KAMP: vs BRIGHTON & HOVE ALBION, 20/2 2010

Started by Promotion 2010, February 13, 2010, 10:10:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bites Yer Legs

Quote from: Allanclarke on February 20, 2010, 18:09:07
Nesten synd at vi scorte(selv om jeg ikke mener det)

For nå rykker vi jo hvertfall opp!!! Hahahaha, må bare le.
Dette er bare håpløs tro. Vi har ikke sjans til å rykke opp i denne formen.

Godt å se at du gleder deg over noe isåfall..
KEEP FIGHTING!!

rober

Quote from: Trulsaren on February 20, 2010, 17:58:15
Quote from: rober on February 20, 2010, 17:57:12
Quote from: Trulsaren on February 20, 2010, 17:52:54
Er vel bare å si det som det er. Selv de dårligste lagene har nå klart å lese koden vår, og klarer dermed å score mål uten å slippe inn mål. Akkurat slik ståa er nå, bør vi være fornøyde med playoff...

Helst bør det bli direkte opprykk. Vi vet alle hvordan det går med play-off.

Men vi berget et poeng i dag.

Er jo en selvfølge at jeg også ønsker direkte opprykk, men som sakt, slikt spillet og laget er nå, bør vi sikte ett hakk ned og prøve å vinne på Wembley..

Vi tar sikte på det "nest beste" dersom direkte opprykk ikke er innen rekkkevidde.

Bites Yer Legs

Quote from: Allanclarke on February 20, 2010, 18:11:35
Quote from: Here we go again on February 20, 2010, 18:07:12
Greit med et poeng i dag på en svak dag.  Uansett rykker vi opp denne sesongen.  Om det blir direkte eller via play off spiller vel ingen rolle.  Vi er Leeds og vi knuser selvfølgelig all motstand uansett!  :o
Må bare le. HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Drøm videre

F*** er problemet ditt?? >:( >:( >:(
KEEP FIGHTING!!

Tom S

Quote from: hobberst on February 20, 2010, 18:02:56
Quote from: FredRaw on February 20, 2010, 18:02:17
Er ikke sinna, bare veeeeeldig, veeeeeldig VEEEEELDIG skuffa!!!!!!

Og jeg er SINNA!!!

Jaja, sånn kan det gå. Det er endå mange kamper igjen til å snu det.
COME ON LEEDS !!

Sander

Greit med et poeng i dag på en svak dag.  Uansett rykker vi opp denne sesongen.  Om det blir direkte eller via play off spiller vel ingen rolle.  Vi er Leeds og vi knuser selvfølgelig all motstand uansett!  :o
Drøm videre

Regner med dette er noe overtroisk artigheter du driver med, ellers er du mer provoserende enn Gambi og Another_Roger ;)

Asbjørn

Quote from: Budda on February 20, 2010, 18:09:58
Ikke bra nok, men utligningen på overtid kan vise seg viktig. Psykologisk sett hos spillerene trur jeg det er en stor forskjell mellom å tape og utligne på overtid. I tillegg, så kan et poeng være viktig i slutten av sesongen. Trur det blir veldig jevnt.  

Ja, vi fikk vel en sen utligning forrige lørdag (OG spilte godt). Men hjalp den boosten mht kampen tirsdag  :(

Men du skal ha for å prøøve å tenke positivt :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Joensen

Jaja dette ene poenget hjalp nå litt på humøret ;)Et viktig mål men langt fra et godt nok resultat :-[Er det Oldham hjemme eller borte til uken?

Kian

Det er sant det noen sier, at vi rykker ikke opp med denne formen. Men 1 poeng på slutten kan være det gutta trenger for å fyre seg opp. Men de har jo bare 1 seier på 8 kamper, så de burde vel gjort det for lenge siden. Skulle helst sett maccern og snodgras på kanten, doyle og kenny i midten og kanskje prøve gradel sammen med becks på topp. Kanskje det kunne gjort et utslag?

Budda

Quote from: Asbjørn on February 20, 2010, 18:14:29
Ikke bra nok, men utligningen på overtid kan vise seg viktig. Psykologisk sett hos spillerene trur jeg det er en stor forskjell mellom å tape og utligne på overtid. I tillegg, så kan et poeng være viktig i slutten av sesongen. Trur det blir veldig jevnt.  

Ja, vi fikk vel en sen utligning forrige lørdag (OG spilte godt). Men hjalp den boosten mht kampen tirsdag  :(

Men du skal ha for å prøøve å tenke positivt :)

Muligens litt "grasping at straws", men er litt godt å prøve å ikke være alt for negativ
Endre

Andersen

Der skvatt humøret mitt opp flere hakk Sander!  ;D og det er ikke ironisk ment ! Skulle så gjerne hatt 3. poeng i dag, men fikk 1 pinne og heldigvis ikke tap, Norwich taper, og noe av kvelden blir litt okay, bli topp hvis Nortug tar en Nortug spesial seinere i kveld  ;D LEEDS4EVER

p0ndus

Enig det kommer INTET postivit ut av negative tanker. ! men forstår jo at nman kan undres over hva som skjer. Ps tippa jo Brighton på oddsen(tidligere innlegg) for å påvirke resultatet.  Men med uavgjort ble det jo hverken Leedssuksess eller noen gratis brune på meg.

Barba

Quote from: Andersen on February 20, 2010, 18:22:58
Der skvatt humøret mitt opp flere hakk Sander!  ;D og det er ikke ironisk ment ! Skulle så gjerne hatt 3. poeng i dag, men fikk 1 pinne og heldigvis ikke tap, Norwich taper, og noe av kvelden blir litt okay, bli topp hvis Nortug tar en Nortug spesial seinere i kveld  ;D LEEDS4EVER

OL er øyeblikksopplevelser. Leeds er noe mer. Mye mer.

Barba - Sjekk forresten VG helg. Geir Hauge er en gammel kompis fra Hamar. Gjett hvem som var Leedssupporteren. He he.
Barba - MOT

Rune Bergen

skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, så skuffet.

gill

Quote from: Rune Bergen on February 20, 2010, 18:29:53
skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, skuffet, så skuffet.
Meget skuffende. Hele helgen ødelagt på grunn av en jævla fotballkamp. Trur jeg skal begynne å følge med på vannpolo istedet. Noen som vet om bra lag som man kan følge??

berlin

Enig budda.

Som den naive sjel jeg er tror jeg storformen kommer med etterhvert bedre baner, akkurat nå må man jo lete litt etter mulige positive "knagger".

Sander

Godt å høre! ;D Under kampen er det lett å klage på alt og alle, den er jeg fullstendig med på. Men å avskrive opprykk når vi fortsatt ligger på direkte opprykk, syns jeg er søkt :)

Allanclarke

Quote from: gill on February 20, 2010, 18:32:51
Quote from: Rune Bergen on February 20, 2010, 18:29:53
Meget skuffende. Hele helgen ødelagt på grunn av en jævla fotballkamp. Trur jeg skal begynne å følge med på vannpolo istedet. Noen som vet om bra lag som man kan følge??
Norge i Curling. De klovnene er jo dritgode

Allanclarke

Quote from: Sander on February 20, 2010, 18:38:36

Godt å høre! ;D Under kampen er det lett å klage på alt og alle, den er jeg fullstendig med på. Men å avskrive opprykk når vi fortsatt ligger på direkte opprykk, syns jeg er søkt :)
Sjekk formtabellen

HåvardK

Bra struktur og ortografi, men syns kanskje argumentasjonen din er litt tynn. Kan du begrunne påstandene dine litt bedre?

readysteady

Har tro på seier mot Oldham. Om  Kjelvi blir trådstarter gjenstår å se, men om ikke annet så er han selv på plass på Elland Road. Tenker det skal få gutta til å gi jernet, jeg :)

Andersen

Formtabellen lyver ikke, ikke tabellen i ligaen heller ! vi er på opprykksplass ennå . Jeg er forsiktig opptimist . LEEDS4EVER

Another_Roger

Quote from: Sander on February 20, 2010, 18:13:52
Drøm videre

Regner med dette er noe overtroisk artigheter du driver med, ellers er du mer provoserende enn Gambi og Another_Roger ;)

Dette syns eg er meget sårande å lese. Eg føler med Leedsfansen i desse harde tider!

Tom S

Kva var det slags oppstyr på sidelinja etter kampen?
Poyet nekta å ta Larry i hånda, pga at Larry og gutta på benken hadde jubla litt mykje etter utligninga?

COME ON LEEDS !!

Jon R

Quote from: Another_Roger on February 20, 2010, 19:11:00
Quote from: Sander on February 20, 2010, 18:13:52
Drøm videre

Dette syns eg er meget sårande å lese. Eg føler med Leedsfansen i desse harde tider!

Hvis det er noen trøst: Jeg tror deg på det.  :)

Fortsett å skrive du Roger. Med litt mer fintfølende antenner og god timing på innleggene dine ( kamptrådene er å anse som er et minefelt for andre lags supportere)  tror jeg dette vil gå helt fint.  ;)
Jon R.

Per Arne

Drøm videre

Og jeg hånflirer av deg...

;)

veteranen

Ikke bry deg om ting som blir skrevet her inne, Roger. Skulle allikevel de sårede følelsene bli for sterke, kan du jo alltids klinke til med en saftig demonstrasjonsmarkering i Aalesund sentrum!  :)

Forøvrig kan dere (Tranmere) gi oss en aldri så liten hjelpende hånd førstkommende tirsdag, da dere møter Huddersfield hjemme. Nå er det sikkert noen som lurer på hva Huddersfield skulle ha med vår situasjon å gjøre, men det vil i såfall være fordi de ikke får med seg totalbildet. Kampen om direkte opprykk har nå (utrolig nok!) utviklet seg til å bli "a six horse race". Huddersfield er fremdeles ni poeng bak oss, men det er verdt å merke seg at både Norwich, Leeds, Colchester og Charlton skal alle spille BORTE mot Huddersfield før sesongen er over. Huddersfield har denne uka plukket seks bortepoeng etter seire mot Carlisle og Hartlepool, og en ny trepoenger mot Tranmere til uka vil virkelig sette dem i støtet før de møter oss neste lørdag. Så her har dere en jobb å gjøre!  :)

newsome

Quote from: berlin on February 20, 2010, 18:34:49
Helt enig!Tror dette målet kan være psykologisk viktig.Kanskje kan det være The turning point.
Tror vi fikk et lite kick med det målet,som kan gi bra resultat mot Oldham!Vi må bare begynne å vinne fotballkamper igjen.

Enig budda.

Som den naive sjel jeg er tror jeg storformen kommer med etterhvert bedre baner, akkurat nå må man jo lete litt etter mulige positive "knagger".

HåvardK

Quote from: veteranen on February 20, 2010, 19:59:44

Ikke bry deg om ting som blir skrevet her inne, Roger. Skulle allikevel de sårede følelsene bli for sterke, kan du jo alltids klinke til med en saftig demonstrasjonsmarkering i Aalesund sentrum!  :)

Forøvrig kan dere (Tranmere) gi oss en aldri så liten hjelpende hånd førstkommende tirsdag, da dere møter Huddersfield hjemme. Nå er det sikkert noen som lurer på hva Huddersfield skulle ha med vår situasjon å gjøre, men det vil i såfall være fordi de ikke får med seg totalbildet. Kampen om direkte opprykk har nå (utrolig nok!) utviklet seg til å bli "a six horse race". Huddersfield er fremdeles ni poeng bak oss, men det er verdt å merke seg at både Norwich, Leeds, Colchester og Charlton skal alle spille BORTE mot Huddersfield før sesongen er over. Huddersfield har denne uka plukket seks bortepoeng etter seire mot Carlisle og Hartlepool, og en ny trepoenger mot Tranmere til uka vil virkelig sette dem i støtet før de møter oss neste lørdag. Så her har dere en jobb å gjøre!  :)
skjønte jeg at jeg har savnet deg her inne, vettis 8)

Another_Roger

Quote from: veteranen on February 20, 2010, 19:59:44

Neiss! Pr dags dato har ikkje Huddersfield sjans til å slå oss på Prenton Park! Men Leeds må dessverre belage seg på poengtap mot oss! Men trur likevel Leeds skal klare å rykke opp. Men det ser ut som dykk er veldig avhengige av beckford dessverre.

Tom S

LEEDS UNITED vs BRIGHTON
Possession 63%  37%
Attempts on target 6  2
Attempts off target 7  2
Corners 4  9
Fouls 17  21
COME ON LEEDS !!