Skrevet av Emne: Swindon - Leeds United  (Lest 75436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Egil

Swindon - Leeds United
« på: Januar 24, 2010, 20:38:14 »
Utrolig nok ingen kamptråd enda til tross for at det bare er to dager igjen til sesongens viktigste kamp så langt. Mulig jeg gjør en tabbe da dette jo er Kjelvi "sin" oppgave - dere får isåfall ha meg unnskyldt! ::)

Uansett - som sagt så mener jeg dette uten tvil er den viktigste kampen så langt i årets sesong. Blir mye cup for tiden - men vi er vel alle enig om at det desidert viktigste i år er opprykk. Cupen er bare en hyggelig bonus! Utrolig viktig at fokus nå er 100% på Swindon! Vi bør komme tilbake på vinnersporet i ligaen - liker særs dårlig at Norwich og Charlton virker å være i siget mens vi har avgitt 5 poeng på de to siste kampene mot bunnlag - ikke bra! Viktig at vi her slår tilbake - og varter vi opp med spill som mot Tottenham har jeg virkelig troen på at vi kommer grusomt tilbake i forhold til kampene mot Wycombe og Exeter.

MOT
« Siste redigering: Januar 24, 2010, 21:49:45 av Leif Egil »
 

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #1 på: Januar 24, 2010, 22:24:41 »
Vi må ha 3 poeng her, ellers går i alle fall mine nerver helt bananas ;)

På tide at Beckford begynner å putte i serien igjen også nå, eller har han blitt en mann kun for de store anledninger nå? ;D
« Siste redigering: Januar 25, 2010, 08:01:35 av LeedsUnited »

auren

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #2 på: Januar 24, 2010, 22:37:58 »
Må og må ha 3 poeng, fru blom. Dette er faktisk en meeeget vanskelig kamp. Swindon er det store formlaget i divisjonen og har 8-1-1 på de siste 10 kampene. De har også et par hengekamper, og skulle de klare å slå Leeds så er de fullt med i direkte opprykk kampen.

I utgangspunktet er jeg tilfreds med 1 poeng tirsdags kveld.

Vi får bare inderlig håpe at SG klarer å motivere spillerne og få de til å yte 100%, samt å ha full fokus. Klarer vi det, er jeg sikker på poeng.

MOT!

auren
« Siste redigering: Januar 24, 2010, 22:43:25 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #3 på: Januar 24, 2010, 22:41:46 »


I utgangspunktet er jeg tilfreds med 1 poeng i morgen kveld. Da overtar vi også tabelledelsen igjen.


Nånå, ikke mandag ennå, Joachim :)
...og så må jeg minne om at Norwich også spiller på tirsdag,og kan med like stor seier som Leeds beholde ledelsen :(

« Siste redigering: Januar 24, 2010, 23:44:52 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #4 på: Januar 24, 2010, 22:46:35 »
Er enig med LE og LU. Dette er en viktig kamp å vinne for å få tilbake selvtiliten i opprykkskampen. Går vi på en blemme her kan noen og enhver bli nervøse men det skjer ikke. Denne vinner vi.

Jeg har troen!

Kickthemdown

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #5 på: Januar 25, 2010, 00:22:45 »
Edit to say na na na na na na na na na na na Leeds are going up going up, leeds are going up !!

Kom igjen gutter! Seier idag så er luken på plass igjen... :D Make us proud
« Siste redigering: Januar 26, 2010, 13:10:35 av Alta-White »

Evig Pint

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #6 på: Januar 25, 2010, 01:56:45 »
Viktigste kampen på lang tid! 1 poeng er godkjent, 3 meget bra!
Marching on together

Tom S

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #7 på: Januar 25, 2010, 07:06:16 »
Enig med auren her, på generelt grunnlag nøgd med 1p. Dette er ein svært tøff bortekamp.
Så følger vi opp med ein 3-poenger mot Colchester på ER lørdag.

Den "neste" kampen vil heile tida vere sesongen viktigste.
COME ON LEEDS !!

TK20

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #8 på: Januar 25, 2010, 09:07:26 »
På tide at Beckford begynner å putte i serien igjen også nå, eller har han blitt en mann kun for de store anledninger nå? ;D

Kanskje vi må opprette følgende tråd: "Beckford og mangel på press; hva er problemet?"  ;D

ArneS

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #9 på: Januar 25, 2010, 11:12:57 »
Swindon Trivia

-Enkel plass å komme til fra Heathrow med buss/tog.
-180 000 innbyggere.
-The Magic Roundabout er byens aller største attraksjon.  6 rundkjøringer er bygget sammen til 1 i en veritabel trafikkmaskin.  http://www.swindonweb.com/index.asp?m=8&s=115&ss=289&t=THE+MAGIC+ROUNDABOUT
-Et av tidenes beste britiske popband, XTC, ble dannet i Swindon av Andy Partridge og Colin Moulding.  Det er bare å nevne klassikere som Making plans for Nigel, Senses working Overtime og Dear God.
-En mann ble robbet på vei hjem i dag morges.
-Kjente personer fra Swindon utenom XTC er bl.a Gilbert O’Sullivan, Justin Hayward, Dean Shton og Ben Thatcher.
-Det er hele 3 ishockey lag i Swindon.  Det er også aktivitet innenfor flere andre idretter.
-Vennskapsbyer er Salzgitter (Tyskland), Torun (Polen), Murcia (Spania) og Ocotal (Nicaragua). Sistnevnte ligger på hovedveien mellom Honduras og Managua, og der har jeg faktisk spist lunsj en gang for 13 år siden….
-Noel Gallagher valgte navn til bandet sitt etter å ha besøkt Oasis swimming pool i Swindon!
-”The Office” referer ofte til Swindon.
-Swindon er den byen i GB der flest innbyggere har blitt medlem av Hare Krishna
-Boka ”The curious incident of the dog in the night-time” av Mark Haddon (på norsk:  â€œDen merkelige hendelsen med hunden den natten”) er en fantastisk flott bok med handling fra Swindon.  Hovedpersonens far omtaler Swindon som ”The arsehole of the world”.



Swindon Town FC. (The Robins)

-Røde drakter bør inspirere Leeds ekstra - spesielt når nærmeste vei til stadion heter Manchester Road.
-County Ground har kapasitet på 15.728, og ligger 325 km fra Elland Road.  En drøy 3-timers tur for våre fans.  Høyeste tilskuerantall er 32.000 i FA-cupen mot Arsenal i 1972.
-Første klubben som rykket opp til Premier League via play-offs.
-Jan-Ã…ge Fjørtoft (!) figurerer som en av klubbens "notable players" sammen med bl.a Glenn Hoddle, Lou Macari og Ossie Ardiles.
-Tidligere manager Jimmy Quinn har senere vært trener for Egersund IK i norsk 3. divisjon!   Karrieren til Quinn bedret seg noe i 121 dager høsten 2008 da han var manager i Bournemouth.  Hva han gjør nå er mer uklart.
-John Trollope spilte 889 kamper for Swindon mellom 1960 og 1980.
-Det påstås forøvrig på verdensveven at Swindon er det eneste laget som aldri har tapt på Wembley.  Klubben har vel ikke akkurat slitt ut stadion, men likevel....
-Det hevdes i disse spalter at klubbens logo må være øyrikets styggeste.
-Etter at Swindon spilte hjemme mot Barnet i 2007 kunne man skryte av –i hele klubbens historie- å ha spilt ligakamper hjemme og borte mot alle daværende lag i de 4 øverste divisjonene.
« Siste redigering: Januar 25, 2010, 11:15:17 av ArneS »
Den 17. mann

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #10 på: Januar 25, 2010, 12:16:21 »
Bør vi starte uten Beckford på topp???

Hvis mannen er utladet etter Tottenham-kampen vil det kanskje være bedre å starte med en sulten Becchio, og heller kaste innpå (en 'sint') Beckford etter hvert?

Han har gått mange ligakamper uten mål nå, og mange spillere får en reaksjon etter å ha spilt såkalte toppkamper...

Jeg vil også håpe Gradel er klar til denne kampen!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #11 på: Januar 25, 2010, 14:04:34 »
Dette tror jeg er en meget viktig kamp! Flere årsaker til det; det har gått trått i serien et par kamper nå etter seieren mot scum, vi har nettopp prestert over evne borte mot Spurs, Norwich haler innpå, trua på å vinne igjen i serien, Becks trenger mål i seriespillet, andre spillere trenger scoringer! OG SIST MEN IKKE MINST......vi skal rykke opp og trenger alle de poengene vi kanb få!!!
Yeboahs vitne

Frode

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #12 på: Januar 25, 2010, 14:10:41 »
Dette tror jeg er en meget viktig kamp! Flere årsaker til det; det har gått trått i serien et par kamper nå etter seieren mot scum, vi har nettopp prestert over evne borte mot Spurs, Norwich haler innpå, trua på å vinne igjen i serien, Becks trenger mål i seriespillet, andre spillere trenger scoringer! OG SIST MEN IKKE MINST......vi skal rykke opp og trenger alle de poengene vi kanb få!!!
Jepp.  Blir fort en klisje, men likevel: viktigste kamp på laaang tid.
 

Hobben

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #13 på: Januar 25, 2010, 16:34:22 »
Tøff bortekamp dette her. Swindon er ikke noe kasteball, det viser de 10 siste kampene. Men klarer vi skjerpe oss, og kommer ned på jorda, tar vi denne, jeg tror på tre poeng for Grayson & CO  ;D
Rogaland Whites

GeirO

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #14 på: Januar 25, 2010, 16:40:17 »
Dette blir en ny psykologisk test. Siste test 9. januar strøk vi med glans.

Swindon borte blir vel sportslig ca. like vanskelig som Spurs borte (hmm?), spørsmålet er om spillerne responderer like bra på en ikke-glamour-kamp?
MOT

baste

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #15 på: Januar 25, 2010, 16:53:04 »
Alle kamper som gjenstår er VIKTIG, så enkelt er det. En seier i ligaen borte mot Swindon er nok viktig rent psykologisk. 1 p borte er i utgangspunktet ok.

Jeg ønsker 3 p og mål av Becchio, Becks og Gradel. 1-3 mao  :D

Per-Stian

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #16 på: Januar 25, 2010, 17:14:03 »
Dette blir ein meget tøff og uglamorøs kamp der alt kan skje. Swindon er vel ligaens store formlag og tabellklatrer, og er ubesigra på dei siste ti kampane.

Viss vi kan ta med oss det som var bra mot Spurs, så skal vi ha ein real sjanse for å ta med oss poeng heim. Eg trur vi vinn denne kampen 2-1.

Trond90

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #17 på: Januar 25, 2010, 21:20:08 »
Blir en tøff kamp, men SKAL ha 3 poeng den 26 Januar, hvis ikke så skal Grayson få høre det  ::)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

TrJ

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #18 på: Januar 26, 2010, 08:35:48 »
Vi bør ha 3 poeng her ja. Det er bare å se på tabellen så får de motivasjon.
Resultatet i går er også til vår fordel (charlton-tap).

Vi får sette vår lit til Becks (igjen).

/Terje
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

auren

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #19 på: Januar 26, 2010, 09:09:08 »
Mitt lag:

Ankergren - Crowe, Bromby, Kisnorbo, Hughes - Howson, Doyle, Kilkenny, Johnson - Snodgrass - Beckford.

Altså uforandret siden Spurskampen. Tror det kan være lurt å stille litt defansivt i slike bortemøter. På benken lurer nok Gradel og en tent Becchio, som SG ikke nøler med å sette inn hvis ting ikke fungerer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

The Magnificents

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #20 på: Januar 26, 2010, 10:56:30 »
Har ein mistanke om at beckford "ikkje er motivert nok" i ligaen. kunne ha tenkt meg å sett ein god Gradel frå start! ..

ekkel følelse av at her taper vi! , men håper på siger sjølvsagt! =)

MOT!
Leeds Leeds Leeds!!

GeirO

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #21 på: Januar 26, 2010, 11:04:27 »
Ufattelig viktig Charlton-tap i går.
Da er vi mellom 3 og 9 poeng foran den grusomme 3.plassen når like mange kamper er spilt  :D
MOT

B_Ød

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #22 på: Januar 26, 2010, 11:14:59 »
Har ein mistanke om at beckford "ikkje er motivert nok" i ligaen. kunne ha tenkt meg å sett ein god Gradel frå start! ..

ekkel følelse av at her taper vi! , men håper på siger sjølvsagt! =)

MOT!

Tipper laget toppes, dvs med JB på topp, at han tar utfordringen fra SG på strak arm og fortsetter å maxe prefomance..slik at søknaden hans, inn i mot klubber i PL, vil bli så sterk som mulig når han forlater oss til sommeren.  ;)
Ups & Ups!!

MacMurder

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #23 på: Januar 26, 2010, 11:59:44 »
Swindon vil nok sikkert forsøke å "pakke" midtbanen i dag.
4-5-1 / 4-3-3 kan kanskje demme opp, med kjappe kanter

                             Ankergren
Crowe                Bromby      Kisnorbo         Hughes
           Howson/Doyle   Kilkenny    Johnson
Snodgrass                                                Gradel
                               Beckford

nord

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #24 på: Januar 26, 2010, 12:19:18 »
Jeg føler at vi vinder idag!  ;D ;D
Gradel skorer mindst 1 af målene!
 

SirOlsen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #25 på: Januar 26, 2010, 12:52:33 »
Når spilles kampen ikveld?

-SirOlsen-

B_Ød

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #26 på: Januar 26, 2010, 13:20:05 »
20:45
Ups & Ups!!

Rune Bergen

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #27 på: Januar 26, 2010, 13:34:21 »
Så kjekt at Charlton tapte i går, men vi må ikke slappe av. Tre poeng mot Swindon er livsviktig ellers kommer det en runner bakfra og tar oss på oppløpet. Det ville vært kjipt så det holder.

Leif Egil

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #28 på: Januar 26, 2010, 13:42:40 »
Unngår vi tap i dag er jeg fornøyd - tar vi 3 poeng er jeg veldig fornøyd... ::)

Med tap i dag er plutselig Swindon med i opprykkskampen også - viktig at så ikke skjer!
 

flynn

Sv: Swindon - Leeds United
« Svar #29 på: Januar 26, 2010, 13:45:51 »
Her er mitt lag;

Ankergren

Hughes   Naylor   Kisnorbo   Parker

Snodgrass   Kilkenny   Howson     Johnson

Becchio   Beckford


Forutsetter at Parker er klar for spill. I motsatt fall vil jeg gjerne ha White på venstreback, slik at Hughes uansett kan skyves over på høyre og løse "problemet" der.
Doyle må vike, men det er små marginer mellom Howson / Killa og ham i øyeblikket.


flynn