Livet etter Beckford

Started by Promotion 2010, January 07, 2010, 20:55:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pale

kilgallon

Quote from: sportcarl1 on January 07, 2010, 23:31:36
Quote from: kilgallon on January 07, 2010, 23:26:49
I følge alltid like optimistiske Eddie Gray har vi erstatteren klar allerede; Tresor Kandol - the best striker in the club, sier Eddie ;D ;D ;D
du läste dåligt, vill inte ha en ersättare utan att beckford stannar, vill att leeds sänder ut signaler att vi säler inte spelare(förutom de vi inte behöver och får för lite speltid och kanske vill prova lyckan någon annanstans)

Jeg kunne saktens lese det som du skrev - men nå heter tråden jp Livet etter Beckford, det var det jeg kommenterte på. ;)

Rune Bergen

Få på plass en målgarantist, erfaringen her hjemme er at klubber kan gå på en smell når en notorisk måltyv forsvinner fra klubben. Torstein Helstad forsvant før ferien 2008 fra Brann til fransk toppfotball, deretter ble Brann som kjempet i toppen en middelhavsfarer. Salget av Helstad førte Brann fra en god plassering til et middelmådig resultat i 2008, året etter seriemesterskapet. Kjipt når man mangler økonomiske muskler.

ragnar

Nå som de rette holdningene til Becks kommer for dagen, så syntes jeg Leeds kan selge om vi får en mellom £ 2- 3 mill for han.

Er som den artikkelen som stod først i denne posten sa at hovedgrunnen til Leeds sin suksess er SG. Så jeg har full tro på at han fortsatt vil ha en plan om Becks stikker. Enten det kommer inn en ny spiss eller ikke.
*In El Loco we trust!*

trondt

Nå står da vitterlig Beckford oppført blant spillerne som er tatt ut til morgendagens kamp iflg. YEP. Så da er vel ikke gutten solgt ennå, eller...................... Er det noen som vet noe annet ?

Tom S

Det er ingen som har bekreftet at Becks er solgt.

Larry har uttalt at så lenge Becks er i klubben vil han bli vurdert på samme måte som tidlegere mtp laguttaket, og Larry forventer 100% innsats av JB.

Det store spørsmålet er vel korleis fansen på ER mottek gutten?
COME ON LEEDS !!

ragnar

Tror kanskje fansen vil vende seg mot han nå som han har gjort det klart han vil vekk.

Så spørs det hvordan alt dette vil påvirke Becks og resten av laget. Om Becks klarer å holde fokus.
*In El Loco we trust!*

Budda

Quote from: ragnar on January 08, 2010, 11:01:08
Tror kanskje fansen vil vende seg mot han nå som han har gjort det klart han vil vekk.

Så spørs det hvordan alt dette vil påvirke Becks og resten av laget. Om Becks klarer å holde fokus.

Det trur jeg også. Men hvis han putter på lørdag, blir det kanskje stille.
Endre

Cbas10an

Alan Smith!!!  På tide å hente hjem gutten nå....   ??? ??? ;D ;D
MOT

Joachim

nord

Vi må stoppe dette "Beckfordmania!!"  :o

Det ender med, at vi ligger og gråder over noget som faktisk er en succes historie!!!

DenHviteYeboah

Quote from: nord on January 08, 2010, 13:04:54

Det ender med, at vi ligger og gråder over noget som faktisk er en succes historie!!!
Helt enig.Det virker nesten som Beckford betyr det samme som Maradona gjorde for Napoli.Tror ikke det...Det som er tragedien her og som få nevner er jo at det er Bates som holder igjen.Han er ikke villig til å betale såpass at Beckford blir.Men egentlig er jeg vel usikker på Beckford uansett:er det kun penger, eller mener han/agenten at Leeds ikke vil komme til PL de nærmeste 10 årene?i så fall forstår jeg tankegangen med å hoppe på Newcastle.

Masinga

Tror ikke vi skal være i tvil om hva agentens rolle er: Penger!
Masinga, medl.nr. 1250

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on January 08, 2010, 13:45:31
Quote from: nord on January 08, 2010, 13:04:54

Helt enig.Det virker nesten som Beckford betyr det samme som Maradona gjorde for Napoli.Tror ikke det...Det som er tragedien her og som få nevner er jo at det er Bates som holder igjen.Han er ikke villig til å betale såpass at Beckford blir.Men egentlig er jeg vel usikker på Beckford uansett:er det kun penger, eller mener han/agenten at Leeds ikke vil komme til PL de nærmeste 10 årene?i så fall forstår jeg tankegangen med å hoppe på Newcastle.

Helt isolert sett. Syntes du der sååå ille at vi har en formann som ikke ønsker å sprenge lønnsbudsjettet?
KEEP FIGHTING!!

LeifMorten

Blir tilgitt når han scorer to i morgen...

Rune Bergen

Quote from: Cbas10an on January 08, 2010, 12:29:39
Alan Smith!!!  På tide å hente hjem gutten nå....   ??? ??? ;D ;D

Det hadde vært noe, sammen med en eller to unggutter som var sulten på suksess.

flynn

Jeg vil ikke ha Alan Smith inn i Leeds-laget!

Han hadde sin tid hos oss, men er nå ikke mer enn en halvgod grisespiller, og har ikke scoret et eneste mål siden gud-vet-når.

Hvem skal han slå ut av laget da ? Dere mener vel ikke seriøst at han skal være Beckfords erstatter ??

flynn

raggen

smith tilbake til Leeds,ja takk men ikke som erstatter for Becks. Smithy var aldri noen storscorer men spilte med hjertet utenfor drakta og ga alt!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Quote from: flynn on January 08, 2010, 15:22:45

Han hadde sin tid hos oss, men er nå ikke mer enn en halvgod grisespiller, og har ikke scoret et eneste mål siden gud-vet-når.

Hvem skal han slå ut av laget da ? Dere mener vel ikke seriøst at han skal være Beckfords erstatter ??

flynn

Smith tilbake hadde eg satt stor pris på, men selvfølgelig ikkje som erstatter for Becks, heller som midtbanesjef.

Men, slapp av det kommer aldri til å skje.
Smith er kaptein for N'castle og har nok ei lønn som ikkje står tilbake for mange i PL. Denne lønna kan han nok fortsatt heve i årene som kommer ettersom det ser ut som at han er tilbake i PL allerede kommende sesong.
COME ON LEEDS !!

oivindh

Quote from: Tom S on January 08, 2010, 15:37:41

flynn

Smith tilbake hadde eg satt stor pris på, men selvfølgelig ikkje som erstatter for Becks, heller som midtbanesjef.

Smith er kaptein for N'castle og har nok ei lønn som ikkje står tilbake for mange i PL. Denne lønna kan han nok fortsatt heve i årene som kommer ettersom det ser ut som at han er tilbake i PL allerede kommende sesong.
Smith kommer i hvertfall ikke.. En ting er lønna, men han går uansett ikke ned en divisjon.. Vet ikke om det er rett mann heller, etter at Fergis ødela han ved å dra han ned fra spiss til midtbanemann, har han jo ikke akkurat gjort furore..  Her er statistikken for han som målscorer etter overgangen fra Leeds.. Ikke noen Becks-erstatter akkurat...

03-04    Leeds United 9 Goals, 35 Games    Manchester United 6 Goals, 31 Games    
05-06    Manchester United    1 Goals, 21 Games    
06-07    Manchester United    9 Games       
07-08    Newcastle United    33 Games    (-)    
08-09    Newcastle United    6 Games

Scoret faktisk et mål i 05-06 sesongen  ;D

baste

Quote from: oivindh on January 08, 2010, 16:27:33
Quote from: Tom S on January 08, 2010, 15:37:41

flynn

Smith kommer i hvertfall ikke.. En ting er lønna, men han går uansett ikke ned en divisjon.. Vet ikke om det er rett mann heller, etter at Fergis ødela han ved å dra han ned fra spiss til midtbanemann, har han jo ikke akkurat gjort furore..  Her er statistikken for han som målscorer etter overgangen fra Leeds.. Ikke noen Becks-erstatter akkurat...

03-04    Leeds United 9 Goals, 35 Games    Manchester United 6 Goals, 31 Games    
05-06    Manchester United    1 Goals, 21 Games    
06-07    Manchester United    9 Games       
07-08    Newcastle United    33 Games    (-)    
08-09    Newcastle United    6 Games

Scoret faktisk et mål i 05-06 sesongen  ;D
Beckstråden ble mao een Smith tråd. Alan Smith bla av BATTY utpekt som den neste store defansive midtbanespillern. Toons gjør det vel bra nå? Med Smith på midtbanen??

gill

Omskuler Snodgrass til ren spiss. Han vil putte maaaaaange mål for oss.

Runar

Smith er desverre bare en kvart av det han engang var, denne misforståtte posisjonensplasseringen hans har bidratt til å ødelegge karrieren hans. Som midtbanespiller er han og har ALLTID vært en begrenset utgave, jeg har sett han spille der mange ganger og jeg synes han er direkte dårlig i den posisjonen

Budda

Quote from: Runar on January 08, 2010, 19:09:24
Smith er desverre bare en kvart av det han engang var, denne misforståtte posisjonensplasseringen hans har bidratt til å ødelegge karrieren hans. Som midtbanespiller er han og har ALLTID vært en begrenset utgave, jeg har sett han spille der mange ganger og jeg synes han er direkte dårlig i den posisjonen

Han har jo gjort det veldig bra i Newcastle denne sesongen, etter det jeg har hørt. Blir spennende å se hvordan han vil gjøre det i PL med Newcastle neste sesong. Hadde tatt i mot Smith med åpne armer, selv om det er høyst usannsynlig. Smith og Howson/Kilkenny sentralt på midtbanen hadde vært en "killer combo"
Endre

Runar

En skiltakler i CCC kan spille sentralmidtbane. Han var landslagspiller som spiss i sin tid

Jon R

Quote from: Runar on January 08, 2010, 19:21:31
En skiltakler i CCC kan spille sentralmidtbane. Han var landslagspiller som spiss i sin tid

Han var landslagsspiller som høyre midtbane i sin tid også, og nesten genierklært av David Platt i den posisjonen. Han høstet svært mange lovord i ssin sentrale midtbanerolle før en alvorlig skade satte han kraftig tilbake. Din vurdering av Smiths kvaliteter som midtbanespiller holder ikke mål, Runar.
Jon R.

Runar

Quote from: Jon R on January 08, 2010, 20:21:11

Han var landslagsspiller som høyre midtbane i sin tid også, og nesten genierklært av David Platt i den posisjonen. Han høstet svært mange lovord i ssin sentrale midtbanerolle før en alvorlig skade satte han kraftig tilbake. Din vurdering av Smiths kvaliteter som midtbanespiller holder ikke mål, Runar.

Holder ikke mål? Da må du nesten fortelle meg hvilke ferdigheter som Smith har/hadde som gjør/gjorde at han var en god sentralmidtbanespiller... Hva Platt mente om Smtih som høyremidtbane på u21 landslaget gir ikke spesielt mye gyldighet. Platt har såvidt jeg vet aldri hatt sukess som manager.

Min vurdering som angivelig ikke holder mål: Han løper ikke nok, kan ikke dekke nok areal. Han er en dårlig takler, han lager 100 frispark som gir dødballer på vår halvdel. Han er svak med ballen og evner sjelden å spille gode gjennombruddspasninger. Han er bra i luften og liker en god duell noe som ikke er feil som sentralmidtbane men det i seg selv er ikke nok til å spille sentralmidtbane på et høyt nivå.

Som spiss i "glans dagene" så var han delvis kjapp og bevegelig og evnet alltid og plage stopperne. Han var klart best feilvendt (som Becchio) og for sine 178cm så var han et uvanlig bra oppspillpunkt. Derfor var han flink å holde på ballen. Han hadde brukbart tilslag med begge beina. Han manglet litt i scoringsrate, mye pga at han var for opptatt av andre ting enn å komme seg inn i motstanderens feil. Han er ikke noe dårlig avslutter men var for lite flink til å komme til sjanser. Ã...penbart en svakhet for en spiss.

Disse lovordene han "høstet" som sentralmidtbane var på et Man Utd lag som slet med Kleberson og Djemba-Djemba. Keane var på vei ut og all "skryten" som Smith høstet av Sir Alex var også en mulighet for å forsvare det å kvitte seg med Roy Keane.

Promotion 2010

Quote from: Runar on January 08, 2010, 21:02:34
Quote from: Jon R on January 08, 2010, 20:21:11

Holder ikke mål? Da må du nesten fortelle meg hvilke ferdigheter som Smith har/hadde som gjør/gjorde at han var en god sentralmidtbanespiller... Hva Platt mente om Smtih som høyremidtbane på u21 landslaget gir ikke spesielt mye gyldighet. Platt har såvidt jeg vet aldri hatt sukess som manager.

Min vurdering som angivelig ikke holder mål: Han løper ikke nok, kan ikke dekke nok areal. Han er en dårlig takler, han lager 100 frispark som gir dødballer på vår halvdel. Han er svak med ballen og evner sjelden å spille gode gjennombruddspasninger. Han er bra i luften og liker en god duell noe som ikke er feil som sentralmidtbane men det i seg selv er ikke nok til å spille sentralmidtbane på et høyt nivå.

Som spiss i "glans dagene" så var han delvis kjapp og bevegelig og evnet alltid og plage stopperne. Han var klart best feilvendt (som Becchio) og for sine 178cm så var han et uvanlig bra oppspillpunkt. Derfor var han flink å holde på ballen. Han hadde brukbart tilslag med begge beina. Han manglet litt i scoringsrate, mye pga at han var for opptatt av andre ting enn å komme seg inn i motstanderens feil. Han er ikke noe dårlig avslutter men var for lite flink til å komme til sjanser. Ã...penbart en svakhet for en spiss.

Disse lovordene han "høstet" som sentralmidtbane var på et Man Utd lag som slet med Kleberson og Djemba-Djemba. Keane var på vei ut og all "skryten" som Smith høstet av Sir Alex var også en mulighet for å forsvare det å kvitte seg med Roy Keane.

Hehe...Vår halvdel du liksom. Han er ikke vår lenger!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Selvfølgelig er han vår! Hold du knivene klare og kvasse, Promo. Gjøkalven skal til pers hvis Den Fortapte Sønn vender tilbake!  8)
- Leif Olav

gill

Quote from: lojosang on January 09, 2010, 00:38:33
Selvfølgelig er han vår! Hold du knivene klare og kvasse, Promo. Gjøkalven skal til pers hvis Den Fortapte Sønn vender tilbake!  8)
En gang Leeds gutt, alltid Leeds gutt

sportcarl1

Quote from: Budda on January 08, 2010, 19:14:52
Quote from: Runar on January 08, 2010, 19:09:24

Han har jo gjort det veldig bra i Newcastle denne sesongen, etter det jeg har hørt. Blir spennende å se hvordan han vil gjøre det i PL med Newcastle neste sesong. Hadde tatt i mot Smith med åpne armer, selv om det er høyst usannsynlig. Smith og Howson/Kilkenny sentralt på midtbanen hadde vært en "killer combo"
vore fantastiskt att få honom tillbaka, det skulle man kunna ställa till newcastle spm krav för att släppa beckford, men skall han tbx skall det vara som anfallare, han har fått spela i fel position i hur många år som helst, tror det skulle gå att få honom hem, leeds är i en helt annan sits än då han lämnade klubben, då var även smith på grånsen till engelska landslaget