Swindon - Leeds United

Started by Leif Egil, January 24, 2010, 20:38:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsulf

Og der utligner Norwich med 12 minutter igjen.....

testo

[11] Walsall 1 - 1 Norwich City [1]
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Superfan

Mye negativt nå gitt. Helt ærlig så lyver vel resultatet litt i forhold til spill og sjanser, eller...?? Tvilsom straffe visstnok. Gradel har gjort et bra innhopp foreløpig, så jeg står ved at han burde startet kampen.

B_Ød

Quote from: TK20 on January 26, 2010, 22:19:54
Uff da, dette var ikke bra.

Allikevel kan det være bedre med stortap, som en skikkelig vekker, enn å drive å spille litt uavgjort og tape litt her og der. Dersom gutta tar seg selv i nakken, så kan det gi positive utslag.

godt poeng !!!!
Ups & Ups!!

The Magnificents

Quote from: Bites Yer Legs on January 26, 2010, 22:14:06
Nå er det på tide å minne om en viss soton-kamp for et par år siden...   ::) 8)
haha ... hadde ikkje plagd da. .. men besta hadde vå å stoppa kjeften på alle desse liverpool supportarane so set her og ser på Wolves -pool !
Leeds Leeds Leeds!!

baste

Quote from: Thomas on January 26, 2010, 22:21:32
Norwich har utlignet :(

S****niske vers...ikke noe som går vegen i dag...

Dennis

Marching on together!

Pettersen97

Ã... dær utligna Norwich :(
The Mighty Whites

JanPSyse

Quote from: Trulsaren on January 26, 2010, 22:16:23
Se der ja. Dette er for dårlig. Rett og slett pinlig. Håper vi ryker på hode og rævva ut fra FA cupen slik at guttene kan konsentrere seg om det som faktisk betyr noe denne sesongen. Vi må nok ta selvkritikk når vi i november innkasserte opprykket.

Som jeg nevnte i desember, er det faktisk leeds vi snakker om. Da tror jeg ikke opprykket er klart før vi står der i mai.

Det var desverre likevel svært mange folk som startet tråder der opprykket allerede var sikra osv.
Dette ga jeg klart uttrykk for var farlige tråder, så jeg vil legge skylden helt og holdent på de som startet disse jinxe-trådene  ;) ;D

Satser på at vi kommer sterkere tilbake, men de to cupene BØR vi faktisk bare stille et reservelag i fremover, og satse 110% på serien!
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Vonsiggy

Jeg driter i FA-cupen hvis det tilsier at vi spiller som 11 blinde spillere og opprykket står i fare...

SKJERPINGS!!!

AndyRobinson

kamp til helga igjen. da kan vi revansjere dette. det gjør vi vel også???

Rudi G.

Quote from: Superfan on January 26, 2010, 22:21:48
Mye negativt nå gitt. Helt ærlig så lyver vel resultatet litt i forhold til spill og sjanser, eller...?? Tvilsom straffe visstnok. Gradel har gjort et bra innhopp foreløpig, så jeg står ved at han burde startet kampen.

Match Stats 
Swindon Town  Leeds United 
10(9) Shots (on Goal)  5(1)

oivindh

Quote from: CardiganArms on January 26, 2010, 22:21:55
Quote from: TK20 on January 26, 2010, 22:19:54
Uff da, dette var ikke bra.

Allikevel kan det være bedre med stortap, som en skikkelig vekker, enn å drive å spille litt uavgjort og tape litt her og der. Dersom gutta tar seg selv i nakken, så kan det gi positive utslag.

godt poeng !!!!
Nå er det 3. vekker'n på rad. De som ikke har skjønt poenget nå, skjønner det aldri..!!

Og JA! Jeg er sur :-(

Roy

Vi er fremdels det beste laget i L1. Flest poeng per kamp kan ingen ta oss, og det er det vi må ta med oss videre etter en helsvart kveld. Og dette er IKKE starten mot L2 som noen kan virke til å være redd for.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

HåvardK

Quote from: Superfan on January 26, 2010, 22:21:48
Lyver resultatet? Det er lekestue - i hjemmelagets favør. I hvert fall i følge kommentatorene.

auren

Gradel applauderer dommeren hånlig i det han gir han et gult kort. Lite smart :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B-m

FORP***E sytkuker dere er. Forbered dere på noen år til i league one ;)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

baste

Quote from: auren on January 26, 2010, 22:23:59
Gradel applauderer dommeren hånlig i det han gir han et gult kort. Lite smart :-[

auren
frustrasjons sanne ansikt...umodent likevel...Come ON Leeds

Dennis

Nå er spillerne i kjelleren, som Håvard skriver, det er lekestue for Swindon.

La oss håpe dette er bunnen.

EDIT: Liker ikke Peters unnskyldninger. "Swindon er i form", "always gonna be hard" osv.

På tide å ta seg sjøl i nakken, for vi er bedre enn dette!
Marching on together!

Tom S

COME ON LEEDS !!

AndyRobinson

vi er totalt underlegne i følge, Lorimer! Nå håper jeg dette er vekkeren vi trenger!

Rykke opp skal vi, samme faen!!!

Vonsiggy

Attempts on target
Swindon
9
Leeds United
1

Makan til dårlig statestikk skal du lete lenge etter... Spesielt hvis vi skal være med i toppen...

baste

Joensen

raggen

Quote from: Vonsiggy on January 26, 2010, 22:25:41
Attempts on target
Swindon
9
Leeds United
1

FY FAEN OG DÃ...RLIG
Forever Leeds United!!!!!!!!

Førde