Skrevet av Emne: TOM NORDLI  (Lest 5908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

TOM NORDLI
« på: Mars 23, 2010, 09:05:21 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Ã… Dickov: ubrukelig, usypatisk gnom. Slike spillere trenger vi ikke å se i den hvite drakta!!

DenHviteYeboah

Sv: TOM NORDLI
« Svar #1 på: Mars 23, 2010, 09:08:29 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Ã… Dickov: ubrukelig, usypatisk gnom. Slike spillere trenger vi ikke å se i den hvite drakta!!
Nordli må være det desidert dummeste managerforslaget som noensinne er lansert på disse sidene....

Joe Jordan

Sv: TOM NORDLI
« Svar #2 på: Mars 23, 2010, 09:10:53 »
Keiko skal vi IKKE ha. Men hadde jeg vært manager i går hadde vært så flygende forbanna på den suppegjengen som våger å kalle seg fotballspillere at jeg muligens hadde henrettet en av de på sidelinja med beskjed "nestemann om 10 minutter". DA kanskje de hadde spilt fotball.

Nå kjenner jeg ikke Grayson, men han så utrolig ynkelig ut der han stod. Og det kunne vel ikke spillerne unngå å se heller. Skjerpings!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsulf

Sv: TOM NORDLI
« Svar #3 på: Mars 23, 2010, 09:15:04 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Ã… Dickov: ubrukelig, usypatisk gnom. Slike spillere trenger vi ikke å se i den hvite drakta!!
Nordli må være det desidert dummeste managerforslaget som noensinne er lansert på disse sidene....

Tja, det er jo dette Nordlie kan. Piske til innsats i 8-10 kamper før hele klubben blir dritlei han.
Ikke at jeg vil ha Nordlie, men det er en sånn type vi kunne trengt nå. Er redd Larry virker litt for sympatisk rett og slett. Kunne tenkt meg en illsint manager på siden da vi ble latterliggjort i første omgang, og ikke en som står maktesløs med armene i kross.
Ellers tror jeg Phil Brown kunne vært en god erstatter dersom Larry forsvinner. Han lar hvertfall gjengen få høre det når de bare daffer rundt utpå der.

GeirO

Sv: TOM NORDLI
« Svar #4 på: Mars 23, 2010, 09:23:51 »
Hva med Peter Reid eller Terry Venables?
MOT

Ferre

Sv: TOM NORDLI
« Svar #5 på: Mars 23, 2010, 10:42:58 »
Hva med Peter Reid eller Terry Venables?

:) :) :)

torivar

  • Gjest
Sv: TOM NORDLI
« Svar #6 på: Mars 23, 2010, 10:58:38 »
Hva med Peter Reid eller Terry Venables?

legender  ;D

Evig Pint

Sv: TOM NORDLI
« Svar #7 på: Mars 23, 2010, 11:01:33 »
Nordlie?! Herregud
Marching on together

Hobben

Sv: TOM NORDLI
« Svar #8 på: Mars 23, 2010, 11:51:35 »
Tom Nordlie kunne sikkert fått oss opp, for så å bli sparket pga trøbbel med ledelsen. Brown er ledig, han ville takket ja til et tilbud fra Leeds, det er jeg sikker på!

Igår ville jeg le da jeg så SG, der sto han, og så ikke ut som han hadde peiling på hva han skulle gjøre!
Rogaland Whites

trondt

Sv: TOM NORDLI
« Svar #9 på: Mars 23, 2010, 12:14:02 »
Tom Nordlie: Nei takk.

euphor9

Sv: TOM NORDLI
« Svar #10 på: Mars 23, 2010, 15:48:43 »
Stuart "psycho" Pearce hadde kanskje vært en ide? 

Jon R

Sv: TOM NORDLI
« Svar #11 på: Mars 23, 2010, 15:58:13 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Hæ? Tom Nordli? Nå må du ta deg en pille, balle. Har noen blandet fleinsopp i drikkevannet på Barkåker?  ???
Jon R.

fjellhaugen

Sv: TOM NORDLI
« Svar #12 på: Mars 23, 2010, 16:04:53 »
hehe.. keiko for leeds.
ja det måtte jo vært toppen av galskap.

nei vi går nok sesongen ut for så å sparke larry 5 dager før neste sesong, hvorpå vi henter ass. manageren til lincoln som ikke får hverken tid eller penger å hente nye spillere. vi rykker ned til L2 og bates sier opp avtalen på TA og mener spillerne kan trene på parkeingsplassen.


sånn!

har ikke skrevet noe negativt ennå så jeg ga et lite lass når jeg først skulle øse utav meg litt ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TOM NORDLI
« Svar #13 på: Mars 23, 2010, 16:16:57 »
Jeg regner dette som en spøk fra din side Kontakinte!!! Hvis ikke har du et problem! Keiko er det værste forslag jeg noensinne har hørt!!!
Yeboahs vitne

jackbauer68

  • Gjest
Sv: TOM NORDLI
« Svar #14 på: Mars 23, 2010, 17:07:19 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Ã… Dickov: ubrukelig, usypatisk gnom. Slike spillere trenger vi ikke å se i den hvite drakta!!

er du gått fra vettet ??? ???

asLeeds

Sv: TOM NORDLI
« Svar #15 på: Mars 23, 2010, 17:39:41 »
hehe,så desperate er me vell ikkje ;)
DALHEIM WHITES

Lund93

Sv: TOM NORDLI
« Svar #16 på: Mars 23, 2010, 18:21:41 »
Tom Nordlie faktisk, skulle vi hatt en ny manager så ville Gordon Strachan vært ett fint valg!
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

Hallgeir *

Sv: TOM NORDLI
« Svar #17 på: Mars 23, 2010, 20:46:06 »
Tom Nordlie i Leeds? I beste fall en elendig vits!  ::)
« Siste redigering: Mars 24, 2010, 17:30:12 av hallghel »
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: TOM NORDLI
« Svar #18 på: Mars 23, 2010, 20:47:36 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Ã… Dickov: ubrukelig, usypatisk gnom. Slike spillere trenger vi ikke å se i den hvite drakta!!
Høres ut som Nordlie...

jalu

Sv: TOM NORDLI
« Svar #19 på: Mars 23, 2010, 20:49:31 »
Hva med David O`Leary ::)

Frode

Sv: TOM NORDLI
« Svar #20 på: Mars 23, 2010, 20:49:38 »
Tom Nordli i Leeds? I beste fall en elendig vits!  ::)
Som vits synes jeg den fungerte bra :D
 

Kontakinte

Sv: TOM NORDLI
« Svar #21 på: Mars 24, 2010, 10:50:25 »
Ja det var en spøk!, eller kanskje ikke?? Det jeg savner er en TYDELIG manager som tar grep under kamens gang. Vi har heller ingen som smeller med leppa når vi slår en feilpasning, å dem var det mange av på mandag.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TOM NORDLI
« Svar #22 på: Mars 24, 2010, 11:45:01 »
Ja det var en spøk!, eller kanskje ikke?? Det jeg savner er en TYDELIG manager som tar grep under kamens gang. Vi har heller ingen som smeller med leppa når vi slår en feilpasning, å dem var det mange av på mandag.




.....puh!!! Det var da enda godt!!
Yeboahs vitne

ØBS

Sv: TOM NORDLI
« Svar #23 på: Mars 24, 2010, 12:42:46 »
Ja, og så Vinny Jones ved hans høyre...
LUSCOS-hilsen
ØBS

B_Ød

Sv: TOM NORDLI
« Svar #24 på: Mars 24, 2010, 12:58:09 »
SE TIL HELVETE Ã… HENT TOM NORDLI NÃ…!!! Det er jo ikke noe engasjemang i laget, ingen som bruker kjeft på banen, ingen som oppildner på sidelinja.. SG ser ut som dum-dummere der han står med arma i kors..

Ã… Dickov: ubrukelig, usypatisk gnom. Slike spillere trenger vi ikke å se i den hvite drakta!!
Nordli må være det desidert dummeste managerforslaget som noensinne er lansert på disse sidene....

...tja si det, har faktisk sett Dennis Wise nevnt her inne...så i beste fall en tangering.
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: TOM NORDLI
« Svar #25 på: Mars 24, 2010, 15:20:12 »
Hallo, Vinny var jo en viktig brikke i det laget som rykket opp i 89-90. Han ble jo nettopp hentet på grund av det jeg savner i dagens Leeds lag..

Bites Yer Legs

Sv: TOM NORDLI
« Svar #26 på: Mars 24, 2010, 15:56:08 »
Tom NorDlie


 8)
« Siste redigering: Mars 24, 2010, 19:24:33 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Per Arne

Sv: TOM NORDLI
« Svar #27 på: Mars 24, 2010, 16:26:11 »

testo

Sv: TOM NORDLI
« Svar #28 på: Mars 24, 2010, 17:27:59 »
Dummeste tråden på lenge..........
Hva i svarte skulle keiko gjøre da som ikke SG har gjort eller gjør ...stå å skrike på sidelinja og kjefte ned dommere og alle enhver..Nei ....han har det bare i kjeften den karen.....

Men skulle det vært en normann  måtte det bli en som har peiling og har vært i proffspillet tidligere,for ikke å snakke om hjerte på rett plass..........Ja riktig Rekdal måtte det bli.
Dette er egentlig et ikke tema da Simon har full tillitt av nissen enda og det er helt på trynet å bytte manager nå på slutten av sesongen ,det blir det bare mere uroligheter av.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leeeeeeeeeeeeds

Sv: TOM NORDLI
« Svar #29 på: Mars 24, 2010, 17:35:23 »
ALDRI!!!!!!
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD