Skrevet av Emne: Når får Grayson sparken?  (Lest 194478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #450 på: Oktober 03, 2010, 23:49:40 »
Håper virkelig at SG har tatt noen ord med Bruce, han ødela 3 poeng for oss.

To hodeløse taklinger som hører hjemme i norsk 3.divisjon......

Han bør helt klart få vite at sånn går man ikke inn i taklinger, hvertfall ikke på mot slutten og vi har poeng i lomma.
Rogaland Whites

Jostein.

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #451 på: Oktober 04, 2010, 06:46:45 »
Jeg håper SG blir :)

Det som er litt dumt, er at han har sotte så mye press på seg selv.
Før denne sesongen snakket han om opprykk allerede iår, det er trossalt vår første sesong i championship.
Før denne sesongen hadde jeg håpet på en midt på tabellen posisjon iår, åsså kunne vi forbedret oss neste år.
Tror ikke de er så mange som forventer at vi skal rykke opp iår, om vi hadde gjort det. Hadde jo dette bare vore heilt fantastisk, men ikke noe jeg forventer av SG denne sesongen.

Lykke til, SG er rett mann for jobben. Vi trenger en som vil blø for klubben vår  ;D
Leeds Carajo!

Wexler

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #452 på: Oktober 04, 2010, 10:47:55 »
Grayson ligger tynt an hvis han ikke snur trenden, og bedrer den defensive delen av laget.
 

Sydhagen

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #453 på: Oktober 04, 2010, 10:56:54 »
Skjønner egentlig ikke diskusjonen om Grayson bør få sparken...ikke på nåværende tidspunkt!
Mannen har nettopp ført oss opp en divisjon og vi er for øyeblikket på 10.plass, noe som ivertfall jeg vil være sånn noenlunde fornøyd med ved sesongslutt, og sikkert mange flere. Klarer Grayson å gjøre Leeds til et lag som ligger og vaker like bak playoff denne sesongen vil det være godt nok i mine øyne. Alt over det vil jeg se på som en bonus. Er ikke bare-bare å gå rett til PL fra League One vil jeg tro...ikke tror jeg at det vil være særlig gunstig heller, siden laget langt fra er klar for sen slik utfordring. Tror at vi rykker RETT ned igjen viss vi tar direkte opprykk til PL allerede nå.

Tror Grayson er like klar over at vi mangler en sterk defensiv midtbanespiller i stallen. Dette er helt sikkert noe han jobber med frem mot Januar...håper og tror jeg :)

Viss Leeds ligger på rundt 18.plass og nedover rundt juletider tipper jeg at Grayson får fyken, men før Leeds eventuelt ligger på en slik plass ser jeg det som litt "ulogisk" å gi han fyken.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

LEO

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #454 på: Oktober 04, 2010, 12:07:35 »
Nå må vi ikke glemme at de 3-tre viktigste spillerne har vært fraværende det meste av sesongen.

Schmeichel - Kish - Snodgrass  + Paynter

Men jeg er redd for at oktober blir måneden med negativ fortegn pga sterke motstandere.

Det KAN resultere i manager skifte "dessverre".
 

Kickthemdown

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #455 på: Oktober 04, 2010, 12:27:39 »
Nå må vi ikke glemme at de 3-tre viktigste spillerne har vært fraværende det meste av sesongen.

Schmeichel - Kish - Snodgrass  + Paynter

Men jeg er redd for at oktober blir måneden med negativ fortegn pga sterke motstandere.

Det KAN resultere i manager skifte "dessverre".
On 16 July 2010, it was announced that Kishishev had signed a one year contract with Brighton & Hove Albion.[7] Kishishev then made his Brighton debut in Brighton's opening day of the season 2-1 win over Swindon Town.

Jeg tror han har forlatt oss ?!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #456 på: Oktober 04, 2010, 12:36:34 »
Simon Grayson er vår mann!!! Jeg ville blitt regelrett nedfor hvis han fikk sparken på bakgrunn av de to siste kampene. Preston kampen var skikkelig nedtur, uten tvil, men å taåe på Porman Road i Ipswich kommer mange lag til å oppleve.

Gutta gjorde hederlig innsats, men vi ble hardt straffet denne gangen også. Jeg håper at det ikke settes i gang et hylekor på nåværende tidspunkt. Dette er vel en sesongstart som ventet, er det ikke?? Is i magan folkens, denne sesonger er da vi skal etablere oss og bygge videre mot tider som skal komme!!
Yeboahs vitne

Mr. Leeds

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #457 på: Oktober 04, 2010, 14:53:56 »
Simon Grayson er vår mann!!! Jeg ville blitt regelrett nedfor hvis han fikk sparken på bakgrunn av de to siste kampene. Preston kampen var skikkelig nedtur, uten tvil, men å taåe på Porman Road i Ipswich kommer mange lag til å oppleve.

Gutta gjorde hederlig innsats, men vi ble hardt straffet denne gangen også. Jeg håper at det ikke settes i gang et hylekor på nåværende tidspunkt. Dette er vel en sesongstart som ventet, er det ikke?? Is i magan folkens, denne sesonger er da vi skal etablere oss og bygge videre mot tider som skal komme!!

Hiver meg heller ikke 100 % på de som ønsker Grayson vekk.

Derimot må han innse hva han ikke klarer å få formidla inn til spillerne, og dermed hente inn ekspertise som kan f.eks forsvarsarbeid. Både 1 mot 1 og selve laget kollektivt sett. Jeg er i tvil om Grayson kan nok om forsvarsarbeidet.. Grayson er sympatisk, men har han god nok kompetanse ifht forsvarsarbeidet? Jeg tror han trenger hjelp - forhåpentligvis innser han det og utvider/endrer trenerstaben i tråd med den kompetanse han trenger!

I Barnsleykampen som jeg så med egne øyne, virka det som om innsatsen ikke var der. Ingen krig når ballen ble tapt og laget/midtbanen jogga lett etter bakover etter balltap. Press på ballfører var også "luksus".
Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

Kato

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #458 på: Oktober 04, 2010, 15:10:05 »
Hvilken rolle er det Glynn Snodin har oppi dette?
 

Rasmussen7

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #459 på: Oktober 06, 2010, 16:01:31 »
Har egentlig ikke trodd at jeg skulle hive meg på dette hylekoret.
Men viss magefølelsen min er riktig(får inderlig ikke håpe den er det) så fikk jeg en snikende følelse etter Preston-kampen om at Larry har mistet garderoben.
Viss jeg rett i dette så må jeg nesten si meg enig med mange her inne på forumet om han kanskje skal prøve lykken en anna plass...
Er ikke i tvil om at Grayson er en bra manager men viss han ikke blir tatt alvorlig av spillerne
lenger så hjelper det så sørgelig lite... Så på leedsunited.com at spillerne har full tillit til the gaffer men bruker som oftest å bety d motsatte...
Viss det skal fortsette på den måten som det har gjort den siste tiden med at hvergang vi går på tryne, så skal vi bytte ut halve laget... Da har vi McAllister i forkledning...

Håper veldig at jeg tar fryktelig feil...


ollan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #460 på: Oktober 06, 2010, 19:16:24 »
Har egentlig ikke trodd at jeg skulle hive meg på dette hylekoret.
Men viss magefølelsen min er riktig(får inderlig ikke håpe den er det) så fikk jeg en snikende følelse etter Preston-kampen om at Larry har mistet garderoben.
Viss jeg rett i dette så må jeg nesten si meg enig med mange her inne på forumet om han kanskje skal prøve lykken en anna plass...
Er ikke i tvil om at Grayson er en bra manager men viss han ikke blir tatt alvorlig av spillerne
lenger så hjelper det så sørgelig lite... Så på leedsunited.com at spillerne har full tillit til the gaffer men bruker som oftest å bety d motsatte...
Viss det skal fortsette på den måten som det har gjort den siste tiden med at hvergang vi går på tryne, så skal vi bytte ut halve laget... Da har vi McAllister i forkledning...

Håper veldig at jeg tar fryktelig feil...


enig med du..Sitter også med en følelse av at SG har mistet "garderoben" sannsynlighvis endel misnøye internt med tanke på alle lånespillerne som kommer inn til stadighet og ikke minst de taktiske disposisjoner som blir gjort underveis og tenker da ikke spes. på Prestonkampen(som må ha vært kollektiv kortslutsluttning på alle 11).
Det tyder jo på at han kansje ikke har den rette teften med tanke på å finne rette spillere?
Håper for guds skyld at han motbeviser dette i neste kamp allerede og at vi får et par seire på rad igjen. Ber ikke om opprykk i år men ønsker å se laget spille med plan og taktikk som kan sette alle andre motstandere under press i perioder. Desverre har spillet i år vært preget av mange tilfeldigheter begge veier.

MOT ;)
Ollan

lojosang

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #461 på: Oktober 06, 2010, 23:04:28 »
Neste gang dere kjøper malerskrin foreslår jeg et med pastellfarger, ikke bare svart. og slutt å male på veggen.  ;D
- Leif Olav

Geiremann

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #462 på: Oktober 06, 2010, 23:34:46 »
Neste gang dere kjøper malerskrin foreslår jeg et med pastellfarger, ikke bare svart. og slutt å male på veggen.  ;D

Uten tvil det beste innlegget i denne tråden!  ;D
Member of "The Peterborough eight".

Evig Pint

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #463 på: Oktober 07, 2010, 00:06:24 »
Grayson gjør en del som jeg er veldig uenig med ham i, men det er alt for tidlig å diskutere hans avgang. Trolig er han noe av det bedre vi kan få som manager så lenge vi styres av Ken Bates.. :-\

Liker derimot ikke disse kampene der vi svikter fullstendig. Bury i pre-season, Barnsley og Preston på kort tid nå. Et tap borte mot Ipswich kan jeg selvsagt tåle, vi kan ikke forvente å vinne alt i år med det spillermaterialet vi har.
Marching on together

ollan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #464 på: Oktober 07, 2010, 08:28:34 »
Neste gang dere kjøper malerskrin foreslår jeg et med pastellfarger, ikke bare svart. og slutt å male på veggen.  ;D
i henhold til trådtittel skulle vi vel egentlig kommet med en dato her? ;)
23.feb 2012......
Ollan

Erik M

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #465 på: Oktober 08, 2010, 22:50:43 »
Har egentlig ikke trodd at jeg skulle hive meg på dette hylekoret.
Men viss magefølelsen min er riktig(får inderlig ikke håpe den er det) så fikk jeg en snikende følelse etter Preston-kampen om at Larry har mistet garderoben.
Viss jeg rett i dette så må jeg nesten si meg enig med mange her inne på forumet om han kanskje skal prøve lykken en anna plass...
Er ikke i tvil om at Grayson er en bra manager men viss han ikke blir tatt alvorlig av spillerne
lenger så hjelper det så sørgelig lite... Så på leedsunited.com at spillerne har full tillit til the gaffer men bruker som oftest å bety d motsatte...
Viss det skal fortsette på den måten som det har gjort den siste tiden med at hvergang vi går på tryne, så skal vi bytte ut halve laget... Da har vi McAllister i forkledning...

Håper veldig at jeg tar fryktelig feil...



Et helt vanvittig resultat.  Jeg har også tenkt tanken på at Grayson ikke er alt for dyktig i kampledelse.  Leder man 4-1 så er det påkrevet å legge om og spille safe - det må man bare.  Det skal ikke, og er bare ikke, mulig å slippe inn 5 mål på hjemmebane etter dette. 

Men når jeg ser høydepunktene (lav-punktene) fra kampen er det jo keepertabber på rekke og rad. Jeg syns det er litt betryggende å se faktisk.  Gleder meg til Kasper er tilbake. Samtidig ligger en ekkel følelse igjen om at Grayson ikke "har det".

Mistet garderoben? Tøv!

Come on, sparke Grayson?  Jeg fatter ikke at slike usakligheter kommer opp igjen.  Den svarteste perioden i klubbens (moderne) historie handler jo nettop om det;  sparke, sparke, sparke - betale, betale, betale. Det er et skammelig kapittel.

Det er masse positive tendenser i laget.  Offensivt og herlig.  Dette kommer til å bli en bra sesong.  De fleste har tippet Leeds på midten av tabellen.  Vi ligger på 10ende og jeg tror vi ender lenger opp. 

Så skal vi sparke manageren nå? Tror nesten ikke forslaget er seriøst ment.

 

euphor9

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #466 på: Oktober 08, 2010, 22:59:05 »
Har egentlig ikke trodd at jeg skulle hive meg på dette hylekoret.
Men viss magefølelsen min er riktig(får inderlig ikke håpe den er det) så fikk jeg en snikende følelse etter Preston-kampen om at Larry har mistet garderoben.
Viss jeg rett i dette så må jeg nesten si meg enig med mange her inne på forumet om han kanskje skal prøve lykken en anna plass...
Er ikke i tvil om at Grayson er en bra manager men viss han ikke blir tatt alvorlig av spillerne
lenger så hjelper det så sørgelig lite... Så på leedsunited.com at spillerne har full tillit til the gaffer men bruker som oftest å bety d motsatte...
Viss det skal fortsette på den måten som det har gjort den siste tiden med at hvergang vi går på tryne, så skal vi bytte ut halve laget... Da har vi McAllister i forkledning...

Håper veldig at jeg tar fryktelig feil...



Et helt vanvittig resultat.  Jeg har også tenkt tanken på at Grayson ikke er alt for dyktig i kampledelse.  Leder man 4-1 så er det påkrevet å legge om og spille safe - det må man bare.  Det skal ikke, og er bare ikke, mulig å slippe inn 5 mål på hjemmebane etter dette. 

Men når jeg ser høydepunktene (lav-punktene) fra kampen er det jo keepertabber på rekke og rad. Jeg syns det er litt betryggende å se faktisk.  Gleder meg til Kasper er tilbake. Samtidig ligger en ekkel følelse igjen om at Grayson ikke "har det".

Mistet garderoben? Tøv!

Come on, sparke Grayson?  Jeg fatter ikke at slike usakligheter kommer opp igjen.  Den svarteste perioden i klubbens (moderne) historie handler jo nettop om det;  sparke, sparke, sparke - betale, betale, betale. Det er et skammelig kapittel.

Det er masse positive tendenser i laget.  Offensivt og herlig.  Dette kommer til å bli en bra sesong.  De fleste har tippet Leeds på midten av tabellen.  Vi ligger på 10ende og jeg tror vi ender lenger opp. 

Så skal vi sparke manageren nå? Tror nesten ikke forslaget er seriøst ment.



Helt enig!    Værtfall gi mannen litt mere tid,så får man se til jul hvordan ståa er...

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #467 på: Oktober 09, 2010, 20:15:29 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(

asLeeds

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #468 på: Oktober 09, 2010, 20:27:00 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(

Hmm, og LEEDS e i hvilken div?
DALHEIM WHITES

magnuer

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #469 på: Oktober 09, 2010, 20:47:09 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(
Sist jeg sjekka spilte vi i NPC. Og hvor sa du at Grayson var en utmerket manager??

DenHviteYeboah

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #470 på: Oktober 09, 2010, 21:38:38 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(

Hmm, og LEEDS e i hvilken div?
Tenk en runde til...Med Grayson som manager blir det aldri noe annet enn NpC.Vi skal igjen være blant de 10 beste i England-ferdig!

Sleivind

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #471 på: Oktober 09, 2010, 21:45:59 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(

Hmm, og LEEDS e i hvilken div?
Tenk en runde til...Med Grayson som manager blir det aldri noe annet enn NpC.Vi skal igjen være blant de 10 beste i England-ferdig!

Men en utmerket trener vil vel føre laget sitt til opprykk?  ::)

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #472 på: Oktober 09, 2010, 21:56:50 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(

Hmm, og LEEDS e i hvilken div?
Tenk en runde til...Med Grayson som manager blir det aldri noe annet enn NpC.Vi skal igjen være blant de 10 beste i England-ferdig!

Men en utmerket trener vil vel føre laget sitt til opprykk?  ::)

Uten tvil, men om det blir SG som gjør det blir jeg veldig overrasket!

Så vennligst, overrask meg Simon!
« Siste redigering: Oktober 09, 2010, 21:59:19 av Rudi G. »

magnuer

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #473 på: Oktober 09, 2010, 23:58:19 »
Grayson er sikkert en utmerket manager for NpC.Altså ikke noe for oss :(

Hmm, og LEEDS e i hvilken div?
Tenk en runde til...Med Grayson som manager blir det aldri noe annet enn NpC.Vi skal igjen være blant de 10 beste i England-ferdig!

Er vel enig i at Grayson ikke kan lede oss opp i PL. Tror i allefall ikke blant topp 10

Sheridan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #474 på: Oktober 10, 2010, 00:18:37 »
Vi har tapt 16 av 39 kamper i 2010. Vunnet 14. Grayson har fått en OK sesongstart....men "the bigger picture" viser ett lag som svinger enormt i prestasjonene over lang tid. Simon bør ikke bli avslørt på dårlige taktiske evner (match coaching) så altfor mange ganger til....

p0ndus

  • Gjest
Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #475 på: Oktober 10, 2010, 17:48:49 »
Vi har tapt 16 av 39 kamper i 2010. Vunnet 14. Grayson har fått en OK sesongstart....men "the bigger picture" viser ett lag som svinger enormt i prestasjonene over lang tid. Simon bør ikke bli avslørt på dårlige taktiske evner (match coaching) så altfor mange ganger til....

Ja skummelt er at i de matchene som det først begynner og renne ,inn så er det ingen ende tydeligvis, både mot Barnsley og Preston burde det være mulig og tatt noen grep når vi først får 2 kjappe i i mot oss. Men inntil videre har han fortsatt min tillitt men det er bare inntil videre så...................

magnuer

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #476 på: Oktober 10, 2010, 18:44:20 »
Var vel litt skeptisk før sesongstart med tanke på vårsesongen. Han har hatt en ok sesongstart, men to forferdelig kamper. Tviler på at han er mannen som skal få oss opp et nivå til

Joe Jordan

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #477 på: Oktober 11, 2010, 12:34:49 »
Jeg er fortsatt så uendelig glad for at vi ikke er i hengemyra L1 lenger, det var en forferdelig tid, og SG fikk dradd oss ut. Han har nok en del klare svakheter og det blir spennende å se hvor det bærer frem mot jul.

Jeg tror likevel det ikke blir Grayson som tar oss til PL i 11/12. 
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

bwirum

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #478 på: Oktober 11, 2010, 13:46:04 »
Grayson tar oss opp i PL denne sesongen, og vinner PL med oss neste sesong.

Jeg har skrevet det på internett så da må det være sant!
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Gufrias

Sv: Når får Grayson sparken?
« Svar #479 på: Oktober 11, 2010, 21:21:17 »
Grayson tar oss opp i PL denne sesongen, og vinner PL med oss neste sesong.

Jeg har skrevet det på internett så da må det være sant!
Neste gang dere kjøper malerskrin foreslår jeg et med pastellfarger, ikke bare svart. og slutt å male på veggen.  ;D
Ønsket oppfylt, Lojosang? :D
Hekta på Leeds siden 1974