Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

B_Ød

Quote from: jackbauer68 on October 26, 2010, 13:36:39
Quote from: CardiganArms on October 26, 2010, 12:43:30
minor setback....snur nå, SG står opp og viser oss hvorfor han er den som på sikt kan ta oss til toppen av PL.
Han MÃ... fredes.

patetisk

Ã...??
Ups & Ups!!

fjellhaugen

Quote from: lojosang on October 26, 2010, 13:42:32
Quote from: jarle on October 26, 2010, 12:24:14
Vi har forstått at du forsvarer Bates og Larry med hud og hår... fortsett med struste taktikken din... skal se at når du får hue opp av sanda er alt så mye bedre...

Er dette også en Batesdiskusjon? I så fall gidder jeg ikke være med. Der er det intet nytt å komme med. Sola kommer til å gå ned i kveld også.

Jeg syns bare at folk bør slutte å hyle på at vi skal bytte ut halve laget den ene uka for så å skifte toneart i hylekoret når en spiller må stå over på grunn av karantene eller skade. Da skifter man for mye på laget.

Hylekorets nummer om alle lånespillerne er også høyst merkelig. Vi har altså et lite lass skadde keepere og venstrebacker, og har derfor lånt inn en venstreback og en keeper. Skulle vi spilt uten keeper, og med en midtbanespiller på venstreback? I tillegg har vi lånt inn Watt for ett år. Jeg så ingen som klagde over det i sommer.

Kan man forvente ØRLITE sakelighet når man ramser opp grunnene til at Grayson bør sparkes og droppe ting man ikke får gjort noe med?

Og, ja, Bates, skader og karantener er sånt man ikke får gjort noe med.

takk for den.
godt innlegg
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Quote from: jarle on October 26, 2010, 12:24:14
Vi har forstått at du forsvarer Bates og Larry med hud og hår... fortsett med struste taktikken din... skal se at når du får hue opp av sanda er alt så mye bedre...

Er dette også en Batesdiskusjon? I så fall gidder jeg ikke være med. Der er det intet nytt å komme med. Sola kommer til å gå ned i kveld også.

Jeg syns bare at folk bør slutte å hyle på at vi skal bytte ut halve laget den ene uka for så å skifte toneart i hylekoret når en spiller må stå over på grunn av karantene eller skade. Da skifter man for mye på laget.

Hylekorets nummer om alle lånespillerne er også høyst merkelig. Vi har altså et lite lass skadde keepere og venstrebacker, og har derfor lånt inn en venstreback og en keeper. Skulle vi spilt uten keeper, og med en midtbanespiller på venstreback? I tillegg har vi lånt inn Watt for ett år. Jeg så ingen som klagde over det i sommer.

Kan man forvente ØRLITE sakelighet når man ramser opp grunnene til at Grayson bør sparkes og droppe ting man ikke får gjort noe med?

for tidlig lojo, altfor tidlig.  8) Det er bare gått snaut 15 timer siden lånespillerne og rasket gikk av banen. Du må nok pent vente det dobbelte før det blir ØRLITE saklighet på diskusjonen, og ja nettopp det; ØRLITE .  ;D

testo

Quote from: Ferre on October 26, 2010, 20:58:44
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/-martin-oneill-snart-klar-for-ny-klubb-3325295.html

Hurry up, Bates :)

Ha ha.
Valget hadde nok godt til Leeds og et soverom på en hybel som nissen ikke hadde rukket å pusse opp, fremfor luksusen han får i Arabia. Sikker på at han ikke trenger å vaske seg selv engang. :D
(hadde jo passa Svennis utmerket da men  :D

Nei......Nissen ut og penger og nye krefter inn.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

LEO

Ser ikke at vi skal greie å ta så mye poeng frem mot jul.

Borte mot Norwich, Burnley, Coventry og hjemme mot QPR er blant de 9 kampene.

Det går mot manager skifte før jul er min spådom men ikke ønske.

Jeg vil ha seire og beholde manageren. 

Jon R

Jeg har vært i Istanbul(!) og hadde "gleden" av å se kampen i opptak tidligere idag. Må si jeg er rystet over måten Bellamy & co ydmyket, lekte med, latterliggjorde oss. Det var klasseforskjell mellom lagene og Cardiff eksponerte alle svakhetene vi har sett gang på gang denne sesongen. Jeg satt og lurte på hva vi egentlig har lært så langt i sesongen. Fint lite, utfra prestasjonene igår.

Her er noen gode grunner for hvorfor vi alle bør være alvorlig bekymret:

*Vi er i fritt fall etter en jevnt nedadgående kurve poengmessig og spillemessig i 2010.

* Den defenisve kollapsen er på nivå med betong-Carvers dager, bare litt verre.

* Det offenisve spillet har bare blitt svakere etter som sesongen har gått. Planløst og tannløst.

* Vi ser ut som et bunnlag og opptrer som et bunnlag. I tillegg har vi uflaks som et bunnlag.

* Grayson virker maktesløs. Spillerne løper rundt uten mål og mening, og gjør hverandre dårlige. Kollektivet er ikke eksisterende. Bare Becchio og Howson kom fra det med æren i behold etter min vurdering.

Konklusjon: Alt tyder på at vi er på full fart ned i gjørma. Lagene under oss er gjennomgående i bedre form enn oss og det er bare et tidsspørsmål før vi befinner oss med begge beina i nedrykksstriden. Det har forlengst begynt å brenne under beina på Grayson. Spørsmålet er om han har hva som skal til for å snu dette. Igår var det heller lite som tydet på akkurat det...
Jon R.

lojosang

Quote from: Jon R on October 26, 2010, 22:50:19

Jeg har vært i Istanbul(!) og hadde "gleden" av å se kampen i opptak tidligere idag. Må si jeg er rystet over måten Bellamy & co ydmyket, lekte med, latterliggjorde oss. Det var klasseforskjell mellom lagene og Cardiff eksponerte alle svakhetene vi har sett gang på gang denne sesongen. Jeg satt og lurte på hva vi egentlig har lært så langt i sesongen. Fint lite, utfra prestasjonene igår.

*Vi er i fritt fall etter en jevnt nedadgående kurve poengmessig og spillemessig i 2010.

* Det offenisve spillet har bare blitt svakere etter som sesongen har gått. Planløst og tannløst.

* Vi ser ut som et bunnlag og opptrer som et bunnlag. I tillegg har vi uflaks som et bunnlag.

* Grayson virker maktesløs. Spillerne løper rundt uten mål og mening, og gjør hverandre dårlige. Kollektivet er ikke eksisterende. Bare Becchio og Howson kom fra det med æren i behold etter min vurdering.

Konklusjon: Alt tyder på at vi er på full fart ned i gjørma. Lagene under oss er gjennomgående i bedre form enn oss og det er bare et tidsspørsmål før vi befinner oss med begge beina i nedrykksstriden. Det har forlengst begynt å brenne under beina på Grayson. Spørsmålet er om han har hva som skal til for å snu dette. Igår var det heller lite som tydet på akkurat det...

Vanskeligere var det altså ikke. Legg merke til at det verken sytes over solnedgang, at skadde spillere ikke brukes eller at jorda er rund. Takk, Jon
- Leif Olav

Tarald72

Ok, defansivt har laget vært langt under pari i de siste kampene, er så enig med mange av dere som skriver innlegg her inne i det....noen som tenker på det at vi er et nyopprykket lag denne sesongen, og at det kanskje kan ta litt lengre tid å etablere seg i Championship enn noen kampers nedgang, når vi tross alt spiller mot vel etablerte Championship-lag?

Uheldigvis for Greyson kan dette ende med hans avvgang, men jeg tror ikke dette skjer med det første i alle fall, men hvis ikke den negative trenden snur snart så....en skuffende forestilling på mandag mot Cardiff, jeg tror 2-0 målet likevel hadde mye å si for kampen, det skulle vært avblåst for offside, men 1-0 målet var en utilgivelig forsvarstabbe. Etter det så det ikke ut til at gutta brydde seg så mye, moralen må opp i laget, det er en utfordring for Greyson - klarer han å heve den, kommer han langt!!! Tror dere ikke?
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Kato

2-0 på mandag kom en konsekvens av evigvarende kjør mot oss etter pause, med flere store sjanser. Var et tidsspørsmål før det ble 2-0, og om den hadde blitt annulert så hadde vi likevel blitt knust tror jeg.

Leedsfan

http://www.leedsunited.com/news/20101026/the-factors-that-cost-us-boss_2247585_2196955

Quote"It's the first time I've had a spell like this here, but we have to stick together as a group and work hard, and we will come out of it."

First time??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Quote from: Leedsfan on October 27, 2010, 10:42:08
http://www.leedsunited.com/news/20101026/the-factors-that-cost-us-boss_2247585_2196955

Quote"It's the first time I've had a spell like this here, but we have to stick together as a group and work hard, and we will come out of it."

First time??

Han tenker vel på perioden fra januar til nå... ::)

Joe Jordan

Quote from: Kato on October 27, 2010, 10:31:03
2-0 på mandag kom en konsekvens av evigvarende kjør mot oss etter pause, med flere store sjanser. Var et tidsspørsmål før det ble 2-0, og om den hadde blitt annulert så hadde vi likevel blitt knust tror jeg.

Korrekt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

Det kan nok kanskje bli magert med poeng, men bare vi klarer å holde oss midt på er jeg faktisk ikke villig til å la fortvilelsen overta.

Quote from: LEO on October 26, 2010, 22:23:22

Yeboahs vitne

Jon R

Quote from: fmtj on October 27, 2010, 14:34:14
Det kan nok kanskje bli magert med poeng, men bare vi klarer å holde oss midt på er jeg faktisk ikke villig til å la fortvilelsen overta.

Que? Dersom det blir magert med poeng frem til jul, er vi garantertert godt etablert i nedrykkstriden. For tiden ser alle ut til å kunne plukke poeng fra alle, med unnak av oss som blir ydmyket av de fleste. Uten å ha sjekket formtabellen vil jeg tippe at bare Middlesboro har vært dårligere de siste 5. 
Jon R.

DenHviteYeboah

Quote from: DenHviteYeboah on March 22, 2010, 23:13:32
Nå har vi altså sett Grayson i motgang.En skremmende opplevelse.Folk sier han er tafatt og ikke får til noe-helt enig.Laget har GITT OPP!vi så det veldig tydelig ikveld...-og hvem er skyld i det?Jo,det er faktisk manageren.jeg mener at det beste å gjøre nå er å sparke Grayson-han er ferdig!Tenk om vi skulle så vidt klare det:mener folk virkelig da at Grayson er rett mann i ccc?etter min mening har han nå dessverre bevist at i ccc er han i beste fall middels,i PL vil han være totalt inkompetent!synd dette fordi jeg liker ham,men har blitt overbevist om at han ikke er noe annet enn en god L1 manager >:(
Tror jeg rett og slett gjentar denne :(

Promotion 2010

Quote from: lojosang on October 27, 2010, 00:53:57
Quote from: Jon R on October 26, 2010, 22:50:19

Vanskeligere var det altså ikke. Legg merke til at det verken sytes over solnedgang, at skadde spillere ikke brukes eller at jorda er rund. Takk, Jon

Judas...........!  ::)       :o       ;)        :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Får vel vinne de andre 5 da :)
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Quote from: Jon R on October 27, 2010, 18:26:18

Que? Dersom det blir magert med poeng frem til jul, er vi garantertert godt etablert i nedrykkstriden. For tiden ser alle ut til å kunne plukke poeng fra alle, med unnak av oss som blir ydmyket av de fleste. Uten å ha sjekket formtabellen vil jeg tippe at bare Middlesboro har vært dårligere de siste 5. 
Nære på men ikke helt. Middlesbro 1p, Hull 2p, Leeds og Ipswich 3p, Bristol C, Palace og Barnsley 4p.
Hekta på Leeds siden 1974

Tarald72

Quote from: Gufrias on October 27, 2010, 19:20:16

Får vel vinne de andre 5 da :)

Ja, og hva er så forslagene deres på hvem som er hvem som skal erstatte Grayson, og tror dere ikke det blir en veldig vanskelig jobb? Det er kanskje et spørsmål om spillergruppa også!? >:(
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

fmtj

Quote from: Jon R on October 27, 2010, 18:26:18

Magert med poeng betyr ikke "0" poeng, men nok til å holde det gående!!!  Vi greier oss!!
Yeboahs vitne

Carl Fisker

Quote from: Rudi G. on October 25, 2010, 23:09:39
Quote from: Carl Fisker on October 25, 2010, 22:59:21
Historien har vist at det ikke hjelper å skifte manager når det butter i mot. Kontinuitet er viktig -for all del la Grayson bli, i hvert fall ut sesongen!

Da er det ikke sikkert vi spiller i denne divisjonen neste sesong og da mener jeg ikke PL!
Rudi G?

Rudi G.

Quote from: Carl Fisker on November 13, 2010, 18:29:04
Quote from: Rudi G. on October 25, 2010, 23:09:39
Quote from: Carl Fisker on October 25, 2010, 22:59:21
Historien har vist at det ikke hjelper å skifte manager når det butter i mot. Kontinuitet er viktig -for all del la Grayson bli, i hvert fall ut sesongen!

Da er det ikke sikkert vi spiller i denne divisjonen neste sesong og da mener jeg ikke PL!
Rudi G?

Positivt i dag, eller? Vi vant, og takk for det, men igjen slipper vi inn mål når vi ikke skal. Står for det jeg tidligere har sakt. SG er ikke mannen som tar oss til neste nivå, måtte jeg ta feil. Håper som bare det på opprykk 8)

jarle

De fleste her var enige om å gi Larry 4 kamper på å snu skuta ( ref undersøkelsen på forumet)

Han har vel levert så det holder etter det.

berlin

Quote from: jarle on November 13, 2010, 19:25:23
De fleste her var enige om å gi Larry 4 kamper på å snu skuta ( ref undersøkelsen på forumet)

Han har vel levert så det holder etter det.

Korrekt

tori_no

Nei nå er det på tide å få denne Grayson ut!
Tenk å starte med Becchio på benken. Bort med han.

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

DenHviteYeboah

Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

pale

Quote from: DenHviteYeboah on November 13, 2010, 22:35:38
Jeg står fortsatt ved det jeg har sagt: Grayson er ikke mannen som skal ta oss tilbake der vi SKAL være hjemme- top six i PL.Synes han har gjort altfor mange rare valg,hentet stallfyll o.l.Han har ikke det som skal til dessverre.Jeg kan gjerne være til bespottelse og sluke kameler om jeg skulle ta feil.Gleder meg stort over Becchios 3 mål idag, og en av de få ganger Grayson virkelig har truffet med bytter.

Nei, hvis du ikke er fornøyd før vi er topp-seks i PL, så må du nok vente en stund.
Vi (fleste) andre er fornøyd om dagen. Vi er på femteplass, tre seire og en uavgjort de fire siste.

Vi kommer til å få flere smeller, men nå har vi alle muligheter til å være med å slåss mot play-off en god stund framover.

Og når det gjelder bytter, så synes jeg Grayson treffer rett som det er faktisk.
Er vel ikke så lenge siden Somma kom inn som super-sub og nettet et par?

Jon R

Selv etter 7 av 9 mulige poeng på de tre siste kampene lå vi kun 8 poeng over nedrykkstreken før kampen idag, så det er klart at det hadde sett stygt ut nå hvis vi ikke hadde klart å snu tapsrekken. Med 10 av 12 mulige poeng og 5. plass er det mer naturlig å se oppover enn nedover på tabellen, og "blir Grayson månedens manager" en mer naturlig problemstilling enn spørsmålet til trådsstarter.  ;)
Jon R.