Når får Grayson sparken?

Started by LeifMorten, March 22, 2010, 22:41:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

berlin

Quote from: lojosang on April 04, 2012, 14:52:10
Quote from: Tom S on April 04, 2012, 14:07:11
SG sine siste 8 kamper gav 8p.
NW sine første 8 kamper gav 9p.
...

Redfearn sine fire kamper endte med 6 poeng. 1.5 poeng per kamp! Det er jo ENDA bedre.  :)

hehe, jeg må trekke litt å smilebåndet, lojo!  ;D
Du kommer alltid drassende med Redfearns 6 kamper. Kostelig, og jeg mener det. Kostelig er det.
Dessuten, var det 6 kamper, eller var det 5 og en halv, hvorav den "halve" ;) siste var seier?

For min del er det uten interesse å sammenligne snitt på et så lite antall kamper,
det sier meg nada, bortsett fra den såkalte "ny manager-effekten".
"Ny manager effekten" prøves gjerne og noen ganger med hell for å berge en klubb fra nedrykk,
eller som for Leeds, en PO-plass. Men uansett, med få unntak (bl.a Brian Clough) blir en manager ansatt og værende  klubben  > 20 kamper.

Digresjon: Både Fergie og Arsenikk Winger har vært godt og vel 20 kamper i sine respektive klubber.  8)

lojosang

Quote from: berlin on April 04, 2012, 15:19:08
Quote from: lojosang on April 04, 2012, 14:52:10
Quote from: Tom S on April 04, 2012, 14:07:11
SG sine siste 8 kamper gav 8p.
NW sine første 8 kamper gav 9p.
...

Redfearn sine fire kamper endte med 6 poeng. 1.5 poeng per kamp! Det er jo ENDA bedre.  :)

hehe, jeg må trekke litt å smilebåndet, lojo!  ;D
Du kommer alltid drassende med Redfearns 6 kamper. Kostelig, og jeg mener det. Kostelig er det.
Dessuten, var det 6 kamper, eller var det 5 og en halv, hvorav den "halve" ;) siste var seier?

For min del er det uten interesse å sammenligne snitt på et så lite antall kamper,
det sier meg nada, bortsett fra den såkalte "ny manager-effekten".
"Ny manager effekten" prøves gjerne og noen ganger med hell for å berge en klubb fra nedrykk,
eller som for Leeds, en PO-plass. Men uansett, med få unntak (bl.a Brian Clough) blir en manager ansatt og værende  klubben  > 20 kamper.

Digresjon: Både Fergie og Arsenikk Winger har vært godt og vel 20 kamper i sine respektive klubber.  8)

Det får vi da for all del håpe. Det fører så godt som ALDRI noe godt med seg å sparke en manager midt i sesongen. Dette finnes det statistikk på uten at jeg husker hvor jeg så den. "Ny manager-effekten" er i stor grad en myte.
- Leif Olav

fmtj

Kanskje han får sparken i Huddersfield hvis han kjøper Nunez og plasserer han på benken slik han hadde for vane hos oss..... ::)
Yeboahs vitne

p0ndus

Er det ikke mulig og få ryddet litt blant disse trådene igjen. Moderatorer, vennligst  ta noen moderatoravgjørelser.

Here we go again

Quote from: p0ndus on May 11, 2012, 20:19:08
Er det ikke mulig og få ryddet litt blant disse trådene igjen. Moderatorer, vennligst  ta noen moderatoravgjørelser.

Only one Simon Grayson! For å si det med en annens ord ;)

lojosang

Snart henter noen fram Simon Johnson-tråden igjen også. Det er LOV å la utdaterte tråder ligge i ro, faktisk. Jeg kommer heller ikke til å flytte Jamie Forresterrråden eller Mark Tinklertråden off topic.
- Leif Olav

rd1

Hvor finner vi mark tinklertråden?
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Quote from: lojosang on May 12, 2012, 02:49:30

Snart henter noen fram Simon Johnson-tråden igjen også. Det er LOV å la utdaterte tråder ligge i ro, faktisk. Jeg kommer heller ikke til å flytte Jamie Forresterrråden eller Mark Tinklertråden off topic.

Under de Forresterrrådende omstendigheter bør vi kanskje la de trådene ligge...
Super Leeds since 1968

fmtj

Vi går mere og mere i retning av et trådløst samfunn så la oss ta vare på de få trådene vi har igjen.... :P
Yeboahs vitne

Leedsfan

Quote from: Kato on December 31, 2011, 18:57:57
For en måned siden luktet vi på direkte opprykk, og alt var bare fryd og gammen. Og det med et mannskap som ikke er i nærheten av PL.

En måneds downperiode så skal vi sparke.

Fotballhistorien er full av eksempler som viser at det slett ikke blir bedre på sikt av å sparke manageren.

De som lykkes over tid, har en litt annen tankegang enn bare den neste måneden.

Tenk langsiktig, vis kontinuitet på spiller- og managersiden. Til slutt belønnes vi.

Sparke nå med de rammebetingelser som foreligger. Niks.

Hva sier vi nå?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on December 31, 2012, 14:12:46
For en måned siden luktet vi på direkte opprykk, og alt var bare fryd og gammen. Og det med et mannskap som ikke er i nærheten av PL.

Fotballhistorien er full av eksempler som viser at det slett ikke blir bedre på sikt av å sparke manageren.

Tenk langsiktig, vis kontinuitet på spiller- og managersiden. Til slutt belønnes vi.

Hva sier vi nå?

Jeg har i alle fall ingen formening om når styret i Huddersfield kommer til å sparke Grayson.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on December 31, 2012, 14:23:44

Hva sier vi nå?

Jeg har i alle fall ingen formening om når styret i Huddersfield kommer til å sparke Grayson.

Kanskje Kato har det? Eller enda bedre, relatere Grayson-situasjonen til den situasjonen vi (dvs Leeds United) er midt oppi!!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on December 31, 2012, 14:34:12

Hva sier vi nå?

Kanskje Kato har det? Eller enda bedre, relatere Grayson-situasjonen til den situasjonen vi (dvs Leeds United) er midt oppi!!

Jeg utelot, med hensikt, å informere om min ironi i innlegget...  ;)
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on December 31, 2012, 15:12:20
Quote from: Leedsfan on December 31, 2012, 14:34:12

Hva sier vi nå?

Jeg utelot, med hensikt, å informere om min ironi i innlegget...  ;)

Jeg unnlot også å gi uttrykk for at jeg skjønte det spammer...:)

fjellhaugen

Hva sier vi nå?

jeg for min del sier dette ikke er to sammenlignbare situasjoner.

simon tok oss opp fra L1 og hadde ikke planer om å være trener i klubben 6 måneder til for så å gi seg.
rammebetingelsene er forsåvidt også bedre nå (sies det?) så jeg mener simon gjorde en bedre jobb en warnock har gjort.
simon hadde klart også sine taktiske mangler, samt han tydeligvis også virker å være en som lett bærer nag/frøys ut spillere. dette var nok det som ødela for han.
men:
og dette kommer fra bunn av mitt hjerte:
heller tape 4-3 hver kamp enn 0-2 og ikke ha et skudd på mål på 90 minutter
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

Snart, Hudders er jo verre ute enn oss....
Yeboahs vitne

auren

Quote from: fmtj on April 11, 2013, 15:15:50
Snart, Hudders er jo verre ute enn oss....

Han er i Preston nå...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Med Paul Huntington på stopperplass. Uten skadeproblemene tror jeg han kunne blitt en stor spiller for oss.   :-[
KEEP FIGHTING!!