Skrevet av Emne: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds  (Lest 91398 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ArneS

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #420 på: Januar 23, 2010, 20:36:46 »
Dette er bare så sykt bra.  Mål på straffe og alt.  Jøss!
Den 17. mann

Lucas the Kop Cat

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #421 på: Januar 23, 2010, 20:37:15 »
Vi "overrasker" igjen. Bra nivå mot nok et topplag. Det er tydelig at sterk motstand får fram noe ekstra i laget. Forøvrig velkommen på forumet.  :)

Helt klart, vi må komme oss bort fra Exeter & Co og opp i det gode selskap.

upwego

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 114
  • Total likes: 0
  • Leeds - at least until this world stops
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #422 på: Januar 23, 2010, 20:37:22 »
Hvis du meina Spurs blei snytt for straffe, ja da bør du ta deg ei cola - minst!
[/quote]

Hehe. Blir nok meir enn cola i kveld. Men Crowe feller Defoe som er åleine gjennom. Reprisen viser tydeleg at Crowe ikkje er borti ballen. Burde vel blitt straffe og raudt kort til Crowe, men me er ikkje akkurat bortskjemt med heldege dommaravgjerdsler så me får ta det me får  ;)
[/quote]

Alt er vel sett med litt Leeds-glasses fra min side! But happy we left the pitch - and happy we meet this evening!  ;D
Leeds - at least until this world stops spinning 'round

ØBS

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #423 på: Januar 23, 2010, 20:37:41 »
Takk for innsatsen med oppdat., fellows...

Herlig dette her...

Har spillejobb på Straand hotel Vrådal i kveld, og det blir med Leeds-skjorta på.  Og kanskje vanker det en og annen Leeds-vise også...

Ha en trivelig lørdagskveld alle sammen...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Oggy

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #424 på: Januar 23, 2010, 20:38:39 »
Syyyykt herlig!!!!!!

Syns straffen Spurs fikk var tvilsom, begge har beina opp og frem.
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Beckford kunne jo med hell scoret ett til, men bevares god.
Syns vi mangler litt spill på høyresiden i dag.

Blir gøy med stinn brakke på Elland Road nå :-)))
Oggy

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #425 på: Januar 23, 2010, 20:41:47 »
Dette var stort, en kjempeinnsats.
Hele laget stod på hele kampen gjennom. Tipper Beckford får mange overskrifter i avisene i morgen, men for meg var Kilkenny vår beste spiller i denne kampen, han jobbet og slet samtidig som han viste stor ro når han hadde ballen og valgte veldig ofte gode og fornuftige løsninger. Den nye David Batty? ;)
Det viktige fremover blir å få fokus tilbake på ligaspillet, det er tross alt det viktigste.
Men for all del, nyt denne triumfen resten av helgen!!! Skål ;D

Mot.

For en arbeidshest og da jeg så den taklinga på Palacios (tror jeg det var) tenkte jeg bare, her har vi en fremtidlig midtbane general. Håper gutta har hode på plass mot Swindon, da blir det seier.

Lucas the Kop Cat

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #426 på: Januar 23, 2010, 20:41:47 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.

Frode

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #427 på: Januar 23, 2010, 20:42:27 »
Og hvem tippet 2 - 2 ?  Skryt, skryt..
Og dessuten det verst tenkelige resultatet, var det visst en som skrev... ;)
Ja, det kan fort vise seg å bli det ... men akkurat nå er jeg bare stolt og happy. Tipper dog at Charlton og Norwich jublet vel så mye da 2-2 målet kom.
 

Lysse

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #428 på: Januar 23, 2010, 20:43:33 »
Takker :)
Nå gjelder det å ha full fokus på kampen mot Swindon og plukke poeng i serien. Håper denne kampen gir gutta ekstra inspirasjon og gir alt på tirsdag.

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #429 på: Januar 23, 2010, 20:43:52 »
Og hvem tippet 2 - 2 ?  Skryt, skryt..
Og dessuten det verst tenkelige resultatet, var det visst en som skrev... ;)
Ja, det kan fort vise seg å bli det ... men akkurat nå er jeg bare stolt og happy. Tipper dog at Charlton og Norwich jublet vel så mye da 2-2 målet kom.
Tror de heller tenkte, Leeds snubler og får skikkelig down. Men så reiser vi kjerringa, og de ser nå at Leeds er det beste laget i ligaen.

The Magnificents

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #430 på: Januar 23, 2010, 20:45:02 »
Fy F! det er so deilig å være leeds supporter! "i augeblikket" 2-2 mot hotspurs var for meg kanskje sjokkerende etter å ha sett 1.omg. leeds var fantastisk heldig at kampen gjekk so bra som den gjorde! Kisnorbo er ein mann eg vil ha i laget leeengst mogleg ilag med Johnson som i mine auger er ein ekte krigar! det ville og sjølvsagt ha vore eit kjempe pluss om Beckford forlengte og plutseleg skifta innstilling til Leeds! han må snart forstå at denne klubben har ein vanvittig moral! =) er stolt av oss.

men me datt til 2.plass på tabellen , det er noko eg liker svært dårleg. sjølv om me har to hengekampa so trur eg me snart skal ta oss sjølv i nakkjen og byrje å visa klasse i L1 og .
liker ikkje formen leeds er i for tida (i L1)  kanskje denne suksessen i FA-cup øydlegg serien .. ? ..

men alikavel! S****n so deilig å vera Leeds Supportar!!!

To The Top Together !! =) ;D
Leeds Leeds Leeds!!

testo

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #431 på: Januar 23, 2010, 20:45:22 »
Med forsterkninger i laget og kamp på ER blir vi uslålige
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lucas the Kop Cat

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #432 på: Januar 23, 2010, 20:46:33 »
men me datt til 2.plass på tabellen , det er noko eg liker svært dårleg. sjølv om me har to hengekampa so trur eg me snart skal ta oss sjølv i nakkjen og byrje å visa klasse i L1 og .
liker ikkje formen leeds er i for tida (i L1)  kanskje denne suksessen i FA-cup øydlegg serien .. ? ..

Kanskje vi har godt av å komme i utfordrerposisjon igen.

vindberg

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #433 på: Januar 23, 2010, 20:46:58 »
Med forsterkninger i laget og kamp på ER blir vi uslålige

Kanskje GRADEL
Siden Mai 1975

asLeeds

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #434 på: Januar 23, 2010, 20:47:22 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!
DALHEIM WHITES

kilgallon

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #435 på: Januar 23, 2010, 20:48:01 »
jeg mener Michalik skal spille i returen hvis stolpen til Totteham skal spille.


All ære til gutta men nå må vi vise det samme i serien.
Michalik har tapt en mengde hodedueller mot langt lavere spillere. Synes han er en veik hodespiller. Nei takk!
Jeg synes det var strålende å se Bromby tilbake ved siden av Kisnorbo. Etter min mening så er han et langt bedre valg enn både Naylor og Mikkelik. Kisnorbo slet en del med Crouch, ja bevares, det gjør de fleste stoppere. Og Defoe er i denne sesong en av Englands absolutt beste spiss. At begge våres stoppere hadde problems med han, ja det er ikke så veldig overraskende. Men alt i alt synes jeg de løste oppgaven til toppkarakter. Huges er konge på backen i dag. Det er så bra å se hans rutine og kjølighet i pressede situationer. Kommentatorene på Dansk TV6 moret seg veldig over de tre tilbakelegninger han hadde til Ankers med hodet. Crowe hadde pstore problemer med Bale, men han var til gjengjeld også Tottenhams beste spiller i dag. Crowe har en masse energi, men mangler en del i plasseringsevne. Men han har en stor stjerne hos meg for den måten han kjemper på.
Og når Ankers velger å spille en av sine aller beste kamper, ja så er vi rimelig gode bak.

Same

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #436 på: Januar 23, 2010, 20:48:36 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!
Slet litt i starten, men fyyyy fanden som han reiste seg utover i kampen. Temmet jo nesten helt Defoe. Den er en helt enorm prestasjon.

whitelocks

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #437 på: Januar 23, 2010, 20:49:29 »
Det er veldig forsiktig og en litt "rar" stemning på forumet i kveld synes jeg. Er klar over at mange har sett kampen på TV (inkludert meg), men Leeds gjør en fantastisk kamp, de gir aldri opp og fyker i angrep med en gang de får sjansen. Vi må glede oss noe helt sykt for slike kamper det er helt fantastisk, Jeg satt sammen med mine barn, 10 og 6,  i drakter selvfølgelig og bivånet dette og de var fullstendig klar over hvilken bragd Leeds gjør i kveld. Vi må glede oss uansett om noen er redd for at dette kanskje vil påvirke vår ligaform, Men jeg kan ikke annet enn tro at dette vil være positivt for selvtilliten til spillerne og at det vil gjøre at vi vinner nok kamper nå i vinter til å gå rett opp. Trua må vi ha folkens!!! MOT

Til dere som såg kampen på TV: Hørte dere hvordan fansen sang revva av spursfansen eller?? De må være misunnelige og Keane, Rose og Lennon måtte vel lure på hvilke tafatte fans de har!

VI TAR DE PÃ… ER! Hilsen en svært lykkelig Leeds-supporter!!

sveifors

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #438 på: Januar 23, 2010, 20:49:58 »
sykt bra. Vi gjør et hærlig stykke arbeid med gutsy innsats og selv om vi får en i trynet så reiser vi oss.
Herlig moral SG har fått inn i laget.

Fortjent 2-2 , modig dommer som var pro tottenham helt til han riktig ga straffe for oss.

Fy fan, Beckford, du e tøff.

Gratulerer alle sammen, penger i kassa og mere kommer på returkampen på ER med stinn brakke.

MOT
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #439 på: Januar 23, 2010, 20:50:47 »
Klar straffe til spurs, men det driter jeg i for øyeblikket. Er så jævlig stolt over laget mitt og venter på opprykk. MOT og SKÃ…L
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

whitelocks

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #440 på: Januar 23, 2010, 20:51:47 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!


Det kan dere ikke mene. Han gjør akkurat det en midstopper skal gjøre. Slite å dra,tackle og være direkte ekkel. Han er fantastisk i kveld. Kjør på Kisnorbo.

sportcarl1

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #441 på: Januar 23, 2010, 20:52:51 »
jeg mener Michalik skal spille i returen hvis stolpen til Totteham skal spille.


All ære til gutta men nå må vi vise det samme i serien.
Michalik har tapt en mengde hodedueller mot langt lavere spillere. Synes han er en veik hodespiller. Nei takk!
Jeg synes det var strålende å se Bromby tilbake ved siden av Kisnorbo. Etter min mening så er han et langt bedre valg enn både Naylor og Mikkelik. Kisnorbo slet en del med Crouch, ja bevares, det gjør de fleste stoppere. Og Defoe er i denne sesong en av Englands absolutt beste spiss. At begge våres stoppere hadde problems med han, ja det er ikke så veldig overraskende. Men alt i alt synes jeg de løste oppgaven til toppkarakter. Huges er konge på backen i dag. Det er så bra å se hans rutine og kjølighet i pressede situationer. Kommentatorene på Dansk TV6 moret seg veldig over de tre tilbakelegninger han hadde til Ankers med hodet. Crowe hadde pstore problemer med Bale, men han var til gjengjeld også Tottenhams beste spiller i dag. Crowe har en masse energi, men mangler en del i plasseringsevne. Men han har en stor stjerne hos meg for den måten han kjemper på.
Og når Ankers velger å spille en av sine aller beste kamper, ja så er vi rimelig gode bak.
en av crouch och defoe lär med all sannolikhet spela jämte Rooeny i VM, så det var inte vilka spelare som helst Leeds tampades med
 

Leedsulf

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #442 på: Januar 23, 2010, 20:54:25 »
Syyyykt herlig!!!!!!

Syns straffen Spurs fikk var tvilsom, begge har beina opp og frem.
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Beckford kunne jo med hell scoret ett til, men bevares god.
Syns vi mangler litt spill på høyresiden i dag.

Blir gøy med stinn brakke på Elland Road nå :-)))

Ikke enig ang. Paddy. Han sleit, som vel 99% av verdens fotballspillere gjør, med Crouch i lufta, men klarte seg bra langs bakken. En kriger det varmer et Leeds-hjerte å se i aksjon.
Crowe derimot...håper Naylor er tilbake snart, for å si det sånn. Paddy og Naylor i midten bak, og Bromby på backen er vinnerformelen for returoppgjøret.

SveinArve

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #443 på: Januar 23, 2010, 20:54:53 »
Drit i opprykk!! Mykje kjekkare dette her!!  No skal vi ha fullt fokus på Fa-Cupen og Europacup-spill neste sesong. Så får vi heller bare kose oss i League1 en sesong til...

WACCOE! :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

sveifors

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #444 på: Januar 23, 2010, 20:55:01 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!


Det kan dere ikke mene. Han gjør akkurat det en midstopper skal gjøre. Slite å dra,tackle og være direkte ekkel. Han er fantastisk i kveld. Kjør på Kisnorbo.

Kisnorbo  va jævlig god som vanlig tenk Jenas, Defoe, Keane , Bale, Pavlischenko, Crouch. De mislikte no jævli å spille mot Paddy.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

The Magnificents

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #445 på: Januar 23, 2010, 20:55:58 »
men me datt til 2.plass på tabellen , det er noko eg liker svært dårleg. sjølv om me har to hengekampa so trur eg me snart skal ta oss sjølv i nakkjen og byrje å visa klasse i L1 og .
liker ikkje formen leeds er i for tida (i L1)  kanskje denne suksessen i FA-cup øydlegg serien .. ? ..

Kanskje vi har godt av å komme i utfordrerposisjon igen.

du seie noko dar! kanskje da er akuratt da me treng=) stola på grayson"!
Leeds Leeds Leeds!!

Tom S

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #446 på: Januar 23, 2010, 20:56:03 »
Heeeeerlig fotballkamp og ein heeerlig innsats av Leeds United - STOLT!
Dette var skikkelig moro!!

Viss gutta tar med seg denne innstillingen i ligaen så burde opprykk gå fint.


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

McAllister

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #447 på: Januar 23, 2010, 20:56:18 »
Utrolig morsom kamp, noen som vet dato på omkamp?

Leedsulf

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #448 på: Januar 23, 2010, 20:56:47 »
Utrolig morsom kamp, noen som vet dato på omkamp?

Tirsdag 2. februar.

The Magnificents

Sv: Trekning 4. runde FA cupen: Tottenham - Leeds
« Svar #449 på: Januar 23, 2010, 20:57:53 »
Crowe sliter på backen og Kisnorbo skuffet meg faktisk.
Lager masse frispark og slet voldsomt med fyrtårnet.

Ikke enig mtp Kisnorbo. Hvems som helst vil slite med spillere som er av Crouchs høyde. Og han ble jo tatt av banen.
e da mulgt?meiner dåke virkeligt at Kisnorba va dårlig?
då har eg sett 1 anna kamp!! blod,svetteog tårer!!!

folk har ulike meininga og ser ulikt på situasjone .. men er enig .. Kisnorbo var lang frå dårleg .. lagde kanskje nokre dumme frispark! men fy F. så mannen jobber og blør for drakta! han redda mange idag .. =)
Leeds Leeds Leeds!!