KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)

Started by kjelvi, November 30, 2009, 12:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frode

Leeds og FA cup - er årevist mareritt siden tidlig syttitallet.  Men denne gang gir jeg (nesten) blaffen.  Vi skal opp, strengt tatt det eneste som betyr noe.

tobn på tur

mac_gyver

hvorfor må vi gjøre ting så imponerende pent og fint hele tida? putt kula i mål så er jeg fornøyd
Pride of Yorkshire

Ferre

Oggy

Oggy

rober

TrJ

helt alene og scorer ikke... detta kan ikke gå bra..
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

berlin

Mulig jeg er litt subjektiv, men vi har da vitterlig hatt overtaket i denne kampen?
Eller har jeg på meg Leeds-briller?

leedsheim

Sykt frustrerende å se på. Becks er god,viktig og har gitt oss mye glede. I dag får han desverre en smultring på min børs. Han burde ikke ta straffe.
Vi skal tilbake!

Andersen

Tryner vi i denne køppen igjen , gidder ikke jeg deppe ! opprykk er det som teller! LEEDS4EVER.

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

mac_gyver

hørte jeg kameramannen stønne når becks mistet ballen der? :D
Pride of Yorkshire

torivar

Quote from: tobnWhite on December 08, 2009, 22:47:12
Kettering har bygd en mur foran mål

Problemet er at vi hele tiden søker mot det mest befolkede området. Jeg er livredd rødt kort for snodgrass eller beckford nå

Ferre

Det er helt klart at vi trenger Higgs, Kisnorbo og Naylor tilbake - snarest!

Frode

Tipper Brentford er happy for at vi må ut i ekstraomganger.

Smudge17

kom nettopp hjem! noen som har en brukbar link der jeg ikke trenger å laste ned en masse svada?

abbe

Quote from: leedsheim on December 08, 2009, 22:48:44
Sykt frustrerende å se på. Becks er god,viktig og har gitt oss mye glede. I dag får han desverre en smultring på min børs. Han burde ikke ta straffe.

Det er vel det vi har snakket om en millionganger: Hvordan han kan svikte så totalt til tider.

leedsheim

Vi skal tilbake!

Ferre

Leedsulf

Skjønner ikke hvorfor Casper sender utsparkene utover sidelinjen så ofte. Banen er jo 60 meter bred...

Corleone

Er det noen som har telt hvor mange cornere vi har hatt?

Pleinar

Dette er den artigste kampen jeg har sett på mange år :)

- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

berlin

Quote from: Frode on December 08, 2009, 22:50:20
Tipper Brentford er happy for at vi må ut i ekstraomganger.

det er da bare tirsdag i dag?

Per Arne

Quote from: Smudge17 on December 08, 2009, 22:51:00
kom nettopp hjem! noen som har en brukbar link der jeg ikke trenger å laste ned en masse svada?

Ã... nei, nå får du kjeft av surtrynene her...

;D

pale

Ekstraomganger hjemme mot Kettering. Slett ikke verst.

viking

Oggy

Oggy

Trulsaren

Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

mac_gyver

Quote from: abbe on December 08, 2009, 22:51:56
Quote from: leedsheim on December 08, 2009, 22:48:44

Det er vel det vi har snakket om en millionganger: Hvordan han kan svikte så totalt til tider.

når det er TV-kamper...
Pride of Yorkshire

rober