Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #60 på: Mars 23, 2010, 11:35:56 »
Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Dårlig backspill av Hughes som vinner ballen men taper den igjen. Dårlig stopperspill av Bromby der som bare forsvinner uten utfordring, men skandaløst av Ankergren og slippe den inn i keeperhjørnet!

Hobben

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #61 på: Mars 23, 2010, 12:00:41 »
Hvorfor legge masse skyl på Casper? Han har holdt oss inni en rekke kamper i sesongen! Hadde det ikke vært for det elendige forsvaret vi hadde i går hadde Millwall ikke scoret!

Første målet: At den Millwall spilleren for stå der ute helt alene er for meg en gåte!
Andre målet: En enda større gåte, to Leeds-spillere går i en millwall spiller, han lurer ingen av de, han går forbi de, det er så latterligt forsvarspill!!

Klart, Casper kunne gjort noe bedre, men det blir feil å skylde på han, når forsvaret opptrer som 6 divisjons spillere!
Rogaland Whites

Hobben

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #62 på: Mars 23, 2010, 12:01:45 »
Hvorfor legge masse skyl på Casper? Han har holdt oss inni en rekke kamper i sesongen! Hadde det ikke vært for det elendige forsvaret vi hadde i går hadde Millwall ikke scoret!

Første målet: At den Millwall spilleren for stå der ute helt alene er for meg en gåte!
Andre målet: En enda større gåte, to Leeds-spillere går i en millwall spiller, han lurer ingen av de, han går forbi de, det er så latterligt forsvarspill!!

Klart, Casper kunne gjort noe bedre, men det blir feil å skylde på han, når forsvaret opptrer som 6 divisjons spillere!

Kanskje den skulle vært postet på kamptråde. Om dette temaet har jeg lyst å si at SG klarer og snu det og vi rykker opp, men jeg er desverre ikke sikker på om han klarer det.. :(
Rogaland Whites

L.RADEBE

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #63 på: Mars 23, 2010, 12:06:24 »
Etter 3 januar 2010 var det mange som mente at Alex Ferguson burde få fyken.. Grayson er mannen til å få oss opp. Jeg tror faktisk at det er så mange av spillerene våre som har mye å bevise nå at vi reiser oss allerede på Lørdag. MOT
 

nord

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #64 på: Mars 23, 2010, 12:07:32 »
Vi må satse på at det går med Grayson!
Rykker vi ikke op i år, så må andre boller på suppen i maj !!
 

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #65 på: Mars 23, 2010, 12:08:49 »
Hvorfor legge masse skyl på Casper? Han har holdt oss inni en rekke kamper i sesongen! Hadde det ikke vært for det elendige forsvaret vi hadde i går hadde Millwall ikke scoret!

Første målet: At den Millwall spilleren for stå der ute helt alene er for meg en gåte!
Andre målet: En enda større gåte, to Leeds-spillere går i en millwall spiller, han lurer ingen av de, han går forbi de, det er så latterligt forsvarspill!!

Klart, Casper kunne gjort noe bedre, men det blir feil å skylde på han, når forsvaret opptrer som 6 divisjons spillere!

Skylder på både keeper og forsvar. Udugelig av alle.
Marching on together

ragnar

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #66 på: Mars 23, 2010, 12:09:29 »
SG bør få fyken for å prøve å dra i land et opprykk.

Problemene som har vært siden etter nyttår, tror jeg har mye å gjøre med sagaen rundt Beckford. SG skulle ha sagt takk for innsatsen og lykke til videre og gått videre med å forbedre stallen. Gått til innkjøp av noen få kvalitetsspillere, dog til en fornuftig pris. Tror suksessen frem mot nyttår og i løpet av januar har gått hele klubben til hodet og da spesielt spillerene.

Når nesten hele mnd gikk med til dette tullet rundt Becks, så mener jeg dette har påvirket forholdet internt i troppen. Om dette nå har eskalert til at SG har mistet garderoben, så betyr det bare begynnelsen på slutten for hans del. For Leeds sin del er det best å bryte tvert nå  og ikke etter endt sesong.

Litt synd for personen SG liker jeg, men det ser ut som han ikke er laget av den manager kvaliteten Leeds trenger.
*In El Loco we trust!*

trondt

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #67 på: Mars 23, 2010, 12:11:18 »
Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Dårlig backspill av Hughes som vinner ballen men taper den igjen. Dårlig stopperspill av Bromby der som bare forsvinner uten utfordring, men skandaløst av Ankergren og slippe den inn i keeperhjørnet!
Denne situasjonen beskriver den blindgata som laget er inne i for tida. Etterå ha blitt lurt så JOGGER Hughes tilbake, Bromby blir lurt på enkleste vis og Ankers slipper inn skudd som tidligere ble reddet. Hele laget fremstår tafatt og uten innsats, noe som alle våre motstandere vet å utnytte. Jeg er generelt imot å sparke trenere/managere, men igår var det vel helt klart at Grayson fremstod på samme måte som laget, tafatt og uten innsats. Hvis han fremstår på samme måte på treningsfeltet og at han i tillegg er i konflikt med Beckford, så er det vel ikke noen vei utenom å la SG slippe og få inn en som kan gi gutta trua tilbake. En manager på kontrakt ut sesongen er vel det jeg tenker på. Derfor: Mitt kall er ei at svare, jeg spørger kun: HVEM ?

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #68 på: Mars 23, 2010, 12:28:02 »
Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Dårlig backspill av Hughes som vinner ballen men taper den igjen. Dårlig stopperspill av Bromby der som bare forsvinner uten utfordring, men skandaløst av Ankergren og slippe den inn i keeperhjørnet!
Denne situasjonen beskriver den blindgata som laget er inne i for tida. Etterå ha blitt lurt så JOGGER Hughes tilbake, Bromby blir lurt på enkleste vis og Ankers slipper inn skudd som tidligere ble reddet. Hele laget fremstår tafatt og uten innsats, noe som alle våre motstandere vet å utnytte. Jeg er generelt imot å sparke trenere/managere, men igår var det vel helt klart at Grayson fremstod på samme måte som laget, tafatt og uten innsats. Hvis han fremstår på samme måte på treningsfeltet og at han i tillegg er i konflikt med Beckford, så er det vel ikke noen vei utenom å la SG slippe og få inn en som kan gi gutta trua tilbake. En manager på kontrakt ut sesongen er vel det jeg tenker på. Derfor: Mitt kall er ei at svare, jeg spørger kun: HVEM ?
med den innstillingen som er i laget om dagen MÃ… vi ha en trener som nyter enormt med respekt!Mitt forslag:Hent George Graham til å ta de 9 siste kampene for å sikre opprykket!Han blir vel skotsk landslagssjef snart,men å hjelpe oss til opprykk tror jeg kanskje han gidder.
NÅ MÅ VI BARE SØRGE FOR Å RYKKE OPP FOR ENHVER PRIS!

trondt

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #69 på: Mars 23, 2010, 12:30:54 »

[/quote]
med den innstillingen som er i laget om dagen MÃ… vi ha en trener som nyter enormt med respekt!Mitt forslag:Hent George Graham til å ta de 9 siste kampene for å sikre opprykket!Han blir vel skotsk landslagssjef snart,men å hjelpe oss til opprykk tror jeg kanskje han gidder.
NÅ MÅ VI BARE SØRGE FOR Å RYKKE OPP FOR ENHVER PRIS!
[/quote]
I like...... :)

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #70 på: Mars 23, 2010, 12:52:14 »
Hyggelig at noen støtter forslaget om George Graham som manager resten av sesongen, slik jeg skrev under i posten Leeds-Millwall-kampn.
Han være enig at Grayson i er sympatisk herremann. Men i den situasjonen vi befinner oss trenger vi en ekte hæstkuk - for å si det på ekte nordnorsk. Altså lik Graham. Han er vel den størse hæstkuken som har vært manager i Leeds gjennom tidene...

For øvrig Leeds i perioden 8/8-28/12.
1) Leeds United 23 17 5 1 45 - 13 +32 56

I perioden 2/1-23/3.
15) Leeds United 14 3 6 5 17 - 19 -2 15

Faktisk er vi kun tre poeng etter nedrykk. Det forteller vel det meste om situasjonen for tiden.

Og ansiktuttrykket tilsvarende Garyson finner i allerede i eliteserien - i Bergen. Spørsmålet er vel hvem som gir seg først abv Grayson og Nilsen...
 

trondt

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #71 på: Mars 23, 2010, 12:54:45 »


Og ansiktuttrykket tilsvarende Garyson finner i allerede i eliteserien - i Bergen. Spørsmålet er vel hvem som gir seg først abv Grayson og Nilsen...
I bergen håper jeg man har såpass selvinnsikt at man sørger for at alt av styre og stell sendes ut døra før evt. Steinar Nilsen.

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #72 på: Mars 23, 2010, 13:54:48 »
Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Dårlig backspill av Hughes som vinner ballen men taper den igjen. Dårlig stopperspill av Bromby der som bare forsvinner uten utfordring, men skandaløst av Ankergren og slippe den inn i keeperhjørnet!
Denne situasjonen beskriver den blindgata som laget er inne i for tida. Etterå ha blitt lurt så JOGGER Hughes tilbake, Bromby blir lurt på enkleste vis og Ankers slipper inn skudd som tidligere ble reddet. Hele laget fremstår tafatt og uten innsats, noe som alle våre motstandere vet å utnytte. Jeg er generelt imot å sparke trenere/managere, men igår var det vel helt klart at Grayson fremstod på samme måte som laget, tafatt og uten innsats. Hvis han fremstår på samme måte på treningsfeltet og at han i tillegg er i konflikt med Beckford, så er det vel ikke noen vei utenom å la SG slippe og få inn en som kan gi gutta trua tilbake. En manager på kontrakt ut sesongen er vel det jeg tenker på. Derfor: Mitt kall er ei at svare, jeg spørger kun: HVEM ?
med den innstillingen som er i laget om dagen MÃ… vi ha en trener som nyter enormt med respekt!Mitt forslag:Hent George Graham til å ta de 9 siste kampene for å sikre opprykket!Han blir vel skotsk landslagssjef snart,men å hjelpe oss til opprykk tror jeg kanskje han gidder.
NÅ MÅ VI BARE SØRGE FOR Å RYKKE OPP FOR ENHVER PRIS!

Graham nyte enorm respekt? En mann som ikke har jobba i fotballen på hundre år? Ingen av dagens spillere som husker ham en gang. Ja, bortsett fra Dickov da, som var ung og lovende omtrent da Graham sist trente fotballag.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #73 på: Mars 23, 2010, 14:58:08 »
Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Dårlig backspill av Hughes som vinner ballen men taper den igjen. Dårlig stopperspill av Bromby der som bare forsvinner uten utfordring, men skandaløst av Ankergren og slippe den inn i keeperhjørnet!
Denne situasjonen beskriver den blindgata som laget er inne i for tida. Etterå ha blitt lurt så JOGGER Hughes tilbake, Bromby blir lurt på enkleste vis og Ankers slipper inn skudd som tidligere ble reddet. Hele laget fremstår tafatt og uten innsats, noe som alle våre motstandere vet å utnytte. Jeg er generelt imot å sparke trenere/managere, men igår var det vel helt klart at Grayson fremstod på samme måte som laget, tafatt og uten innsats. Hvis han fremstår på samme måte på treningsfeltet og at han i tillegg er i konflikt med Beckford, så er det vel ikke noen vei utenom å la SG slippe og få inn en som kan gi gutta trua tilbake. En manager på kontrakt ut sesongen er vel det jeg tenker på. Derfor: Mitt kall er ei at svare, jeg spørger kun: HVEM ?
med den innstillingen som er i laget om dagen MÃ… vi ha en trener som nyter enormt med respekt!Mitt forslag:Hent George Graham til å ta de 9 siste kampene for å sikre opprykket!Han blir vel skotsk landslagssjef snart,men å hjelpe oss til opprykk tror jeg kanskje han gidder.
NÅ MÅ VI BARE SØRGE FOR Å RYKKE OPP FOR ENHVER PRIS!

Graham nyte enorm respekt? En mann som ikke har jobba i fotballen på hundre år? Ingen av dagens spillere som husker ham en gang. Ja, bortsett fra Dickov da, som var ung og lovende omtrent da Graham sist trente fotballag.
Latterlig innlegg!vi må vel anta at drittungene på dagens lag vet hvem Graham er?dessuten er det aller viktigste at han kan organisere laget-det kan tydligvis ikke Grayson lenger....Selv om han er en kjeltring er han en glimrende manager-historien lyver ikke!

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #74 på: Mars 23, 2010, 15:15:44 »
Helt enig med siste taler. Da er de ikke bare dårligere spillere. De er historieløs også. Nesten like ille det!
 

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #75 på: Mars 23, 2010, 15:27:07 »


Og ansiktuttrykket tilsvarende Garyson finner i allerede i eliteserien - i Bergen. Spørsmålet er vel hvem som gir seg først abv Grayson og Nilsen...
I bergen håper jeg man har såpass selvinnsikt at man sørger for at alt av styre og stell sendes ut døra før evt. Steinar Nilsen.
Enig!
Davy som sportsdirektør!Roald Bruun-Hansen skulle vært internert på Fedje!inkompetent >:(

Papi

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #76 på: Mars 23, 2010, 17:20:10 »
Mykje frustrasjon ute å går blant Leedsfans den siste tiden.
Den gufne følelsen at nå går det rett i dass nok ein gang, sniker seg inn i dei fleste sine hoder.
Er dette berettiget? Ryker vi atter ein gang når målstreken nærmer seg?

Hadde eg skrevet dette innlegget før eg la meg i går, hadde eg nok tenkt som så at dette går ikkje. Grayson står like stille som Bremnerstatuen, men spillerne tydligvis er inspirert av tidligare Leeds spiller Eirik Bakke, og køyrer samme taktikk som Brann.
Jobben som fotballsupporter, og ikkje minst Leeds og Brann supporter er til tider knallhardt. Har brukt denne dagen for å leite etter positive tanker og idèer, og begynner allerede nå å få troen igjen.

Spillerne bør vere flaue over gårsdagens innsats. Det at kampen i tillegg vises på tv gjør det jo ekstra flautt. Kanskje det er derfor vi også reagerer så sterkt som vi gjør?
Er faktumet det gårsdagens flaue opptreden kan snues til noe positivt?
JA! Eg trur det. Hadde eg deltatt på banen i går hadde eg leita etter eit hull og grave meg ned i etter kampen. Men når eg så hadde komme oppigjen derfra hadde eg hatt instillinga at i neste kamp, ja da skal eg virkelig prestere, og gi noe tilbake til fansen.
Eg håper at dette elendige resultatet fører til ein oppsving mot Norwich.

Men nå var det vel egentlig Grayson denne tråden skulle handle om, så får vel dele litt tanker om han også. Noen løse rykter om at han har mistet "garderoben" som det så populært kalles.
Kva er grunnen til dette? Er det fordi han har slått ned på primadonnanykker? Er det fordi han og Becks ikkje går sammen? Eg skjønner jo ikkje heilt tankegangen til spillerne i så tilfelle.
Gambler dei med opprykk og mulighet for eit bedre utstillingsvindu for videre karriere, bare for å presse Grayson ut av klubben?
Så lenge det er løse rykter spekulerer eg ikkje videre om dette.

Har fortsatt troen på Grayson.
Vi har tross alt ikkje tapt meir enn 6 kamper i løpet av denne sesongen.
Han kan vise til seier mot Man U pluss avgjort med Spurs på samme tiden som det har gått rett vest.
Utfordringa for Grayson og gutta er og røske hodet opp fra sanda og se på resten av sesongen som ein cup. Alle kamper bør helst vinnes spørr du meg, for gjør vi det rykker vi opp ;D
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #77 på: Mars 23, 2010, 17:29:12 »
Cluet er at vi til stadighet denne sesongen har sunket til et bunnivå - 0-3 mot Swindon, uavgjort hjemme mot Brentford og et annet skitlag. Nå sist mot Soton var det også laber innsats. Vi klarer ikke å heve oss nevneverdig. Vi har gått rundt og trodd at "jaja, det kan vel ikke bli verre til neste kamp. Vi hever oss nok". Hele våren har vært en endeløs nedtur. Og jeg føler meg relativt sikker på at vi ikke ser noen særlig fremgang borte mot Norwich. Jeg gir Grayson kun denne ene kampen på å overbevise meg om han er rett mann som manager i Leeds. Hvis ikke Leeds viser en totalforandring på lørdag så er det rett ut! Det kreves topp innsats og fokus OG poeng!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Frode

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #78 på: Mars 23, 2010, 17:34:48 »
Cluet er at vi til stadighet denne sesongen har sunket til et bunnivå - 0-3 mot Swindon, uavgjort hjemme mot Brentford og et annet skitlag. Nå sist mot Soton var det også laber innsats. Vi klarer ikke å heve oss nevneverdig. Vi har gått rundt og trodd at "jaja, det kan vel ikke bli verre til neste kamp. Vi hever oss nok". Hele våren har vært en endeløs nedtur. Og jeg føler meg relativt sikker på at vi ikke ser noen særlig fremgang borte mot Norwich. Jeg gir Grayson kun denne ene kampen på å overbevise meg om han er rett mann som manager i Leeds. Hvis ikke Leeds viser en totalforandring på lørdag så er det rett ut! Det kreves topp innsats og fokus OG poeng!

auren
Trodde ikke jeg skulle si meg enig i et innlegg som sier "Grayson out" før sesongen er over, men dessverre deler jeg oppfatningen din, auren.  Min dom faller førstkommende lørdag kl. 17.53.  Rundspiller vi derimot Norwich - og taper - kan jeg strekke meg til en kamp til.
 

Lund93

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #79 på: Mars 23, 2010, 18:19:29 »
Vi kan ikke sparke han nå, han er det beste vi kan ha for øyeblikket og å skaffe ny manager og sparke han nå ville bare skapt mer frustrasjon blant spillerne! Vi må bare ha trua og satse på at vi finner tilbake til den formen vi hadde før jul! M.O.T
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #80 på: Mars 23, 2010, 18:26:15 »
Det andre målet så jeg ikke skikkelig engang. Med så mye (frustrasjons)tårer i øynene var det vanskelig å se noe som helst!!
Dårlig backspill av Hughes som vinner ballen men taper den igjen. Dårlig stopperspill av Bromby der som bare forsvinner uten utfordring, men skandaløst av Ankergren og slippe den inn i keeperhjørnet!
Denne situasjonen beskriver den blindgata som laget er inne i for tida. Etterå ha blitt lurt så JOGGER Hughes tilbake, Bromby blir lurt på enkleste vis og Ankers slipper inn skudd som tidligere ble reddet. Hele laget fremstår tafatt og uten innsats, noe som alle våre motstandere vet å utnytte. Jeg er generelt imot å sparke trenere/managere, men igår var det vel helt klart at Grayson fremstod på samme måte som laget, tafatt og uten innsats. Hvis han fremstår på samme måte på treningsfeltet og at han i tillegg er i konflikt med Beckford, så er det vel ikke noen vei utenom å la SG slippe og få inn en som kan gi gutta trua tilbake. En manager på kontrakt ut sesongen er vel det jeg tenker på. Derfor: Mitt kall er ei at svare, jeg spørger kun: HVEM ?
med den innstillingen som er i laget om dagen MÃ… vi ha en trener som nyter enormt med respekt!Mitt forslag:Hent George Graham til å ta de 9 siste kampene for å sikre opprykket!Han blir vel skotsk landslagssjef snart,men å hjelpe oss til opprykk tror jeg kanskje han gidder.
NÅ MÅ VI BARE SØRGE FOR Å RYKKE OPP FOR ENHVER PRIS!

Graham nyte enorm respekt? En mann som ikke har jobba i fotballen på hundre år? Ingen av dagens spillere som husker ham en gang. Ja, bortsett fra Dickov da, som var ung og lovende omtrent da Graham sist trente fotballag.
Latterlig innlegg!vi må vel anta at drittungene på dagens lag vet hvem Graham er?dessuten er det aller viktigste at han kan organisere laget-det kan tydligvis ikke Grayson lenger....Selv om han er en kjeltring er han en glimrende manager-historien lyver ikke!

Han var, ja. Men Terry Venables hadde vel også enkelte meritter å vise til. :-\
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #81 på: Mars 23, 2010, 19:01:31 »
Frustrerende dager å være Leeds-supporter. Ikke minst fordi vi har sett det så uendelig mange ganger før. Det svikter når det gjelder, selv når man har hatt ting levert på et sølvfat. Ingen lag kan være så dårlig til å takle suksess som det Leeds er.

Skuffelsen har lagt seg litt utover dagen idag, man griper vel litt håp i at man ser det gjøres noe på lånemarkedet og at Grayson etter sigende likevel har gitt spillerne klar beskjed om hvor skapet bør stå.

Man sitter med flere spørsmål etter gårsdagens kamp.
Aller først spør man seg hva i huleste spillere og trenere har øvd på siden tapet mot Soton. De har vel hatt åtte strake og uforstyrrede treningsdager til å sette formasjoner, spill og få tilbake spilleglede. Uten å lykkes, tydeligvis.

Så er spørsmålet: Hvorfor går det fortsatt ikke slik vi ønsker? Hvor dyptgående er problemet?
Det er mange rykter og lett å kaste seg på spekulasjoner om spillermisnøye, krangel med Beckford, etc. Jeg forholder med skeptisk til alle slike påstander før jeg har noe mer å fare med, og har ikke fått røka ut noen ting om hva som stemmer eller ei så langt.

Det jeg ble mest satt ut av i går, som gjør at jeg virkelig er i ferd med å miste alle forhåpninger, er måten Grayson ledet gårsdagens kamp. Jeg skal ikke si for mye om taktikken i kampen, for jeg vet ikke om det var Graysons ordne om å spille akkurat sånn, eller om det var spillerne som enten ikke maktet eller ønsket å følge managerens ord. Og det er svaret på dette spørsmålet som vil være svært viktig om vi klarer å snu dette, og om Grayson fortsatt er mannen.

Flere signaler - gjennom tv-kameraene igår - vitnet om en manager som fullstendig hadde/har gitt opp. Jeg vet ikke om det er slik over (flere) enkeltkamper, eller om han permanent har "lost the dressing room". Hvis det er sistnevnte som har skjedd, må vi dessverre se etter kandidater jo før jo heller.

For det må være noe fryktelig galt når denne spillertroppen, som har vist så til de grader hva de kan prestere gang på gang på gang, svikter fullstendig. Vi har hatt en så bra form at vi selv etter tre måneders formsvikt fortsatt har 2. plassen og fremdeles alt i egne hender - om vi vil.

Norwich-kampen kan bli avgjørende for Grayson, da snakker jeg ikke nødvendigvis resultatmessig, men om det er fnugg av innsats, tæl og ikke minst respekt for manageren igjen blant spillerne til å sikre dette opprykket. Spillerne må ta sin del av ansvaret, og Grayson må vise seg som den lederen og inspiratoren han trenger å være i dagens situasjon.

SA

torivar

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #82 på: Mars 23, 2010, 19:37:25 »
Ekstrasending med Breaking news på lutv. Mens sendingen buffret steg pulsen mens jeg tenkte i mitt stille at nå, nå har Bates tatt signalet fra godeste h.b og tuppet Simon ut. Men neida, Collins inn for resten av sesongen, og for sikkerhets skyld Somma på lån ut sesongen. Nuvel

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #83 på: Mars 23, 2010, 19:49:34 »
Frustrerende dager å være Leeds-supporter. Ikke minst fordi vi har sett det så uendelig mange ganger før. Det svikter når det gjelder, selv når man har hatt ting levert på et sølvfat. Ingen lag kan være så dårlig til å takle suksess som det Leeds er.

Skuffelsen har lagt seg litt utover dagen idag, man griper vel litt håp i at man ser det gjøres noe på lånemarkedet og at Grayson etter sigende likevel har gitt spillerne klar beskjed om hvor skapet bør stå.

Man sitter med flere spørsmål etter gårsdagens kamp.
Aller først spør man seg hva i huleste spillere og trenere har øvd på siden tapet mot Soton. De har vel hatt åtte strake og uforstyrrede treningsdager til å sette formasjoner, spill og få tilbake spilleglede. Uten å lykkes, tydeligvis.

Så er spørsmålet: Hvorfor går det fortsatt ikke slik vi ønsker? Hvor dyptgående er problemet?
Det er mange rykter og lett å kaste seg på spekulasjoner om spillermisnøye, krangel med Beckford, etc. Jeg forholder med skeptisk til alle slike påstander før jeg har noe mer å fare med, og har ikke fått røka ut noen ting om hva som stemmer eller ei så langt.

Det jeg ble mest satt ut av i går, som gjør at jeg virkelig er i ferd med å miste alle forhåpninger, er måten Grayson ledet gårsdagens kamp. Jeg skal ikke si for mye om taktikken i kampen, for jeg vet ikke om det var Graysons ordne om å spille akkurat sånn, eller om det var spillerne som enten ikke maktet eller ønsket å følge managerens ord. Og det er svaret på dette spørsmålet som vil være svært viktig om vi klarer å snu dette, og om Grayson fortsatt er mannen.

Flere signaler - gjennom tv-kameraene igår - vitnet om en manager som fullstendig hadde/har gitt opp. Jeg vet ikke om det er slik over (flere) enkeltkamper, eller om han permanent har "lost the dressing room". Hvis det er sistnevnte som har skjedd, må vi dessverre se etter kandidater jo før jo heller.

For det må være noe fryktelig galt når denne spillertroppen, som har vist så til de grader hva de kan prestere gang på gang på gang, svikter fullstendig. Vi har hatt en så bra form at vi selv etter tre måneders formsvikt fortsatt har 2. plassen og fremdeles alt i egne hender - om vi vil.

Norwich-kampen kan bli avgjørende for Grayson, da snakker jeg ikke nødvendigvis resultatmessig, men om det er fnugg av innsats, tæl og ikke minst respekt for manageren igjen blant spillerne til å sikre dette opprykket. Spillerne må ta sin del av ansvaret, og Grayson må vise seg som den lederen og inspiratoren han trenger å være i dagens situasjon.

SA
Enig i mye av det du skriver ;D
Men mener du virkelig at Grayson er rett mann for oss i ccc hvis vi rykker opp?
dette basert på 3 siste mnd,taktikk,formkurve,spillervalg,oppførsel iløpet av kampene?
Svaret gir seg selv:han er ferdig-aldri i verden at han klarer å snu dette,dessverre!Alle kan se at han har gitt opp,gått tom for ideer,er rådvill.Når alle utenfor banen ser dette,hvordan innvirker dette på spillerne?ensidig negativt!Jeg synes også at det er latterlig å sparke treneren i hytt og pine,men nå står faktisk alvorlige fremtidige inntekter på spill >:(
Ã… vente til lørdag vil kun være seigpining.Få inn en som kan rydde opp i dette kaoset!!!!

Svend Anders

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #84 på: Mars 23, 2010, 20:08:03 »
Enig i mye av det du skriver ;D
Men mener du virkelig at Grayson er rett mann for oss i ccc hvis vi rykker opp?
dette basert på 3 siste mnd,taktikk,formkurve,spillervalg,oppførsel iløpet av kampene?
Svaret gir seg selv:han er ferdig-aldri i verden at han klarer å snu dette,dessverre!Alle kan se at han har gitt opp,gått tom for ideer,er rådvill.Når alle utenfor banen ser dette,hvordan innvirker dette på spillerne?ensidig negativt!Jeg synes også at det er latterlig å sparke treneren i hytt og pine,men nå står faktisk alvorlige fremtidige inntekter på spill >:(
Ã… vente til lørdag vil kun være seigpining.Få inn en som kan rydde opp i dette kaoset!!!!

Jeg kan ikke gi noe sikkert svar på om Grayson er rett mann eller ikke på hverken kort eller lang sikt. Det er mulig du har rett. Kanskje er det slik det ser ut, men når jeg ikke sitter på noe som helst av informasjon om hva og hvor skoen på Thorp Arch trykker, kan jeg umulig sitte her å si at "Grayson er problemet".

Og selv om Grayson har sitt ansvar - kanskje også skyld (?) - så har jeg inntil videre en viss tro på at man kan snu ting også. Jeg mener det er feil, ikke minst i et klubb-byggende perspektiv, å bare se på kortsiktige resultater når man skal kaste dom om en manager er vellykket eller ei. Vi bør kjempe for kontinuitet så langt det er fornuftig, og som 2. plasserte lag på tabellen mener jeg det er feil å sparke manageren - igjen.

SA

kilgallon

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #85 på: Mars 23, 2010, 20:36:12 »
Jeg synes Svend Anders' innlegg er veldig nyanserte og gode. Hvis vi nå - rent hypotetisk (?) - går ut fra, at Ken Bates virkelig ønsker det beste for Leeds, nemlig å rykke opp, så står han overfor å ta noen veldig tøffe beslutninger og drastiske tiltak innenfor de nærmeste dagene. Det Leeds laget vi har sett i de to siste kampene har været skandaløst dårlig. De har ikke skapt en eneste målsjanse på 180 minutters spill. Det er helt bort i natta å gi enkeltspillere skylda - det må være noe galt med lederen som er Grayson. Spillet som er blitt vist de to siste kampene har vært planløst og helt uengageret. Jeg trodde på bedre tider etter å ha sett de første 3 minuttene av kampen i går - da synes jeg det lyste tæl og vilje av spillerne. Det var et par saftige tacklinger og vi vant annenballene. Men derfra og hjem så var det bare et lag på banen, og det var de blå.

Jeg har hele tiden vært veldig skeptisk til at Grayson har hentet inn lånespillere som har erstattet noen av dem som gjorde det fremragende før jul. Bradley Johnson var STOR mot ManU, men måtte vike plassen til McSheffrey da han kom. Hva gjør dette med motivationen? Når vi så legger til at lånespillerne ikke hever nivået, så kan jeg forestille meg at frustrasjonen hos mange av spillerne blir veldig stor.

Det vil være en katastrofe av dimensjoner hvis vi misser opprykk i år. Jeg er redd for at vi i så fall vil starte 2010/2011 sesongen nærmest på nullpunktet. Spillere vil bli solgt og andre vil gå gratis til klubber høyere oppe i systemet. For vi har spillere som kan spille på et høyere nivå. Jeg kan nevne i fleng Ankergren, Kisnorbo, Howson, Beckford, Becchio, McSheffrey, Snodgrass osv. Vi har sett de gutta spille fremragende kamper i år - også mot lag fra høyere divisjoner. Når de ikke slår til nå, så er jeg redd for at det skyldes en manager og et støtteapparat som har mistet grepet.

Det har vært en del diskusjon herinne om hvem som kan overta for Grayson nå, ta grep og sørge for å motivere gutta til å vinne de kampene som skal til for å sikre opprykk. Jeg har to bud. Det ene temmelig forutsigelig og det annet muligvis litt kontroversielt. Phil Brown eller Dennis Wise. Phil Brown har gjort det "umulige" med Hull - fått dem opp i PL og overlevd den første sesongen. At de ryker i år er ikke akkurat den største oddsbomben på denne siden af årtusenskifte. Dennis Wise gjorde en fantastisk jobb den første del av 07/08 sesongen og var i høy grad skyld i at vi klarte å komme til play off. Den guts og det sammenhold laget viste den gang var enormt. Og hvis det er riktig at Grayson har mista grebet i dressing room, så trur jeg Wise (eller Brown) vil være i stand til å sette seg i respekt og vinne det tilbake igjen.




p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #86 på: Mars 23, 2010, 20:41:37 »
Er ikke en spesielt myk mann, men etter og ha sett kampen i går begynte nesten tårene og piple frem. Så begredelig var det. Føltes som et slag midt i ansiktet.Har vært fan siden 74 og dette er det tristeste jeg har sett.  Når det ikke engang er antydning til innsats /guts så blir  det håpløst. Har vært S.G fan siden starten men nå begynner jeg og tvile. Og det så det nesten ut som S.G gjør også. På lørdag må minst innsatsen være på plass ellers så går vi på et kalastap mot Norwich. Den kampen skal jeg se live ,men nå gruer jeg meg nesten mer enn jeg gleder meg. Får bare håpe det skjer 11 mirakler frem til da.

Frode

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #87 på: Mars 23, 2010, 20:55:23 »
Det blir vel offentliggjort rundt klokken 12 førstkommende mandag. :'(

Tenk at dette skulle skje.  Og kall med ALDRI pessimist igjen hallghell.  Hva angår Leeds er jeg REALIST.

Er det lov med en real nordnorsk glose her på forumet?
 

rd1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #88 på: Mars 23, 2010, 21:02:18 »
9 kamper igjen, og vi må sannsynligvis vinne 6 av dem. Virker helt usannsynlig i lys av den siste formen.

Er ikke tilhenger av å sparke managere, men den korte løsningen virker å få inn en ny mann som gir en boost og flyt inn i avslutningen!

Grayson blir ikke sparket før helgen. Ikke noen god timing for ny manager å komme til bortekamp mot serieleder.

Så da håper jeg at Superleeds tar 3 poeng på lørdag, Grayson fortsetter og vi tar 5 seire til i innspurten.
"Who needs Cantona??"

LEO

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #89 på: Mars 23, 2010, 22:08:16 »
Noe som ikke går i Grayson`s favør er at det ser ut som Hughes er favoritt spilleren. ???

Vi har heller ikke i år satt noen første elver, virker som han vingler fælt med det.

Nå har vi  for mange små og noen veike spiller.  Når vi møter menn da taper vi.
Howson, Gradel, Crowe med junior takter og vi har spillere som snur rompa til. !!??
Paul Dickov skal være joker`n til direkte opprykk  :(  GRAYSON da, dette er for dårlig.
Vi har altfor mange lånte spillere som ikke lyktes.

Merkelig at White ikke tok innkastene engang på vår bane halvdel.  Må jo være demotiverende og ikke ha tillit på vanlige innkast engang.