Skrevet av Emne: EX-Spiller: Tom Lees  (Lest 52405 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #90 på: September 07, 2012, 20:14:45 »
Bare vent, storklubben Norwich er nok snart på plass og snapper han også. M.M.W.
Hvis de bruker 50 millioner kroner på Bassong, kan vi nok vente oss en klekkelig sum i så tilfelle ;)

Leedsfan

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #91 på: September 10, 2012, 21:30:35 »
Tom Lees får 15 min for U-21 nå.. Gratulerer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #92 på: September 13, 2012, 18:18:04 »
Ros fra Stuart Pearce etter samling og landskamp mot Norge. Hva den enkelte forum-deltager legger i det vet jeg ikke, me nice synes jeg uansett.  :)

http://www.throughitalltogether.com/2012/9/13/3326576/stuart-pearce-pleased-with-tom-lees-leeds-united-news

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #93 på: November 01, 2012, 08:04:51 »
Tom Lees i trøbbel!

http://www1.skysports.com/football/news/12016/8216260

Fåår vi ikke bruke ham i Europa League neste år???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #94 på: November 01, 2012, 09:11:25 »
Det er Tom Ince som er i trøbbel:

Rob Harris ‏@RobHarris
CORRECTION: Thomas Ince - not Tom Lees - now named in Serbia along with Caulker as England player charged by police
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #95 på: November 01, 2012, 11:40:29 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP
The FA is still awaiting formal confirmation but it believes Lees, not Tom Ince, has been charged along with Tottenham's Caulker #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #96 på: November 07, 2012, 11:44:56 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #97 på: November 14, 2012, 09:02:29 »
LUFC Clean sheet for Lees in first England start
 
Leeds United defender Tom Lees made his first start for the England under 21 side in the friendly win over Northern Ireland at Blackpool.

Lees only returned to the Leeds side on Saturday as a substitute following an eye injury in the game at Brighton recently and he completed the 90 minutes.

The start was his third cap for England since making his debut against Norway in September.

England won 2-0 in the friendly, as they build up to the 2013 European under 21 championship finals in Israel.

England took the lead on the stroke of half time thanks to Sunderland striker Connor Wickham and they made sure of the win when Arsenal striker Benik Afobe, who is currently on loan at Bolton Wanderers, scored from the penalty spot with fifteen minutes remaining.

The win for England means Stuart Pearce`s side won all six of their games in 2012 and they have kept clean sheets in all of them. It is the first time in twenty-one years that the England under 21 side have won six in a row.

Lees will now return to Elland Road as the side prepare for their trip to Millwall on Sunday.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=299791#ixzz2CBLSLlqF
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #98 på: November 14, 2012, 09:39:15 »
Uten takeover eller noe bedring i prestasjoner og på transfermarkedet, er vel Lees første mann til å reise i januar.

£3 mill til Norwich?
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #99 på: November 14, 2012, 15:39:10 »
Uten takeover eller noe bedring i prestasjoner og på transfermarkedet, er vel Lees første mann til å reise i januar.

£3 mill til Norwich?

De trenger en god midtstopper så det er ikke utenkelig.. Uff for en tanke..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #100 på: Januar 08, 2013, 10:11:16 »
Tom Lees på Lorimers bar igår: " Lees says the Norwegian female fans are "alright". A bit different from the Leeds girls."

 ;)

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #101 på: April 15, 2013, 20:21:57 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #103 på: August 01, 2013, 21:00:07 »
Blaming Tom Lees!

http://www.thescratchingshed.com/2013/04/blaming-tom-lees-banned-by-new-leeds-boss/

Et rop fra Warnock-tiden!!!!

Pøh, skal ikke den jevne Leedsfan kunne skjelle ut en spiller - uavhengig av prestasjon eller om han faktisk var på banen i kampen lenger nå? ;)
Marching on together!

Kato

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #104 på: Desember 27, 2013, 20:05:25 »
Bra som duellspiller, mot Blackpool svak i distribusjonsdelen. Ofte involvert i baklengs. Med den styrken vi nå har i bakre ledd, er jeg ikke fremmed for at Lees faller tilbake som back-up over tid.
 

Gufrias

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #105 på: Desember 28, 2013, 09:37:21 »
Det er lett å sitte her og mene at vi burde benke den og den til fordel for den og den. Men vi ser dem ikke på trening, i motsetning til de som tar ut laget. Kanskje Lees er bedre enn Wootton? Kanskje han er mye involvert i baklengsmål fordi han generelt er mye involvert?

Eller kanskje tar jeg feil. Jeg har sett mange negative highlights hvor Lees er for passiv i press på ballfører. Du skaper ikke store problemer for en spiss ved å løpe ved siden av ham og se stygt på ham.

Om Wootton er bedre på dette, og om det kompenserer for Lees duellstyrke og markeringsferdigheter, vet jeg ikke. Så jeg lar trenerteamet bestemme hvem av dem som er førstevalg.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #106 på: Desember 28, 2013, 10:24:52 »
Det er lett å sitte her og mene at vi burde benke den og den til fordel for den og den. Men vi ser dem ikke på trening, i motsetning til de som tar ut laget. Kanskje Lees er bedre enn Wootton? Kanskje han er mye involvert i baklengsmål fordi han generelt er mye involvert?

Eller kanskje tar jeg feil. Jeg har sett mange negative highlights hvor Lees er for passiv i press på ballfører. Du skaper ikke store problemer for en spiss ved å løpe ved siden av ham og se stygt på ham.

Om Wootton er bedre på dette, og om det kompenserer for Lees duellstyrke og markeringsferdigheter, vet jeg ikke. Så jeg lar trenerteamet bestemme hvem av dem som er førstevalg.
att ta ut lees känns vansinnigt då hela 3backslinjen var otroligt solid mot Blackpool, vad jag kan minnas gjorde lees inget soom jag kan klanka på,högersidan med peltier känns godkänd med och där har vi även Byram som ett ess att slänga in
 

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #107 på: April 22, 2014, 13:40:29 »
er det noen som har opplevd å se tom lees treffe mål når han går opp på en corner?

føler det er som med lundekvam i southampton når de lo av at han gidda å løpe fremover på corner
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Diof

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #108 på: April 22, 2014, 13:49:02 »
Med håp om noe bedre enn bare opprykk er jeg redd den der karn blir alt for dårlig! Har ikke imponert meg, middels npc-nivå maks!
Må si at æ e fortsatt enig med mæ sjøl. Altfor dårlig! League One spiller ikke noe mer.

Kontakinte

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #109 på: April 22, 2014, 14:36:28 »
Knapt nok league one. Samme gjelder wotton!

Gufrias

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #110 på: April 22, 2014, 17:58:15 »
Jeg må si meg uenig med dere. Lees er en brukbar Championship-spiller. Han ser dårligere ut enn han er fordi midtbanen ikke demmer opp foran ham.

Han er for nølende som førsteforsvarer - og for enkel med ball - ennå, men han er fortsatt ung. Han kan bli en god championship-spiller, kanskje til og med en brukbar PL-spiller, hvis han lærer av sine feil.
Hekta på Leeds siden 1974

Sydhagen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #111 på: April 29, 2014, 20:43:44 »
Synes denne var litt fønni:

@LUFC__: Tom Lees has been arrested for hoofing a lemur at Flamingo Land. The lemur came to his feet & he reportedly 'didn't know what else to do'


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #112 på: April 29, 2014, 20:52:20 »

@LUFC__: Tom Lees has been arrested for hoofing a lemur at Flamingo Land. The lemur came to his feet & he reportedly 'didn't know what else to do'
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #113 på: April 29, 2014, 22:41:38 »
 :D :D :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

stian

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #114 på: April 30, 2014, 18:55:45 »
Synes denne var litt fønni:

@LUFC__: Tom Lees has been arrested for hoofing a lemur at Flamingo Land. The lemur came to his feet & he reportedly 'didn't know what else to do'


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Genial  ;D

RoarG

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #115 på: Mai 01, 2014, 10:57:17 »
Synes denne var litt fønni:

@LUFC__: Tom Lees has been arrested for hoofing a lemur at Flamingo Land. The lemur came to his feet & he reportedly 'didn't know what else to do'


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Genial  ;D
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #116 på: Mai 01, 2014, 18:29:51 »
Synes denne var litt fønni:

@LUFC__: Tom Lees has been arrested for hoofing a lemur at Flamingo Land. The lemur came to his feet & he reportedly 'didn't know what else to do'


Sent from my iPhone using Tapatalk 2

 ;D

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #117 på: Juli 29, 2014, 22:34:13 »
Lees på vei ut?

Hay
@RioHinds I'm hearing that Sheffield Wednesday are in for him. Wouldn't be surprised if he leaves.


 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #118 på: Juli 30, 2014, 09:35:30 »
Lees på vei ut?

Hay
@RioHinds I'm hearing that Sheffield Wednesday are in for him. Wouldn't be surprised if he leaves.


 :o
Tom støttepasning Lees, er ikke god nok for et Leeds som skal opp! Lykke til videre.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #119 på: Juli 30, 2014, 18:18:29 »
Rapporteres enighet om 3-årig avtale med Wednesday :)


Graeme Bailey @GraemeBailey     Â·   43m   

Leeds defender Tom Lees has agreed a three-year deal at Sheffield Wednesday.

« Siste redigering: Juli 30, 2014, 18:25:58 av Rudi G. »