Skrevet av Emne: EX-Spiller: Tom Lees  (Lest 52563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Carl Fisker

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #150 på: Juli 31, 2014, 20:48:40 »
Dette var beklagelig!

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #151 på: Juli 31, 2014, 22:28:29 »
Synd, synes jeg. Dette betyr at vi trenger en stopper som går rett inn i førsteelleveren. Og det betyr at jeg ikke får gleden av å se en ekte Leedsgutt utvikle seg videre i klubben.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #152 på: August 26, 2014, 23:36:09 »
@LeonWobYP: Tom Lees was excellent again tonight. Have seen Owls three times in a week and he hasnt put a foot wrong
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #153 på: August 27, 2014, 08:25:16 »
@LeonWobYP: Tom Lees was excellent again tonight. Have seen Owls three times in a week and he hasnt put a foot wrong

Fint for han,da har han vel funnet sitt rette nivå.
Lykke til videre Tom.
LIFE IS LEEDS

B_Ød

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #154 på: August 27, 2014, 08:45:00 »
Fint for han,da har han vel funnet sitt rette nivå.
Lykke til videre Tom.

Jepp, unner ham en playoff plass.
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #155 på: August 27, 2014, 09:57:19 »
@LeonWobYP: Tom Lees was excellent again tonight. Have seen Owls three times in a week and he hasnt put a foot wrong

Nok en spiller som blomstrer opp nå han slipper unna verdens selverklært beste fans?
- Leif Olav

Xern

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #156 på: August 27, 2014, 09:59:59 »
@LeonWobYP: Tom Lees was excellent again tonight. Have seen Owls three times in a week and he hasnt put a foot wrong

Nok en spiller som blomstrer opp nå han slipper unna verdens selverklært beste fans?
Amen.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B-m

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #157 på: August 27, 2014, 12:06:17 »
Jeg var bestandig en fan ev Lees, men jeg tror kritikken hadde tatt ham, så et klubbskifte var sikkert nødvendig. Men jeg synes det er synd å miste ham, for jeg mener Lees innehar mange kvaliteter vi kunne hatt bruk for. Hans 2 velfortjente MOTM hittil i sesongen for the Owls taler for seg.

Jeg klarer ikke huske sist vi hadde en midtbanemann som beskyttet forsvarsfireren? Når vi spilte med Brown sist sesong var det så mye mer behagelig å se/høre Leeds United - og det sier en HEL del.
Når skal Leeds United skjønne at det faktisk er defensive kvaliteten MIDTBANEN som er problemet og ikke de fire bak (nødvendigvis). Lees var bestandig en topp spiller når vi var i balanse.
Denne balansen..
Hovedproblemet per dags dato har vi ikke kvalitet nok "siste tredjedel" til å holde balanse når vi angriper - og vi må ofte kjøre med en ekstra mann(defensive midtbanen)  - som ofte fører til sårbarehet og kontringer i mot.
Samtidig  så er vi ikke veldig god når vi blir presset. Dette problemet er hovedsaklig er fordi vi ikke har noe som helst FART i laget så motstandere kan egentlig kjøre på uten å være bekymret for kontra imot.




Så poenget. kjøp en f**kings defensiv midtbanespiller og noen vinger med fart!!!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsfan

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #158 på: August 27, 2014, 13:49:05 »
@LeonWobYP: Tom Lees was excellent again tonight. Have seen Owls three times in a week and he hasnt put a foot wrong

Nok en spiller som blomstrer opp nå han slipper unna verdens selverklært beste fans?

Helt enig.

Jeg tror at fansen påvirker spillerne i negativ retning gang på gang. Vi har signert over 100 spillere og en håndfull har lykkes med en gang, og en håndfull til har vært så tøffe at de har holdt ut og så har de lyktes.

Derimot så har mer enn en håndfull lyktes og vel så det i andre klubber etter at de har forlatt oss.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #159 på: August 27, 2014, 14:49:25 »
måste vara  tusen gånger lättare att vara spelare, tränare och ägare i en klubb som SheffieldW, tycker det var oerhört tråkigt när han lämnade och skrev att det inte var hans fel att vi haft problem med försvaret, men är så lycklig att han blommat ut i SW, knappt league one spelare har jag läst fans på detta forumet skriva
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #160 på: August 27, 2014, 15:08:41 »
vad tråkigt, bedrövligt, och enligt ryktena dessutom gratis,en spelare som är leeds through and through och som spelat i Englands U-21,måste vi göra oss av med innerback(vi har ju faktiskt bara 3) så ta wotton

Har du sett han spille?, vi skal jo være glad noen vil ha han.
är ju trevligt att göra  SW glada och lees med
 

nord

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #161 på: August 27, 2014, 16:09:01 »
Dejligt at det går Lees godt. Han kan altid vende tilbage . Hvis det går for godt :-\
« Siste redigering: August 27, 2014, 18:37:29 av nord »
 

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #162 på: August 27, 2014, 16:11:01 »
Jeg var bestandig en fan ev Lees, men jeg tror kritikken hadde tatt ham, så et klubbskifte var sikkert nødvendig. Men jeg synes det er synd å miste ham, for jeg mener Lees innehar mange kvaliteter vi kunne hatt bruk for. Hans 2 velfortjente MOTM hittil i sesongen for the Owls taler for seg.

Jeg klarer ikke huske sist vi hadde en midtbanemann som beskyttet forsvarsfireren? Når vi spilte med Brown sist sesong var det så mye mer behagelig å se/høre Leeds United - og det sier en HEL del.
Når skal Leeds United skjønne at det faktisk er defensive kvaliteten MIDTBANEN som er problemet og ikke de fire bak (nødvendigvis). Lees var bestandig en topp spiller når vi var i balanse.
Denne balansen..
Hovedproblemet per dags dato har vi ikke kvalitet nok "siste tredjedel" til å holde balanse når vi angriper - og vi må ofte kjøre med en ekstra mann(defensive midtbanen)  - som ofte fører til sårbarehet og kontringer i mot.
Samtidig  så er vi ikke veldig god når vi blir presset. Dette problemet er hovedsaklig er fordi vi ikke har noe som helst FART i laget så motstandere kan egentlig kjøre på uten å være bekymret for kontra imot.




Så poenget. kjøp en f**kings defensiv midtbanespiller og noen vinger med fart!!!!
Enig.

Forsvaret har fått mye pepper for baklengsmål, men roten til ondet har vært en midtbane som lot seg overspille.

Sannsynligvis et større problem enn boo boys
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #163 på: Januar 17, 2016, 14:20:10 »
Alltid morsomt å se tilbake på hva som ble skrevet om x spillere da de forlot oss. Vi kan trygt konkludere at prediksjonsevnen er høyst variabel.  ;D

Her et lite utvalg. Spot on Gufrias!  :)


Sitat fra: sportcarl1 på Juli 30, 2014, 17:26:36
vad tråkigt, bedrövligt, och enligt ryktena dessutom gratis,en spelare som är leeds through and through och som spelat i Englands U-21,måste vi göra oss av med innerback(vi har ju faktiskt bara 3) så ta Wooton.

Sitat fra: Rudi G. på Juli 30, 2014, 17:34:19
Har du sett han spille?, vi skal jo være glad noen vil ha han.

Sitat Alta White:
Helt enig med Rudi. En forferdelig spiller vi skal være overlykkelige over at noen vil ha. Vil ikke bli savnet.

Sitat Kontakinte:
Knapt nok league one. Samme gjelder Wooton.


Sitat Gufrias:  
Jeg må si meg uenig med dere. Lees er en brukbar Championship-spiller. Han ser dårligere ut enn han er fordi midtbanen ikke demmer opp foran ham.

Han er for nølende som førsteforsvarer - og for enkel med ball - ennå, men han er fortsatt ung. Han kan bli en god championship-spiller, kanskje til og med en brukbar PL-spiller, hvis han lærer av sine feil.

 ;)
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #164 på: Januar 17, 2016, 20:16:47 »
vad tråkigt, bedrövligt, och enligt ryktena dessutom gratis,en spelare som är leeds through and through och som spelat i Englands U-21,måste vi göra oss av med innerback(vi har ju faktiskt bara 3) så ta wotton

Har du sett han spille?, vi skal jo være glad noen vil ha han.
Helt enig med Rudi. En forferdelig spiller vi skal være overlykkelige over at noen vil ha. Vil ikke bli savnet.
Tja hva skal man si... ikke det eneste innlegget som latterliggjør Lees. Merkelig at våre spillere fra akademiet plutselig er så dårlige når PL klubber er ute etter dem...

sportcarl1

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #165 på: Januar 17, 2016, 20:26:06 »
vad tråkigt, bedrövligt, och enligt ryktena dessutom gratis,en spelare som är leeds through and through och som spelat i Englands U-21,måste vi göra oss av med innerback(vi har ju faktiskt bara 3) så ta wotton

Har du sett han spille?, vi skal jo være glad noen vil ha han.
Helt enig med Rudi. En forferdelig spiller vi skal være overlykkelige over at noen vil ha. Vil ikke bli savnet.
Tja hva skal man si... ikke det eneste innlegget som latterliggjør Lees. Merkelig at våre spillere fra akademiet plutselig er så dårlige når PL klubber er ute etter dem...
han är inte den första spelare som fått en skjuts uppåt sedan han lämnade leeds, är bara att gratulera honom
 

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #166 på: Januar 17, 2016, 20:28:57 »
Alltid morsomt å se tilbake på hva som ble skrevet om x spillere da de forlot oss. Vi kan trygt konkludere at prediksjonsevnen er høyst variabel.  ;D

Her et lite utvalg. Spot on Gufrias!  :)


Sitat fra: sportcarl1 på Juli 30, 2014, 17:26:36
vad tråkigt, bedrövligt, och enligt ryktena dessutom gratis,en spelare som är leeds through and through och som spelat i Englands U-21,måste vi göra oss av med innerback(vi har ju faktiskt bara 3) så ta Wooton.

Sitat fra: Rudi G. på Juli 30, 2014, 17:34:19
Har du sett han spille?, vi skal jo være glad noen vil ha han.

Sitat Alta White:
Helt enig med Rudi. En forferdelig spiller vi skal være overlykkelige over at noen vil ha. Vil ikke bli savnet.

Sitat Kontakinte:
Knapt nok league one. Samme gjelder Wooton.


Sitat Gufrias:  
Jeg må si meg uenig med dere. Lees er en brukbar Championship-spiller. Han ser dårligere ut enn han er fordi midtbanen ikke demmer opp foran ham.

Han er for nølende som førsteforsvarer - og for enkel med ball - ennå, men han er fortsatt ung. Han kan bli en god championship-spiller, kanskje til og med en brukbar PL-spiller, hvis han lærer av sine feil.

 ;)
roligt man hade rätt och såg kvalitén andra inte  såg
 

Gufrias

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #167 på: Januar 17, 2016, 21:48:06 »
Alltid morsomt å se tilbake på hva som ble skrevet om x spillere da de forlot oss. Vi kan trygt konkludere at prediksjonsevnen er høyst variabel.  ;D

Her et lite utvalg. Spot on Gufrias!  :)


Sitat fra: sportcarl1 på Juli 30, 2014, 17:26:36
vad tråkigt, bedrövligt, och enligt ryktena dessutom gratis,en spelare som är leeds through and through och som spelat i Englands U-21,måste vi göra oss av med innerback(vi har ju faktiskt bara 3) så ta Wooton.

Sitat fra: Rudi G. på Juli 30, 2014, 17:34:19
Har du sett han spille?, vi skal jo være glad noen vil ha han.

Sitat Alta White:
Helt enig med Rudi. En forferdelig spiller vi skal være overlykkelige over at noen vil ha. Vil ikke bli savnet.

Sitat Kontakinte:
Knapt nok league one. Samme gjelder Wooton.


Sitat Gufrias:  
Jeg må si meg uenig med dere. Lees er en brukbar Championship-spiller. Han ser dårligere ut enn han er fordi midtbanen ikke demmer opp foran ham.

Han er for nølende som førsteforsvarer - og for enkel med ball - ennå, men han er fortsatt ung. Han kan bli en god championship-spiller, kanskje til og med en brukbar PL-spiller, hvis han lærer av sine feil.

 ;)
Takk. Uforbeholden ros er alltid velkommen  :)
Hekta på Leeds siden 1974

Josch

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #168 på: Juli 09, 2016, 22:05:46 »
Tom Lees verdt £ 10 mill?

Er det mulig??
Han har fått ny 4 års kontrakt med  Owls og har en prislapp på £ 10 mill , hvis dette stemmer.

Det må i så  fall være tidenes blunder av Leeds. Han gikk jo ut døra gratis i 2014. Jeg visste ikke at han var SÃ… god.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/sheffield-wednesday-slap-10million-price-8325337
http://www.thestar.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday/sheffield-wednesday-owls-battle-to-keep-tom-lees-1-7975517

enur

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #169 på: Juli 09, 2016, 22:18:50 »
Høres vanvittig mye ut, men regner uansett med at vi ikke har sikret oss noen videresalgsklausul..
____________
enur

Marching on together

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #170 på: Juli 09, 2016, 22:27:41 »
Tom Lees verdt £ 10 mill?

Er det mulig??
Han har fått ny 4 års kontrakt med  Owls og har en prislapp på £ 10 mill , hvis dette stemmer.

Det må i så  fall være tidenes blunder av Leeds. Han gikk jo ut døra gratis i 2014. Jeg visste ikke at han var SÃ… god.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/sheffield-wednesday-slap-10million-price-8325337
http://www.thestar.co.uk/sport/football/sheffield-wednesday/sheffield-wednesday-owls-battle-to-keep-tom-lees-1-7975517

Gikk for £350000, men det virker unektelig som "gi-bort-pris" i dette tilfellet.

Leeds har vel en historie  med spillere som ikke slo til i klubben, og som senere blomstret  skikkelig i en annen klubb.
Super Leeds since 1968

auren

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #171 på: Juli 09, 2016, 22:32:41 »
Høres vanvittig mye ut, men regner uansett med at vi ikke har sikret oss noen videresalgsklausul..

Hvorfor skulle vi ikke ha sikret oss en videresalgsklausul?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #172 på: Juli 09, 2016, 23:09:27 »
Lees gikk vel gratis?
Kasper Smeichel derimot... Fårvi visst penger for hvis han nå går for 17 mlll £ til Everton... 10%!!
 

Hallgeir *

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #173 på: Juli 09, 2016, 23:27:50 »
Lees gikk vel gratis?
Kasper Smeichel derimot... Fårvi visst penger for hvis han nå går for 17 mlll £ til Everton... 10%!!

Såkalt "undisclosed fee" - senere opplyst til å være 350000 pund.

Uansett gitt bort.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #174 på: August 18, 2016, 21:42:45 »
Hva med et tilbakekjøp her?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #175 på: August 18, 2016, 22:00:23 »
Hva med et tilbakekjøp her?

Nå som vi er i NPC vil han koste for mye. Rykker vi opp til PL er det langt fra sikkert at han er god nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Tom Lees
« Svar #176 på: August 18, 2016, 23:10:45 »
Hva med et tilbakekjøp her?

Nå som vi er i NPC vil han koste for mye. Rykker vi opp til PL er det langt fra sikkert at han er god nok.

auren

Fikk vel akkurat ny kontrakt. Klubben med en misfornøyd Forestieri kommer neppe på playoff!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973