Swindon - Leeds United

Started by Leif Egil, January 24, 2010, 20:38:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rober

Quote from: Pettersen97 on January 26, 2010, 22:34:26
Det hær e for dåli..Lure på om spilleran e tong i fotan etter et hardt kampprogram..Eller om dæm leve på en sky etter resultatan mot Scum å Spurvs..
Hadde det ikke vert for Casper i dag så hadde Swindon leda med flere mål!!
Huff.... >:(

Da blir det ikke noe lettere i februar med 8 kamper å spille.

euphor9

Akkurat som når vi sist var i Champions League,spilte bra mot gode lag i Europa.
Fikk gode resultater mot de beste,for så å komme hjem og spille RÆVA.

Leeds i ett nøtteskall.

Nå gjelder det å brette opp armene og begynne å spille bra i serien.

Ellers så forblir vi i denne møkkadivisjonen.

jacob burns

Det er likegyldig om Leeds er nr 1,2,3,4,5,6 nå! Det ENESTE som gjelder er å være nr 1 eller 2 etter runde 46!!!!

Roy

HEI, har vi helt glemt den mørke siden ved å være Leeds suporter? Er jo slike kamper som får oss til å innse hvor sterk kjærligheten er.

JUBLER SAMMEN-GRÃ...TER SAMMEN

MOT
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Pettersen97

Quote from: GeirO on January 26, 2010, 22:35:34
Vi får dunke Prutton til hælja.

Prutton får ikke spille mot Leeds :D
The Mighty Whites

The Magnificents

fy faen for ein sørgeleg og jævlig dag!
at L1 sannsynlege beste lag skal gå frå Premier League til blue square premier ship så fort er faen meg utruleg! at da går ann! viss beckford berre skal vera ein forbanna viktigper i storkamper og ei duracell-dukke uten batteri resten av sesongen så kan han piss off! S****n so forbanna eg er no!!!!!
Leeds Leeds Leeds!!

AndyRobinson

Quote from: Roy on January 26, 2010, 22:36:45
HEI, har vi helt glemt den mørke siden ved å være Leeds suporter? Er jo slike kamper som får oss til å innse hvor sterk kjærligheten er.

JUBLER SAMMEN-GRÃ...TER SAMMEN

MOT
Jeg er tom for tårer.....

auren

Vi har vært så sinnsykt langt unna poeng i denne kampen at jeg ikke er sint eller sur. Skuffa er jeg selvfølgelig, men sier som Kaizer: På lørdag skal Colchester føle Leeds og ikke minst Graysons vrede! Forventer 3 poeng da!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ollan

Brukte siste kvarteret til å kjøpe flybill til sommerferien, ihvertfall noe som varmer. Regner med at vi er på skinner fra lørdag igjen, så er alle sorger glemt om en mnd...

MOT
Ollan

always Leeds

WE ARE GOING UP - WE ARE LEEDS

GeirO

Quote from: GeirO on January 26, 2010, 21:11:44
Ja, ja, Swindon får vel sin 6. strake hjemmeseier.
3-0 eller 4-0 eller noko slikt?
Og vi flyr videre på den store, svarte cup-skya.......

Skuffende godt tips  >:(
MOT

Leedsulf

Palace i administrasjon. Ta en telefon til Derry?  ::)

Sterland

Quote from: jacob burns on January 26, 2010, 22:36:41
Det er likegyldig om Leeds er nr 1,2,3,4,5,6 nå! Det ENESTE som gjelder er å være nr 1 eller 2 etter runde 46!!!!

På mange måter enig. Alle lag går på downperioder. Vi er midt oppe i en nå. Bør muligens vurdere å stille med B-lag i FA cupen og JPT. Full fokus på serien. Tviler sterkt på at Norwich og Charlton fullfører i samme stil

Rudi G.

Walsall 1
Norwich City 2 FT

JacobScreek

We love you Leeds! Leeds! Leeds!
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Superfan

Quote from: HåvardK on January 26, 2010, 22:35:33
Quote from: Superfan on January 26, 2010, 22:31:54
Quote from: HåvardK on January 26, 2010, 22:23:47
Quote from: Superfan on January 26, 2010, 22:21:48
Mye negativt nå gitt. Helt ærlig så lyver vel resultatet litt i forhold til spill og sjanser, eller...?? Tvilsom straffe visstnok. Gradel har gjort et bra innhopp foreløpig, så jeg står ved at han burde startet kampen.
Lyver resultatet? Det er lekestue - i hjemmelagets favør. I hvert fall i følge kommentatorene.

OK, da. Fy f@£n så dårlig!! Vi har det dårligste laget i L1. Prestasjonene mot Scum og Tottingham var bare flaks. Gutta kan ikke spille fotball. Og dessuten ser Ken Bates ut som en gnom. Fornøyd???
(PS. Tror allikevel at vi retter på dette, og at vi kommer til å rykke opp.)
Hva er problemet ditt? Jeg refererer til det vi får høre på radioen, og de sier at resultatet ikke lyver. Match stats viser det samme. Noe annet har jeg faktisk ikke skrevet, og da bør du forholde deg til det, og ikke tillegge meg holdninger som ikke er i nærheten av fakta.

Så, så.....

lojosang

Quote from: The Magnificents on January 26, 2010, 22:37:33
at L1 sannsynlege beste lag skal gå frå Premier League til blue square premier ship så fort er faen meg utruleg! at da går ann! viss beckford berre skal vera ein forbanna viktigper i storkamper og ei duracell-dukke uten batteri resten av sesongen så kan han piss off! S****n so forbanna eg er no!!!!!

Ja, nå kom nedrykksstreken faretruende nær gitt.  ::)
- Leif Olav

Trulsaren

Quote from: jacob burns on January 26, 2010, 22:36:41
Etter de siste års resultater i play-off bør vi vel satse på å bli nr 1 eller 2? Ser ikke bra ut med den målsetningen om vi fortsetter slik.

Kampen er over (tror jeg). Vi har tapt. Viktig vi alle nullstiller mentalt, har noen gode treningsdager fram mot lørdagen før vi dere pretter en øl, og jeg tar meg en cola!
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

baste

Meget skuffet...rart at ett lag som ledet så mye, slapp inn så få mål, skal kollapse bare for at de slo Manure 0-1??? Dette er snakk om holdninger og innsats. NULLSTILL og kom ut med Leedsdrakta på og blø for den. Forlanger at Grayson tar grep nå. Mange dårlige kamper i serien, dette holder ikke.

NEKTER å være i L1 ett år til. MOT

auren

Quote from: euphor9 on January 26, 2010, 22:36:22
Akkurat som når vi sist var i Champions League,spilte bra mot gode lag i Europa.
Fikk gode resultater mot de beste,for så å komme hjem og spille RÆVA.

Leeds i ett nøtteskall.

Nå gjelder det å brette opp armene og begynne å spille bra i serien.

Ellers så forblir vi i denne møkkadivisjonen.

Det samme skjedde jo med Rosenborg også. Ingen tvil en psykologisk ting som skjer. Men nå må det jammen være slutt på skitt-kamper!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Quote from: Rudi G. on January 26, 2010, 22:38:31
Walsall 1
Norwich City 2 FT

Norwich er inne i en skikkelig flytsone nå og snur kamper når de kommer under... håper vi kommer sterkere tilbake
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Quote from: auren on January 26, 2010, 22:37:33
Vi har vært så sinnsykt langt unna poeng i denne kampen at jeg ikke er sint eller sur. Skuffa er jeg selvfølgelig, men sier som Kaizer: På lørdag skal Colchester føle Leeds og ikke minst Graysons vrede! Forventer 3 poeng da!

auren
Heldigvis har jeg såpass tro at dette faktisk virker sannsynlig. Men sinnsykt skuffa nå - og sur. Om noen skulle være i tvil  ;).

The Magnificents

Quote from: lojosang on January 26, 2010, 22:38:51

nei .. men opprykkstreken forsvinner jævla fort!
Leeds Leeds Leeds!!

torivar

Quote from: Pettersen97 on January 26, 2010, 22:34:26
Det hær e for dåli..Lure på om spilleran e tong i fotan etter et hardt kampprogram..Eller om dæm leve på en sky etter resultatan mot Scum å Spurvs..
Hadde det ikke vert for Casper i dag så hadde Swindon leda med flere mål!!
Huff.... >:(

Uten keeper hadde det vært tungt ja.

VI REISER OSS IGJEN - MOT!

Rudi G.

Dennis

Quote from: lojosang on January 26, 2010, 22:38:51

Jah, playoff streken også...  ;)
Marching on together!

Allanclarke

Nå forventer jeg faen med seier til lørdag. Vis vi ikke vinner da, da mister jeg troa på opprykk i år

Er utrolig skuffet nå.........

pedro

Utrolig at noen her inne skal skylde dette tapet på Beckford, har han begynnt å spille i forsvar??? Djizezz ???
Leedsomaniac

AndyRobinson

Quote from: Allanclarke on January 26, 2010, 22:40:45
Nå forventer jeg faen med seier til lørdag. Vis vi ikke vinner da, da mister jeg troa på opprykk i år

Er utrolig skuffet nå.........
3-0, et flatterende resultat...det skulle dessverre vært mye mer... :( :( :(