Skrevet av Emne: EX-Spiller: Tom Lees  (Lest 52616 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #60 på: Mai 12, 2012, 08:25:11 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #61 på: Mai 29, 2012, 17:00:05 »
COME ON LEEDS !!

Ozzy96

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #62 på: Mai 29, 2012, 17:28:40 »
YES

Rasmussen7

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #63 på: Mai 29, 2012, 17:46:32 »
Med håp om noe bedre enn bare opprykk er jeg redd den der karn blir alt for dårlig! Har ikke imponert meg, middels npc-nivå maks!

Leedsfan

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #64 på: Mai 29, 2012, 18:08:02 »
Med håp om noe bedre enn bare opprykk er jeg redd den der karn blir alt for dårlig! Har ikke imponert meg, middels npc-nivå maks!

Warnock sammenligner han med Jagielka...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #65 på: Mai 29, 2012, 18:23:47 »
Tom Lees signs new four-year contract!

http://www.leedsunited.com/news/20120529/defender-pledges-future-to-the-club_2247585_2791556

Flotte nyheter! Jeg har trua på Tom Lees, spesielt sammen med en commanding centre half, som Jason Pearce skal være. Og endelig en som faktisk forlenger på Elland Road!
Marching on together!

Andersen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #66 på: Mai 29, 2012, 18:48:10 »
Hurra! :D

RoarG

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #67 på: Mai 29, 2012, 20:01:24 »
Med håp om noe bedre enn bare opprykk er jeg redd den der karn blir alt for dårlig! Har ikke imponert meg, middels npc-nivå maks!
+1. Han må ta sjumilsteg neste sesong om han skal sees på som en fornuftig investering.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #68 på: Mai 29, 2012, 20:17:52 »
Smart signering, og binder Lees til klubben i fleire år.
Gutt for framtiden som bare vil vokse dei neste årene.

Om han gjør en supersesong og blir aktuell for andre klubber(om vi ikke rykker opp) kan vi i alle fall forvente en god slump penger om vi må selge.

Men antar at han styrer Leeds skuten i Premier Leauge om ikke lenge
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

raggen

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #69 på: Mai 29, 2012, 20:34:57 »
gode nyheter! ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #70 på: Mai 29, 2012, 21:32:29 »
Fin trøst i trøblete tider.

Gufrias

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #71 på: Mai 29, 2012, 21:35:36 »
Med håp om noe bedre enn bare opprykk er jeg redd den der karn blir alt for dårlig! Har ikke imponert meg, middels npc-nivå maks!
Middels npc-nivå er et bra utgangspunkt for en så ung midtstopper. Han har mange år med framskritt foran seg.
Hekta på Leeds siden 1974

Hobben

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #72 på: Mai 29, 2012, 21:35:53 »
Gode nyheter dette :-)!
Rogaland Whites

DW

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #73 på: Mai 29, 2012, 21:42:09 »
Gode nyheter dette :-)!

Veldig bra!  ;D

Per-Stian

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #74 på: Mai 29, 2012, 21:43:31 »
Endeleg noko positivt - og eit viktig signal!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #75 på: Mai 30, 2012, 13:29:39 »
Tom Lees gleder seg til oppstart:
Sitat
United defender Tom Lees admits he can't wait to return to pre-season training to continue developing his trade in a squad that will be pushing for promotion.

The 21-year-old signed a new four-year deal earlier this week after being rewarded for a season that saw him make 44 appearances and establish himself as a regular in the United first team.

"The gaffer said at the end of the season we would do something and he's been really good," said Tom. "He went about it quite quickly.

"I've been to see him a few times and the way that he's speaking and the things he's saying about moving forward…I liked what I heard. I'm looking forward to seeing how that progresses now and looking forward to next season.

"It's nice to have the feeling of someone coming to you and offering a new deal. He's been a big influence in the time he's been here. He's not been here long, but I feel I've learnt a lot and I like his eagerness for next season. He has some nice ideas for the way he wants us to go when we come back in July.

"I've learnt a lot about attitude and mental attitude towards the game. I think there will be a real positive and winning mentality when we come back and I'm looking forward to pre-season."

The season proved a breakthrough year for Tom at Elland Road, having made over 100 appearances elsewhere during loan spells the previous two seasons.

"This time last year I'd finished at Bury and was getting ready for pre-season not knowing what was going to happen, but I thought I'd give it my all, try and get in shape and try and get in the team," he explained.

"In the end I played a lot of games, but overall we didn't do very well and coming back in July we want to get rid of that feeling.

"It should be an exciting time hopefully and I'm looking forward to next season. We have some good quality players here.

"The manager spoke to the players at the end of the season and he obviously wants to make some additions and I'm looking forward to see what he does. With the goals he's set for what sort of squad he wants, it sounds good."
Kilde:
http://www.leedsunited.com/news/20120530/tom-cant-wait-to-start-again_2247585_2792459?

dansale

Forza Leeds!

dansale

Forza Leeds!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #78 på: September 05, 2012, 13:17:06 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).

B_Ød

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #79 på: September 05, 2012, 13:26:43 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).
han har vel nesten akkurat skrevet under..har han ikke??
Ups & Ups!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #80 på: September 05, 2012, 13:43:34 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).
han har vel nesten akkurat skrevet under..har han ikke??
Herlig det. Fremtidig stopperkjempe dette. Har fortsatt litt å gå på, men allround svært god spiller for oss  :)

Sleivind

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #81 på: September 05, 2012, 14:07:12 »
Gledelige nyheter! En veldig god erfaring å ta med seg videre og ikke minst får han måle seg opp mot de andre forsvarstalentene i England!

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #82 på: September 05, 2012, 18:29:50 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).
Dette er ræva nyheter >:( Evil Santa gnir seg i henda og selger ham ved første anledning.Pokker så drittlei jeg er dette her :(

Jon R

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #83 på: September 05, 2012, 18:38:44 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).

Bandt seg for 4 år i mai.  :)

http://www.leedsunited.com/news/20120529/defender-pledges-future-to-the-club_2247585_2791556
Jon R.

Leedsfan

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #84 på: September 05, 2012, 18:45:19 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).
Dette er ræva nyheter >:( Evil Santa gnir seg i henda og selger ham ved første anledning.Pokker så drittlei jeg er dette her :(

Uff uff, mange måter å se ting og tang på...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #85 på: September 05, 2012, 18:59:27 »

Dette er ræva nyheter >:( Evil Santa gnir seg i henda og selger ham ved første anledning.Pokker så drittlei jeg er dette her :(

Spillere under kontrakt kan ikke bare selges :)
Spillerne har en kontrakt de kan velge å forholde seg til :)
Kenneth kan ønske å selge så mye han bare vil. Vil ikke spilleren bli solgt er det ingen fare. Han blir :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #86 på: September 05, 2012, 19:48:42 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).
Dette er ræva nyheter >:( Evil Santa gnir seg i henda og selger ham ved første anledning.Pokker så drittlei jeg er dette her :(

Det finnes bare to farger. Svart og kølsvart.  8)
- Leif Olav

Ozzy96

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #87 på: September 05, 2012, 21:12:15 »
about time :) Tom for England :) ut me Treige Terry no  ::)

stigahauge

Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #88 på: September 06, 2012, 13:05:06 »
Det er bare å gratulere Tom Lees med å ha blitt kalt inn til Englands U-21 tropp! Når går kontrakten til Lees ut? Viktig å skrive langtidskontrakter med spillere som definitivt har en fremtid i troppen. I motsetning til visse andre spillere (Bromby, Nunez etc.).
Dette er ræva nyheter >:( Evil Santa gnir seg i henda og selger ham ved første anledning.Pokker så drittlei jeg er dette her :(

Det finnes bare to farger. Svart og kølsvart.  8)

Skreiv ny 4-års kontrakt i sommar. Då trenge me ikkje selge han før om 3 år :)
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Tom Lees
« Svar #89 på: September 07, 2012, 19:50:42 »
Bare vent, storklubben Norwich er nok snart på plass og snapper han også. M.M.W.