Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Hobben

Uten og ha lest veldig mye i denne tråden, så synst jeg det er en merklig tråd.

Bates har for noen mnd si signert tre år med SG, og aldri i verden om han da sparker han (så lenge vi ligger midt på treet). Det er for dyrt for Bates.
Rogaland Whites

Tarald72

Helt enig med det siste innlegget her, Bates kommer ikke til å sparke Grayson - Leeds gjør det simpelthen for bra til det, selv om det er mange av dere som er uenige i den påstanden. Det vil bestandig være perioder da det butter imot, og det kan være mange årsaker til det.....
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Superfan

Helt uenig med de som sier at vi ikke kan forvente å være mer enn middelhavsfarere i år. Synes vi har vist at vi matcher de fleste, men skader og noen helt utrolig dårlige prestasjoner har ødelagt mye. Laget har et bra potensiale, men det er SG som til sist har ansvaret for å få dette ut.

nord

Jeg går udfra at Grayson lærer en masse og vil efterhånden blive en fantastisk PL manager for Leeds United ;-)

Rudi G.

Quote from: nord on October 22, 2010, 01:30:38
Jeg går udfra at Grayson lærer en masse og vil efterhånden blive en fantastisk PL manager for Leeds United ;-)

Dessverre, her tror jeg du tar feil. Jeg ser ikke for meg at SG er mannen som leder oss til neste nivå. De taktiske bommertene kommer for ofte og en fast plan for hvordan vi skal spille ser også ut til å være fraværende! Sist nå mot Leicester spilte bl.a. Somma på kanten!!! etter hva jeg har forstått, hoderystende spør du meg, nei, SG er nok ikke mannen for å løfte oss videre, dessverre for han er jo en grei kar.

Måtte jeg ta feil!

Tom S

Quote from: Rudi G. on October 22, 2010, 20:12:50

Dessverre, her tror jeg du tar feil. Jeg ser ikke for meg at SG er mannen som leder oss til neste nivå. De taktiske bommertene kommer for ofte og en fast plan for hvordan vi skal spille ser også ut til å være fraværende! Sist nå mot Leicester spilte bl.a. Somma på kanten!!! etter hva jeg har forstått, hoderystende spør du meg, nei, SG er nok ikke mannen for å løfte oss videre, dessverre for han er jo en grei kar.

Måtte jeg ta feil!

Tabellplasseringen og poengfangsten er ihht forventinger, i alle fall mine.

Men det er skremmende at vi to ganger på kort tid skal bli så til de grader utspilt på Elland Road, dette i tillegg til bortematchen mot Barnsley. Bunnivået til Leeds United er dumpeform.

Velger fortsatt å gi Larry tid til å "sette" laget, men kjenner at tålmodigheten er litt slitt.
I dag har eg vanskar med å sjå at Larry er mannen som tar oss tilbake til PL, til det gjer han for mange feil.
COME ON LEEDS !!

Gufrias

Måtte jeg ta feil!
Nå var vel Somma spiss fra start mot Leicester. Han ble flyttet ned på kanten fordi Grayson la om til 4-5-1 etter at vi ble overkjørt i 4-4-2. Hvis det er den verste taktiske bommerten du kan finne ble jeg vel egentlig mer beroliget enn bekymret...
Hekta på Leeds siden 1974

Rudi G.

Quote from: Gufrias on October 22, 2010, 21:46:44

Måtte jeg ta feil!
Nå var vel Somma spiss fra start mot Leicester. Han ble flyttet ned på kanten fordi Grayson la om til 4-5-1 etter at vi ble overkjørt i 4-4-2. Hvis det er den verste taktiske bommerten du kan finne ble jeg vel egentlig mer beroliget enn bekymret...

Nei Gufiras, dette var nok ikke den værste, men kun et eksempel. Du sier jo selv at vi la om til 4-5-1 og vistnok foretok et bytte etter 30 minutter pga av at vi ble rundspillt, det må jo bety at SG ikke gjorde jobben sin i forkant av kampen og tok ut det rette laget, men bra at han faktisk gjorde noe i et forsøk på å endre kampbildet, den skal han ha selv om det ikke resulterte i et bra resultat for oss til slutt. Andre taktiske blemmer kan jeg nevne i fleng men nøyer meg med å henvise til 4-6 kampen mot Preston som jeg selv så med egne øyne på ER, grøss og gru, la det aldri skje igjen.

Vil tro at de av oss som har sett noen kamper det siste året kan være enige om at SG har en lang vei og gå før han blir en manager vi kan føle oss trygg på, men flott for deg Gufiras at du er beroliget :)

Evig Pint

Jeg så Derby-kampen live, og har vært bekymret siden. Men vi har faktisk tatt langt flere poeng enn det jeg fryktet etter det...

Uansett.. Ingen tvil om at listen: "Graysons taktiske blemmer høsten 2010" er lang, alt for lang. Mangelen for en spillplan bekymrer meg også. Trygg på Grayson? Ikke i det hele tatt. Bare håper vi ikke roter oss ned i noe bunnstrid.

Typisk Leeds høsten 2010 å få til et godt resultat på mandag.. ;)
Marching on together

DenHviteYeboah

Quote from: Evig Pint on October 23, 2010, 17:54:53
Jeg så Derby-kampen live, og har vært bekymret siden. Men vi har faktisk tatt langt flere poeng enn det jeg fryktet etter det...

Uansett.. Ingen tvil om at listen: "Graysons taktiske blemmer høsten 2010" er lang, alt for lang. Mangelen for en spillplan bekymrer meg også. Trygg på Grayson? Ikke i det hele tatt. Bare håper vi ikke roter oss ned i noe bunnstrid.

Typisk Leeds høsten 2010 å få til et godt resultat på mandag.. ;)
Mye enig her!
Det er egentlig bare å se på målforskjellen vår for å fastslå at Grayson ikke akkurat er noe defensivt taktisk geni.... :(
Den største blemma mener jeg er utnevnelsen av Naylor før sesongen.Vi så jo at Naylor slet med tempo og litt av hvert på slutten av forrige sesong.Likevel utnevner Grayson ham til kaptein.En kaptein er jo en spiller som er selvskreven på lagoppstillingen,skal være en mentor og ha kvaliteter utover de andre på laget.har Naylor noe særlig av dette...?
I tillegg forstår jeg ikke sammensetningen av stallen.En tynn midtbane, men en haug med spisser og kantspillere..?

Tom S

Radebe ønsker seg jobb i Leeds United, kunne han vert løysinga for vår defensive organisering?
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Quote from: Tom S on October 23, 2010, 18:18:39
Radebe ønsker seg jobb i Leeds United, kunne han vert løysinga for vår defensive organisering?
The Chief hadde fått bedre skikk på forsvaret tror jeg, men Grayson bestemmer jo uansett hvem som skal spille i forsvaret....

magnuer

Quote from: DenHviteYeboah on October 23, 2010, 19:21:40
The Chief hadde fått bedre skikk på forsvaret tror jeg, men Grayson bestemmer jo uansett hvem som skal spille i forsvaret....
Men Grayson hadde sikkert hørt på en del av rådene hans

jackbauer68

Det er Simon Grayson,og det ene og alene,som har ansvaret for hvordan Leeds fremstår i det defensive arbeidet!!

bwirum

Det er det vel ingen som nekter på, men alle kan ikke være best på alt, så om løsningen på de defensive problemene hadde vært at Lucas fikk en finger med i spillet så skulle ikke jeg sagt nei takk.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tom S

Quote from: jackbauer68 on October 25, 2010, 09:46:36

Det er Simon Grayson,og det ene og alene,som har ansvaret for hvordan Leeds fremstår i det defensive arbeidet!!

Larry har sjølvsagt ansvaret for korleis Leeds fremstår som lag, både defensivt og offensivt.
Men, spørsmålet var om Lucas kunne vert ein god mann å hatt i trenerteamet, og med forsvarsorganisering som hovedoppgåve?
COME ON LEEDS !!

LEO

Det er få lag i vår divisjon som har hatt SÃ... mange skader som vi. 
Når det har sett ut som vi skal få de tilbake da har andre blitt skadet og noen av de som var skadet fikk tilbakefall.

Nei Grayson skal ikke få sparken nå.  Først må han få alle spillerne tilbake og da kan vi evaluere.

Men fortsetter trenden med 3 tap av fire da overlever han ikke jula.

bwirum

Trenden? Vi har tapt akkurat like mange som vi har vinni, 5 av hver med 2 uavgjort. Så jeg synes vel knappest vi kan snakke om noen veldig dårlig trend ennå. Vinner vi i dag igjen (som statistikken tilsier at vi skal!) så ligger vi på 8. plass. Synes det er greit jeg. Uansett om vi taper i dag, så ligger vi fremdeles bare 4 poeng bak playoff.
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Tarald72

Måtte jeg ta feil!

SG er ikke mannen til å lede oss til å lede oss til neste nivå til alle dere som er så opphengt i at The Whites skal rykke opp allerede i år.  Et lag må gå tilpasse seg og gå stegene, så også en manager, jeg tror SG har godt av et par sesonger i The Championship jeg - som mangager for Leeds!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Trond90

Nå ligger vi under 4-0 mot Cardiff på Elland Road, det skal ikke mange tapene til før du ryker Simon!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Sydhagen

dette her begynner å ligne hønefoss under ole bjørn sundgot...stortap hver kamp...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

rd1

Han ryker snart nå. Men hvordan få et brukbart Championship lag med 0-null-nada i transfer penger? må være tryllekunster for å få dette til!!
"Who needs Cantona??"

Kato

Det finnes ikke et eneste tegn til bedring når det gjelder defensiv organisering. Det ryr inn. Hvor lenge skal han få leke manager?

DenHviteYeboah

Quote from: rd1 on October 25, 2010, 22:09:17
Han ryker snart nå. Men hvordan få et brukbart Championship lag med 0-null-nada i transfer penger? må være tryllekunster for å få dette til!!
Første bud er jo å ha en stram defensiv organisering-noe som tydligvis er ukjent for Grayson...

rd1

er det noen gode managere som er klubbløse??
"Who needs Cantona??"

Hobben

Quote from: rd1 on October 25, 2010, 22:13:17

Martin O'Neil.
Rogaland Whites

kongsmo

Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:14:27

Martin O'Neil.

lol.....
han er sikkert super intresert i en lleds jobb med null transfer money siden han forlot aston villa pågrunn av for lite penger der!!!!!!!!!!!!!!!
"SNIFFER"

Hobben

Quote from: Allan"Sniffer"Clarke on October 25, 2010, 22:24:15
Quote from: hobberst on October 25, 2010, 22:14:27

Martin O'Neil.

lol.....
han er sikkert super intresert i en lleds jobb med null transfer money siden han forlot aston villa pågrunn av for lite penger der!!!!!!!!!!!!!!!

Forksjell på Leeds og Aston Villa og det vet nok Martin.
Rogaland Whites

jarle

Strachan
eller M. O' Neil

Radebe inn i trener team...

Det finns ikke unnskyldninger for et lag som slipper inn 12 mål på siste 3 hjemme på Elland Road... jeg gjentar Elland Road

Sydhagen

Quote from: jarle on October 25, 2010, 22:30:52
Strachan
eller M. O' Neil

Radebe inn i trener team...

Det finns ikke unnskyldninger for et lag som slipper inn 12 mål på siste 3 hjemme på Elland Road... jeg gjentar Elland Road

enig!
jeg har vært en av de som har støttet Grayson, men nå må tiden hans være over...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."