KAMP: vs KETTERING TOWN (FA-omkamp) 8/12 (TV-kamp)

Started by kjelvi, November 30, 2009, 12:41:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

always Leeds

testo

pause i 5 min....nye 15x2 evnt straffer.......Dette trenger vi ikke bokstavlig talt
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Fripp

Noen som har statistikk om hvor mange skudd vi har hatt mot mål og i blokka?

DenHviteYeboah

Quote from: Brad's brother on December 08, 2009, 22:52:17
Skjønner ikke hvorfor Casper sender utsparkene utover sidelinjen så ofte. Banen er jo 60 meter bred...
105x67

mac_gyver

Quote from: Pleinar on December 08, 2009, 22:52:30
Dette er den artigste kampen jeg har sett på mange år :)

ja det er faktisk god underholdning!
Pride of Yorkshire

Sleivind

Takk gud for ekstraomganger!

Nå skal vi knuse de. At det går an å gå fra å spille så rolig og bra. Til å gå fullstendig bananas er helt ufattelig.

På den andre siden så burde vi ledet denne kampen med MINST 5 mål.

ollan

bad bad day at work....gi oss en opptur i extraomg.
Ollan

kilgallon

Skjønner ikke hvorfor Casper sender utsparkene utover sidelinjen så ofte. Banen er jo 60 meter bred...

Hn gjør det med vilje - for å irritere.

Ferre

Quote from: testo on December 08, 2009, 22:53:19
pause i 5 min....nye 15x2 evnt straffer.......Dette trenger vi ikke bokstavlig talt

Blir det straffekonk ender det med tap. Vi har vel ingen som er sikre fra straffemerket...

CoachKarlstad

Med 30 skudd mot mål og kun ett i nettet, skal ikke være mulig... Ord blir på en måte tafatte akkurat nå...

sveifors

redning på streken

Gamle ankergren er moden for pensjon, det oser usikkerhet av forsvaret med ham i mål, Higgs come back
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Fygle

Leeds United      Kettering Town
30(15)    Shots (on Goal)    5(2)
6    Fouls    3
15    Corner Kicks    3
    Offsides    4
57%    Time of Possession    43%
1    Yellow Cards    1
    Red Cards    
1    Saves    7

Kom igjen Leeds vi nærma oss......NOOOOOOOOOT!!!   :-[
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Sølvreven

Vet da faen om jeg gidder å slite meg gjennom mer av denne lidelsen. Er så lei av at Leeds aldri klarer å kjøre over disse amatørlagene. Blæh. Tror jeg tar kveld i stedenfor.  :-[

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Trulsaren

Det er jo rett og slett dagen der ingenting går i mål. Om dette hadde vært omvendt, og en dag der alt hadde gått i mål tørr jeg påstå vi hadde nærmet oss tre-siffret etter hvert.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

jalu

Pleinar

Quote from: mac_gyver on December 08, 2009, 22:53:38
Quote from: Pleinar on December 08, 2009, 22:52:30
Dette er den artigste kampen jeg har sett på mange år :)

ja det er faktisk god underholdning!

Ja, det er akkurat det det er. Masse som skjer. Frustrerende at Leeds ikke scorer på alle sjansene de har, men du verden så underholdende.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Trond90

For guds skyld avgjør dette nå Leeds! Få inn Grella?
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

JonLeeds

Tror nok vi drar dette i land, men de fleste av gutta på banen er sure, så da vet en aldri.

Er ikke tvil om at vi skuffer kapitalt, men hvis det kan bidra til at Mjau undervurderer oss, så greitt nok.

Typisk Leeds, TV-kamp og cup egentlig. Ingen bør vel bli sjokkerte av det?? ???

Fripp

Quote from: Trulsaren on December 08, 2009, 22:54:57
Det er jo rett og slett dagen der ingenting går i mål. Om dette hadde vært omvendt, og en dag der alt hadde gått i mål tørr jeg påstå vi hadde nærmet oss tre-siffret etter hvert.

Lurer hvordan resultatet hadde sett ut om dette hadde vært statistikken fra en eventuelt kamp på old fartford.  8-0??

SirOlsen

Quote from: Sølvreven on December 08, 2009, 22:54:44
Vet da faen om jeg gidder å slite meg gjennom mer av denne lidelsen. Er så lei av at Leeds aldri klarer å kjøre over disse amatørlagene. Blæh. Tror jeg tar kveld i stedenfor.  :-[
Lid med oss din gamle rev... vi har jo hatt en halv sesong nesten med bare medgang nå.. så nå må vi jo få vår dose motgang som vanlig... hallo.. vi holder jo med LEEDS lissom xD
-SirOlsen-

mac_gyver

Quote from: kilgallon on December 08, 2009, 22:54:04

Hn gjør det med vilje - for å irritere.

hahaha.. det hadde jo vært fantastisk ;D ser det for meg;) hehe
Pride of Yorkshire

Andersen

Vi kan la være å komme inn på banen igjen , å gi Kettering seieren ! Så har vi litt friske bein til helga .  ;D LEEDS4EVER.

testo

Tenk å bli slått ut av et Cattering firma  ::)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

COME ON LEEDS !!

flynn

Quote from: sveifors on December 08, 2009, 22:54:16
redning på streken

Gamle ankergren er moden for pensjon, det oser usikkerhet av forsvaret med ham i mål, Higgs come back

Er vel litt rart å plukke ut ham som syndebukk akkurat nå vel  ???
Og forsvaret kan være litt usikkert pga at 3-4 førstevalg er ute for tiden. Dessuten er dessverre Capaldi heller svak!

flynn

B-m

e nu bære glad eg får se leeds 30 min meir  :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Det er jo bare helt utrolig. Ballen vil IKKE inn. Vi har sett slike kamper "1000" ganger før.

Selvfølgelig kan Kettering skåre, men det ligger an til seier for Leeds. 2x15 burde gi uttelling.

Smudge17

Quote from: Per Arne on December 08, 2009, 22:52:40
Quote from: Smudge17 on December 08, 2009, 22:51:00
kom nettopp hjem! noen som har en brukbar link der jeg ikke trenger å laste ned en masse svada?

Ã... nei, nå får du kjeft av surtrynene her...

;D

why?  ;D

Sleivind