Skrevet av Emne: Grayson er helt konge/Grayson må ut  (Lest 95144 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #270 på: November 05, 2010, 15:23:06 »
Si meg... Når går en spiller fra å være en spiller til å bli møkk????  :-[

Så snart han har spilt en halvdårlig kamp for oss ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #271 på: November 05, 2010, 15:25:57 »
Er vel ikke å svartmale å si sin mening om Bates og situasjonen...

Ja det er fakta at våre beste blir solgtJa det er fakta at Grayson stort sett har lånt inn møkk... ( skulle likt å sett den lånelista satt opp)
Ja det er fakta at Bates ikke vil eller har ressurser til innkjøp av kvalitet eller lønninger til free agents som gjør at de signer for Leeds ( de gode altså...)

Dette i sum gjør vel at man desverre ikke rykker opp til PL... se på hvilke lag som herjer i divisjonen idag? hmmmmmmm SAY NO MORE SAY NO MORE SAY NO MORE!

Så vidt jeg kan registrere så har vi ikke solgt noen av de "beste" spillerne våre siden Villa gav oss 6 millioner £ for Delph. Så skjønner ikke helt den!




Det er ingen gode igjen å selge... luringen!

Her har du kanskje et poeng, Jarle. Faktum er ihverfall at vi ikke hadde nok penger til å beholde vår suverent viktigste spiller de siste sesongene...
Så du mener vi skulle tatt opp kampen med Everton - på et Championship-budsjett? Ridsdale hadde kanskje gjort det...
Hekta på Leeds siden 1974

Karl Hot Shot

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #272 på: November 05, 2010, 15:46:40 »
Si meg... Når går en spiller fra å være en spiller til å bli møkk????  :-[

Så snart han har spilt en halvdårlig kamp for oss ;)

Nei, det holder at han ser slukøret ut på oppvarminga.
 

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #273 på: November 05, 2010, 15:53:13 »
Si meg... Når går en spiller fra å være en spiller til å bli møkk????  :-[

Så snart han har spilt en halvdårlig kamp for oss ;)

Nei, det holder at han ser slukøret ut på oppvarminga.

Den formelen som fungerer absolutt best er å oppnå frelserstatus gjennom en over gjennomsnittet god debut i forsvarsrekken, for så å falle tilbake til litt under gjennomsnittsnivå for den divisjonen vi befinner oss i.
Jon R.

Allanclarke

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #274 på: November 05, 2010, 16:10:48 »
I dag mener jeg vi har et like sterkt lag (på det beste) som vi hadde på samme tid i fjor.

Jeg leste innlegget ditt frem til hit, og følte et behov for å stoppe ved dette sitatet. Jeg forstår at du bevisst provoserer frem et poeng, men det utsagnet må jeg bare rette deg på.

Både du og jeg vet at vi er KLART bedre i år enn i fjor, av følgende grunner.

- Vi har en bedre keeper.
- Andy Hughes er erstattet av åpenbart bedre spiller, som blir bedre og bedre for hver kamp.
- Vi har fått stabilitet på venstrebacken.
- Vi har bygd en offensiv som ikke lenger er totalt avhengig av én enkeltspiller.
- Vi har større løpskraft på midtbanen.
- Vi har et utvalg gode spisser som kan utfordre hverandre gjennom en lang sesong.

Disse punktene vet jeg at du er enig med meg i.

Jeg forstår imidlertid godt hva du mener, og følgende punkter er ikke gode nok i dagens lag.

- Prestasjonene på midtstopperplass har vært langt under pari hele sesongen, og et nødlån av en nylig skadefri spiller er vel neppe den ideelle løsning.
- Vi er lette på midtbanen, spesielt sentralt.
- Vi mangler (kanskje) en plan for spillet vårt.


Da gjenstår følgende spørsmål (jeg har fylt ut svarene for deg):
- Kan vi (nøkternt) forvente opprykk to sesonger på rad? Nei.
- Trodde vi at overgangen til en ny divisjon ville gå knirkefritt, og uten problemer av ovennevnte type? Nei.
- Har vår manager bevist noe i løpet av tiden med klubben vår? Ja.
- Skal vi backe vår manager, og ha troen på at han kan løse problemene som dukker opp ved et opprykk? Ja.
- Har vi uante transfermidler gjennom en rik oljemagnat uten følelser for klubben vår som styreformann? Nei.
- Har vi egentlig lyst til å rykke opp utelukkende fordi en rik oljemagnat spytter inn uante midler i vårt lag? Nei.
- Vil vi rykke opp fordi vi har fortjent det, reise oss fra de dype avgrunner og vise fingern til FA? Ja.

Og til sist:
- Vil vi la en manager vi er glade i og stoler på, bygge et lag vi kan være stolte av? JA!
- Har Simon Grayson bevist at han er til å stole på? JA!

La meg minne om at vi akkurat vant 4-1 på bortebane, og at vår local lad nummer én scorte et hattrick på 15 minutter. Vi har hatt mange opp- og nedturer denne sesongen, og den beste måten å løse det på er å stå samlet. MED en manager vi liker godt.

Helt enig med deg. Bra skrevet!

lojosang

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #275 på: November 05, 2010, 16:38:52 »
Si meg... Når går en spiller fra å være en spiller til å bli møkk????  :-[

Så snart han har spilt en halvdårlig kamp for oss ;)

Nei, det holder at han ser slukøret ut på oppvarminga.

 ;D ;D
- Leif Olav

Evig Pint

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #276 på: November 05, 2010, 17:31:45 »
Til TK20: Hvordan kan du mene at vi har stabilitet på venstrebacken? Vi bruker en spiller som ikke er vår, som lånes 1 mnd av gangen! Han har vel vært her i 5,6 uker? Kan være borte om noen kamper. Vårt opprinnelige "førstevalg" som ble hentet i sommer, Fede Bessone, har vist seg å være en, pent sagt, ustabil spiller. Ikke god nok.

Vet ikke om jeg digger slike innlegg som "krever" enighet, jeg synes i hvert fall ikke det er bra skrevet som noen over meg mente. Men nok om det. Er både enig og uenig med innlegget ditt TK20, men nok om det. Var bare dette med venstrebacken som forundret meg litt..  :)

Forøvrig: gode innlegg av Berlin og ØBS.
Marching on together

Sleivind

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #277 på: November 05, 2010, 18:00:30 »
I dag mener jeg vi har et like sterkt lag (på det beste) som vi hadde på samme tid i fjor.

Jeg leste innlegget ditt frem til hit, og følte et behov for å stoppe ved dette sitatet. Jeg forstår at du bevisst provoserer frem et poeng, men det utsagnet må jeg bare rette deg på.

Både du og jeg vet at vi er KLART bedre i år enn i fjor, av følgende grunner.

- Vi har en bedre keeper.
- Andy Hughes er erstattet av åpenbart bedre spiller, som blir bedre og bedre for hver kamp.
- Vi har fått stabilitet på venstrebacken.
- Vi har bygd en offensiv som ikke lenger er totalt avhengig av én enkeltspiller.
- Vi har større løpskraft på midtbanen.
- Vi har et utvalg gode spisser som kan utfordre hverandre gjennom en lang sesong.

Disse punktene vet jeg at du er enig med meg i.

Jeg forstår imidlertid godt hva du mener, og følgende punkter er ikke gode nok i dagens lag.

- Prestasjonene på midtstopperplass har vært langt under pari hele sesongen, og et nødlån av en nylig skadefri spiller er vel neppe den ideelle løsning.
- Vi er lette på midtbanen, spesielt sentralt.
- Vi mangler (kanskje) en plan for spillet vårt.


Da gjenstår følgende spørsmål (jeg har fylt ut svarene for deg):
- Kan vi (nøkternt) forvente opprykk to sesonger på rad? Nei.
- Trodde vi at overgangen til en ny divisjon ville gå knirkefritt, og uten problemer av ovennevnte type? Nei.
- Har vår manager bevist noe i løpet av tiden med klubben vår? Ja.
- Skal vi backe vår manager, og ha troen på at han kan løse problemene som dukker opp ved et opprykk? Ja.
- Har vi uante transfermidler gjennom en rik oljemagnat uten følelser for klubben vår som styreformann? Nei.
- Har vi egentlig lyst til å rykke opp utelukkende fordi en rik oljemagnat spytter inn uante midler i vårt lag? Nei.
- Vil vi rykke opp fordi vi har fortjent det, reise oss fra de dype avgrunner og vise fingern til FA? Ja.

Og til sist:
- Vil vi la en manager vi er glade i og stoler på, bygge et lag vi kan være stolte av? JA!
- Har Simon Grayson bevist at han er til å stole på? JA!

La meg minne om at vi akkurat vant 4-1 på bortebane, og at vår local lad nummer én scorte et hattrick på 15 minutter. Vi har hatt mange opp- og nedturer denne sesongen, og den beste måten å løse det på er å stå samlet. MED en manager vi liker godt.
Når det gjelder dine svar på dine egne spørsmål, må jeg dessverre innrømme at jeg r uenig i nesten alle dine svar.Så forskjellig kan supportere se på klubben ;)
legger ellers merke til at du ikke har lyst på penger, og at hvis man rykker opp uten bruk av penger, så er det fortjent...?hvis man har mye penger og rykker opp er det ufortjent..?
En meget merkelig tankegang må jeg si...

Han sier ikke at han ikke vil ha penger. Jeg tipper TK20 ser for seg den gyldne middelvei! Ikke kjøpe spillere for to milliarder kroner foran hver eneste sesong, men heller smarte kjøp iblandet våre egne spillere. Og nei, med smarte kjøp mener jeg IKKE å hente spillere gratis. Men selvfølgelig, er det gode spillere som er tilgjengelig gratis, så er jo det det beste. Og nei, det er ikke ofte juvelene er gratis, men man kan være heldig!

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #278 på: November 05, 2010, 18:39:19 »
I dag mener jeg vi har et like sterkt lag (på det beste) som vi hadde på samme tid i fjor.

Jeg leste innlegget ditt frem til hit, og følte et behov for å stoppe ved dette sitatet. Jeg forstår at du bevisst provoserer frem et poeng, men det utsagnet må jeg bare rette deg på.

Både du og jeg vet at vi er KLART bedre i år enn i fjor, av følgende grunner.

- Vi har en bedre keeper.
- Andy Hughes er erstattet av åpenbart bedre spiller, som blir bedre og bedre for hver kamp.
- Vi har fått stabilitet på venstrebacken.
- Vi har bygd en offensiv som ikke lenger er totalt avhengig av én enkeltspiller.
- Vi har større løpskraft på midtbanen.
- Vi har et utvalg gode spisser som kan utfordre hverandre gjennom en lang sesong.

Disse punktene vet jeg at du er enig med meg i.

Jeg forstår imidlertid godt hva du mener, og følgende punkter er ikke gode nok i dagens lag.

- Prestasjonene på midtstopperplass har vært langt under pari hele sesongen, og et nødlån av en nylig skadefri spiller er vel neppe den ideelle løsning.
- Vi er lette på midtbanen, spesielt sentralt.
- Vi mangler (kanskje) en plan for spillet vårt.


Da gjenstår følgende spørsmål (jeg har fylt ut svarene for deg):
- Kan vi (nøkternt) forvente opprykk to sesonger på rad? Nei.
- Trodde vi at overgangen til en ny divisjon ville gå knirkefritt, og uten problemer av ovennevnte type? Nei.
- Har vår manager bevist noe i løpet av tiden med klubben vår? Ja.
- Skal vi backe vår manager, og ha troen på at han kan løse problemene som dukker opp ved et opprykk? Ja.
- Har vi uante transfermidler gjennom en rik oljemagnat uten følelser for klubben vår som styreformann? Nei.
- Har vi egentlig lyst til å rykke opp utelukkende fordi en rik oljemagnat spytter inn uante midler i vårt lag? Nei.
- Vil vi rykke opp fordi vi har fortjent det, reise oss fra de dype avgrunner og vise fingern til FA? Ja.

Og til sist:
- Vil vi la en manager vi er glade i og stoler på, bygge et lag vi kan være stolte av? JA!
- Har Simon Grayson bevist at han er til å stole på? JA!

La meg minne om at vi akkurat vant 4-1 på bortebane, og at vår local lad nummer én scorte et hattrick på 15 minutter. Vi har hatt mange opp- og nedturer denne sesongen, og den beste måten å løse det på er å stå samlet. MED en manager vi liker godt.
Når det gjelder dine svar på dine egne spørsmål, må jeg dessverre innrømme at jeg r uenig i nesten alle dine svar.Så forskjellig kan supportere se på klubben ;)
legger ellers merke til at du ikke har lyst på penger, og at hvis man rykker opp uten bruk av penger, så er det fortjent...?hvis man har mye penger og rykker opp er det ufortjent..?
En meget merkelig tankegang må jeg si...

Han sier ikke at han ikke vil ha penger. Jeg tipper TK20 ser for seg den gyldne middelvei! Ikke kjøpe spillere for to milliarder kroner foran hver eneste sesong, men heller smarte kjøp iblandet våre egne spillere. Og nei, med smarte kjøp mener jeg IKKE å hente spillere gratis. Men selvfølgelig, er det gode spillere som er tilgjengelig gratis, så er jo det det beste. Og nei, det er ikke ofte juvelene er gratis, men man kan være heldig!
Har du tenkt over hva som skjer med juveler når man ikke har særlig med midler....?

Sleivind

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #279 på: November 05, 2010, 19:12:45 »
I dag mener jeg vi har et like sterkt lag (på det beste) som vi hadde på samme tid i fjor.

Jeg leste innlegget ditt frem til hit, og følte et behov for å stoppe ved dette sitatet. Jeg forstår at du bevisst provoserer frem et poeng, men det utsagnet må jeg bare rette deg på.

Både du og jeg vet at vi er KLART bedre i år enn i fjor, av følgende grunner.

- Vi har en bedre keeper.
- Andy Hughes er erstattet av åpenbart bedre spiller, som blir bedre og bedre for hver kamp.
- Vi har fått stabilitet på venstrebacken.
- Vi har bygd en offensiv som ikke lenger er totalt avhengig av én enkeltspiller.
- Vi har større løpskraft på midtbanen.
- Vi har et utvalg gode spisser som kan utfordre hverandre gjennom en lang sesong.

Disse punktene vet jeg at du er enig med meg i.

Jeg forstår imidlertid godt hva du mener, og følgende punkter er ikke gode nok i dagens lag.

- Prestasjonene på midtstopperplass har vært langt under pari hele sesongen, og et nødlån av en nylig skadefri spiller er vel neppe den ideelle løsning.
- Vi er lette på midtbanen, spesielt sentralt.
- Vi mangler (kanskje) en plan for spillet vårt.


Da gjenstår følgende spørsmål (jeg har fylt ut svarene for deg):
- Kan vi (nøkternt) forvente opprykk to sesonger på rad? Nei.
- Trodde vi at overgangen til en ny divisjon ville gå knirkefritt, og uten problemer av ovennevnte type? Nei.
- Har vår manager bevist noe i løpet av tiden med klubben vår? Ja.
- Skal vi backe vår manager, og ha troen på at han kan løse problemene som dukker opp ved et opprykk? Ja.
- Har vi uante transfermidler gjennom en rik oljemagnat uten følelser for klubben vår som styreformann? Nei.
- Har vi egentlig lyst til å rykke opp utelukkende fordi en rik oljemagnat spytter inn uante midler i vårt lag? Nei.
- Vil vi rykke opp fordi vi har fortjent det, reise oss fra de dype avgrunner og vise fingern til FA? Ja.

Og til sist:
- Vil vi la en manager vi er glade i og stoler på, bygge et lag vi kan være stolte av? JA!
- Har Simon Grayson bevist at han er til å stole på? JA!

La meg minne om at vi akkurat vant 4-1 på bortebane, og at vår local lad nummer én scorte et hattrick på 15 minutter. Vi har hatt mange opp- og nedturer denne sesongen, og den beste måten å løse det på er å stå samlet. MED en manager vi liker godt.
Når det gjelder dine svar på dine egne spørsmål, må jeg dessverre innrømme at jeg r uenig i nesten alle dine svar.Så forskjellig kan supportere se på klubben ;)
legger ellers merke til at du ikke har lyst på penger, og at hvis man rykker opp uten bruk av penger, så er det fortjent...?hvis man har mye penger og rykker opp er det ufortjent..?
En meget merkelig tankegang må jeg si...

Han sier ikke at han ikke vil ha penger. Jeg tipper TK20 ser for seg den gyldne middelvei! Ikke kjøpe spillere for to milliarder kroner foran hver eneste sesong, men heller smarte kjøp iblandet våre egne spillere. Og nei, med smarte kjøp mener jeg IKKE å hente spillere gratis. Men selvfølgelig, er det gode spillere som er tilgjengelig gratis, så er jo det det beste. Og nei, det er ikke ofte juvelene er gratis, men man kan være heldig!
Har du tenkt over hva som skjer med juveler når man ikke har særlig med midler....?

Huff, jeg prøvde å gardere meg så godt som mulig, men gjorde det tydeligvis ikke godt nok  ::)

Her snakker vi om en eventuelt ønskesituasjon, ikke slik det er i dag. Og i den tenkte situasjonen, har vi brukbart med penger, og vi bruker de med vett. Så ja, jeg vet hva som skjer med juveler, de går til City der de får 2 millioner kroner i uka. Det jeg sier i denne tenkte situasjonen, er at man kan være heldige!

Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #280 på: November 05, 2010, 19:57:44 »
Det er jo klart at vi har et bedre lag enn i fjor, vi er jo tross alt et nivå høyere oppe, og det utgjør ganske mye i det engelske ligasystemet!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

TK20

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #281 på: November 05, 2010, 21:50:05 »
Til TK20: Hvordan kan du mene at vi har stabilitet på venstrebacken? Vi bruker en spiller som ikke er vår, som lånes 1 mnd av gangen! Han har vel vært her i 5,6 uker? Kan være borte om noen kamper. Vårt opprinnelige "førstevalg" som ble hentet i sommer, Fede Bessone, har vist seg å være en, pent sagt, ustabil spiller. Ikke god nok.

Vet ikke om jeg digger slike innlegg som "krever" enighet, jeg synes i hvert fall ikke det er bra skrevet som noen over meg mente. Men nok om det. Er både enig og uenig med innlegget ditt TK20, men nok om det. Var bare dette med venstrebacken som forundret meg litt..  :)

Forøvrig: gode innlegg av Berlin og ØBS.

Takk for et ærlig svar.

Mitt innlegg, dog noe flåsete formulert, ble skrevet like etter å ha sett høydepunktene fra den meget gode kampen mot Scunthorpe.

Alt er åpenbart ikke rosenrødt, og vi har måttet svelge mange tunge resultater etter opprykket.

Allikevel: vi må ha litt tålmodighet, og erkjenne det faktum at vi er helt nye etter tre år i divisjonen under. Jeg skulle ønske vi sto sammen om en manager som etter min mening fortjener vår tillit i lang tid fremover, inntil det motsatte er bevist. Vi skal hele tiden lete etter å forbedre oss, men "Grayson Out" er for meg et utrolig virkelighetsfjernt ønske etter mange gode resultater og 20 poeng på 14 kamper. Mangelen på tro på mannen som tok oss opp gjør meg -- vel -- trist.

Forøvrig mener jeg vi er bedre skodd på venstrebacken enn hva tilfelle var i fjor, selv om "stabilitet" kanskje ikke var det beste ordvalget  :)

Jon R

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #282 på: November 06, 2010, 19:44:54 »
Nok et bra svar på tiltale idag. Virker som om 4-5-1 formasjonen har gavnet oss både offensivt og defensivt. Midtbanen vår blir ikke overspilt i samme grad som før omleggingen og Howson har blomstret i sin nye mer "frie" box to box rolle. Er veldig spent på hva hvilken formasjon og taktikk Grayson velger mot Hull, en kamp som går hjemme mot et av de svakere lagene i divisjonen. Vil 4-5-1 vise seg like egnet i kamper vi er forventet å føre spillet i en helt annen grad enn de vanskelige bortekampene? Jeg håper og tror at Grayson velger å kontinuere suksessformelen fra de to siste kampene men man vet jo aldri helt med den mannen.  ;)
Jon R.

berlin

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #283 på: November 06, 2010, 20:03:29 »
Nok et bra svar på tiltale idag. Virker som om 4-5-1 formasjonen har gavnet oss både offensivt og defensivt. Midtbanen vår blir ikke overspilt i samme grad som før omleggingen og Howson har blomstret i sin nye mer "frie" box to box rolle. Er veldig spent på hva hvilken formasjon og taktikk Grayson velger mot Hull, en kamp som går hjemme mot et av de svakere lagene i divisjonen. Vil 4-5-1 vise seg like egnet i kamper vi er forventet å føre spillet i en helt annen grad enn de vanskelige bortekampene? Jeg håper og tror at Grayson velger å kontinuere suksessformelen fra de to siste kampene men man vet jo aldri helt med den mannen.  ;)

Sant nok. Jeg tror dessuten Hull kommer til å gi jernet som om det var de som har hjemmebane, de trenger poeng, og er muligens "et såret dyr".

Så jeg ville synes det var helt greit om sg velger å være "chicken" og fortsette linja. 
Vi kan nok uansett forvente oss en skikkelig batalje.

Boxman

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #284 på: November 06, 2010, 20:04:16 »
legger ellers merke til at du ikke har lyst på penger, og at hvis man rykker opp uten bruk av penger, så er det fortjent...?hvis man har mye penger og rykker opp er det ufortjent..?
En meget merkelig tankegang må jeg si...

Bare en kommentar til dette.
Seieren mot Man u i januar, smakte bedre enn alle andre seiere vi har hatt mot Man u så lenge jeg har vært Leeds-fan. Og da snakker jeg om seier i den kampen, og ikke konsekvensen av den seieren, om du skjønner.
Hvorfor? Fordi vi gjorde det som åpenbare underdogs. Fordi vi gjorde på bakgrunn av hardt arbeid, og smart taktikk. Og ikke fordi vi kjøpte oss til muligheten for å gjøre det.
Jeg har ikke noe imot at det kommer inn eiere med penger på konto, men det vil alltid smake best når du vinner uten økonomisk hjelp. Som i 92 f.eks.
Proud to be Leeds!

Boxman

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #285 på: November 06, 2010, 20:06:09 »
Mener virkelig folk at vi kommer til å rykke opp i 2012 eller 2013?Med gnomefar og Grayson bak spakene er det dessverre utelukket.De eventuelle kvalitetsspillere vi klarer å hente eller avle frem blir garantert solgt til en klubb i PL.
Triste greier dette, men slik er virkeligheten med Bates.Nå kommer det sikkert lange innlegg om hvor bra det står til i klubben og at vi bygger stein for stein....pengene styrer dessverre foppallen og siden vi har et beskjedent lønnsnivå og aldri gjør store unntak for enkeltspillere, vil kvalitetsspillerne gå til en annen klubb som har høyere lønn.
En annen ting er denne latterlige overbevisningen hos enkelte at Grayson skal være den nye Revie.Basert på hva?et opprykk med et nødskrik og ping pong resultater i 2010?
Nei, bedre å stikke fingern i jorda og vente på bedre tider efter gnomefar...når det enn blir :(

Du stakk jo fingeren i jorda, og påsto det ikke ble opprykk forrige sesong heller, og se hvor det førte deg...   :P
Proud to be Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #286 på: November 06, 2010, 20:37:25 »
legger ellers merke til at du ikke har lyst på penger, og at hvis man rykker opp uten bruk av penger, så er det fortjent...?hvis man har mye penger og rykker opp er det ufortjent..?
En meget merkelig tankegang må jeg si...

Bare en kommentar til dette.
Seieren mot Man u i januar, smakte bedre enn alle andre seiere vi har hatt mot Man u så lenge jeg har vært Leeds-fan. Og da snakker jeg om seier i den kampen, og ikke konsekvensen av den seieren, om du skjønner.
Hvorfor? Fordi vi gjorde det som åpenbare underdogs. Fordi vi gjorde på bakgrunn av hardt arbeid, og smart taktikk. Og ikke fordi vi kjøpte oss til muligheten for å gjøre det.
Jeg har ikke noe imot at det kommer inn eiere med penger på konto, men det vil alltid smake best når du vinner uten økonomisk hjelp. Som i 92 f.eks.

En horribel påstand som dessverre beviser at du har fulgt dårlig med :(
.Da vi vant ligaen i 1992 må jeg minne om hvilke spillere Wilkinson kjøpte i forkant og under sesongen,altså fra 1990-1992:
Gary McAllister-£1mill
Steve Hodge:£1.mill
Gordon Strachan:£300.000
Eric Cantona:£900.000
Tony Dorigo:£1.3mill
John Lukic:£1mill
Rod Wallace:£1.6 mill
Og utifra dette mener du at vi vant ligaen på sparebluss??
Følg med!

Rasmussen7

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #287 på: November 06, 2010, 21:26:04 »
Bare for å pirke litt, så kom Gordon Strachan i 88... +at glemte den eminente(!) stoppern
Chris Whyte fra WBA for rundt 400.000 i 90 for ikke å glemme Jon Newsome og David Wheterall fra uglan førr en sum jeg ikke husker i 91...

Evig Pint

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #288 på: November 06, 2010, 22:27:39 »
Til TK20: Hvordan kan du mene at vi har stabilitet på venstrebacken? Vi bruker en spiller som ikke er vår, som lånes 1 mnd av gangen! Han har vel vært her i 5,6 uker? Kan være borte om noen kamper. Vårt opprinnelige "førstevalg" som ble hentet i sommer, Fede Bessone, har vist seg å være en, pent sagt, ustabil spiller. Ikke god nok.

Vet ikke om jeg digger slike innlegg som "krever" enighet, jeg synes i hvert fall ikke det er bra skrevet som noen over meg mente. Men nok om det. Er både enig og uenig med innlegget ditt TK20, men nok om det. Var bare dette med venstrebacken som forundret meg litt..  :)

Forøvrig: gode innlegg av Berlin og ØBS.

Takk for et ærlig svar.

Mitt innlegg, dog noe flåsete formulert, ble skrevet like etter å ha sett høydepunktene fra den meget gode kampen mot Scunthorpe.

Alt er åpenbart ikke rosenrødt, og vi har måttet svelge mange tunge resultater etter opprykket.

Allikevel: vi må ha litt tålmodighet, og erkjenne det faktum at vi er helt nye etter tre år i divisjonen under. Jeg skulle ønske vi sto sammen om en manager som etter min mening fortjener vår tillit i lang tid fremover, inntil det motsatte er bevist. Vi skal hele tiden lete etter å forbedre oss, men "Grayson Out" er for meg et utrolig virkelighetsfjernt ønske etter mange gode resultater og 20 poeng på 14 kamper. Mangelen på tro på mannen som tok oss opp gjør meg -- vel -- trist.

Forøvrig mener jeg vi er bedre skodd på venstrebacken enn hva tilfelle var i fjor, selv om "stabilitet" kanskje ikke var det beste ordvalget  :)

Ser at jeg kanskje virket litt i overkant kritisk i innlegget mitt der, det var ikke meningen. Takk for et godt svar, og jeg er selvsagt enig med det aller meste du skriver TK20. Jeg synes Grayson har gjort en del rart og galt i år (både på overgangsmarkedet og i kamp), men så lenge ståa er som den er så er jeg fornøyd (i hvert fall ikveld ;D). Vi er jo kun 1 poeng fra playoff, og da skal i hvert fall ikke jeg klage. :) Mannen er 100 % fredet hos meg i hele denne sesongen (så lenge vi ikke plutselig befinner oss i nedrykkskampen). Tror forøvrig ikke det står en kø utenfor ER med bedre menn til å lede laget vårt (i hvert fall ikke så lenge Bates styrer klubben), og da får vi vel klare oss med det vi har! Og han er jo ikke så verst.. :)

Vi har nok også en bedre venstreback enn vi har hatt på lenge også ja, det er jeg enig i (selv om han er her på lånt tid).
Marching on together

ToreLA

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #289 på: November 07, 2010, 02:44:13 »
Et tidløst tema. Heng dere på.


Tarald72

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #290 på: November 07, 2010, 03:46:25 »
Ja, Grayson er helt konge, det har han bevist nå!!!
LEEDS FOREVER!!!!

TARALD

Andersen

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #291 på: November 07, 2010, 08:04:16 »
SG er konge? han er litt bob, bob , ennå synes jeg. LEEDS4EVER.

trosetti

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #292 på: November 07, 2010, 10:26:10 »
Enda en...?
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Joe Jordan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #293 på: November 07, 2010, 10:28:23 »
Grayson er helt konge og må ut!!
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Leedsfan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #294 på: November 07, 2010, 10:42:33 »
Man blir ikke helt klok på fyren ihvertfall. Hvilke lag klarer å tape så klart for flere lag for så å ta seg sammen på den måten vi gjør, det svinger jo noe helt enormt i prestasjonene??

Hadde hjemmformen vår vært bedre så hadde vi jo ligget høyt oppe på tabellen. Hva forteller det egentlig oss?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ollan

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #295 på: November 07, 2010, 10:50:31 »
bob bob................vi er fremdeles meget svak i den bakre firer.....
Ollan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28920
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #296 på: November 07, 2010, 11:09:17 »
Så kom den fjerde Grayson-tråden vår blant de nyeste emnene våre (to første sider).

...men Tore har et poeng, innholdet i trådene "Grayson out" og "La Grayson bli" (og forsåvidt "Hvor lenge blir Grayson sittende") er etter hvert svært så likelydende (selv om hver enkelt tråd opprinnelig har sin egen vinkling).

Forløpig slår jeg sammen de to førstnevnte, og avventer "Hvor lenge blir..." (om det der diskuteres i henhold til trådens spr lar jeg den stå, eller hører den inn under samma smørja...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hobben

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #297 på: November 07, 2010, 11:12:13 »
2/5 nå Simon. Mangler tre poeng til nå så gir jeg deg mer tid for min eget hylekor.
Bra jobba :)

Rogaland Whites

Per-Stian

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #298 på: November 07, 2010, 11:19:06 »
No har Grayson og gutta tatt seks på poeng på to tøffe bortekampar. Før desse såg alt nokså mørkt ut. Viss det er éin ting som er sikkert, så er det at ingenting er sikkert. Vi byrja å snakke om "Fortress Elland Road" forrige sesong, men inneverande år er vi sterkare borte enn heime. Grayson MÃ… vinne tilbake tilliten til heimefansen! Eg er svært spent på dei to komande heimekampane mot Hull og Bristol City. Magekjensla mi seier at det maksimalt vert fire poeng, men trua kjem attende viss Grayson maktar å ta fire sigrar på rad.

ToreLA

Sv: Grayson er helt konge/Grayson må ut
« Svar #299 på: November 07, 2010, 11:38:32 »
Så kom den fjerde Grayson-tråden vår blant de nyeste emnene våre (to første sider).

...men Tore har et poeng, innholdet i trådene "Grayson out" og "La Grayson bli" (og forsåvidt "Hvor lenge blir Grayson sittende") er etter hvert svært så likelydende (selv om hver enkelt tråd opprinnelig har sin egen vinkling).

Forløpig slår jeg sammen de to førstnevnte, og avventer "Hvor lenge blir..." (om det der diskuteres i henhold til trådens spr lar jeg den stå, eller hører den inn under samma smørja...)



Well done!  :)