OL i Vancouver 2010

Started by auren, February 13, 2010, 11:21:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Er det virkelig ikke laget en OL-tråd enda? Jaja, da starter jeg en.

Her kan vi legge inn tips for antall medaljer, og selvsagt diskutere grenene og prestasjonene.

aurens tips er:

7 gull, 8 sølv og 7 bronse

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

Blir medpå denne.
Tipper 4 gull, 7 sølv og 11 bronse.

Here we go again

Trondjo

Thomas

lojosang

- Leif Olav

lojosang

- Leif Olav

auren

OL har ikke begynt så veldig bra. Håvard Skuffo kom på en kjip 4.plass, mens skiskytterdamene skjøt seg bort. Flatland gjorde forresten et godkjent løp. Men hva er det med dette tidtakersystemet? Det viser jo ikke hvor mange sekunder man er foran/bak. Håpløst! Hvorfor brukes ikke det samme systemet som de bruker i vanlig verdenscup?

auren

Trond A

Luscos medl. 338

Tom S

Det vert eit skralt OL for Norge, tipper eg.
COME ON LEEDS !!

Therese

Fy fete, Bøkko... skuffende!
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

auren

Andersen

Det er vel ikke bare tidtakersystemet i skiskyting som burde rettes opp , hadde problemer med å skjønne noenting i hoppkonkuransen også veldig rar grafikk . Spent på langrenn, land utenfor Europa har en del å lære der . LEEDS4EVER.

fjellhaugen

dobbelt norsk i skiskyting i kveld  ;)

og så prikker moan inn et kjempe hopp og sørger for enda mer jubel satser vi på ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

5 gull (to skyskiting, 2 langrenn samt at en av medaljekandidatene overrasker)

...blir m.a.o. mange skuffelser, Nordthug treffer bare twice og blanda drops blant skytterne.

Blir då bra med medaljer lell :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Første medalje i boks - silver til Emil.
I og for seg bra, men utfrå forventingane er eg litt skuffa.

Ole-Einar skuffa stort.
Så proff og fokusert som han normalt er fekk eg nesten sjokk når det vart 3 bom på liggande. Men, heldigvis så viser dette at dei er tross alt berre laga av kjøtt og blod desse også.
COME ON LEEDS !!

lojosang

Krage mot Fu på 3000-meter!  ;D

Vel, Grage i hvert fall.
- Leif Olav

fjellhaugen

grattis med sølv emil. nå er vi i gang  :)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Masinga

Får håpe Northug holder seg frisk og i form, ellers kan dette OL bli skrale saker.
Masinga, medl.nr. 1250

rogak

Hva kalles en person fra Vancouver?
Vanker? :)
MOT
MOT

Tom S

Petter'n har prikket inn OL-formen - NOT!
COME ON LEEDS !!

Here we go again

Quote from: Tom S on February 15, 2010, 22:28:54
Petter'n har prikket inn OL-formen - NOT!

Flott at de andre norske innfridde da siden Petter sviktet ;)

Vi fikk vel kanskje en blant de tredve beste.

p0ndus

Ufattelig dårlig, hadde det norske skilandslaget vært fotball lag så hadde manageren og treneren  fått sparken for lenge siden. Få inn  Frode Estil som manager og Alsgaard som teknikktrener . Estil vet hva som kreves og er attpåtil Leeds fan.

auren

Norge er dessverre ikke gode nok i fri teknikk. Utenom Northug så blir det spett. Spesielt når Hafsås har vært syk. Tror rett og slett en del av forklaringen i dag er dårlige ski. Men det er selvsagt ikke hele forklaringen. Når man blir hengende 40 sekunder bak etter halvgått løp og ikke har sjanse på en topp 10 plassering så gidder man heller ikke å gi altfor mye. Northug er et kapittel for seg selv. Tipper han gav opp ganske så tidlig på etappen da han skjønte at han ikke hadde sjanse til å ta medalje.

Selvsagt veldig skuffende; men det er fortsatt leeenge igjen av OL. Jeg har troen på gull! :)

auren, som forventer seg et nytt  :-* av Rudi ;)

Bites Yer Legs

Bedriten norsk sportsjournalistikk har isåfall høytid.
KEEP FIGHTING!!

berlin

Quote from: Bites Yer Legs on February 15, 2010, 23:11:56
Bedriten norsk sportsjournalistikk har isåfall høytid.

Jepp. Selv følger jeg med OL med et halvt øye, og blir ikke skuffa om de norske presterer
dårligere enn forventet. Tror dette OL ikke gir så mange medaljer som mange forventer.
Blir det mer en 3 gull 3 sølv og 3 bronse, synes jeg folk får være fornøyde.

Masinga

Knivene slipes, Ã...ge Skinstad og Morten Aa Djupvik! Noen burde opplyst meg på forhånd at dette bare var en "gjennomkjøring".

Men etter gårdagens skandalerenn av nordmennene på 15 km fristil, gir jeg det norske laget en sjanse til.

Er det forresten en svenske i det norske smøreteamet?
Masinga, medl.nr. 1250

fmtj

....den korrupte forbannede svenske skismøreren preparterte Petters ski en gang til etter at han hadde valgt ut paret sitt. Forventer fem sure tær i baken på svensken og rett hjem til Harrylandet sitt! Skammelig å ødelegge for nordmennenes sjanser på denne måten Gamle Myrmo (var det ikke han da ??) skriver i VG at dette egentlig skulle vært umulig å få til!
Smørerne har vært der borte i ukevis og testet og forsket døgnet rundt!!!! Utrolig udugelig!
Yeboahs vitne

Thomas

http://berntsen.tv2blogg.no/article1415867.ece

Denne bloggen kan kanskje roe ned noen av de som helt har mistet troen på Northug.