Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194498 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Trond90

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #30 på: Mars 23, 2010, 00:18:26 »
Tror ikke Grayson får sparken.. og synest der er PATETISK om han skal få sparken.. og jeg er VELDIG skuffet etter dagens resultat.. men vi ligger fortsatt på direkte opprykk og jeg tror vi drar det i land! Støtt heller Leeds og Grayson i steden for og syte og klage!

Marching on TOGETHER!!!
Hva skjer når vi ligger der lengre, hva da. Innlegget ditt er jo helt bak mål. Du kan jo ikke synes det er patetisk at han skal få sparken når vi kun har vunner 3 kamper siden nyttår
Hvis vi ligger på 2 plass lengre ( dvs etter 46 kamper) så rykker vi opp  ;) Men ja vi har vært VEEEELDIG skuffende etter nyttår! Og akkuratt nå har jeg samme følelse som da vi tapte mot Milwall i semien i fjor!

Vi får håpe på ett under fra høyere makter at vi vinner mot Norwich på lørdag! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #31 på: Mars 23, 2010, 00:39:52 »
Uansett hva som skjer videre. Grayson bør ut av klubben uansett om laget vinner alle sine siste kamper. Han har ingen fremtid i Leeds. Ut sesongen og vekk med floppen

Ja, etter mange år med kontinuitet på managerfronten som har bragt oss suksess uten sidestykke i historien er det nå på tide å hente en ny manager. Utvilsomt. Det er resepten. Har fungert hver gang.
- Leif Olav

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #32 på: Mars 23, 2010, 00:50:16 »
Uansett hva som skjer videre. Grayson bør ut av klubben uansett om laget vinner alle sine siste kamper. Han har ingen fremtid i Leeds. Ut sesongen og vekk med floppen

Ja, etter mange år med kontinuitet på managerfronten som har bragt oss suksess uten sidestykke i historien er det nå på tide å hente en ny manager. Utvilsomt. Det er resepten. Har fungert hver gang.

 ;D

berlin

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #33 på: Mars 23, 2010, 00:52:40 »
Sparke Grayson nå virker hodeløst på meg. Og alle ryktene om Grayson ditt og datt kom tilfeldigvis dettende inn i kveld, og uten kilder. Nei, dra til skogs - fy f hvor impulsive folk er.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #34 på: Mars 23, 2010, 01:03:59 »
Tror Grayson sliter, han har vistnok "mistet" garderoben. Og hvis det er tilfelle, så vil han aldri klare å snu dette. Få inn Eggen eller Sollied i morgen..gjerne begge to ;-)

Går rykter om at Beckford og Grayson har hatt en stor krangel, og det var derfor han ikke var med på kampen i dag.

Hvis det er tilfellet at Grayson har "mistet" garderoben, må vi lete etter en ny manager. Vi klarer aldri å rykke opp med spillere som ikke har tillit til manageren sin...


Da er det andre gang de har kranglet. Sa det får vel 2 måneder siden etter den første krangelen da fikk jeg en hel del pepper her inne... Merkelig hvor dårlig vi har vært etter det...  ::)


Selvsagt bare et tidsspørsmål før han får sparken nå.

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #35 på: Mars 23, 2010, 01:14:57 »
På Waccoe går det virkelig hett for seg i kveld. Dette sier Cmac34, en av de som har kontakter i klubben og er seriøs der inne :

"Lot's of trouble in the camp tonight. We are f**king cursed.

 Beckford dropped, not injured, And stormed out when told"


Lord-Meta

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #36 på: Mars 23, 2010, 01:44:49 »
Tror Grayson sliter, han har vistnok "mistet" garderoben. Og hvis det er tilfelle, så vil han aldri klare å snu dette. Få inn Eggen eller Sollied i morgen..gjerne begge to ;-)

Går rykter om at Beckford og Grayson har hatt en stor krangel, og det var derfor han ikke var med på kampen i dag.

Hvis det er tilfellet at Grayson har "mistet" garderoben, må vi lete etter en ny manager. Vi klarer aldri å rykke opp med spillere som ikke har tillit til manageren sin...


Da er det andre gang de har kranglet. Sa det får vel 2 måneder siden etter den første krangelen da fikk jeg en hel del pepper her inne... Merkelig hvor dårlig vi har vært etter det...  ::)


Selvsagt bare et tidsspørsmål før han får sparken nå.

 
hørte at becks sa seg syk å ikke kom på trening, men ble spottet på everton kamp. hvertfall ordet på gaten på et anna forum.

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #37 på: Mars 23, 2010, 02:14:27 »
Kjekt å være Leedssupporter som vanlig.

Beckford ute - skadet ELLER krangel med Grayson.
Kisnorbo ute - limet i forsvaret røk akillsen. Ute resten av sesongen.
Laget ute - av form.
Manageren ute - evneveik. Ser ikke det vi andre ser med et halvt øye. Gått seg fast.
Spillerene søppel. Blottet for selvtillit.
Eierene (hvem?) søppel.
Bates - en forbanna idiot.
Og hva i hel**te skal vi med DICKOV!?!? Ubrukelig.


GRATULERER BATES, du har spart oss fra et opprykk. Takk skal du f**n meg ha. Alle som kjenner Leeds sin historie bør ikke bli overrasket nå som hele sesongen går til helvete.
Marching on together

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #38 på: Mars 23, 2010, 02:53:36 »
Du kan trøste deg med at nicket ditt lever i beste velgående  ;)

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #39 på: Mars 23, 2010, 03:25:02 »
Ja Leeds leverer opp mot nicket (selvsagt :'(), men jeg hadde vært en syk person om jeg hadde funnet trøst i det!  :-\ .......


Skal gråte meg i søvn nå :'(


no goalkeeper ! no defence ! no midfield ! no strikers ! no passion ! no confidence ! no chance !

 NO HOPE !!!
Marching on together

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #40 på: Mars 23, 2010, 07:27:50 »
Vi kan dele Graysons perioder i Leeds inn i fire.

Fra han ble ansatt til ply-off: Mer enn godkjent selv om han opplevde tap i play-off-en. Cup har vi aldri taklet. Ei heller Grayson.

Sommeren: Hentet inn noen bra spillere. Spørsmålet er om hvem som skal ha æren. Grayson eller agentene. Tror nok at det fortsatt er noen spillere som holder greit nivå som ønsker å spille for en klubb som stort sett har mer enn 20.000 på hjemmekampene, noe man ikke får mange plassene. Det vet nok også agentene, som får sin "lønn" fra spillerne. Men ingen av de spillerne vi har hentet ville fått fast plass på noe lag i eliteserien her hjemme. Men godkjent igjen.

Periode tre, seriestart til ManU-kampen. Graysons beste periode i Leeds selv om vi laget hadde noen svake kamper før cupkampen. I dette tidsrommet spilte vi bra fotball og vi hadde marginene på vår side. Men sjefen maktet ikke å bygge videre på det solide som skjedde her.

4. Fra ManU-kampen til nå. Fotball en en enkel idrett. Man blir dømt etter resultatene. De har vært elendig. Kanskje kan det hende at styret rundt Backford har påvirket laget. Men det var en måte å bli kvitt problemet; selv driten. Backford har, i likhet med laget, ikke vært god etter jul. Jeg håper for hans del at han kommer til et lag som styrer kamper. Dersom ikke blir han en fiasko. Det kan god hende at det er derfor Grayson har mistet makta i garderoben. Hadde han soøgt Backford kan det hende at han fortsatt hadde hatt den.
Han har heller ikke vært heldig med lånene.
I de siste matchene har han også virket handlingsløs. Ansiktet mandag fortalte følgende; Hjelp dette vil jeg ikke mer. Jeg kjenner det uttrykket gjennom 20 år som sportsjournalist, der jeg i store perioder har fullt et lag i eliteserien. Derfor tror jeg det er på tide at Bates finner en ny sjef, selv om vi liker det eller ikke.
Det eneste som kan redde Grayson er at laget vinner de to neste kampene. Etter det som har skjedd i det siste er det ingen som forventer at vi skal slå Norwich og Swindon. Det kan bli det som redder Grayson. Spørsmålet er om han overlever så lenge.
Gjør han det har han to matcher å bevise at han duger i dette yrket, der resultatene bestemmer alt om din dyktighet. Jeg frykter at han ikke er dyktig nok.
 

Sterland

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #41 på: Mars 23, 2010, 07:48:58 »
Vi kan dele Graysons perioder i Leeds inn i fire.

Fra han ble ansatt til ply-off: Mer enn godkjent selv om han opplevde tap i play-off-en. Cup har vi aldri taklet. Ei heller Grayson.

Sommeren: Hentet inn noen bra spillere. Spørsmålet er om hvem som skal ha æren. Grayson eller agentene. Tror nok at det fortsatt er noen spillere som holder greit nivå som ønsker å spille for en klubb som stort sett har mer enn 20.000 på hjemmekampene, noe man ikke får mange plassene. Det vet nok også agentene, som får sin "lønn" fra spillerne. Men ingen av de spillerne vi har hentet ville fått fast plass på noe lag i eliteserien her hjemme. Men godkjent igjen.

Periode tre, seriestart til ManU-kampen. Graysons beste periode i Leeds selv om vi laget hadde noen svake kamper før cupkampen. I dette tidsrommet spilte vi bra fotball og vi hadde marginene på vår side. Men sjefen maktet ikke å bygge videre på det solide som skjedde her.

4. Fra ManU-kampen til nå. Fotball en en enkel idrett. Man blir dømt etter resultatene. De har vært elendig. Kanskje kan det hende at styret rundt Backford har påvirket laget. Men det var en måte å bli kvitt problemet; selv driten. Backford har, i likhet med laget, ikke vært god etter jul. Jeg håper for hans del at han kommer til et lag som styrer kamper. Dersom ikke blir han en fiasko. Det kan god hende at det er derfor Grayson har mistet makta i garderoben. Hadde han soøgt Backford kan det hende at han fortsatt hadde hatt den.
Han har heller ikke vært heldig med lånene.
I de siste matchene har han også virket handlingsløs. Ansiktet mandag fortalte følgende; Hjelp dette vil jeg ikke mer. Jeg kjenner det uttrykket gjennom 20 år som sportsjournalist, der jeg i store perioder har fullt et lag i eliteserien. Derfor tror jeg det er på tide at Bates finner en ny sjef, selv om vi liker det eller ikke.
Det eneste som kan redde Grayson er at laget vinner de to neste kampene. Etter det som har skjedd i det siste er det ingen som forventer at vi skal slå Norwich og Swindon. Det kan bli det som redder Grayson. Spørsmålet er om han overlever så lenge.
Gjør han det har han to matcher å bevise at han duger i dette yrket, der resultatene bestemmer alt om din dyktighet. Jeg frykter at han ikke er dyktig nok.

Er du morsom...?

Frode

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #42 på: Mars 23, 2010, 08:07:25 »
På den ene siden kjennes det nesten umoralsk å sparke Grayson når vi ligger topp to, men samtidig har de siste månedene vist at han ikke evner å snu skuta.  Vi har ikke mye skader og/eller uflaks, vi er bare rett og slett fryktelig dårlige.  Det virker ikke som Grayson har noen plan, har bytter på laget litt i blinde, håper på et lite mirakel.  Men i går kunne du se at selv Grayson har mistet troen.  Tror en ny manager kunne ha pisket ny giv inn i spellergruppa, kanskje også berget topp to plassering.  Med Grayson går det bare ikke, dessverre.  Likevel kjennes det litt for j... å sparke ham når vi ligger topp to.  Kan du ikke bare abdisere Grayson?
 

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #43 på: Mars 23, 2010, 08:17:15 »
Tror ikke å sparke Grayson er løsningen. Vi har vært svake i vel 2 måneder. Det er en for kort nedtur til å sparke manageren.

Jeg tror det sørgelige faktum er at Grayson har overprestert i forhold til det mannskapet han råder over.

Resultatene etter jul kommer på bakgrunn av at vi ikke er bedre.

Det er ikke i managerstolen denne klubben ødelegges, det er på styrerommet.

Siste signering: Paul Dickov, det sier alt om ambisjonene.
 

jarle

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #44 på: Mars 23, 2010, 08:26:13 »
Ja Leeds leverer opp mot nicket (selvsagt :'(), men jeg hadde vært en syk person om jeg hadde funnet trøst i det!  :-\ .......


Skal gråte meg i søvn nå :'(


no goalkeeper ! no defence ! no midfield ! no strikers ! no passion ! no confidence ! no chance !

 NO HOPE !!!


SKULLE IKKE MYE TIL FØR DU SNUDDE OM 180 grader.... mange som spiser hatter her omdagen!!!

TK20

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #45 på: Mars 23, 2010, 08:28:45 »
Ja Leeds leverer opp mot nicket (selvsagt :'(), men jeg hadde vært en syk person om jeg hadde funnet trøst i det!  :-\ .......


Skal gråte meg i søvn nå :'(


no goalkeeper ! no defence ! no midfield ! no strikers ! no passion ! no confidence ! no chance !

 NO HOPE !!!


SKULLE IKKE MYE TIL FØR DU SNUDDE OM 180 grader.... mange som spiser hatter her omdagen!!!

Hvorfor må du hovere? ??? Vi er i samme båt, er vi ikke?

Marching on together meg i r*va.

Sterland

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #46 på: Mars 23, 2010, 08:36:59 »
Ja Leeds leverer opp mot nicket (selvsagt :'(), men jeg hadde vært en syk person om jeg hadde funnet trøst i det!  :-\ .......


Skal gråte meg i søvn nå :'(


no goalkeeper ! no defence ! no midfield ! no strikers ! no passion ! no confidence ! no chance !

 NO HOPE !!!


SKULLE IKKE MYE TIL FØR DU SNUDDE OM 180 grader.... mange som spiser hatter her omdagen!!!

Hvorfor må du hovere? ??? Vi er i samme båt, er vi ikke?

Marching on together meg i r*va.

Ikke noe å bry seg om. De gutta som finner noe negativt i alt og lanserer konspirasjonsteorier rund baut er ikke noe å svi energi på.

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #47 på: Mars 23, 2010, 08:41:05 »
Med tanke på det som har skjedd etter jul tror jeg det kommer en forandring på managersiden. Faktisk tror jeg ikke at Bates vil vente spå lenge. Taper vi de to neste matchene er det over og ut.
Etter det som har skjedd i 2010, om vi ser bort fra cupkampene mot ManU og Bottenham, har laget vært elendig. Med tanke på det poengmessige overtaket vi hadde inntil jul er det en krise det som skjer nå.
Og faktisk er det bare en mann som har ansvaret for det, manageren. Derfor må Grayson ta konsekvensen av det.
Etter å ha sett han på sidelinjen i dag tror jeg ikke at han har det ekstra som skal til for å bli en toppmanager. Mannen virker handlingsløs, og det har han stort sett vært etter jul.

Egentlig er jeg helt enig!

Kanskje burde han vært sparket før! Nå er min tålmodighet over!

Nok en manager som latterliggjør klubben i mitt blødende hjerte. Ingen tro, ingen fighting, ingen ferdigheter. En av de beste var en 37-årig avdanket spiller som ikke er god nok til CCC. Vi mangler fart, kreativitet og spilleforståelse. MEN det verste er at Grayson har skapt en gjeng passive og handlingslammede høns!

Hvordan er det mulig å satse alle kort på en spiller - Beckford - når det gjelder å skåre mål! De resterende 29 i troppen er helt på bærtur i så måte.

Hvordan kan samtlige være ute av form? Hva med spillere som Robinson, Grella, McSheffrey, Crowe med fler? Hva gjorde Johnson på banen?

Nei, UT med kreaturet og ivester i en som kan fotball!

Dette må være århundrets kollaps i de lavere divisjoner. INGEN lag kan være så utilnærmelige før jul og falle så igjennom etter jul i 3.DIVISJON! Det skjer bare ikke! Det er ikke mulig på nivå 3!


Sånn da fikk jeg liret av meg dette! Og så skal jeg tenke litt over hvorfor et uinteressant engelsk tredjedivisjonslag kan få meg til å bli så inn i h.... sint og forbannet!


Hvordan skal jeg forklare dette for barna mine, og etterhvert barnebarna!




PS! Jeg tror ikke Bates evner å få inn en god nok erstatter! Verdens vanskeligste jobb, kanskje?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #48 på: Mars 23, 2010, 08:42:17 »
Ja Leeds leverer opp mot nicket (selvsagt :'(), men jeg hadde vært en syk person om jeg hadde funnet trøst i det!  :-\ .......


Skal gråte meg i søvn nå :'(


no goalkeeper ! no defence ! no midfield ! no strikers ! no passion ! no confidence ! no chance !

 NO HOPE !!!


SKULLE IKKE MYE TIL FØR DU SNUDDE OM 180 grader.... mange som spiser hatter her omdagen!!!

Hvorfor må du hovere? ??? Vi er i samme båt, er vi ikke?

Marching on together meg i r*va.

Ikke noe å bry seg om. De gutta som finner noe negativt i alt og lanserer konspirasjonsteorier rund baut er ikke noe å svi energi på.


Eller er det noen som faktisk evner å se de lange linjer og analysere litt lengre frem en neste kamp...

Laget har vist seg å være for dårlig
Grayson er ikke gud, (han har mista hodet fullstending)
Bates er ...


Tom S

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #49 på: Mars 23, 2010, 08:48:44 »
Med tanke på det som har skjedd etter jul tror jeg det kommer en forandring på managersiden. Faktisk tror jeg ikke at Bates vil vente spå lenge. Taper vi de to neste matchene er det over og ut.
Etter det som har skjedd i 2010, om vi ser bort fra cupkampene mot ManU og Bottenham, har laget vært elendig. Med tanke på det poengmessige overtaket vi hadde inntil jul er det en krise det som skjer nå.
Og faktisk er det bare en mann som har ansvaret for det, manageren. Derfor må Grayson ta konsekvensen av det.
Etter å ha sett han på sidelinjen i dag tror jeg ikke at han har det ekstra som skal til for å bli en toppmanager. Mannen virker handlingsløs, og det har han stort sett vært etter jul.

Egentlig er jeg helt enig!

Kanskje burde han vært sparket før! Nå er min tålmodighet over!

Nok en manager som latterliggjør klubben i mitt blødende hjerte. Ingen tro, ingen fighting, ingen ferdigheter. En av de beste var en 37-årig avdanket spiller som ikke er god nok til CCC. Vi mangler fart, kreativitet og spilleforståelse. MEN det verste er at Grayson har skapt en gjeng passive og handlingslammede høns!

Hvordan er det mulig å satse alle kort på en spiller - Beckford - når det gjelder å skåre mål! De resterende 29 i troppen er helt på bærtur i så måte.

Hvordan kan samtlige være ute av form? Hva med spillere som Robinson, Grella, McSheffrey, Crowe med fler? Hva gjorde Johnson på banen?

Nei, UT med kreaturet og ivester i en som kan fotball!

Dette må være århundrets kollaps i de lavere divisjoner. INGEN lag kan være så utilnærmelige før jul og falle så igjennom etter jul i 3.DIVISJON! Det skjer bare ikke! Det er ikke mulig på nivå 3!

Sånn da fikk jeg liret av meg dette! Og så skal jeg tenke litt over hvorfor et uinteressant engelsk tredjedivisjonslag kan få meg til å bli så inn i h.... sint og forbannet!


Hvordan skal jeg forklare dette for barna mine, og etterhvert barnebarna!




PS! Jeg tror ikke Bates evner å få inn en god nok erstatter! Verdens vanskeligste jobb, kanskje?

Det SKAL ikkje gå an.
I dag er eg berre sint på heile ruklegjengen!
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #50 på: Mars 23, 2010, 09:03:36 »
Tror ikke å sparke Grayson er løsningen. Vi har vært svake i vel 2 måneder. Det er en for kort nedtur til å sparke manageren.

Jeg tror det sørgelige faktum er at Grayson har overprestert i forhold til det mannskapet han råder over.

Resultatene etter jul kommer på bakgrunn av at vi ikke er bedre.


Det er ikke i managerstolen denne klubben ødelegges, det er på styrerommet.

Siste signering: Paul Dickov, det sier alt om ambisjonene.

Så du mener at stallen er av de dårligste i ligaen? For hadde nemlig serien startet 1.januar hadde vi ligget i nedrykks-sumpa.

Det var Grayson som ville ha Dickov, ikke Bates!

Nå mener jeg å huske at Bates uttalte i august at Grayson hadde midler til kjøp. Grayson svarte at han ville vente og se. Nå vil vel flere hevde enten at Bates har klart å få Grayson til å bli sin nikkedukke, eller at Bates faktisk hadde penger til rådighet, men at det sannsynligvis bare var for lommerusk å regne. Jeg aner ikke. Og gidder ikke å bruke energi på å spekulere i det.

Men jeg tror fortsatt at stallen i utgangspunktet er god nok (på bakgrunn av resultatene i året 2009). Manglende selvtillit, personsplid og en manager som helt har mistet garderoben og troen, tror jeg er noen av grunnene bak kollapsen.

Og stemmer mine antagelser, ja så bør nok Grayson sparkes før det er tilnærmet umulig å rykke opp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #51 på: Mars 23, 2010, 09:29:46 »
Ja vi må få inn en ny manager. Føles nesten uvirkelig å skrive at vi trenger en ny manager, men han var helt ubrukelig i går. Fy faen æ e skuffa :'(
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #52 på: Mars 23, 2010, 09:38:28 »
Spørsmålet for Bates(for han er enerådende)er såre enkelt: tør jeg ta sjansen på at Grayson klarer å snu trenden slik at vi rykker opp?
Mitt personlige svar på dette er:NEI!
Har alltid likt Grayson,men synes det er svært avslørende hva han har foretatt seg de 3 siste måneder.han oser av oppgitthet og rådløshet,og laget har også gitt opp ser det ut til(veldig tydelig i gårsdagens kamp)
Jeg kan ikke forstå de som tror at han skal snu dette.Hadde han nytt stor respekt i spillergruppa hadde det sikkert gått,men hans rådløshet vil koste oss opprykket!

B_Ød

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #53 på: Mars 23, 2010, 10:14:21 »
Blir litt satt ut av dette her jeg...har ingen tro på at å sparke SG er løsningen. Vi ligger fremeles på direkte opprykk, ikke lenge siden vi gjorde en meget bra kamp mot Tranmere...rett nok, har vi ikke all verdens historie i play-off, men skulle det gå den veien, er det fremdeles en sjanse der. Jeg har større tro på opprykk i år, enn jeg hadde på at vi skulle dytte ManU ut av fa-cup..selv om jeg er drittlei alle referanser til den kampen, må jeg nevne det.
9 kamper igjen..har ingen tro på at en ny manager kan gjøre underverker på den tiden, og mener vi sager av greina vi sitter på, skulle det bli utfallet.
Hva som er tilfellet med JB, om han er skadet eller hadde mer lyst til å se Everton, aner jeg ikke, og vil ikke kommentere, da mine meninger rundt mannen er vel dokumentert her på forum, men med det de skadeproblemene vi nå har, noen ut sesongen, mener jeg at SG er den som kjenner tropp best til å sikre opprykk, være seg direkte eller via playoff.
Ups & Ups!!

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #54 på: Mars 23, 2010, 10:33:22 »
Ja det blir et par spennende uker framover nå, og jeg tror Grayson fort kan være ute om han ikke klarer å løfte laget mot Norwich og Swindon.

Dette laget skal være mer enn godt nok til å rykke opp – og jeg heller mer til teorien om at vi underpresterer noe helt jævlig akkurat nå – ikke at vi overpresterte i første halvdel av sesongen.

På de siste to kampene har vi hatt ett enslig skudd på mål – altså en avslutning på mål i løpet av 180 minutter!  Bare det illustrerer at det er noe riv ruskende galt med hvordan Grayson legger opp lag og taktikk for tida.....

Begynner også å få en snikende mistanke om laget rett og slett er for dårlig trent til å stå distansen…
 :-\
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

torivar

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #55 på: Mars 23, 2010, 10:57:49 »
Uff, Uff, Uff. Jeg sov faktisk som en sten i natt, det var så dårlig at jeg ikke klarte å bli forbanna en gang.

Det er mulig Grayson er en enkel mann og at hans tid snart er over. Men, han fikk oss da virkelig til å spille ganske bra det første året. Han har også greidd å få guttene til å prestere på et meget anstendig maksnivå i cupkampene i vinter. Derfor tror jeg det er litt for enkelt å bare skylde på han, spillerene må bære et svært stort ansvar her. Mange løp rundt som hodeløse kyllinger, og ble nedløpt og utkjempet av Millwalls primitive spillestil. Uansett taktikk, eller manglende sådan, fra manageren skal ikke slikt skje.

Jeg synes faktisk vår beste i går var Casper, og det sier det meste. Becchio har større rulleskøyter enn Emile Heskey noen gang hadde, og ligger langflat uansett hvilken mygg som er borti han. Slik oppfører ikke en Leeds United spiller seg. Doyle og Howson deltok ikke, og Johnson var så treg og keitete at jeg synes synd i han. Defensivt gav White uttrykket out of range en ny dimensjon, selv om han var ok fremover. Bromby var ok på håret kampen gjennom, Hughes gjorde så godt han kunne, mens Bam Bam sliter med å lette fra bakken når han skal opp å heade. Dickov er rusten men skal cred for å prøve å fyre opp resten, mens Snoddy - tja det ble mye i hytt og vær der også.

Med bare to innbyttere er det ikke lett å gjøre endringer undervegs. Selv Beckford i sitt livs form ville ikke hjulpet i går. Det fans ikke samhandling, og spesielt frustrerende er det at vi VET vi kan MYE bedre. Men det er en liten trøst med innsats som dette.

Grayson har 9 kamper å redde jobben på. Jeg håper han leder oss i ccc neste sesong, selv om en liten tvil om både ccc og grayson for første gang snek seg inn i knotten går kveld.

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #56 på: Mars 23, 2010, 11:12:14 »
Ja Leeds leverer opp mot nicket (selvsagt :'(), men jeg hadde vært en syk person om jeg hadde funnet trøst i det!  :-\ .......


Skal gråte meg i søvn nå :'(


no goalkeeper ! no defence ! no midfield ! no strikers ! no passion ! no confidence ! no chance !

 NO HOPE !!!


SKULLE IKKE MYE TIL FØR DU SNUDDE OM 180 grader.... mange som spiser hatter her omdagen!!!

Hva f**n skal jeg si til dette? 
Gratulerer?????

Nå har jeg hverken vært en av de mest positive eller negative her inne (kjenner historien til laget for godt til å være for positiv), men lar meg allikevel glede når det går bra. Selvfølgelig. Skal jeg spise hatten min fordi jeg gledet meg over resultatene før jul??

Selvfølgelig tar jeg det tungt når det går elendig. Som nå. Skrekkelig dårlig. Drama i garderoben. Evneveik manager. Dickov.

Kunne jo gjort som deg, å spådd alt nord og ned fra første stund, men det blir rett og slett en for trist innstilling for meg. Kanskje du får rett. Kanskje alt i Leeds er elendig og opprykket ryker(ser sånn ut nå). Kanskje ikke, kanskje vi snur det og rykker opp allikevel (sikkert ikke). Men skal vi slaktes fordi vi velger å håpe framfor å ta sorgene på forskudd?

(PS. Hvor kjøper man hatt i disse dager..?)

Marching on together

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #57 på: Mars 23, 2010, 11:17:14 »
Uff, Uff, Uff. Jeg sov faktisk som en sten i natt, det var så dårlig at jeg ikke klarte å bli forbanna en gang.

Det er mulig Grayson er en enkel mann og at hans tid snart er over. Men, han fikk oss da virkelig til å spille ganske bra det første året. Han har også greidd å få guttene til å prestere på et meget anstendig maksnivå i cupkampene i vinter. Derfor tror jeg det er litt for enkelt å bare skylde på han, spillerene må bære et svært stort ansvar her. Mange løp rundt som hodeløse kyllinger, og ble nedløpt og utkjempet av Millwalls primitive spillestil. Uansett taktikk, eller manglende sådan, fra manageren skal ikke slikt skje.

Jeg synes faktisk vår beste i går var Casper, og det sier det meste. Becchio har større rulleskøyter enn Emile Heskey noen gang hadde, og ligger langflat uansett hvilken mygg som er borti han. Slik oppfører ikke en Leeds United spiller seg. Doyle og Howson deltok ikke, og Johnson var så treg og keitete at jeg synes synd i han. Defensivt gav White uttrykket out of range en ny dimensjon, selv om han var ok fremover. Bromby var ok på håret kampen gjennom, Hughes gjorde så godt han kunne, mens Bam Bam sliter med å lette fra bakken når han skal opp å heade. Dickov er rusten men skal cred for å prøve å fyre opp resten, mens Snoddy - tja det ble mye i hytt og vær der også.

Med bare to innbyttere er det ikke lett å gjøre endringer undervegs. Selv Beckford i sitt livs form ville ikke hjulpet i går. Det fans ikke samhandling, og spesielt frustrerende er det at vi VET vi kan MYE bedre. Men det er en liten trøst med innsats som dette.

Grayson har 9 kamper å redde jobben på. Jeg håper han leder oss i ccc neste sesong, selv om en liten tvil om både ccc og grayson for første gang snek seg inn i knotten går kveld.


Enig med det meste, men Casper? Suns han var elendig på begge baklengsmålene. Få tilbake Higgs.
Marching on together

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #58 på: Mars 23, 2010, 11:18:41 »
Uff, Uff, Uff. Jeg sov faktisk som en sten i natt, det var så dårlig at jeg ikke klarte å bli forbanna en gang.

Det er mulig Grayson er en enkel mann og at hans tid snart er over. Men, han fikk oss da virkelig til å spille ganske bra det første året. Han har også greidd å få guttene til å prestere på et meget anstendig maksnivå i cupkampene i vinter. Derfor tror jeg det er litt for enkelt å bare skylde på han, spillerene må bære et svært stort ansvar her. Mange løp rundt som hodeløse kyllinger, og ble nedløpt og utkjempet av Millwalls primitive spillestil. Uansett taktikk, eller manglende sådan, fra manageren skal ikke slikt skje.

Jeg synes faktisk vår beste i går var Casper, og det sier det meste. Becchio har større rulleskøyter enn Emile Heskey noen gang hadde, og ligger langflat uansett hvilken mygg som er borti han. Slik oppfører ikke en Leeds United spiller seg. Doyle og Howson deltok ikke, og Johnson var så treg og keitete at jeg synes synd i han. Defensivt gav White uttrykket out of range en ny dimensjon, selv om han var ok fremover. Bromby var ok på håret kampen gjennom, Hughes gjorde så godt han kunne, mens Bam Bam sliter med å lette fra bakken når han skal opp å heade. Dickov er rusten men skal cred for å prøve å fyre opp resten, mens Snoddy - tja det ble mye i hytt og vær der også.

Med bare to innbyttere er det ikke lett å gjøre endringer undervegs. Selv Beckford i sitt livs form ville ikke hjulpet i går. Det fans ikke samhandling, og spesielt frustrerende er det at vi VET vi kan MYE bedre. Men det er en liten trøst med innsats som dette.

Grayson har 9 kamper å redde jobben på. Jeg håper han leder oss i ccc neste sesong, selv om en liten tvil om både ccc og grayson for første gang snek seg inn i knotten går kveld.


Enig med det meste, men Casper? Suns han var elendig på begge baklengsmålene. Få tilbake Higgs.

Og i tillegg Hughes:

0-1 ballen uforklarløig forbi ham etter at var totalt feilplassert tidligere.

0-2 han mister ballen på linja og det blir nok et baklengs!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #59 på: Mars 23, 2010, 11:33:03 »
Riktig Promo. Første baklengs var så tåpelig at jeg var sikker på at det var blitt blåst i forkant. Satt der i 5 sekunder å ventet på at kommentatorene skulle annonsere en offside eller noe i den duren. Men neida, det var bare to stk klovner i form av Hughes og Ankers. I tillegg til veldig svakt forsvarspill på motsatt side (White, Bromby).

Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Marching on together