Er Leeds fans mer passive enn Man U fans

Started by jarle, March 11, 2010, 03:17:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

Jeg mener personlig at de feilene Ridsdale gjorde er bagateller i forhold til det Bates har usatt klubben for.

Med litt flaks og noen avgjørelser gjort annerledes ville trolig alt sett bra ut.

Nr 1 - Woodgate og Bowyer skulle vært transferlista med engang rasist saken dukket opp.

Nr. 2 - DOL skulle ikke fått viljen sin med all signings han ønsket seg.. ( Seth J og Cocaine sniifern som de værste)

Nr. 3 Ansettelsen av El Tel..

Jeg mener med de 3 punktene over gjort annerledes ville vi fortsatt vært i PL

I tillegg burde noen av talenten vært solgt når vi fikk latterlige gode tilbud på de...etter at vi rock' et Europa...

Med Bates ved roret har ille gått til RÆVA...
Juvel etter juvel er blitt solgt..
Vi er på tidenes lav nivå
Vi har mista muligheten til å kjøpe tilbake TA
ER blir vel samme historien...
Vi krangler med alt og alle..( ref div tapte rettsaker)
15 poeng straff for typisk Bates oppførsel
Tok 10 poeng straffen etter at nedrykk var sikkert...
Ingen vet hvem som eier klubben

and the list goes on and on...

DenHviteYeboah

jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for å klare å rykke ned med dette laget...... det er en gåte at det hele tatt gikk an å spille så dårlig og slippe inn så latterlige mål som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det på dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til også.men hva skjer?jo,man rakker ned på O´Leary,som om han var skyld i at det begynte å gå utfor.Grunnen til nedturen skyldes selvfølgelig en rekke faktorer,men det hele startet etter min mening med ansettelsen av Venables.Og der kommer vår venn Ridsdale inn....Den latterligste og dårligste manager i Leeds sin historie etter min mening!Han kjørte laget rett ned på et lavt nivå og forble der!
Så hva med Bates?jeg hater gubben og vil helst at klubben selges fordi jeg er bombesikker på at med Bates så kommer vi ikke lenger enn til kanskje et opprykk til PL,og med hans ønske/mulighet til økonomiske muskler vil det gå rett ned igjen.derfor er det beste om denne klubben blir solgt mens vi er i ccc.Da kan vi bli rustet for PL.Jeg kan godt være med på en demonstrasjon mot Bates,men noe boikott kommer ikke på tale.kommer til å dra på kamp igjen så fort jeg har muligheten.MOT!

Bites Yer Legs

Quote from: jarle on March 11, 2010, 15:32:36
vell.. ta en kikk på Fiorentina... å slutt med alle unnskyldninger..

Rykka ned til diisjon 4 i Italia i 2002 etter en total konkurs...
Spilte 4-4 mot Bayern Munchen i CL her om dagen...

Vi er fortsatt i 3 divisjon og alt er fantastisk!!!

Så ikke kom her og si at ikke ting kunne blitt gjort annerledes og skyld på Ridsdale...

Leser du andres innlegg? Er mange her inne som påpeker at ting kunne vært gjort annerledes.

Fatter ikke at det er mulig å drive å forbanne seg over at vi ligger på nivå 3 nå på året. Dette er noe vi alle har visst vi kom til å gjøre siden midten av mai i fjor, og skuffelsen over dette har vel lagt seg hos de aller fleste. Vi ligger på direkte opprykk 2 måneder før sesongslutt, den dealen hadde isåfall jeg tatt før sesongstart. 

Veldig sterkt av Fiorentina, men som det blir nevnt har de nok andre arbeidsbetingelser enn engelske lag, de har også hatt visse privilegier som et gratis opprykk og noen tvilsomme dommerinteraksjoner som Leeds ikke har blitt tilgodesett med. Så noen direkte sammenligning er jeg ikke med på.
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Quote from: jarle on March 11, 2010, 16:18:20
Jeg mener personlig at de feilene Ridsdale gjorde er bagateller i forhold til det Bates har usatt klubben for.

Med litt flaks og noen avgjørelser gjort annerledes ville trolig alt sett bra ut.

Nr 1 - Woodgate og Bowyer skulle vært transferlista med engang rasist saken dukket opp.

Nr. 2 - DOL skulle ikke fått viljen sin med all signings han ønsket seg.. ( Seth J og Cocaine sniifern som de værste)

I tillegg burde noen av talenten vært solgt når vi fikk latterlige gode tilbud på de...etter at vi rock' et Europa...

Og dette presterer du å kalle bagateller;D ;D ;D  Earth to jarle, nå mister du fotfestet her...!
KEEP FIGHTING!!

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on March 11, 2010, 16:19:30
jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for å klare å rykke ned med dette laget...... det er en gåte at det hele tatt gikk an å spille så dårlig og slippe inn så latterlige mål som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det på dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til også.

Selv om du liker å forestille deg at du er aleine mot verden er du nok ikke førstemann på dette forumet som gir Eddie Gray skylden for nedrykket..
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Quote from: Bites Yer Legs on March 11, 2010, 16:42:19
jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for å klare å rykke ned med dette laget...... det er en gåte at det hele tatt gikk an å spille så dårlig og slippe inn så latterlige mål som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det på dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til også.
Er jeg alene mot verden?den var ny ;D
Selv om du liker å forestille deg at du er aleine mot verden er du nok ikke førstemann på dette forumet som gir Eddie Gray skylden for nedrykket..

Bites Yer Legs

Quote from: DenHviteYeboah on March 11, 2010, 16:47:59

Det var ikke ment som noe kritikk eller negativt sleivspark (les drittslenging) på noen som helst måte . Det var rett og slett en liten analyse av hvordan jeg oppfatter deg her inne på forumet.  :)
KEEP FIGHTING!!

DenHviteYeboah

Quote from: Bites Yer Legs on March 11, 2010, 16:51:58
Quote from: DenHviteYeboah on March 11, 2010, 16:47:59

Det var ikke ment som noe kritikk eller negativt sleivspark (les drittslenging) på noen som helst måte . Det var rett og slett en liten analyse av hvordan jeg oppfatter deg her inne på forumet.  :)
alt iorden,bror :)

Evig Pint

Quote from: Promotion 2010 on March 11, 2010, 12:34:03
Quote from: h.b on March 11, 2010, 12:30:45

Denne stallen til Leeds og innvestering i den er totalt fraværende for suksess oppover i divisjonene. Kan ikke stille opp i formel 1 med en skoda

Det du ikke skjønner er at vi hadde et vrak, men nå har vi en Opel OG VI KAN sammenligne oss med en Skoda!

Snoddy
Becks
White
Kisnorbo
Grella
Howson

Kan alle følge med oss til Premier League!   :)

Enig i det, med unntak av Grella. Hva har han bevist??
Marching on together

McMidjo

....

Tuller du? Her utelater du jo det mest vesentlige av alt:

Ridsdale lånte ufattelige 60 mill pund med sikkerhet i framtidige Champions League-inntekter.

Han investerte så mesteparten av dette i kjøp av Fowler, Seth Johnson, Danny Mills etc - på slike astronomiske lønninger at klubben måtte fortsette å betale lønna deres flere år inn i Bates sin styretid.

Når bobla sprakk og de framtidige CL-inntektene aldri kom, førte det til at Ridsdales etterfølgere måtte selge unna alt av verdi for å betjene lånene: Exit Elland Road, Thorp Arch, James Milner, Aaron Lennon + det som var av spillere som det var mulig å få en transfersum for....

Bagateller!?  :o

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

jarle

Quote from: McMidjo on March 11, 2010, 17:11:38

....

Tuller du? Her utelater du jo det mest vesentlige av alt:

Ridsdale lånte ufattelige 60 mill pund med sikkerhet i framtidige Champions League-inntekter.

Han investerte så mesteparten av dette i kjøp av Fowler, Seth Johnson, Danny Mills etc - på slike astronomiske lønninger at klubben måtte fortsette å betale lønna deres flere år inn i Bates sin styretid.

Når bobla sprakk og de framtidige CL-inntektene aldri kom, førte det til at Ridsdales etterfølgere måtte selge unna alt av verdi for å betjene lånene: Exit Elland Road, Thorp Arch, James Milner, Aaron Lennon + det som var av spillere som det var mulig å få en transfersum for....

Bagateller!?  :o

Enig alt du sier... men hva var grunnen til at det raknet... det er mitt poeng...
Vi hadde levd med gjelden... som alle andre lag har gjort... etter oss...

De andre tingene du nevner blir en konskvens av feil valg som jeg poengterer...

Man U, Liverpool osv... sitter vel også med kontrakter på spillere og ville vært i deep shit som oss om de rykket ned... du kan da ikke mene at de ikke skal ha spillere med gode lønnniger og kontrakter... ???

berlin

Tråden startet med en interessant sosiologisk spm.stilling om hvor langt, fotballsupportere generelt eller klubbspesifikt, er villig til å gå for om mulig å fremprovosere handlinger/endringer som de mener sterkt er til det bedre.

Så utarter tråden til den sedvanlige diskusjonen.

Ganske tidlig (side 1) skriver jarle et nytt anlegg om "kapring" av klubben, igjen en sprek tanke om "folket til makten".

Diskusjoner rundt disse to innleggene til jarle har omtrent uteblitt. (antagelig fordi ingen tror på eller gidder å diskutere "væpna opprør" i disse dager)

Per Arne gjør et forsøk ved å spørre hva h.b. faktisk gjør, men får ikke noe sprekt svar; litt om å prioritere å gå på bortekamper, men jo - en kamp på ER innimellom til og med!

Har du resignert da, h.b?  Jeg husker nemlig fra tidligere at h.b. skrev at han skulle til Leeds, men at han ikke skulle inn på ER og se den aktuelle kampen, men skulle (eller ville?) stille seg foran Bremner-statuen og demsonstrere. Hva ble det til egentlig, h.b?

En norsk Leeds-supporter (du måtte ha med deg en diger plakat, hvor "kommet fra Norge" og velvalgte "politiske anti-Bates slagord" påskrevet, men da kan det faktiskt tenkes at du hadde havnet i YEP! Se det hadde vært noe! Da hadde du fått min respekt, uavhengig om jeg er enig med deg eller ei.

Så jeg skyter litt tilbake, hvorfor ikke sette handling bak ordene?

Men det er vel sånn at dere kanskje ikke helt tror på tanken (om felles opprør)? Og dermed fortsetter å skrive innlegg for å forsøke å overbevise andre supportere her på forumet om at dere har rett i deres oppfatning av Leeds sin totale situasjon (som er at vi supportere er blitt og blir ført bak lyset)?

For det må vel være en grunn til de stadige meningsytringene mot "situasjonen"?  Dere får jo så hatten passer hver gang. Kanskje dere bør velge en ny strategi?

Eller er det så enkelt: Dere må få utløp for den frustrasjon dere føler over styringen av LUFC?
Samt at dere liker en heftig debatt? Tenker helst det ligger i de to tingene ja. Am I right?

Til slutt: En eller annen gang skifter Leeds eierskap. Kommer da sannheten om Bates-periode frem i lyset? Dere har predikert det såvidt jeg husker.

Dæven så flaue majoriteten av dette forumet blir om dere får rett. Nei og nei så lettlurte vi har vært! Men dessverre (eller heldigvis? hehe) vil det nok komme divergerende rapporter/biografier om perioden i ettertid. Historiebøkene har vært skrevet om flere ganger, og vil nok bli det i fremtiden også.

roaldv

Denne stallen til Leeds og innvestering i den er totalt fraværende for suksess oppover i divisjonene. Kan ikke stille opp i formel 1 med en skoda

Synes denne dissingen av Skoda er det mest historieløse her. Skoda per 2010 er nok atskillige divisjoner over Leeds United.

Hilsen lykkelig Skoda-eier 8)

jarle

Quote from: berlin on March 11, 2010, 18:50:12
Tråden startet med en interessant sosiologisk spm.stilling om hvor langt, fotballsupportere generelt eller klubbspesifikt, er villig til å gå for om mulig å fremprovosere handlinger/endringer som de mener sterkt er til det bedre.

Ganske tidlig (side 1) skriver jarle et nytt anlegg om "kapring" av klubben, igjen en sprek tanke om "folket til makten".

Diskusjoner rundt disse to innleggene til jarle har omtrent uteblitt. (antagelig fordi ingen tror på eller gidder å diskutere "væpna opprør" i disse dager)

Per Arne gjør et forsøk ved å spørre hva h.b. faktisk gjør, men får ikke noe sprekt svar; litt om å prioritere å gå på bortekamper, men jo - en kamp på ER innimellom til og med!

Har du resignert da, h.b?  Jeg husker nemlig fra tidligere at h.b. skrev at han skulle til Leeds, men at han ikke skulle inn på ER og se den aktuelle kampen, men skulle (eller ville?) stille seg foran Bremner-stauten og demsonstrere. Hva ble det til egentlig, h.b?

En norsk Leeds-supporter (du måtte ha med deg en diger plakat, hvor "kommet fra Norge" og velvalgte "politiske anti-Bates slagord" påskrevet, men da kan det faktiskt tenkes at du hadde havnet i YEP! Se det hadde vært noe! Da hadde du fått min respekt, uavhengig om jeg er enig med deg eller ei.

Men det er vel sånn at dere kanskje ikke helt tror på tanken (om felles opprør)? Og dermed fortsetter å skrive innlegg for å forsøke å overbevise andre supportere her på forumet om at dere har rett i deres oppfatning av Leeds sin totale situasjon (som er at vi supportere er blitt og blir ført bak lyset)?

For det må vel være en grunn til de stadige meningsytringene mot "situasjonen"?  Dere får jo så hatten passer hver gang. Kanskje dere bør velge en ny strategi?

Eller er det så enkelt: Dere må få utløp for den frustrasjon dere føler over styringen av LUFC?
Samt at dere liker en heftig debatt? Tenker helst det ligger i de to tingene ja. Am I right?

Til slutt: En eller annen gang skifter Leeds eierskap. Kommer da sannheten om Bates-periode frem i lyset? Dere har predikert det såvidt jeg husker.

Dæven så flaue majoriteten av dette forumet blir om dere får rett. Nei og nei så lettlurte vi har vært! Men dessverre (eller heldigvis? hehe) vil det nok komme divergerende rapporter/biografier om perioden i ettertid. Historiebøkene har vært skrevet om flere ganger, og vil nok bli det i fremtiden også.

Bra innlegg Berlin....

Enig at h.b om du er på kamp bør ha et banner... kom igjen h.b...

sportcarl1

jeg mener at nedturen startet for alvor da vi rykket ned fra PL.Og hvem har skylden for det???Jo nemlig Guden deres Eddie Gray.det er nesten ingen som vil prate om dette.han hadde en fantastisk stall,og burde hatt en premie for å klare å rykke ned med dette laget...... det er en gåte at det hele tatt gikk an å spille så dårlig og slippe inn så latterlige mål som i den tiden under Eddie.ja ,jeg har sett det på dvd utallige ganger,noe jeg oppfordrer alle andre til også.men hva skjer?jo,man rakker ned på O´Leary,som om han var skyld i at det begynte å gå utfor.Grunnen til nedturen skyldes selvfølgelig en rekke faktorer,men det hele startet etter min mening med ansettelsen av Venables.Og der kommer vår venn Ridsdale inn....Den latterligste og dårligste manager i Leeds sin historie etter min mening!Han kjørte laget rett ned på et lavt nivå og forble der!
Så hva med Bates?jeg hater gubben og vil helst at klubben selges fordi jeg er bombesikker på at med Bates så kommer vi ikke lenger enn til kanskje et opprykk til PL,og med hans ønske/mulighet til økonomiske muskler vil det gå rett ned igjen.derfor er det beste om denne klubben blir solgt mens vi er i ccc.Da kan vi bli rustet for PL.Jeg kan godt være med på en demonstrasjon mot Bates,men noe boikott kommer ikke på tale.kommer til å dra på kamp igjen så fort jeg har muligheten.MOT!
helt sjukt att skylla på eddie gray, han kom in när den olyckssaliga spiralen kommit igång och vi börjat sälja spelare i parti och minut, går inte att peka på en enskild faktor att det gick som det gick, däremot kan jag hålla med att hade vi inte köpt fowler och seth som bara kostade och inte levererade hade vi nog varit kvar i PL, om jag inte minns så ledde vi Pl och körde med viduka och keane på topp när risdale och o leary fick storhetsvansinne och värvade fowler

Tom S

Ansettelsen av Brian Kidd var starten på den sportslige nedturen.
COME ON LEEDS !!

Dennis

Sikker på det?  ::)

http://www.vg.no/sport/motor/artikkel.php?artid=593719
Marching on together!

jarle

Quote from: Tom S on March 11, 2010, 19:22:45

det stemmer faktisk...aldri det samme etter han kom...

McMidjo

Quote from: jarle on March 11, 2010, 18:41:48
.....

Enig alt du sier... men hva var grunnen til at det raknet... det er mitt poeng...

Man U, Liverpool osv... sitter vel også med kontrakter på spillere og ville vært i deep shit som oss om de rykket ned... du kan da ikke mene at de ikke skal ha spillere med gode lønnniger og kontrakter... ???

Grunnen til at det raknet var jo at Ridsdale hadde budsjettert med å få inntekter fra CL i mange år framover. Når disse inntektene aldri kom, i kombinasjon med at 70-80% av klubbens inntekter gikk rett ut i spillerlønninger til tullinger som Johnson og Fowler, sier det jo seg selv at økonomien ville bryte sammen ganske fort. Er ikke det enkel matematikk da?

Dette opplegget hadde for lengst raknet når Bates kom inn i klubben i 2005, så hvordan du får det til at Bates har gjort mer skade enn ’bagatellene’ til Ridsdale er virkelig beyond me…..  ???

Ift scum og Liverpool er vi jo tilbake til utgangspunktet for hele tråden. Begge disse klubbene akkumulerer nå en så enorm gjeld, at de er avhengig av årlig suksess i Champions League for å holde økonomien noenlunde i balanse. Det er skummelt nok til at scumsupporterne demonstrerer - og at den mer bevisste delen av Liverpoolsupporterne holder på å pisse i buksa av redsel for hva som skjer med klubben i tilfelle CL-plassen glipper….  :)
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

ollan

Quote from: berlin on March 11, 2010, 18:50:12

Har du resignert da, h.b?  Jeg husker nemlig fra tidligere at h.b. skrev at han skulle til Leeds, men at han ikke skulle inn på ER og se den aktuelle kampen, men skulle (eller ville?) stille seg foran Bremner-statuen og demsonstrere. Hva ble det til egentlig, h.b?

h.b klagde på at han kom til å bli arrestert hvis han lagde demostrasjon utenfor ER.Dette hadde han nemmelig fått beskjed om fra politiet. Hva svar forventer en på slike spm? Har oppfordret han utallige ganger til å stå på og vise at han står for alle de ytringene han har gitt her inne. Sist i Leeds skulle han endelig dukke opp hos Peter, ingen h.b kom denne gangen heller... skyldte visst på at han hadde drukket seg full og ikke rakk det. merkelig nok skrev han at han var på ER, men hvorfor ikke da ta turen ned til Peter og treffe en god del av de som han diskuterer med her på OFF. Ja da hadde vi fått svar på mangt eller ???

men tilbake til topic.....

Vi og våre brødre i alle land, vi er nok ikke mere passive enn Scum fans. Men vi elsker en klubb som har vært langt langt nede i de mørke daler, blitt gjeldsfri og er forhåpenlig på vei oppover igjen. Forgåpentlig med andre enn KB som sjef, men det er ikke sikkert vi får noe bedre ved et salg(selv om mange her inne tror at bare KB forsvinner ja da blir alt så mye bedre)Se på Pompey,Hammers,Toons,Looserpol og Scum som eksempel nærmere avgrunnen økonomisk i dag enn Leeds United er?
Scum er på toppen av verden, det er kun en vei å gå slik eierne forvalter klubben, nedover......bryr meg egentlig døyten om andre sine økonomiske problemer.

MOT, dette går mot CCC
Ollan

sportcarl1

Quote from: McMidjo on March 11, 2010, 19:51:55
Quote from: jarle on March 11, 2010, 18:41:48
.....

Grunnen til at det raknet var jo at Ridsdale hadde budsjettert med å få inntekter fra CL i mange år framover. Når disse inntektene aldri kom, i kombinasjon med at 70-80% av klubbens inntekter gikk rett ut i spillerlønninger til tullinger som Johnson og Fowler, sier det jo seg selv at økonomien ville bryte sammen ganske fort. Er ikke det enkel matematikk da?

Dette opplegget hadde for lengst raknet når Bates kom inn i klubben i 2005, så hvordan du får det til at Bates har gjort mer skade enn ’bagatellene’ til Ridsdale er virkelig beyond me…..  ???

Ift scum og Liverpool er vi jo tilbake til utgangspunktet for hele tråden. Begge disse klubbene akkumulerer nå en så enorm gjeld, at de er avhengig av årlig suksess i Champions League for å holde økonomien noenlunde i balanse. Det er skummelt nok til at scumsupporterne demonstrerer - og at den mer bevisste delen av Liverpoolsupporterne holder på å pisse i buksa av redsel for hva som skjer med klubben i tilfelle CL-plassen glipper….  :)

mr midjo ligger mycket nära sanningen, hela leeds föll ihop som ett korthus när vi missade att kvalif9scera oss till CL och fick  sälja spelare till vrakpris, säga vad man vill om bates men jag är tveksam till om LU exsisterat som klubb idag om inte han kommit in och styrt upp ekonomin med ett stålbad, många gnäller över att han inte spenderar så mycket på spelarförstärkningar men han bygger från grunden, för att lyckas i framtidens fotboll kommer det krävas en stark ekonomi,

B_Ød

Ups & Ups!!

lojosang

Quote from: jarle on March 11, 2010, 03:17:27
Leeds United
3 divisjon...
Nr 2 på tabellen
Ikke vunnet noe på 20 år...
Eier... en meget tvilsom Mr. Bates
Null penger
Null gjeld
Mye dårlige fotballspiller

Fantastiske fans, og de fleste synes godt fornøyde...

Manchester United
PL
Nr. 2 på tabellen
Kvartfinale i CL
Vunnet alt som går og vinne, kanskje verdens mest suksessrike lag de siste 20 årene
Eier... en meget tvilsom Mr. Glazer
Mye penger
Mye gjeld
Mye bra fotballspillere

Fantastiske fans, men de aller fleste meget misfornøyde.

Så misfornøyde at de stiller i grønne og gule skjerf på kamp.. og dette er nok bare starten.

Start diskusjon...

Kan det tenkes at ManU-fansen rett og slett er en gjeng surmaga kverulanter?  ;D

Nei, men for å være litt alvorlig, burde ikke disse punktene jeg har uthevet være en vekker for de blant Leedsfansen som NETTOPP ber om mer gjeld og hardere satsing? Er ManU-fansen lykkelige?
- Leif Olav

Bites Yer Legs

Quote from: lojosang on March 11, 2010, 20:28:12
Quote from: jarle on March 11, 2010, 03:17:27
Leeds United
3 divisjon...
Nr 2 på tabellen
Ikke vunnet noe på 20 år...
Eier... en meget tvilsom Mr. Bates
Null penger
Null gjeld
Mye dårlige fotballspiller

Fantastiske fans, og de fleste synes godt fornøyde...

Manchester United
PL
Nr. 2 på tabellen
Kvartfinale i CL
Vunnet alt som går og vinne, kanskje verdens mest suksessrike lag de siste 20 årene
Eier... en meget tvilsom Mr. Glazer
Mye penger
Mye gjeld
Mye bra fotballspillere

Fantastiske fans, men de aller fleste meget misfornøyde.

Så misfornøyde at de stiller i grønne og gule skjerf på kamp.. og dette er nok bare starten.

Start diskusjon...

Kan det tenkes at ManU-fansen rett og slett er en gjeng surmaga kverulanter?  ;D

Nei, men for å være litt alvorlig, burde ikke disse punktene jeg har uthevet være en vekker for de blant Leedsfansen som NETTOPP ber om mer gjeld og hardere satsing? Er ManU-fansen lykkelige?

Vi får isåfall endelig være orntli misfornøyd igjen, og om ikke det er nok, så får vi (les de 20-25000 som stiller på ER hver uke) vist at vi faktisk bryr oss om klubben vår!!  >:( >:(   :D Blir deilig...
KEEP FIGHTING!!

Promotion 2010

83 innlegg og 818 lesninger på 17,5 timer forteller vel sitt om vårt engasjement!

We're Leeds and we're proud of it!

Ingen ved siden og ingen over!

MOT

:)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bites Yer Legs

Quote from: jarle on March 11, 2010, 19:32:08

Helt sant. Ansettelsen av Kidd og "degraderingen" av Eddie Gray var skjebnesvanger, O'Learys største glipp side om side med den forbannade boken. Irriterer meg den dag i dag.

Når det gjelder Seth Johnson er jeg ikke enig i at han skal bli kalt tulling, 7 millioner pund for Englands mest talentfulle midtbanespiller er mye, men ikke overdrevent. At Risdale kastet penger etter han er ikke Johnsons feil. Husker jeg så han noen kamper for Derby før vi hentet han, fantastisk venstrefot og overblikk, i en klasse for seg sjøl på det Derby-laget. Valget sto visst mellom han og Sebastian Deisler? Et godt kjøp i utganspunktet, men ett trist sorti. Combacket noen år etter var nok preget av mye frustrasjon - han var overbetalt og ikke den samme spilleren. Var det noen burduljer med klubben før han dro også?  :(
KEEP FIGHTING!!

jarle

Quote from: Bites Yer Legs on March 11, 2010, 23:49:50

Helt sant. Ansettelsen av Kidd og "degraderingen" av Eddie Gray var skjebnesvanger, O'Learys største glipp side om side med den forbannade boken. Irriterer meg den dag i dag.

Når det gjelder Seth Johnson er jeg ikke enig i at han skal bli kalt tulling, 7 millioner pund for Englands mest talentfulle midtbanespiller er mye, men ikke overdrevent. At Risdale kastet penger etter han er ikke Johnsons feil. Husker jeg så han noen kamper for Derby før vi hentet han, fantastisk venstrefot og overblikk, i en klasse for seg sjøl på det Derby-laget. Valget sto visst mellom han og Sebastian Deisler? Et godt kjøp i utganspunktet, men ett trist sorti. Combacket noen år etter var nok preget av mye frustrasjon - han var overbetalt og ikke den samme spilleren. Var det noen burduljer med klubben før han dro også?  :(

Vel vel.. de penga kunne vi brukt på Jon Arne Riise f.eks. vi trengte en venstre back og en høyre kant.. dette var de eneste plassene det aldri ble kjøpt noe til... ??? helt merkelig.

Bites Yer Legs

Quote from: jarle on March 12, 2010, 00:13:37
Quote from: Bites Yer Legs on March 11, 2010, 23:49:50

Vel vel.. de penga kunne vi brukt på Jon Arne Riise f.eks. vi trengte en venstre back og en høyre kant.. dette var de eneste plassene det aldri ble kjøpt noe til... ??? helt merkelig.

Bowyer spilte mye høyrekant og han var jo den sjukeste spilleren vi hadde, har knapt sett på maken til innsats og driv. På backen hadde vi Harte, som gjorde opp for noen off-days med flust av frisparksperler. Og Dom Matteo ble vel først og fremst hentet som venstreback/midtbane, kanskje O'Learys beste kjøp tatt i betraktning den billig pengen og det stroe intet han ble hentet fra.
KEEP FIGHTING!!

Evig Pint

Helt riktig! La om hele spillestilen.. Skulle spille ballbesittende, trillefotball.. Ødla alt.
Marching on together

torivar

Quote from: Duncan McKenzie on March 11, 2010, 13:34:30
Fornøyelig h.b.

Jeg kunne veldig godt tenke meg at du skrev ned et godt gjennomtenkt innlegg der du deler dine tanker om hvordan du ønsker Leeds United.

Kanskje blir det litt lettere å forstå mange av innleggene dine da.

Please