Ã…ret, siste hjemmekamp Leeds-Bristol Rovers,fellestur?

Started by kendo, December 15, 2009, 22:35:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kendo

Hei
Vi er 6 mann fra Lørenskog som er klar for denne kampen.
Bor på Marriott

Hva med en fellestur for å feire opprykket?

Rudi G.

Veldig interessant, men da blir det en ren guttetur uten barn og kone. KLM Bergen-Leeds t/r fredag-søndag fra kr 3118,-.

Rudi G.

Flybilletter med KLM Bergen-Leeds t/r fredag til søndag er bestillt. Ankommer Leeds 0945 fredagen. Booker Marriott når jeg er der i februar :) Min fetter Tom G. er med. Dette blir fest ;D

Hobben

Blir det medelje utdeling her ? Vinner av League One eller opprykks pokal? noe slikt?

Tenkte å ta turen til denne kampen.
Rogaland Whites

Trondjo

Hei!

Da er vi to mann fra Vestfold som også er klare for denne kampen.
Reiser Torp-Liverpool fredag 7/5,med retur mandag 10/5.

Satser på en skikkelig opprykksfest !

Bor på Marriott.

dtage

Vi, min bror, onkel og meg selv, er klar for opprykksfest!! Fredag til mandag med Ryanair fra Torp. til Stansted. Marriott er allerede booket!

MOT!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

Tom Lund

Jeg og min kjære far har tenkt oss over til den siste kampen iår.
Hvordan er det enklest å skaffe  billetter til denne festen?
Tips mottas med takk

morty

Bli medlem , så er d bare å bestille så fort de blir lagt ut !

kendo

Hei Tom
Send en mail til Jan-Ove (Janen-lufc@hotmail.com
Mulig han kan hjelpe deg med billetter?

Kendo

Tom Lund

oivindh

Quote from: morty on January 03, 2010, 17:44:27
Syns dette var litt rart...?  "Leeds United Membership Terms & Conditions 7.Tickets for the Family Area are unavailable online." Noen som vet noe om dette?

Hobben

Vi er to stk fra Jæren som vuderer og hive på oss et fly fra Stavanger. Men hvordan blir det med tanke på billeter? Vansklig å skaffe med tanke på siste seriekamp? Ingen er members eller noe av det der greiene  :P...

Andre kamper som er vudert er
Leeds - Millwall
Leeds - MK Dons
Rogaland Whites

Henning

Eg kan og vere behjelpeleg med billettar, viss det skulle vere ønskeleg. Men dei blir då berre kjøpt online når billettane blir lagt ut for salg.

Hobben

Reiser ned på Leeds - Southend, men denne kampen blir nok også aktuell :)
Rogaland Whites

Roy

Quote from: Rudi G. on December 16, 2009, 16:46:25
Veldig interessant, men da blir det en ren guttetur uten barn og kone. KLM Bergen-Leeds t/r fredag-søndag fra kr 3118,-.

Har booket meg og min kone med KLM fra Bergen disse dagene. Gleder meg vilt.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

ollan

Quote from: oivindh on January 06, 2010, 16:32:36
Syns dette var litt rart...?  "Leeds United Membership Terms & Conditions 7.Tickets for the Family Area are unavailable online." Noen som vet noe om dette?

kampen åpnes vel ikke for salg før CA 3 uker før kampdag+
Ollan

laddi

Halla folkens.....

Reiser over til siste hjemme kampen med KLM sitt første fly fredag morgen!
Overnatting på Marriott!
Blir fly tur med Rudi og Tom!
Hva med deg da Roy?? Tar du det samme flyet og?

Synes eg leste om en Leeds feste etter på???

Blir nok ventende utenfor spiller utgangen en god stund etter kamp slutt!

Bergen Whites

oivindh

Quote from: ollan on February 07, 2010, 20:18:44

Poenget var hvorfor det ikke kan bestilles på familie-tribuna online?  Det er jo mye enklere enn å ringe o.s.v. Mail er vel håpløst..? 

ollan

Quote from: oivindh on February 07, 2010, 21:59:43
Quote from: ollan on February 07, 2010, 20:18:44

Poenget var hvorfor det ikke kan bestilles på familie-tribuna online?  Det er jo mye enklere enn å ringe o.s.v. Mail er vel håpløst..? 
tror det er standardmld som kommer før bill.salget starter, var ihvertfall det som kom opp sist jeg skulle bestille og kampen ikke var lagt ut.
Ollan

Roy

Quote from: laddien on February 07, 2010, 21:14:09
Halla folkens.....

Reiser over til siste hjemme kampen med KLM sitt første fly fredag morgen!
Overnatting på Marriott!
Blir fly tur med Rudi og Tom!
Hva med deg da Roy?? Tar du det samme flyet og?

Synes eg leste om en Leeds feste etter på???

Blir nok ventende utenfor spiller utgangen en god stund etter kamp slutt!

Første fly ja (6.35 tror jeg). Håper vi blir en god gjeng fra Bergen, hadde vært knall det.

Roy

laddi

Bergen Whites

Sletten1919

Hei, min far og meg vurderer å reise ned til denne kampen. men vi lurer på hvilket hotell som er greit, om det er vanskelig med billetter til kampen. og evt. totalpris.

Tom S

Quote from: Sletten1919 on February 10, 2010, 11:00:24
Hei, min far og meg vurderer å reise ned til denne kampen. men vi lurer på hvilket hotell som er greit, om det er vanskelig med billetter til kampen. og evt. totalpris.

Anbefaler Marriott hotell, det ligger midt i byen og har bra standard. Marriott har også rabatter til Luscos-medlemmer. £78 for dobbelt rom og £68 for enkelt rom pr.natt.
Ellers kan du sjekke opp Bewleys hotell, det ligger ca 10 minutter gange fra sentrum, men veldig nær The Commercial (Lorimers pub). Bewleys er offisiell sponsor til Leeds United og har også gode priser.

Billett til kamp er vanligvis ikkje problem, men siden dette er siste heimekamp (og forhåpentligvis er opprykket klart) må ein regne med utsolgt Elland Road.
Ein telefon eller mail til billettkontoret så bør det ordne seg.
Er absolutt fordel om dere er International Members.

Eg skal over snart og har følgende regnestykke:
Fly (Bergen-manchester t/r) kr. 2300
Tog (manchester-Leeds t/r) kr. 220
Marriott hotell 2 netter kr. 1400
Kampbillett kr. 300
Totalt kr. 4.220
COME ON LEEDS !!

Håvard

Hallo.
Reiser over litt før jeg, nemlig i kampen mot Millwall. sikkert ett idotisk spørmål, men hvilken del av tribunen er for hjemmefansen....

Ellers var jeg så heldig å få tur med mi kjære i julegave...og min første tur til Ellen road....

Sletten1919

Quote from: Tom S on February 10, 2010, 17:13:23
Quote from: Sletten1919 on February 10, 2010, 11:00:24

Anbefaler Marriott hotell, det ligger midt i byen og har bra standard. Marriott har også rabatter til Luscos-medlemmer. £78 for dobbelt rom og £68 for enkelt rom pr.natt.
Ellers kan du sjekke opp Bewleys hotell, det ligger ca 10 minutter gange fra sentrum, men veldig nær The Commercial (Lorimers pub). Bewleys er offisiell sponsor til Leeds United og har også gode priser.

Billett til kamp er vanligvis ikkje problem, men siden dette er siste heimekamp (og forhåpentligvis er opprykket klart) må ein regne med utsolgt Elland Road.
Ein telefon eller mail til billettkontoret så bør det ordne seg.
Er absolutt fordel om dere er International Members.

Eg skal over snart og har følgende regnestykke:
Fly (Bergen-manchester t/r) kr. 2300
Tog (manchester-Leeds t/r) kr. 220
Marriott hotell 2 netter kr. 1400
Kampbillett kr. 300
Totalt kr. 4.220

Takk skal du ha, dette hjalp veldig! :D nå er det bare å få pappa og mine onkler med nedover så er vel turen i boks. gleder meg til min andre leedskamp. første jeg så var en treningskamp mot haugesund... tap... så håper på bedre lykke denne gangen :D

Bjorn

Tur booket Gardermoen - LHR fredag morgen til Mandag ettermiddag. Tar toget til Leeds og Marriott er i boks... Dette blir en fin helg dere!!!  :D :D :D
Marching On! 4276

Chapman75

Har bestillt tur over til denne kampen.. Gleder meg.. Blir førstegang jeg er på Elland Road :-)

Men dere som har vært der før, er det lov å ta med speilrefleks kamera på stadion?? Klarer ikke å finne noe som sier at det ikke er lov!

Tom S

Quote from: Chapman75 on February 14, 2010, 10:07:45
Har bestillt tur over til denne kampen.. Gleder meg.. Blir førstegang jeg er på Elland Road :-)

Men dere som har vært der før, er det lov å ta med speilrefleks kamera på stadion?? Klarer ikke å finne noe som sier at det ikke er lov!

Etter det eg veit skulle det gå bra.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Quote from: Chapman75 on February 14, 2010, 10:07:45

har tatt med meg vanlig digital kamera flere ganger uten at noen har sagt noe.
burde gå fint det :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!