Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 196504 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

LeifMorten

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #120 på: Mars 26, 2010, 13:25:19 »
Dette er vel en av de bedre diskusjonen som har pågått på forumet den siste tiden. Selv om jeg ikke er med på samtlige så leser jeg det meste.
Som flere har påpekt får nok ikke Grayson sparken i løpet av den neste dagen eller dagen derpå. Men jeg er spent på hva Bates gjør dersom vi får null poeng på de to neste matchene og er nummer tre på tabellen.
Vi ha vært topp to siden sesongen startet. Der bør vi også være når sesongen er slutt.
Jeg er også spent på hvordan de to nye lånespillerne vil takle overgang til oss. Hva kan man forvente av en 19-åring? Men er man god nok er man også gammel nok...
 

Yeboahs vitne

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #121 på: Mars 26, 2010, 14:19:49 »
Må si meg støttende til kommentaren over at dette har vært en utrolig interessant tråd å lese. Det er utrolig mye bra som blir skrevet - det meste også sett med objektive briller. Og selv om vi i stor grad svartmaler bildet (les vi har faktisk fortsatt alt i egne hender ifht å klare direkte opprykk) - så har jeg faktisk stor tillit til SG fortsatt. 2010 har vært mer eller mindre en konstant nedtur, og vi er nok også mer avhengig av enkeltspillere enn vi liker å tro (Beckford/Kisnorbo). Millwall har helt klart et, på papiret, mye enklere kampprogram igjen - men de har også en spillestil som gjør dem mer sårbare for tap mot antatt dårligere lag - mens de gjør det godt mot de gode fordi de har en effektiv kontringsstil.

Jeg vil bli særdeles overrasket om Bates bestemmer seg for å kvitte seg med Grayson i innspurten - og bank i bordet; jeg klarer ikke å se for meg at det vil føre til noe positivt heller.

Ingenting blir historie så raskt som en fotballkamp - og vi har som Jørn Jamtfall ville sagt det; en gyllen mulighet til å snu kjerringa på lørdag. Måtte siste uker/måneders nedtur føre til et krafttak og gi et felles løft i innspurten.

MOT

veteranen

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #122 på: Mars 26, 2010, 16:34:50 »
Må si meg støttende til kommentaren over at dette har vært en utrolig interessant tråd å lese. Det er utrolig mye bra som blir skrevet - det meste også sett med objektive briller. Og selv om vi i stor grad svartmaler bildet (les vi har faktisk fortsatt alt i egne hender ifht å klare direkte opprykk) - så har jeg faktisk stor tillit til SG fortsatt. 2010 har vært mer eller mindre en konstant nedtur, og vi er nok også mer avhengig av enkeltspillere enn vi liker å tro (Beckford/Kisnorbo). Millwall har helt klart et, på papiret, mye enklere kampprogram igjen - men de har også en spillestil som gjør dem mer sårbare for tap mot antatt dårligere lag - mens de gjør det godt mot de gode fordi de har en effektiv kontringsstil.


Dette er en interesant observasjon – og jeg tror du har helt rett!
Og poenget ble jo også godt illustrert ved at Millwall tapte for Wycombe og karret seg såvidt til ett poeng mot Wallsall omtrent på samme tid som de rundspilte og skambanket både Charlton og Leeds.

Tror ikke vi skal se for mye på tabellen når vi skal vurdere vansklighetsgraden av de gjenstående kampene. Regn med flere merksnodige resultater i ukene fremover, inkludert våre egne!

Du skal forøvrig ha takk for et interessant innlegg, Sverd. Skriv mer!  :)

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #123 på: Mars 26, 2010, 16:58:26 »
For å helle litt kaldt vann i årene på dere som tror at dette snur:

* Norwich kjører lynhurtige overganger med kjappe og målfarlige spisser
* De var klart best på Elland Road før jul med samme taktikk
* Norwich er stabilt sterke uten noen form for formsvikt
* Norwich har en klok manager som gir laget selvtillitt ved å spiller på spillernes ferdigheter


Hva har vi?


Hjemmeseier vil ikke gi mye i odds!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

veteranen

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #124 på: Mars 26, 2010, 17:09:25 »
For å helle litt kaldt vann i årene på dere som tror at dette snur:

* Norwich kjører lynhurtige overganger med kjappe og målfarlige spisser
* De var klart best på Elland Road før jul med samme taktikk
* Norwich er stabilt sterke uten noen form for formsvikt
* Norwich har en klok manager som gir laget selvtillitt ved å spiller på spillernes ferdigheter


Hva har vi?


Hjemmeseier vil ikke gi mye i odds!  ::)


Du trenger ikke helle noe kaldt vann i mine årer. Jeg tror på tap imorgen - og opprykk!  ;)
Altså: en ekte tap - (men allikevel) vinn situasjon!  :)

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #125 på: Mars 26, 2010, 20:03:04 »
For å helle litt kaldt vann i årene på dere som tror at dette snur:

* Norwich kjører lynhurtige overganger med kjappe og målfarlige spisser
* De var klart best på Elland Road før jul med samme taktikk
* Norwich er stabilt sterke uten noen form for formsvikt
* Norwich har en klok manager som gir laget selvtillitt ved å spiller på spillernes ferdigheter


Hva har vi?


Hjemmeseier vil ikke gi mye i odds!  ::)

1) Jeg håper inderlig Grayson og Leeds er kyniske og legger seg i forsvar og satser selv på kontringer. Vi skal helst ikke få noen farlige overganger mot oss.
2) Kampen på ER er historie og vi kjører forhåpentligvis en helt annen taktikk i morgen (jevnfør pkt 1)
3) Jada, Norwich er stabile de. Men de har en tendens til å slippe inn det første målet. Hvis vi scorer først skal vi bli enda mer defansive og gi ALT! 1 poeng er uansett 1 poeng vunnet slik ståa er nå.
4) Vi får håpe at Grayson "lærer" av Norwich sin manager, men vi må satse på eget spill og ferdigheter i morgen. Akkurat det er jo uhyre nifst slik formen vår er nå. Men som Grayson selv uttalte - for første gang denne sesongen er vi underdogs. Forhåpentligvis kan vi dra nytte av dette.

Neida, "alle" forventer hjemmeseier. Vi får håpe at Norwich går i fella og undervurderer oss ;)

auren, som har fått litt troen tilbake :)
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #126 på: Mars 26, 2010, 23:34:11 »
Må si meg støttende til kommentaren over at dette har vært en utrolig interessant tråd å lese. Det er utrolig mye bra som blir skrevet - det meste også sett med objektive briller. Og selv om vi i stor grad svartmaler bildet (les vi har faktisk fortsatt alt i egne hender ifht å klare direkte opprykk) - så har jeg faktisk stor tillit til SG fortsatt. 2010 har vært mer eller mindre en konstant nedtur, og vi er nok også mer avhengig av enkeltspillere enn vi liker å tro (Beckford/Kisnorbo). Millwall har helt klart et, på papiret, mye enklere kampprogram igjen - men de har også en spillestil som gjør dem mer sårbare for tap mot antatt dårligere lag - mens de gjør det godt mot de gode fordi de har en effektiv kontringsstil.


Dette er en interesant observasjon – og jeg tror du har helt rett!
Og poenget ble jo også godt illustrert ved at Millwall tapte for Wycombe og karret seg såvidt til ett poeng mot Wallsall omtrent på samme tid som de rundspilte og skambanket både Charlton og Leeds.

Tror ikke vi skal se for mye på tabellen når vi skal vurdere vansklighetsgraden av de gjenstående kampene. Regn med flere merksnodige resultater i ukene fremover, inkludert våre egne!

Du skal forøvrig ha takk for et interessant innlegg, Sverd. Skriv mer!  :)
Det er det jeg ikke skjønner at ikke Grayson ser. Mot disse lagene som legger seg bakpå og kontrer, så burde han selv gjøre det samme for å lokke de fremover på banen. Da burde Grella fått sjansen på topp. Han virker hvertfall rask.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

newsome

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #127 på: Mars 27, 2010, 00:16:34 »
Enkelt svar på denne overskriften.
Grayson får ikke sparken før Leeds eventuelt har røket ut i play off og får en ny sesong i Leauge one!

Ønsker ellers alle en god påske,som måtte starte med tre poeng i morgen mot Norwich!

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #128 på: Mars 27, 2010, 03:43:48 »
For å helle litt kaldt vann i årene på dere som tror at dette snur:

* Norwich kjører lynhurtige overganger med kjappe og målfarlige spisser
* De var klart best på Elland Road før jul med samme taktikk
* Norwich er stabilt sterke uten noen form for formsvikt
* Norwich har en klok manager som gir laget selvtillitt ved å spiller på spillernes ferdigheter


Hva har vi?


Hjemmeseier vil ikke gi mye i odds!  ::)

Fikk 2.00 i odds på Norwich på Bet24! Satte da naturligvis alle kontopengene mine på H (og håper selvfølgelig samtidig det var siste gang jeg så de pengene - ps. har aldri blitt rik på tipping, så skjønner ikke hvorfor jeg skal bli det i morgen heller).

Aldri før har jeg vært så skuffet over å vinne penger.
« Siste redigering: Mars 27, 2010, 18:47:01 av Evig Pint »
Marching on together

flynn

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #129 på: Mars 27, 2010, 09:17:17 »


Fikk 2.00 i odds på Norwich på Bet24! Satte da naturligvis alle kontopengene mine på H (og håper selvfølgelig samtidig det var siste gang jeg så de pengene - ps. har aldri blitt rik på tipping, så skjønner ikke hvorfor jeg skal bli det i morgen heller).

Og på Expekt får man 2.05. Satte en slant på en dobbel med Norwich-seier og Tottenham-seier mot P'mouth, utfra samme tankegang.

flynn

LEO

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #130 på: Mars 27, 2010, 12:11:24 »
Så fort vi ikke har teoretisk sjans på direkte opprykk da bør Grayson gå og inn med en ringrev av en manager.
Pleier å ha en korttids effekt med å bytte og da passer det med de kampene i play off. 8)
 

fjellhaugen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #131 på: Mars 27, 2010, 12:15:58 »
Så fort vi ikke har teoretisk sjans på direkte opprykk da bør Grayson gå og inn med en ringrev av en manager.
Pleier å ha en korttids effekt med å bytte og da passer det med de kampene i play off. 8)

nå får vi vel håpe at teoretisk sjangs til opprykk ikke forsvinner før det er spillt 46 kamper :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

readysteady

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #132 på: Mars 27, 2010, 12:35:46 »


Fikk 2.00 i odds på Norwich på Bet24! Satte da naturligvis alle kontopengene mine på H (og håper selvfølgelig samtidig det var siste gang jeg så de pengene - ps. har aldri blitt rik på tipping, så skjønner ikke hvorfor jeg skal bli det i morgen heller).

Og på Expekt får man 2.05. Satte en slant på en dobbel med Norwich-seier og Tottenham-seier mot P'mouth, utfra samme tankegang.

flynn
På PaddyPower står det evens på Norwich-seier. Betyr vel at man får tilbake det samme som man satser, dvs 2 i odds. Får håpe jeg ikke får noen erfaringer som viser at dette stemmer i dag.

sportcarl1

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #133 på: Mars 27, 2010, 15:37:11 »
Så fort vi ikke har teoretisk sjans på direkte opprykk da bør Grayson gå og inn med en ringrev av en manager.
Pleier å ha en korttids effekt med å bytte og da passer det med de kampene i play off. 8)
har vi inte haft nog med managerbyten de sista tio åren?(ler),
 

SOL

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #134 på: Mars 27, 2010, 19:19:16 »
Jeg tror det er på tide at vi tenker langsiktig nå og beholder Grayson uansett hva som skjer. Jeg har ikke gitt opp direkte opprykk, men det er helt utrolig å se hva spillerene gjør nå kontra i 2009, skremmende!
Jeg tror Grayson vil lære av de feil han har gjort, f.eks. å ikke skafffe oss en skikkelig spiss i januarvinduet, og gjerne selge Beckford. Ja, det mener jeg faktisk. Han har hodet sitt et helt annet sted nå, og "innsatsen" mor PL-lag i cupen har helt klart gått til hodet på Becks!
Jeg mener også at Kilkenny er en spillende mann, og en vi bør ha med på laget. Kandol har tydeligvis driti på draget i ettermiddag, trist for jeg likte fyren, men nå er det nok.
Om Grayson blir litt tøffere og litt mer besluttsom, tror jeg han kan være mannen for oss i det lange løp. Og jeg tror han lærer, faktisk.
Verre er det muligens med Bates, selv om jeg også er takknemlig for at han reddet oss. Men nå må vi se fremover!!!!!!
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #135 på: Mars 27, 2010, 19:27:48 »
Jeg tror det er på tide at vi tenker langsiktig nå og beholder Grayson uansett hva som skjer. Jeg har ikke gitt opp direkte opprykk, men det er helt utrolig å se hva spillerene gjør nå kontra i 2009, skremmende!
Jeg tror Grayson vil lære av de feil han har gjort, f.eks. å ikke skafffe oss en skikkelig spiss i januarvinduet, og gjerne selge Beckford. Ja, det mener jeg faktisk. Han har hodet sitt et helt annet sted nå, og "innsatsen" mor PL-lag i cupen har helt klart gått til hodet på Becks!
Jeg mener også at Kilkenny er en spillende mann, og en vi bør ha med på laget. Kandol har tydeligvis driti på draget i ettermiddag, trist for jeg likte fyren, men nå er det nok.
Om Grayson blir litt tøffere og litt mer besluttsom, tror jeg han kan være mannen for oss i det lange løp. Og jeg tror han lærer, faktisk.
Verre er det muligens med Bates, selv om jeg også er takknemlig for at han reddet oss. Men nå må vi se fremover!!!!!!
jeg tror også at lowry lærer av sine feil og legger opp

SOL

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #136 på: Mars 27, 2010, 19:36:39 »
Jeg vet ikke og driter i grunn i hvem denne H.B. eller bh - whatever er.'
Lots of bullshit er det i alle fall! ;D
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #137 på: Mars 27, 2010, 19:40:59 »
 :D
Jeg vet ikke og driter i grunn i hvem denne H.B. eller bh - whatever er.'
Lots of bullshit er det i alle fall! ;D

Promotion 2010

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #138 på: Mars 27, 2010, 19:52:10 »
:D
Jeg vet ikke og driter i grunn i hvem denne H.B. eller bh - whatever er.'
Lots of bullshit er det i alle fall! ;D

Nå er vi blide og venner igjen, ikke sant?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

SOL

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #139 på: Mars 27, 2010, 19:59:19 »
Hihi, ja for all del. Vet nok litt mer om h.b. enn jeg sier ... :D
 

Here we go again

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #140 på: Mars 27, 2010, 20:03:17 »
24.05.2010 kl 1700

Bites Yer Legs

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #141 på: Mars 28, 2010, 03:19:45 »
Har ikke begreper til å forklare hvor uforståelig det er for meg at Grayson ikke gjorde grep for å omsette vårt spillemessige overtak til tellende resultat utover i 2.omgang.

Vi eide jo ballen opptil 25 meter fra målet deres. Grella viste lekre detaljer med ballen i beina, men fikk atter av utakknemmige høye baller på seg. Og alle vet at Beckford ikke skal ha ballen over bakken med ryggen vendt mot mål, folk kan klage på Becks innsats så mye de vil, men vi må da for f spille han god!!!? Når Doherty i tillegg har fritt vilt med albuen når Beckford endelig får revet seg løs, blir det ganske håpløst.

Kampen skrek etter Kandol, men Grayson setter innpå Johnson for Kilkenny, et grep som fører til enda mer lange baller. Og for meg så det ut som han sto klar med Bromby når Norwich skåret!!  ???

Når Kandol kommer innpå het i toppen og til en nærmest håpløs oppgave går det jo som det må gå, greit nok at han virker å ha gjort noe overrilt, men han skulle adri vært satt i den situasjonen av Grayson. Nei, jeg mener det ikke er Grayson sin skyld at Tres blir utvist, men han skulle jo satt han innpå 15-20 minutter tidligere! På målet taper vi enda en hodeduell mot murbrekkerne deres, på eget frispark til alt overmål. Jeg tillater meg å påstå at vi aldri hadde fått en så billig kontring mot oss med Kandol på banen. Lambert så at deres mulighet var å kontre når vi tapte disse hodeduellene, og satte innpå to fotrappe midtbanespillere. Hva gjorde Grayson?!?

Nei, dette var en bisarr kamp. Føler vi er vår egen verste fiende, mann for mann og i banespillet syntes jeg vi er overlegne Norwich, men de har den smartnessen vi hadde tidligere i sesongen - og det kan se ut som den kommer fra sidelinjen.

Fikk nyfunnet tro på spillerne, men desverre mindre tro på Grayson  :-\
KEEP FIGHTING!!

marve

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #142 på: Mars 28, 2010, 09:59:12 »
Har ikke begreper til å forklare hvor uforståelig det er for meg at Grayson ikke gjorde grep for å omsette vårt spillemessige overtak til tellende resultat utover i 2.omgang.

Vi eide jo ballen opptil 25 meter fra målet deres. Grella viste lekre detaljer med ballen i beina, men fikk atter av utakknemmige høye baller på seg. Og alle vet at Beckford ikke skal ha ballen over bakken med ryggen vendt mot mål, folk kan klage på Becks innsats så mye de vil, men vi må da for f spille han god!!!? Når Doherty i tillegg har fritt vilt med albuen når Beckford endelig får revet seg løs, blir det ganske håpløst.

Kampen skrek etter Kandol, men Grayson setter innpå Johnson for Kilkenny, et grep som fører til enda mer lange baller. Og for meg så det ut som han sto klar med Bromby når Norwich skåret!!  ???

Når Kandol kommer innpå het i toppen og til en nærmest håpløs oppgave går det jo som det må gå, greit nok at han virker å ha gjort noe overrilt, men han skulle adri vært satt i den situasjonen av Grayson. Nei, jeg mener det ikke er Grayson sin skyld at Tres blir utvist, men han skulle jo satt han innpå 15-20 minutter tidligere! På målet taper vi enda en hodeduell mot murbrekkerne deres, på eget frispark til alt overmål. Jeg tillater meg å påstå at vi aldri hadde fått en så billig kontring mot oss med Kandol på banen. Lambert så at deres mulighet var å kontre når vi tapte disse hodeduellene, og satte innpå to fotrappe midtbanespillere. Hva gjorde Grayson?!?

Nei, dette var en bisarr kamp. Føler vi er vår egen verste fiende, mann for mann og i banespillet syntes jeg vi er overlegne Norwich, men de har den smartnessen vi hadde tidligere i sesongen - og det kan se ut som den kommer fra sidelinjen.

Fikk nyfunnet tro på spillerne, men desverre mindre tro på Grayson  :-\

Mener akkurat det samme som deg , et glimrende innlegg .
 

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #143 på: Mars 29, 2010, 01:13:12 »
Ikke for å være svært negativ sent søndagskveld, men med tap mot Swindon på lørdag så må det jo begynne å brenne under beina på Grayson.. Hvis dette følges opp med kun 1 eller 0 poeng mot Yeovil så betyr det slutten for hans del, det er jeg helt sikker på. Uansett beholder han jobben til etter Yeovil-kampen.

Håper dog vi slipper å skifte trener på mange mange år.
Marching on together

auren

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #144 på: Mars 29, 2010, 09:45:24 »
Ikke for å være svært negativ sent søndagskveld, men med tap mot Swindon på lørdag så må det jo begynne å brenne under beina på Grayson.. Hvis dette følges opp med kun 1 eller 0 poeng mot Yeovil så betyr det slutten for hans del, det er jeg helt sikker på. Uansett beholder han jobben til etter Yeovil-kampen.

Håper dog vi slipper å skifte trener på mange mange år.

Drømte i natt at vi tapte 0-1 mot Swindon...  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #145 på: Mars 29, 2010, 10:43:44 »
Om Grayson blir litt tøffere og litt mer besluttsom, tror jeg han kan være mannen for oss i det lange løp. Og jeg tror han lærer, faktisk.

Det er HELT uaktuelt for meg å høre at han lærer, det er noe man kan gjøre på reservelaget.

Jeg har blitt veldig skeptisk til Grayson, han ser ikke ut til å kunne ta grep under kampene, noe som er essensielt. Jeg er også skeptisk til disse hyppige utskiftingene av managere, men når de skjer, skjer de for seint (jmf. McAllister).

Om vi skulle ryke mot Swindon og Yeovil vil nok Grayson måtte takke for seg, men da er det for sent. Men Norwich-kampen viste også at det fortsatt er håp! 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #146 på: Mars 29, 2010, 11:15:01 »
Etter å ha summet meg og klarnet hjernen etter de 2 følelsemessige nedturene med Millwall og Norwich har jeg kommet frem til en slags resignasjon.Hva skal vi egentlig i ccc?Denne klubben har ikke midler og kommer sannsynligvis til å fortsette i L1 frem til det kommer en ny eier og forhåpentligvis spillere som har den kvaliteten som trengs for å vinne divisjonen.Mitt poeng har hele tiden at vi burde hatt et lag bestående av spillere som er langt bedre enn alle andre.Da hadde vi vunnet divisjonen selv med Souness som manager.Vi låner spiller på spiller,får tak i gammelt rask som er billig og tenker etpar måneder frem i tid og ikke et langsiktig.Jeg registrerer at enkelte her på forumet,(og da er LUSCOS ledelsen overrepresentert)fremstiller alt i beste "komiske Ali" stil:klubben er veldrevet,vi har den beste stallen i divisjonen...alle sportslige nedturer etter nyttår skyldes ikke managerens taktikk eller spillernes kvalitet,nei det skyldes spillernes holdninger,stang ut og andre faktorer.Den eneste innrømmelse jeg har lest er at det kanskje ikke finnes så mye midler i Bates,men nå er det slik at han eier klubben,har reddet den og det er ikke måte på hvilken innsats han har gjort.Derfor er det bare å forholde seg musestille så lenge han er eier,vi som supportere får liksom ikke gjort noe med det....
Nå står vi i fare for å starte til høsten for 4.året i denne møkkaligaen og man har i lengre tid sagt at dette snur....jeg begynner å lure på om hb faktisk har et poeng med at Bates ikke ønsker å rykke opp...ihvertfall skal det ikke koste noe som helst.Hvis vi rykker opp på sparebluss så er det bare positivt....nå har de store alarmklokkene ringt i snart 3 måneder og hva blir gjort?jo det blir lånt inn noen spillere som skal snu trenden...og når det viser seg at de ikke bidrar-vel da låner vi flere ;D
Jeg har stor respekt for Grayson og mener han har bidratt med mye flott for klubben.Men pga av fjoråret er han tydligvis fredet.At han har gjort taktiske blundere gang på gang er vel ganske åpenbart,men man venter på at det skal snu....Hvis Bates hadde virkelig ønsket å rykke opp,hadde vi lånt spillere av en annen kaliber(jeg kjøper ikke argumentet med at spillere ikke vil spille i L1-money talks)og vi hadde hatt en profilert manager på plass i februar.Hvis det hadde vært midler i Leeds United så hadde det ikke vært problem å få en kvalitetsmanger hit.derfor synes jeg det hadde vært mer ærlig av enkelte å innrømme at klubben er blakk,Bates ønsker ikke å bruke midler på klubben.Jeg har innsett dette og vil si at så lenge Bates eier denne klubben så vil eventuell sportslig suksess komme på tross av ham og ikke på grunn av ham.La oss si at dette går bra med opprykket:jeg og alle andre håper jo på ccc,men slik det ser ut nå kan jeg ikke forstå annet enn at vi blir i sumpa i en eventuell ccc neste år.Det hersker en utbredt oppfatning om at i det øyeblikket vi eventuelt rykker opp,ja da har plutselig Bates midler i en helt annen størrelse....hvordan vet man det?er det noe som tyder på at det vil bli brukt midler i ccc?etter min mening-nei.Man vil fortsette å låne gammelt rask og andre som er kontraktsløse.Etter år med skuffelser har jeg egentlig resignert.Som en annen skrev her på forumet regner jeg med ingen playoff og L1 neste år og alt annet vil være fantastisk.
Nå er denne tråden om Grayson skal sparkes-et fryktelig vanskelig spørsmål,men  jeg synes det koker ned til etpar betraktninger:
1.Grayson er dyktig,men har en utakknemlig jobb i at han ikke får kjøpe de spillerne han ønsker.Videre vet han at hvis opprykket glipper så er han ferdig.Det er også en uting å skifte manager hele tiden.
2.Grayson leder et lag som  i 3 måneder har prestert katastrofalt.De samme spillerne som feide igjennom divisjonen frem til jul.Han har videre lånt en haug med spillere i varierende kvalitet.Spørsmålet er om han kan snu det.Jeg har vanskelig for å se det nå dessverre.

Sleivind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #147 på: Mars 29, 2010, 11:34:26 »
Linjeskift og mellomrom etter punktum og komma er en fin ting!

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #148 på: Mars 29, 2010, 11:45:53 »
Det er noen punkter som gjør at jeg heller mot teorien om at Bates ikke vil rykke opp.
1)Ved opprykk må det muligens opplyses mer hvem som eier klubben
2)Et opprykk krever bedre spillere = høyere lønn og dyrere innkjøp
3)Ã… være i League one er nok for Bates personlig til å sin lekeklubb, kan sylte unna penger lettere i League one enn i CCC.

Det som er sikkert , ja det er det faktum at Leeds må ut på spilerkjøp i CCC. Leeds må da heve lønningene ganske kraftig. Dette bare alene er nok til at den gamle geitebukken er fornøyd med flere år i League one

martind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #149 på: Mars 29, 2010, 12:09:02 »
Det er noen punkter som gjør at jeg heller mot teorien om at Bates ikke vil rykke opp.
1)Ved opprykk må det muligens opplyses mer hvem som eier klubben
2)Et opprykk krever bedre spillere = høyere lønn og dyrere innkjøp
3)Ã… være i League one er nok for Bates personlig til å sin lekeklubb, kan sylte unna penger lettere i League one enn i CCC.

Det som er sikkert , ja det er det faktum at Leeds må ut på spilerkjøp i CCC. Leeds må da heve lønningene ganske kraftig. Dette bare alene er nok til at den gamle geitebukken er fornøyd med flere år i League one

Tror nok aldri i livet at Bates ikke øsnker å rykke opp. Her må det ligge noe personlig til grunn h.b. Det er et faktum at Bates har reddet økonomien til klubben vår, i en periode ingen andre ville. Han har fått klubben på rett kjøl, og han er hvertfall ikke ansvarlig for at klubben ikke rykker opp i år(dersom det skulle skje). Det er det spillere og trenere som i tilfelle er grunn til.

Når det er sagt, så håper jeg at en ny eier med midler kommer inn i klubben, men faktisk: ære være Bates for at han har fått klubben på rett kjøl økonomisk igjen.
MOT!! We are Leeds!