KAMP: vs. SOUTHAMPTON FC 19/12

Started by kjelvi, December 12, 2009, 16:57:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kjelvi

Saints are form team - Johnson
Leeds United midfielder Bradley Johnson says the Saints will provide confident opposition at Ellland Road this weekend.
Southampton's season is gathering speed and, after negating the points deduction which set them back before the start of the season, the club are 10 points beneath League One's play-off positions.
A team in form and growing in confidence, they may provide as ambitious opposition as Huddersfield Town did at Elland Road earlier this month.
Johnson said: "It feels like a big game and it reminds you why promotion's our priority.
"We're doing well in a couple of cup competitions and it's always your aim to get as far as possible, but matches like this are the ones that really matter. Southampton are in form and beating them would be a major result for us.
"We've been at the top of the league for a long time and we're not ready to let that go.
"The gap over Charlton might be down to two points, but that still leaves us in control and they're relying on us to give them a chance. We're happy to be in that position." (YEP)

baste

Richard Naylor wants Leeds to step up a gear and regain the ruthless streak they showed earlier in the season.

With in-form Southampton due at Elland Road on Saturday, United skipper Naylor knows an improvement is needed after successive league draws against Huddersfield and Brentford.

This was followed by a below-par performance in the Johnstone’s Paint Trophy win over League Two opponents Accrington Stanley.

Naylor, who returned to the starting line-up against Accrington after injury, said: “We have lost only once in the league this season but we need a league win to start ticking over again.

“We and Charlton have a nice gap over third place and maybe the fact that Charlton keep winning is good for us because it helps to keep us on or toes.

“We’ve had a sticky patch, not playing as well as we can, and we’ve dropped points as a result but the main thing is that we are still up there leading League One.

johnny gangster

Quote from: Sleivind on December 16, 2009, 15:11:24
Quote from: Pettersen97 on December 16, 2009, 14:26:15
Trur på 4-3 seier..Reprise på kampen for nån år sia ;D

MOT!!!

Legendarisk kamp! Får frysninger av det klippet enda:

http://www.youtube.com/watch?v=hJagxcCY41E

Også er det en herlig kommentator!
;D Fantastisk klipp!

Hallgeir *

Quote from: johnny gangster on December 17, 2009, 18:52:03

MOT!!!

;D Fantastisk klipp!
Enig. Allikevel gir 3-2 - seieren over Arsenal på Highbury meg større frysninger. Gevinsten var også større. Vi holdt oss i øverste divisjon et år til.
Super Leeds since 1968

euphor9

Tror vi taper denne kampen,men at Higgs kanskje er tilbake og Johnson og Naylor gjør at vi tar rotta på dem på Lørdag.    Time will tell.   Er kanskje litt pessimistisk sagt av meg,så håper jeg tar feil.

Rudi G.

Quote from: euphor9 on December 17, 2009, 21:50:01
Tror vi taper denne kampen,men at Higgs kanskje er tilbake og Johnson og Naylor gjør at vi tar rotta på dem på Lørdag.    Time will tell.   Er kanskje litt pessimistisk sagt av meg,så håper jeg tar feil.

Så hva tror du da? Vinner vi eller taper vi?

euphor9

Quote from: Rudi G. on December 17, 2009, 21:53:01
Quote from: euphor9 on December 17, 2009, 21:50:01

Så hva tror du da? Vinner vi eller taper vi?
ho ho ho..   Tror vi taper som sagt,men har tatt feil før.
Helt åpen kamp.

Sleivind

Quote from: hallghel on December 17, 2009, 21:17:33
Quote from: johnny gangster on December 17, 2009, 18:52:03

MOT!!!

;D Fantastisk klipp!
Enig. Allikevel gir 3-2 - seieren over Arsenal på Highbury meg større frysninger. Gevinsten var også større. Vi holdt oss i øverste divisjon et år til.

Det skal jeg være enig i! Det finnes mange gode Leedshøydepunkter og dette er bare ett av de!

Jeg såg faktisk Arsenalkampen på VHS i sommer. En fantastisk fotballkamp!

auren

Det er nå vi får se hva laget er godt for. Etter en liten downperiode de siste kampene møter vi formlaget i ligaen som i praksis ligger på play off. Får vi se en lignende Norwich kamp fra tidligere i sesongen? Eller blir det en døll 0-0 kamp som mot Charlton?

Jeg har stor tro på at Kisnorbo tar lurven av Lambert. Så får vi bare håpe at Beckford er tilbake i slag etter noen dårlige kamper. Håper på dette laget:

Ankergren (Higgs hvis tilstrekkelig fit)
Crowe - Kisnorbo - Naylor - Hughes
Ephraim - Doyle - Kilkenny - Snodgrass
Beckford - Becchio

Subs: Martin, Michalik, Bromby, Gradel, Howson, Grella og Vokes

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sveifors

Southampton har en fryktinngytende  borteform, ubeseiret på de siste 10 bortekamper.
Leeds er inne i en formsvikt spillemessig.

Dette blir vanskelig og følelsen min er at vi taper denne hjemmekampen.

Jeg håper så inderlig at jeg tar feil, men.........
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Pleinar

Quote from: sveifors on December 18, 2009, 11:39:18
ubeseiret på de siste 10 bortekamper.

Dette kan da umulig stemme?
De har 4-4-2 på bortekampene sine så langt i år. I serien altså.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

auren

Quote from: Pleinar on December 18, 2009, 14:36:41
ubeseiret på de siste 10 bortekamper.

Dette kan da umulig stemme?
De har 4-4-2 på bortekampene sine så langt i år. I serien altså.

Vel... det kan kanskje stemme hvis cupene også er tatt med.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jarle

Viktig å ikke tape...

Seier er konge
U er OK!

Tap... hmmm

B-m

Southampton har en fryktinngytende  borteform, ubeseiret på de siste 10 bortekamper.

Møtt lag som oldham, walsall, hartlepool, carlisle, leyton, stockport, charlton og og southend siste 8 bortekamper i serien. Bortsett fra to sistnevnte hvor de spilte uavgjort og vant så er det ikke et veldig hardt kamp-program de har hatt. Men bevares, Southampton er et godt lag, men dårlige bakover på banen.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Tror heller at det er southampton-fansen som tenker eller bør tenke dette?
All good things comes to an end..
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

h.b

Vinner vi denne tror jeg vi rykker opp.
Taper vi denne tror jeg usikkerheten brer seg og vi må kjempe mot Norwich om 2 plassen. Vi kan da fort havne på 3 plass og møte Southampton i kvalik

p0ndus

Enig med h.b , denne blir viktig. Tror at dersom vi vinner denne så er det et godt skritt i riktig retning. Men ser at både Charlton og Norwich har tøffe kamper også. Tipper 2-1. Beskford 2.

Kalle

Hvis det blir noen kamp, da. Sky News melder om grisevær i dag og i morgen. Kanselleringer på flyplassene, veier stengt osv. Ser ut som det er verst i sør og øst. Blir det mye snø blir problemet rydding av tribuner. Kan bli mange avlyste kamper i morgen.

Sleivind

Colchester - Carlisle er allerede blitt utsatt. Norwich - Huddersfield er vel i faresonen. Det samme er vel stort sett alle kamper som ligger i og rundt London. Kanskje er vi heldige som er en av få som får gjennomført kamp i morgen?

Roy

Frykter at årets eneste hjemmetap kan komme nå. Saints er i kanonform og kommer til og gi oss formidabel motstand. Men troen er større enn frykten :) vi vinner 2-0.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Geiremann

Quote from: Kalle on December 18, 2009, 22:11:09
Hvis det blir noen kamp, da. Sky News melder om grisevær i dag og i morgen. Kanselleringer på flyplassene, veier stengt osv. Ser ut som det er verst i sør og øst. Blir det mye snø blir problemet rydding av tribuner. Kan bli mange avlyste kamper i morgen.

Yr viser oppholdsvær i Leeds fram til klokka fem i ettermiddag (norsk tid tror jeg), deretter 0,7 mm nedbør (sludd) fram til klokka seks. Men man kan vel ikke alltid stole 100% på yr?
Member of "The Peterborough eight".

Leif Egil

Er spent på denne kampen - må vel kunne sies å være en av de viktigste så langt denne sesongen - 3 poeng her vil være gull verdt! MOT

TK20

Helt åpenbart sesongens viktigste kamp til nå. Blir dette en ny Bristol Rovers-kamp, der vi snur trenden fra de siste kampene, feier motstanderen av banen og innleder et nytt super-run? Eller blir dette bekreftelsen på vår dårlige form, som kan vippe oss ned fra tabellteten for første gang på lenge?

Uansett håper jeg på dette laget:

Ankergren (Higgs er vel ikke klar enda)
   Crowe - Naylor - Kisnorbo - Hughes
Snodgrass - Kilkenny - Howson - Ephraim
              Beckford - Becchio

Vil IKKE ha Howson på høyrekanten, da jeg ikke føler det funker bra. Gradel fra start? Nei takk. Howson inn for Doyle sentralt? Gjerne.

Andersen

Tror vi går mot vårt 2 . liga tap i dag  :-[  Men må mitt tips bli gjort til skamme ! LEEDS4EVER.

LeedsUnited

Lawerve

Quote from: JohnnyDouglas on December 19, 2009, 11:15:37
Helt åpenbart sesongens viktigste kamp til nå. Blir dette en ny Bristol Rovers-kamp, der vi snur trenden fra de siste kampene, feier motstanderen av banen og innleder et nytt super-run? Eller blir dette bekreftelsen på vår dårlige form, som kan vippe oss ned fra tabellteten for første gang på lenge?

Beckford - Becchio

Vil IKKE ha Howson på høyrekanten, da jeg ikke føler det funker bra. Gradel fra start? Nei takk. Howson inn for Doyle sentralt? Gjerne.

Helt enig! Higgs må komme tilbake asap og en ny v.back må handles inn i januar.
SUPER LEEDS

jackbauer68

Quote from: JohnnyDouglas on December 19, 2009, 11:15:37

Beckford - Becchio

Bra lag,men eg håper Higgs står,og ikkje minst at vår viktigste(?!!!) spiller Bradley Johnson er tilbake på venstre midtbane 8)
Ellers tror eg Doyle spiller uansett,så da må Howson ut,vil jo være latterlig å vrake Kilkenny nå....

Geiremann

Her har vi vel kanskje vår sterkeste tropp i år. Etter noen svake kamper tror jeg det snur i dag og vi vinner! Stoler på at Grayson igjen får det beste ut av laget.
Member of "The Peterborough eight".