Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?

Started by Adis, April 10, 2010, 16:52:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Runar

Quote from: h.b on April 16, 2010, 16:37:24
Quote from: Erik M on April 16, 2010, 16:13:00
Har du sagt det?  Det hadde jeg glemt.  Har fått mine doser med "ha dæ vekk" også...

Du må skjønne at vi ikke kan ha folk her på forumet som prøver å prate fornuft med meg  ;)

Flertallet har prøvd, men samtlige har gitt opp ;)

Erik M

Har du sagt det?  Det hadde jeg glemt.  Har fått mine doser med "ha dæ vekk" også...

Du må skjønne at vi ikke kan ha folk her på forumet som prøver å prate fornuft med meg  ;)

Såpass skjønner jeg hb, men kan ikke dy meg.  Jeg må innrømme at jeg faller ut i lange perioder fordi jeg ikke klarer å leve med at Leeds-fans biter andre Leeds-fans når det går dårlig.  Det plager meg.

Det er veldig lett å digge hverandre når det går bra.  Jeg kysset og klemmet en fremmed mann i Leeds-drakt da Leeds slo ManU.  Skal jeg sparke han i balla når vi taper for Exeter?

Jeg digger Leeds fordi Leeds var best da jeg var liten gutt.  Jeg er fortsatt Leeds-fan fordi det er en klubb utenom det vanlige og fordi jeg har hatt så mange opplevelser på Elland Road.  Det er like gøy nå som da vi var i PL.  Siste live opplevelse live:  Leeds utligner mot Tottenham - en opplvelse som varer lenge.

Sorry, jeg klarer ikke hate smågutter som heier på ManU og Chelsea - ei heller de som angriper hverandre her på forumet når det går dårlig.

Jeg bare elsker Leeds United - selv kona forstår.

Here we go again

Denne investoren er vel dessverre "over the hill" uansett.  Vi er vel ikke klare for gamlehjemmet riktig ennå selv om Bates prøver å føre oss dit? ;)

FredRaw

Quote from: Erik M on April 17, 2010, 01:23:41

Såpass skjønner jeg hb, men kan ikke dy meg.  Jeg må innrømme at jeg faller ut i lange perioder fordi jeg ikke klarer å leve med at Leeds-fans biter andre Leeds-fans når det går dårlig.  Det plager meg.

Det er veldig lett å digge hverandre når det går bra.  Jeg kysset og klemmet en fremmed mann i Leeds-drakt da Leeds slo ManU.  Skal jeg sparke han i balla når vi taper for Exeter?

Jeg digger Leeds fordi Leeds var best da jeg var liten gutt.  Jeg er fortsatt Leeds-fan fordi det er en klubb utenom det vanlige og fordi jeg har hatt så mange opplevelser på Elland Road.  Det er like gøy nå som da vi var i PL.  Siste live opplevelse live:  Leeds utligner mot Tottenham - en opplvelse som varer lenge.

Sorry, jeg klarer ikke hate smågutter som heier på ManU og Chelsea - ei heller de som angriper hverandre her på forumet når det går dårlig.

Kan du fortelle hemmelighetene bak hvordan du har fått kona til å forstå??? :)
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Per Arne

Quote from: FredRaw on April 17, 2010, 08:28:18

Kan du fortelle hemmelighetene bak hvordan du har fått kona til å forstå??? :)

Kanskje han har ektet en kvinne hvis eq og iq scorer over middels....

;D

h.b

Tro meg. Jeg skjønner dette mer enn du forstår. Jeg greier heller ikke å hate personer fordi de holder med feil lag. Hater heller ikke diverse lag, men missliker de er vel det rette ordet. Og  desverre så er det nok for mye av høgging mot enkeltpersoner når det går dårlig med laget. Sånn er det bare, men det er ikke bra. Heftige diskusjoner er bra, men personangrep er ikke bra. Og jeg husker godt følelsen du hadde mot Tottenham og deler den. Selv om jeg ønsker det ikke skjedde. For da gikk det til hodet på gutta. Personlig skulle jeg ønske vi tapte 3-0 mot Manu. For da ville det vært full konsentrasjon på resten av sesongen

ØBS

Quote from: Ferre on April 10, 2010, 18:11:14
Quote from: abbe on April 10, 2010, 18:07:51
Problemet er vel at Leeds ikke er til salgs....?

Til den rette prisen, så er alle til salgs. Det er bare spørs hva Bates krever...

Ett pund kanskje...

Er det ikke denne summen han pleier å operere med???

Noen som kan låne meg en tier?

Anyone???  Hm??
LUSCOS-hilsen
ØBS

stian94

SJ

whitelocks

Seriøs mann, særlig!!, denne Lowy. Han skal bare ha en fotballklubb. Ikke fan av en klubb i hvertfall.

Jon R

Quote from: whitelocks on April 18, 2010, 09:28:37
Seriøs mann, særlig!!, denne Lowy. Han skal bare ha en fotballklubb. Ikke fan av en klubb i hvertfall.

Kanskje han rett og slett mistet lysten til å forhandle med Ken Bates?
Jon R.

h.b

Quote from: whitelocks on April 18, 2010, 09:28:37

Om en ny eier er fan av Leeds United. Ja det ser jeg ikke på som noe problem om han ikke er. Kanske en fordel at han ikke er det i grunn. Kanske han da ikke ser poenget i å hente gamle helter eller fan av klubben til å være manager i Leeds

Sølvreven

Hehehe. God den h.b.  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Ingen røyk uten ild, denne gangen tror jeg det er noe i det !!   :o

Leeds United have been bought out by a foreign billionaire. The deal is all done, the papers have been signed.

2 national newspapers have the story ready to print, but an injunction has been placed on the story by the new owner due to an issue he is having with Leeds City Council.

Once this issue is resolved, the injunction will be lifted.

The above is all fact. The following is not concrete, but believed to be true:

â€" Ken Bates will stay on as an advisor to the new chairman. CEO Shaun Harvey, amongst others, will lose their jobs.

â€" Simon Grayson will be kept on as manager, and given a small amount of money to spend before the window closes.

arneg

Kickthemdown

Har du ikke fått det med deg? Her på forumet farer vi ikke rundt med kilder, vi bare slenger ting ut der for å se om det er noe som fester seg  :D

DenHviteYeboah

Quote from: Alta-White on July 12, 2010, 23:05:50

Leeds United have been bought out by a foreign billionaire. The deal is all done, the papers have been signed.

2 national newspapers have the story ready to print, but an injunction has been placed on the story by the new owner due to an issue he is having with Leeds City Council.

â€" Ken Bates will stay on as an advisor to the new chairman. CEO Shaun Harvey, amongst others, will lose their jobs.

â€" Simon Grayson will be kept on as manager, and given a small amount of money to spend before the window closes.

Hvis dette er sant skal jeg juble nesten like intensivt som når sluttsignalet på Bristol Rovers kampen kom ;D

stian94

du  kan jo si det om du har en  kilde, eller er det bare du som har funnet opp noe dritt ???
SJ

Rasmussen7

Quote from: DenHviteYeboah on July 12, 2010, 23:22:51
Quote from: Alta-White on July 12, 2010, 23:05:50

Hvis dette er sant skal jeg juble nesten like intensivt som når sluttsignalet på Bristol Rovers kampen kom ;D
Sier du det du??? Nå ble jeg jammen overasket du... Trodde du ønsket stor demonstrasjonstog i Leeds sine gater og uten for Elland Road med bannere som d står bl.a "BATES OUT!!" på...

Fra spøk til alvor... Kommer sikker ikke til å sove dårlig om natta jeg heller vist dette skulle stemme...
men tror ikke på sånt før jeg ser d... Og i følge artikkelen så kommer vel Ken Bates til å vanke på Elland Road en stund til selv omm dette skulle stemme...

Yeboah

FOOTBALL Federation Australia chairman Frank Lowy has bought oneâ€"time English giants Leeds United after commissioning a report into the venture.

The Sunâ€"Herald can reveal Lowy engaged a Leedsâ€"based sporting agent to compile a due diligence report on the club in January.

Lowy, whose personal fortune is estimated to be more than $6 billion, is understood to now have a paper that states despite Leeds being in England's 2ndâ€"tier competition â€" npower championshipâ€" they remain a strong brand with a massive supporter base, drawing crowds of 27,000â€"plus.
to be announced after a legal conflict with leeds city council.

Mye moro å lese på http://www.football-rumours.co.uk/

stian94

virker ikke akkurat som e sikker kilde :D men det er jo låv til å håpe :)
SJ

Ferre

Hvis man følger tråden på WACCOE så har det i følge Ten4Ken-gutta vært snakk om et oppkjøp siden mars, men at de nå ikke har hørt mer om det.

Hadde vært helt fantastisk om dette var sant, men jeg har mine tvil.

sveifors

ønsk i den ene handa og spytt i den andre, så kan du se hva du får mest av.

wishful thinking
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fmtj

Kan dette bare være oppspinn da...??? Er vel et eller annet på gang skulle man tro..?? Håper og håper!!!
Yeboahs vitne

euphor9

Quote from: fmtj on July 15, 2010, 18:46:54
Kan dette bare være oppspinn da...??? Er vel et eller annet på gang skulle man tro..?? Håper og håper!!!

Det kan tenkes at Bates ikke vil selge seg helt ut av Leeds enda(desverre).
Han har tidligere nevnt at de har vært på jakt etter medinvestorer,men når Bates har sagt "show me the money!" så har de fordampet som dugg for solen?  

Bates har nok planlagt å fortsette som styreformann en stund til, og mulige investorer er sikkert mere intressert å kjøpe hele klubben enn å samarbeide med Bates om driften.

Bates vil nok selge seg ut med tid og stunder(viss han eier klubben da? ;)),men tror han vil fortsette i gamet litt til først.  (viss det da ikke kommer inn ett bud som de ikke kan takke nei til)

Kun spekulasjoner fra min side.

h.b

Quote from: euphor9 on July 15, 2010, 19:06:48

Han har tidligere nevnt at de har vært på jakt etter medinvestorer,men når Bates har sagt "show me the money!" så har de fordampet som dugg for solen?  

Bates har nok planlagt å fortsette som styreformann en stund til, og mulige investorer er sikkert mere intressert å kjøpe hele klubben enn å samarbeide med Bates om driften.

Bates vil nok selge seg ut med tid og stunder(viss han eier klubben da? ;)),men tror han vil fortsette i gamet litt til først.  (viss det da ikke kommer inn ett bud som de ikke kan takke nei til)

Bates sier show me the money.
Det er vel det samme som vi har sagt til Bates hele tiden det. Show us the money.
Bates har i all tid sagt at det kommer tunge innvestorer inn. Men det er bare svadajug fra ham. Det å beholde Leeds som en melkeku er gull verdt for Bates.
Den eneste sjansen for at Bates selger Leeds er nok at skattevesenet gjør alvor av trussselen om å bøtelegge Bates med flere titals millioner kroner i straffeskatt. Og først da vil det komme andre innvestorer inn og kjøpe opp klubben.
Med Bates så må vi nok belage oss på at penga blir tappa ut av klubben

Superfan

Quote from: h.b on July 16, 2010, 09:50:40
Quote from: euphor9 on July 15, 2010, 19:06:48

Bates sier show me the money.
Det er vel det samme som vi har sagt til Bates hele tiden det. Show us the money.
Bates har i all tid sagt at det kommer tunge innvestorer inn. Men det er bare svadajug fra ham. Det å beholde Leeds som en melkeku er gull verdt for Bates.
Den eneste sjansen for at Bates selger Leeds er nok at skattevesenet gjør alvor av trussselen om å bøtelegge Bates med flere titals millioner kroner i straffeskatt. Og først da vil det komme andre innvestorer inn og kjøpe opp klubben.
Med Bates så må vi nok belage oss på at penga blir tappa ut av klubben

At du gidder??? Ufattelig!

h.b

At jeg gidder. Ja det er jo ann på øya som ser det. Jeg gidder ihvertfall ikke høre på en skurk som Bates

Dennis

Quote from: h.b on July 16, 2010, 10:05:43
At jeg gidder. Ja det er jo ann på øya som ser det. Jeg gidder ihvertfall ikke høre på en skurk som Bates

Fortell meg hvordan Leeds United er en melkeku når klubben gikk med over ti millioner kroner underskudd ved sist regnskap?

Antar at dette regnskapet er lest og godkjent av eksterne revisorer.
Marching on together!