KAMP: vs YEOVIL TOWN, mandag 5/4 2010, kl 13.30

Started by Promotion 2010, March 27, 2010, 21:06:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Thomas

Volda69

MOT

johnny gangster

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ziganda

kilgallon

LUFC MOT

Herregud nå har jeg nesten hjerteinfart, siste 25 var fryktelig, utenom MAX han var fantastisk!!!!

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sop

YYYhaaaa.
3 poeng.  Deilig....Grattis gutter...
Love Leeds

svenrune

Poenget med den spenningen der! Endelig!!!!!!!
UPS AND DOWNS!!!!!

DaGa

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

Håper Leeds aldri slipp inn ett mål resten av sesongen, værste 20 min av fotball jeg har sett!

Gradel fortjener ukelønna til Beckford, gjorde jobben for begge på topp!
We all LOVE LEEDS!

Hallgeir *

Selvtilliten i laget er lik null. Vi tåler IKKE mål imot. 3 poeng varmer litt.
Super Leeds since 1968

Oggy

FY FAN, jeg gremmes over dette spillet !!!!!!!!!!!
Vi vant, men dette er nesten pinlig svakt.

Vi trenger 10 nye spillere, om det mot formodning
skulle bli opprykk.
Gradel var god i dag, om ikke annet  :)
Oggy

Here we go again

Flott med 3 poeng. Håper at Millwall ikke skårer på slutten.  Blir nervepirrende uker fremover både på banen og i de tusen hjem.

Andersen

rober

Phuuuu.

Det holdt helt inn. ;D

Ingen imponerende andre omgang, men poengene er viktigst.

fjellhaugen

gradel MOM.

fint for naylor å få putta litt.

doyle er dritt
hughes er dritt
killa holder ikke 2 omganger

vi har GRISEFLAX på slutten.

takk for 3 poeng vi snakkes
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

berlin

Nerver på topp og selvtillit på bånn. Det er de harde fakta. Laget må lede med 3-0 for ikke å få panikk. Ikke noe godt utgangspunkt for siste 6 kamper, men seieren gleder selvfølgelig.

Blir spennende å se om Colchester kan stå imot Millwall-presset, det ser ut som vi trenger den hjelp vi kan få, for det blir ikke 18 poeng på de siste 6 kampene.

Barba

Puh. Er vel ikke mer å si.

Barba - Og der koblet jeg inn magen igjen i pustinga.
Barba - MOT

Sleivind

Leeds har full kontroll på Yeovil i 66 minutter. Etter at de scorte er det fullstendig panikk i alle lagdeler, til og med på benken, som ikke makter å gjøre noen bytter. Fikk vondt av å se på. Men vi vant, og det er det viktigste, sjøl om dette laget langt ifra er friskmeldt.

Tom S

Quote from: Tom S on April 05, 2010, 13:06:57
Quote from: Andersen on April 05, 2010, 12:31:03
Tap igjen .  :-[ LEEDS4EVER

Søren!
Viste det var tidleg kickoff, men ikkje så tidleg.
Ja, ja, da går eg ut igjen på altanen og drikker kaffe - etter dette sure tapet så klarer vi max PO, og kanskje ikkje det ein gang. Frustrert no!!

Søren og!
Her blir det annonsert at vi har tapt, så kjem eg heim til dette...
COME ON LEEDS !!

Leedsulf

Watt viste mer på 5 min ett Beckford på 89. Han har like mye i en PL-klubb å gjøre som oss her på forumet.

Ellers greit at vi vinner på en dag vi ikke imponerer stort, foruten det første kvartert i første omgang.

mercruiser

Quote from: berlin on April 05, 2010, 15:28:46
Nerver på topp og selvtillit på bånn. Det er de harde fakta. Laget må lede med 3-0 for ikke å få panikk. Ikke noe godt utgangspunkt for siste 6 kamper, men seieren gleder selvfølgelig.

Blir spennende å se om Colchester kan stå imot Millwall-presset, det ser ut som vi trenger den hjelp vi kan få, for det blir ikke 18 poeng på de siste 6 kampene.
Word.

brenaldo

Denne satt langt inne, men heldigvis holdt det helt inn. Skremmende å se hvordan det raknet fullstendig når reduseringen kom, 2 omg var enveiskjøring frem til den kom.
Det virker som om nervøsiteten sprer seg når vi får mål i mot, her har Grayson en jobb å gjøre hvis vi skal klare å få de poengene som er nødvendig for å klare direkte opprykk.
Medlem nr. 850

Rasmussen7

Utrolig å se kor mye 1 stakkars mål i mot har å si førr guttan...
Hadde full kontroll før d, kunn glatt med lit flaks ha leda med 5-6 mål før reduseringa.
Fy faen kor vanskeli dem ska gjøre d førr sæ sjøl...

marve

Quote from: The Boy Eddie Gray on April 05, 2010, 15:29:39
Watt viste mer på 5 min ett Beckford på 89. Han har like mye i en PL-klubb å gjøre som vi her på forumet.

Ellers greit at vi vinner på en dag vi ikke imponerer stort, foruten det første kvartert i første omgang.

De siste kampene jeg har sett leeds så har beckford vært like dårlig som i dag .
Tror han har gjort sitt i leeds nå ,la andre slippe til nå grayson .

berlin

Quote from: hallghel on April 05, 2010, 15:27:05
Selvtilliten i laget er lik null. Vi tåler IKKE mål imot. 3 poeng varmer litt.

Ja, sånn er stoda. Er Southend like dårlige, så kan vi kanskje håpe på en reprise: At vi går ut hardt og får belønning for det, før...............nerve, nerve, nerve setter inn.

kilgallon

Grayson viste heller ikke glede da kampen ble blåst av. Han så temmelig sammenbitt ut...

Leechap

Har noen løse negler å gi bort? Trenger manikyr etter dette . . .