Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

McMidjo

Quote from: jarle on April 05, 2010, 10:55:42
Quote from: SirOlsen on April 04, 2010, 22:52:55

Men jeg undrer meg en ting; "HVORDAN FORKLARES DEN SUKSESSEN VI HADDE FREM TIL NYTTÃ...R"?

desverre er en sesong noen mnd lengre en januar...
noen lag blir bedre utover i sesongen
noen kjøper inn gode spillere
noen managere finner ut av andre lags spillestil ( kanskje noen har lest oss)

noen blir nervøse når det drar seg til ( Leeds??)

det er derfor jeg har etterlyst kvalitetspillere som har det ekstra...  vinnertyper, ledere
Vi har til nød Naylor... han er en enkel stopper og ikke en Beckenbauer desverre.

Kryss i taket, Jarle - er klinkende enig i det meste av det du sier her....

Kunne føyd til et par andre momenter på den lista der også, og da synes jeg det danner seg et ganske sammensatt bilde av årsakene til at dette laget har falt sammen de siste månedene.

Naylor har vært en av årets store skuffelser både som spiller og leder, men om vi hadde hatt en Kisnorbo i hver lagdel tror jeg også det kunne sett noe lysere ut.

Allikevel synes jeg det blir altfor enkelt å tro at løsningen alltid er å få inn et par 'kvalitetsspillere'. De momentene du selv drar opp synes jeg peker mer mot dårlig management fra Grayson (og Bates) - enn mot dårlige spillere....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Here we go again

Ser ut som vi blir nødt til å få inn en ny trener nå til de siste kampene.  En som kan gjøre noe med spillerne på det mentale plan for det er tydeligvis der det sitter.  Grayson takler tydeligvis ikke motgang og mangler evner til å motivere spillerne når det butter i mot.

berlin

Det skal "godt" gjøres å bli dårligere enn nr 6, og dermed play-off.
Som nevnt før kampen i dag, jeg tviler på om Grayson får fyken etter en seier, selv om alle kunne se hvilket totalt sammenbrudd som kom etter Yeovil sin scoring og....Yeovil var dårlige.

h.b

Fikk ike Hughes sparken etter en seier da

LeifMorten

Beholder nok jobben etter dette, dessverre. Hadde Grayson hatt "baller" hadde Backford vært på benken for lenge siden. Backford i form er en bra League One-spiller. Ute av form blir han avslørt gang på gang. Styrken er helt klart farten og han er god når han kan komme i bakrom. Teknikken er ikke all verden etter min mening.
Etter seieren i dag får vi nok ikke oppfylt ønske om å bli kvitt Grayson før sesongen er over. Men han forsvinner vel etter vi blir slått ut i play-off...

berlin

Quote from: h.b on April 05, 2010, 15:44:19

Jo, og det fikk han i Norwich før Lambert tok over også. Forskjellen er at det var tidlig i sesongen, svært tidlig i tilfellet Lambert.

h.b

Quote from: berlin on April 05, 2010, 15:48:30
Quote from: h.b on April 05, 2010, 15:44:19

Jo, og det fikk han i Norwich før Lambert tok over også. Forskjellen er at det var tidlig i sesongen, svært tidlig i tilfellet Lambert.

Poenget er at eierne til City tok affære fordi de var redde for at målsetninga ville ryke denne sesongen. Det burde faktisk Bates også gjort for 2 kamper siden

HåvardK

Quote from: Here we go again on April 05, 2010, 15:37:59
Ser ut som vi blir nødt til å få inn en ny trener nå til de siste kampene.  En som kan gjøre noe med spillerne på det mentale plan for det er tydeligvis der det sitter.  Grayson takler tydeligvis ikke motgang og mangler evner til å motivere spillerne når det butter i mot.
Han virker jo helt handlingslammet når det gjelder som mest. Pussige greier, egentlig - i mine øyne framsto han som klok og iskald fram til januar. Iskald er han for så vidt nå også; men da mer i betydningen "apatisk".

berlin

Streiker nerver og selvtillit i Southend-kampen, er det ikke utenkelig at Bates og hans nærmeste har hatt nok tid på seg til å hive inn en erstatter. Eller venter de til play-off ender i L1 status? Hva om det hele ender i CCC-status etter play-off? Fortsetter SG da, min tro?

As always, time will show.

DenHviteYeboah

Quote from: berlin on April 05, 2010, 16:00:38
Streiker nerver og selvtillit i Southend-kampen, er det ikke utenkelig at Bates og hans nærmeste har hatt nok tid på seg til å hive inn en erstatter. Eller venter de til play-off ender i L1 status. Hva om det hele ender i CCC-status etter play-off? Fortsetter SG da, min tro?

Etter min mening må Grayson fortest mulig bort.Han har overhodet ikke kontroll og dette jævla lånetullet er ødeleggende.Han har IKKE det som trengs i ccc!

berlin

Quote from: DenHviteYeboah on April 05, 2010, 16:04:52
Quote from: berlin on April 05, 2010, 16:00:38
Streiker nerver og selvtillit i Southend-kampen, er det ikke utenkelig at Bates og hans nærmeste har hatt nok tid på seg til å hive inn en erstatter. Eller venter de til play-off ender i L1 status. Hva om det hele ender i CCC-status etter play-off? Fortsetter SG da, min tro?

Etter min mening må Grayson fortest mulig bort.Han har overhodet ikke kontroll og dette jævla lånetullet er ødeleggende.Han har IKKE det som trengs i ccc!

Skal ikke argumentere mot deg her, DHY, da jeg har for få motargumenter  ;D
Det eneste er at han slett ikke gjorde seg bort med Blackpool i CCC, men det er nok ganske annerledes ift forventninger i Blackpool vs Leeds. I Leeds trengs baller, og da mener jeg ikke lærkuler.

Rasmussen7

Quote from: h.b on April 05, 2010, 13:20:05
Strachan er nok en god manager hvis han får penger av styret å rutte med. Av Bates får han småpenger.
Og vi må slutte med å forgude ex-players. Vi må ha en manager som har bevist noe. Det har ikke Strachan
Huske nu veldig godt at Strachan førte Southampton til europacupen Lundekvam og Tessem på laget..
Mener å huske at Soton aldri har vært noen velstående klubb heller.
Strachan har vist gjennom sine merriter som manager at han tørr å satse på den yngre garde i tilleg.
Syns ikke d er noen dårlig egenskap. Syns Grayson har vært alt for puslat me å tørre å la unguttan på laget få en sjangse... men men d mulig at ungguttan ikke e go nok da...

Here we go again

Quote from: HåvardK on April 05, 2010, 15:56:21
Quote from: Here we go again on April 05, 2010, 15:37:59
Han virker jo helt handlingslammet når det gjelder som mest. Pussige greier, egentlig - i mine øyne framsto han som klok og iskald fram til januar. Iskald er han for så vidt nå også; men da mer i betydningen "apatisk".

Hadde samme inntrykket som deg om Grayson tidligere, men han har skremt meg etter jul.  Virker som han helt mangler evner til å ta grep når det gjelder.  Kanskje han skal ta gutta med på en pubrunde i kveld og ta fokuset helt bort fra fotballen noen timer?
Men er mest redd for at han helt har mistet tilliten i spillergruppen.

Andersen

Tenker nok nissefar Bates og de andre i styret har sittet og diskutert at dersom at , hvis SG ikke får til og bla, bla så er det bare å skrape bunnen på kista etter penger til SG legg de få pundene i hånda til SG og si Sorry men du har gjort en altfor dårlig jobb i år !!!! BYE, BYE ! LEEDS4EVER

Rasmussen7

Mener d sto på leedsunited.com at SG ikke ville snakke om ny kontrakt før etter sesongen e over. Mulig han tar sin hatt å går sjøl vesst vi ikke røkke opp...

DenHviteYeboah

Quote from: Rasmussen7 on April 05, 2010, 16:29:26
Mener d sto på leedsunited.com at SG ikke ville snakke om ny kontrakt før etter sesongen e over. Mulig han tar sin hatt å går sjøl vesst vi ikke røkke opp...
Han bør ta sin hatt å gå selv om vi rykker opp!han har ingenting å tilføre i ccc,og han har bevist at han ikke takler presset i Leeds.Hans valg av spillere de 3 siste mnd er jo en parodi!

Rudi G.

Spenningsmomentet nå er jo om SG er manager for Leeds neste helg!

Rasmussen7

Quote from: Rudi G. on April 05, 2010, 16:37:53
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!

LeifMorten

Da bør bytte komme seinest i morgen.

p0ndus

Er det noen rykter om noen ny manager på vei inn.? Tror gnukkemurfen ikke tar den kostnaden og heller da tar en ny sesong i League One. Har tidligere rådet de til å la de få en dose med sjokkterapi fra Vinnie Jones, da tenker jeg de får fart bein og hode.

Masinga

Det rare er at det samme gjentar seg hvert år. Veldig påtagelig. Det virker som Ken Bates ikke er interessert i opprykk. Holder han supporterne for narr?
Masinga, medl.nr. 1250

jackbauer68

Ja,eg ekje sikker på at han sitte så trygt,forferdelig i dag å nesten rote vekk 2 poeng 8)

Rasmussen7

Quote from: jackbauer68 on April 05, 2010, 17:10:36

Ja,eg ekje sikker på at han sitte så trygt,forferdelig i dag å nesten rote vekk 2 poeng 8)
Nu e d sånn at vi faktisk ikke rota vækk d 2 poengan....
Vi vant 2-1... E sikker på at vi vinn over Southend og
Nu sett vi her å sutre over en seier!! E d muli???!!!
Dåkker ser jo kun d negative i alt. Vi vant førr faen, vi vant faktisk!!

jackbauer68

Quote from: Rasmussen7 on April 05, 2010, 17:16:29

eg sutra ikkje litt engang,eg påpeika at vi NESTEN rota vekk 2 poeng i en kamp som vi burde vunne med 5 mål 8)

Rudi G.

Quote from: jackbauer68 on April 05, 2010, 17:31:40

eg sutra ikkje litt engang,eg påpeika at vi NESTEN rota vekk 2 poeng i en kamp som vi burde vunne med 5 mål 8)

...og jeg for min del må jo være en av de mest positive som noengang har vært på dette forumet 8)

berlin

Quote from: Rudi G. on April 05, 2010, 17:34:23
Quote from: jackbauer68 on April 05, 2010, 17:31:40

...og jeg for min del må jo være en av de mest positive som noengang har vært på dette forumet 8)

Ja, du ligger helt der framme i tetgruppa.  ;)

Skal bli spennende å se om du er like lett og lystig om vi må ta nok et år i L1.  ::)

hilsen en passe positiv Leeds-tulling som helst ser at vi rykker opp i år, men som ikke har det for travelt med å komme til den der PL. En liga som i veldig lang tid har bestått av en divisjon med 4 lag + en divisjon med 16 lag, som tilfeldigvis spiller mot hverandre (for syns skyld). I år har riktignok et par pengesterke lag utfordret scouserne, som er et lag som har fått mindre med penger å rutte med.

Carl Fisker

Quote from: h.b on April 05, 2010, 13:20:05
Strachan er nok en god manager hvis han får penger av styret å rutte med. Av Bates får han småpenger.
Og vi må slutte med å forgude ex-players. Vi må ha en manager som har bevist noe. Det har ikke Strachan
Mener å huske at Gordon Strachan gjorde det ganske bra som manager i Celtic. Han ble bl.a. "Manager of the Year" i Skottland i 2006.

newsome

Da har dere ikke mye spenning i livet!!!
S.G. sitter så lenge opprykk er mulig!
Finn på noe annet å bruke cellene på!!!!!

Stephenjazz

Quote from: Rasmussen7 on April 05, 2010, 16:42:01
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Det blir aldri umoderne å vinne

DenHviteYeboah

Quote from: Stephenjazz on April 05, 2010, 18:56:44
Quote from: Rasmussen7 on April 05, 2010, 16:42:01
Kæm eller sku være d???
Glynn Snodin???
Grøss og gru!!!
Ta å skriv på en av målformende vi har i Norge. D37 bl12 1227323nd3 0m 4ll3 5k21v32 d14l3k7, skjønner?   :P
Helt enig!det skulle vært ubetinget fengsel for å blande inn dialektord når man skriver.Enten rent bokmål eller rent nynorsk.Forøvrig synes jeg også nynorsken hos enkelte er temmelig utvannet med mange låneord og bokmålsord-ikke bra!