Exeter City - Leeds United 16/ 1

Started by Andersen, January 09, 2010, 22:23:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

oivindh

Quote from: LeedsU878 on January 16, 2010, 17:47:48
Jaja.. Dette var tragisk, men kanskje akkurat det gutte trengte.. De må rett og slett få inn i hodet at INGEN kamper er enkle. Vi reagerte bra på tapet for Millwall, så håper dette blir et wake up call.
Det burde de lært etter FORRIGE kamp, men samme leksa i dag...

JacobScreek

Pass nå på at denne Ryan Harley blir med på bussen hjem til Leeds!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Quote from: Per-Stian on January 16, 2010, 17:46:52
Dette luktar nasen i sky og halv motor. Er vi blitt "too cocky" etter massakren på Old Trafford?

Scumkampen har nok gjort mye, men jeg er også redd for at Beckfordsaken har skapt mer uro enn vi håpet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

berlin

Quote from: Bites Yer Legs on January 16, 2010, 17:44:36
menneskelig

helt riktig.

we'll bounce back

sånn blir det, vi er ikke blitt ett møkkalag sånn helt plutselig, på samme måte som vi ikke vant hver kamp med 3-4 mål.

LUFC MOT

Quote from: Lucas the Kop Cat on January 16, 2010, 17:46:16
Trøsten får være at de som sitter på pengene kanskje innser at det må invisteres før overgangsvinduet lukker.

Grayson sa i intervju at han hadde fått beskjed om at det var penger til rådighet etter delph salget, men han sa selv at jeg kjøper ikke bare for og kjøpe... det skal være kvalitet på det..
MOT

ooh aah

Kanskje nødvendig med noen lån likevel for å holde alle spillerne på tærne ?

Oggy

SKIKKELIG nedtur etter seieren over Scum  :(
Var vi for langt oppe  ???
Oggy

Dennis

Quote from: fjellhaugen on January 16, 2010, 17:48:18
som kaizer og auren antyder;

vi leder fortsatt ligaen og har 6 poeng ned til play off. la oss ikke la dette ødelegge hele sesongen

Det viktigste er tross alt at gutta som spiller klarer å snu trenden og få spilt på seg selvtillit igjen, men det er jo håpløst om vi skal avskrive sesongen alt nå, spesielt når vi leder med seks poeng på tredjeplassen. Tullball!
Marching on together!

oivindh

Quote from: Oggy on January 16, 2010, 17:49:31
SKIKKELIG nedtur etter seieren over Scum  :(
Var vi for langt oppe  ???
GJETT !!

Sølvreven

Jeg vil ikke kalle det krise, men det er svakt å tape på denne måten. Leeds må begynne å kjempe igjen, sånn at vi snur trenden i neste kamp. Vi holder unna karer som Berbatov og Rooney, men vi slipper til Dunne og Sercombe? SKJERPINGS LEEDS  >:(

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

GeirO

Nå tror jeg at jeg håper på et tap mot Spurs. Vi greier ikke både serie og cup.
MOT

Allanclarke

Jaja, ikke noe problem vi criuser til opprykk! Narr meg til å le. Jeg frykter at vi er tilbake på samme gamle nivå som før.

Det som er helt utrolig er jo at Norwich og charlton vinner hver JÆVLA KAMP. Må jo faen med ha 100 poeng for å rykke direkte opp. Helt utrolig

Ferre

Volda69

MOT

auren

6 min (!) overtid. Få et mål NÃ...!

auren

fjellhaugen

Quote from: Mr Kaizer on January 16, 2010, 17:49:51
Quote from: fjellhaugen on January 16, 2010, 17:48:18
som kaizer og auren antyder;

vi leder fortsatt ligaen og har 6 poeng ned til play off. la oss ikke la dette ødelegge hele sesongen

Det viktigste er tross alt at gutta som spiller klarer å snu trenden og få spilt på seg selvtillit igjen, men det er jo håpløst om vi skal avskrive sesongen alt nå, spesielt når vi leder med seks poeng på tredjeplassen. Tullball!

så sant så sant kaizer. viktig å ikke svarmale hele sesongen over 1 tap.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Tom S

COME ON LEEDS !!

mercruiser

Takk for i dag.. Grayson må begynne å stramme en del, tydeligvis..

Klingen

Quote from: JacobScreek on January 16, 2010, 17:49:03
Pass nå på at denne Ryan Harley blir med på bussen hjem til Leeds!
Du meinar nok på flyet ;D
Klingen
Medlemnr. 456

oivindh

Quote from: GeirO on January 16, 2010, 17:50:38
Nå tror jeg at jeg håper på et tap mot Spurs. Vi greier ikke både serie og cup.
Bør også sende damelaget til den malingscup'en.. Dobbeltkamp o.s.v... Bare tull  >:(  PS: JA, jeg ER sur nå >:(

Sølvreven

Quote from: auren on January 16, 2010, 17:49:21
Quote from: Per-Stian on January 16, 2010, 17:46:52
Dette luktar nasen i sky og halv motor. Er vi blitt "too cocky" etter massakren på Old Trafford?

Scumkampen har nok gjort mye, men jeg er også redd for at Beckfordsaken har skapt mer uro enn vi håpet.

auren
Enig. Jeg tror Beckfordsaken har størst skyld i dette. Er han enda her 1 februar så roer ting seg og opprykket er sikret  ;)

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Quote from: Allanclarke on January 16, 2010, 17:50:47
Jaja, ikke noe problem vi criuser til opprykk! Narr meg til å le. Jeg frykter at vi er tilbake på samme gamle nivå som før.

Det som er helt utrolig er jo at Norwich og charlton vinner hver JÆVLA KAMP. Må jo faen med ha 100 poeng for å rykke direkte opp. Helt utrolig

Frykter eller håper? Bare negativitet fra deg jo! Vi vant hver J**** kamp i begynnelsen av sesongen mens Norwich sleit som pokker. Vi er ligaens beste lag, og vi SKAL heve oss!

auren

soumoh

Selv skylder jeg på agenten til Beckford. Har vært kun skriveri om Becks og hans uklare fremtid i klubben har skapt en ustabilitet. Dritt.
We'll be back.

Dennis

Quote from: Allanclarke on January 16, 2010, 17:50:47

Det er jo det som er problemet, det er det vi IKKE er.
Marching on together!

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

MrK

Katastrofe uke: så får en håpe at en kan konsentrere seg om serie spill etterhvert - 5 poeng kastet bort mot søple lag holder ikke hvis vi skal opp
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

LUFC MOT

Vi kommer tilbake etter dette... men fryktelig skuffet...

Mye av problemet er vel at ALLE vil slå oss nå etter den DEILIGE seieren over SCUMS....

SAeieren var fantastisk og fryktelig på samme tid, og det ser vi igjen nå...

Evig Pint

Her må Grayson være lur å gjøre noen grep før neste kamp. Dette kan ikke være starten på en lang nedtur...

Marching on together
Marching on together

jalu

vi må kunne takle ett tap , uten å måtte skylde på agenter scumkamp eller noe rykk dere opp . vi vinner denne ligaen . leeds4ever