på: Januar 03, 2010, 19:15:37 »

Andersen

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #754 på: Januar 03, 2010, 19:24:28 »
Hallo Alta - White ! Ser av innlegget ditt at du var på cup - kampen i dag, og misunner deg noe jæ .....lig! men håper for din skyld at du ikke hadde noe hvitt på overkroppen!  Men det du sier om Scumfansen er skremmende ! At det går an å hate Leeds , og Leedssupportere så mye er skremmende! Men det går vel andre veien også? Har en bror som er Scumsupporter , men vi synker ikke så langt ned i nivå , og ikke her hjemme håper jeg. LEEDS4EVER.

sveifors

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #755 på: Januar 03, 2010, 19:26:07 »
Borte mot spurs, faen en bortekamp
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

ArneS

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #756 på: Januar 03, 2010, 19:26:33 »
tottenham leeds
Den 17. mann

sveifors

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #757 på: Januar 03, 2010, 19:28:51 »
Vi ble trukket sist ut av bollen denne gangen også, er kula med Leeds merket????
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

kenfred

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #758 på: Januar 03, 2010, 19:29:06 »
Spurs! Bring 'em on!  ;D
Marching on togther! Forever Leeds!

olsen leeds

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #759 på: Januar 03, 2010, 19:43:25 »
helt fantastisk  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Boos


anders

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #761 på: Januar 03, 2010, 19:46:37 »
Når blir 4 runde trukket. Skal bestille meg tur over til 4 runde kampen mellom Leeds og et eller annet lag  ;)

God tur til London!
 

witchadidja


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #763 på: Januar 03, 2010, 19:52:35 »
Eks-AaFK'er Erlend Holm om kampen :)

http://www.smp.no/article/20100103/FOTBALL/100109958/1002/mrss

Sitat
- Jeg har opplevd mange nedturer med Leeds. Men dette er en kjempekjekk dag, sier Erlend Holm. Den tidligere Aafk-spilleren har lenge vært ihuga Leeds-supporter.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

McAllister

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #764 på: Januar 03, 2010, 20:01:24 »
Har enda ikke bakkekontakt :)

donfrode

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #765 på: Januar 03, 2010, 20:04:32 »
sjekk dette bildet jeg la inn på flickr
http://www.flickr.com/photos/odyssevs/

meld dere inn på denne gruppen på facebook
http://www.facebook.com/profile.php?ref=profile&id=609930652#/pages/Leeds-beating-Manchester-United-will-be-my-best-moment-of-2010/248909036576?ref=mf

medlem her ja
Will do så snart FB er oppe og går igjen.. For en fantastisk kamp.. Legger dette malen for hvordan mitt 2010 blir, blir det helt fantastisk år.. Gratulerer alle sammen, med VÃ…R nye helligdag.

ArneS

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #766 på: Januar 03, 2010, 20:07:12 »
http://www.youtube.com/watch?v=jlJ9z_LowBI

Fant denne på You Tube.  Noe rar setting kanskje, men likevel.

MOT
Den 17. mann

Rudi G.

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #767 på: Januar 03, 2010, 20:13:32 »


chief

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #769 på: Januar 03, 2010, 20:31:39 »
Dette er noe av det morsomste jeg har opplevd.Satt og venta på at Manu skulle overta initiativet i kampen, og "trøkke" oss bakpå. Det skjedde ikke. Vi lot oss rett og slett ikke stresse.
Vi spilte vårt spill og beholdt roen.

Virkelig imponerende.  Bøyer meg i støvet for gutta idag.

Gleder meg til å gå på jobb imorgen.   ;D
1 4 all and all 4 1

Leechap

  • Gjest
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #770 på: Januar 03, 2010, 20:33:49 »
Dette var stort. Fulgte med på oppdateringen på Eurosport, matchday. Ekstra nervepirrende minutter på slutten når det spilles med seks minutters ekstratid. Nå må noen ta tak i MU og sette skapet på plass! Ser nesten ut som dommerne er pålagt å legge til ekstremt mye på OT. Fergemannen har nærmest ekstrem makt og innflytelse, men MU med mulig bistand av ekstratid klarte ikke å ødelegge dagen for oss. Leeds United oste av gammel storhet, det var en for alle, alle for en. Nå marsjerer vi mot gamle høyder, uansett resultat ved neste korsvei, kampen mot Tottenham. Kanskje kan vi slå til da også selv om det også er på bortebane? Uansett, seier i serien er hovedmålet, der er vi er på god vei. Leeds United for ever . . .

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #772 på: Januar 03, 2010, 21:05:34 »
Selv har jeg ennå ikke landet på bakken, tror ikke jeg orker og lande helt ennå.

Spennende dager dette.

Manu - Leeds, seier :)
Og i morgen kommer mine to små Leeds jenter til verden. Vil si det er den største seieren i mitt liv  ;) Og når vi spiller mot Spurs, da ska jentene få ha hver sitt Leeds skjerf på seg. Tidlig krøkast :D

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #773 på: Januar 03, 2010, 21:11:10 »
Fantastisk herlig dag! Og at nye Leeds-supportere kommer til verden i dobbeltfødsler er jo helt perfekt - lykke til fra en Leeds-supporter fra Sula!  ;D ;D Vi har store ting på gang!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

Boos

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #774 på: Januar 03, 2010, 21:13:37 »
Fra Sula jeg og ;) Må melde deg inn i Leeds United Aalesund & Omegn på facebook ;)

Per Arne

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #775 på: Januar 03, 2010, 21:20:23 »
Husk å se på TV2-sporten nå straks etter været!!!

 ;D

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #776 på: Januar 03, 2010, 21:22:16 »
Skal gjøre det... ;D
-alt er jo bare så hvitt og vakkert for tiden!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

auren

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #777 på: Januar 03, 2010, 21:23:07 »
Tror jammen jeg må ta opp innslaget på tv2-sporten nå ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #778 på: Januar 03, 2010, 21:23:13 »
Frode Estil & Svend'is :)

http://www.dagbladet.no/2010/01/03/sport/fotball/leeds_united/frode_estil/9761425/

Sitat
-Sorry Petter og Eldar.
Men Estil rangerer prestasjonen på Old Trafford øverst

:)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

tobn på tur

Sv: FA-cup 3 runde: Manchester Utd - Leeds United
« Svar #779 på: Januar 03, 2010, 21:25:30 »
Kan ikke denne dagen vare for alltid?