Skrevet av Emne: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?  (Lest 21240 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Yeboahs vitne

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #90 på: Juli 16, 2010, 11:09:43 »
Det kan sies skrekkelig mye om Bates. Nesten rart at han gidder. Jeg for min del er adskillig mer skeptisk til noen andre som kommer inn og i verste fall styrer hele skuta på grunn (igjen). Bates har faktisk fått Leeds på riktig vei igjen etter all galskapen som ble gjort i Ridsdale-tida. Klubben drives relativt sunt og det blir bygd stein på stein (enn så kjedelig det høres ut).

Se på Liverpool og SCUM. Eierne er hatet som pesten (ja, enda mer enn Bates). I Liverpool har eierne endog lånt ut penger til klubben til en skyhøy rente som i praksis tapper klubben for midler så det holder. Ikke at jeg gråter av den grunn - men det bevitner at det er feil folk på feil plass i flere av de store klubbene også.

Det viktigste er uten tvil at den som evt. kommer inn har noble interesser -til klubbens beste.

Er skeptisk til om det er tilfellet i denne Lowys tilfelle. Han har ikke akkurat godt rykte i Australia for å si det sånn.

DenHviteYeboah

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #91 på: Juli 16, 2010, 12:59:20 »
At jeg gidder. Ja det er jo ann på øya som ser det. Jeg gidder ihvertfall ikke høre på en skurk som Bates

Fortell meg hvordan Leeds United er en melkeku når klubben gikk med over ti millioner kroner underskudd ved sist regnskap?

Antar at dette regnskapet er lest og godkjent av eksterne revisorer.
ja dette er nok i sin skjønneste orden.... ;D

Sydhagen

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #92 på: Juli 16, 2010, 13:02:47 »
At jeg gidder. Ja det er jo ann på øya som ser det. Jeg gidder ihvertfall ikke høre på en skurk som Bates

Fortell meg hvordan Leeds United er en melkeku når klubben gikk med over ti millioner kroner underskudd ved sist regnskap?

Antar at dette regnskapet er lest og godkjent av eksterne revisorer.
ja dette er nok i sin skjønneste orden.... ;D

Jeg oppfatter ditt svar som ironisk her....
kom gjerne med konkrete eksempel som viser at Bates melker Leeds for penger...og hold de løse spekulasjonene borte, de er ikke særlig interessante.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #93 på: Juli 16, 2010, 13:05:08 »
At jeg gidder. Ja det er jo ann på øya som ser det. Jeg gidder ihvertfall ikke høre på en skurk som Bates

Fortell meg hvordan Leeds United er en melkeku når klubben gikk med over ti millioner kroner underskudd ved sist regnskap?

Antar at dette regnskapet er lest og godkjent av eksterne revisorer.
ja dette er nok i sin skjønneste orden.... ;D

Jeg oppfatter ditt svar som ironisk her....
kom gjerne med konkrete eksempel som viser at Bates melker Leeds for penger...og hold de løse spekulasjonene borte, de er ikke særlig interessante.



Leeds har solgt spillere for store summer de siste årene. Og penga er borte.

Superfan

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #94 på: Juli 16, 2010, 13:05:48 »
At jeg gidder. Ja det er jo ann på øya som ser det. Jeg gidder ihvertfall ikke høre på en skurk som Bates

Fortell meg hvordan Leeds United er en melkeku når klubben gikk med over ti millioner kroner underskudd ved sist regnskap?

Antar at dette regnskapet er lest og godkjent av eksterne revisorer.
ja dette er nok i sin skjønneste orden.... ;D

Jeg oppfatter ditt svar som ironisk her....
kom gjerne med konkrete eksempel som viser at Bates melker Leeds for penger...og hold de løse spekulasjonene borte, de er ikke særlig interessante.



Det er ikke mye igjen, dersom de løse spekulasjonene skal holdes borte.....

Dennis

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #95 på: Juli 16, 2010, 15:54:20 »
Nå står jeg selvsagt i fare for at DHY igjen konstaterer at jeg spiser fra Bates' hånd, ettersom han tilfeldigivis har oversett mine tidligere inn-med-teskje-innlegg i andre diskusjoner om dette.  ::)

Nu vel!  :D

Jeg har flere ganger sagt at jeg er skeptisk til Bates, men det handler om de gråsoneaktivitetene i forhold til administrasjonen, samt den kompromissløse adferden overfor oss fans, Leeds' levebrød.

Jeg tror derimot ikke at det er noe sugerør ned i Leedskassen til Monaco. Det har kommet så mange påstander om dette på dette forumet de siste årene, men ikke en eneste har bakket det opp med noe annet enn "dere må være blinde/naive/Bates-elskere/dumme/uutdannede/mangle Bedøk I/ølpimpende/overvektige for ikke å se det".

Slike påstander klarer jeg dessverre ikke tilegne særlig integritet, om noe. Jeg innrømmer derimot gladelig at den formen for diskusjonsteknikk fascinerer meg stort; det er ikke ofte jeg opplever den, hos voksne individer vel og merke!

Nå skal vi altså mistenkeliggjøre regnskapsførere og revisorer som har godkjent Leeds' forrige regnskap også! For en flott og fullstendig paranoid supporterskare vi er i ferd med å bli!

Og HB: Om du har lest artiklene i YEP som omhandler regnskapet for den siste 14 måneders-perioden, ser du at overskuddet var så godt som fraværende, men at driftsunderskuddet - før spillersalg - var på hele £1,5 mill pund! Underskuddet ble reddet av spillersalg!
« Siste redigering: Juli 16, 2010, 16:25:01 av Mr Kaizer »
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #96 på: Juli 16, 2010, 18:48:55 »
Nå står jeg selvsagt i fare for at DHY igjen konstaterer at jeg spiser fra Bates' hånd, ettersom han tilfeldigivis har oversett mine tidligere inn-med-teskje-innlegg i andre diskusjoner om dette.  ::)

Nu vel!  :D

Jeg har flere ganger sagt at jeg er skeptisk til Bates, men det handler om de gråsoneaktivitetene i forhold til administrasjonen, samt den kompromissløse adferden overfor oss fans, Leeds' levebrød.

Jeg tror derimot ikke at det er noe sugerør ned i Leedskassen til Monaco. Det har kommet så mange påstander om dette på dette forumet de siste årene, men ikke en eneste har bakket det opp med noe annet enn "dere må være blinde/naive/Bates-elskere/dumme/uutdannede/mangle Bedøk I/ølpimpende/overvektige for ikke å se det".

Slike påstander klarer jeg dessverre ikke tilegne særlig integritet, om noe. Jeg innrømmer derimot gladelig at den formen for diskusjonsteknikk fascinerer meg stort; det er ikke ofte jeg opplever den, hos voksne individer vel og merke!

Nå skal vi altså mistenkeliggjøre regnskapsførere og revisorer som har godkjent Leeds' forrige regnskap også! For en flott og fullstendig paranoid supporterskare vi er i ferd med å bli!

Og HB: Om du har lest artiklene i YEP som omhandler regnskapet for den siste 14 måneders-perioden, ser du at overskuddet var så godt som fraværende, men at driftsunderskuddet - før spillersalg - var på hele £1,5 mill pund! Underskuddet ble reddet av spillersalg!
Jeg har aldri skrevet  at du spiser av Bates hånd!
Jeg har aldri skrevet at Bates har sugerør fra klubben til Monaco!
Jeg har aldri skrevet slike kallenavn du ramser opp!
Det jeg derimot generelt har skrevet, er at jeg er svært kritisk til finansakrobaten Kenneth Bates.Nei, jeg stoler ikke på nesten noe av det han sier.Hans forklaringer om hva slags utgifter klubben har, stoler jeg ikke på heller,alt fra nye dasser til maling av gjerder.Jeg finner det også helt urimelig at han til de grader oppfører seg arrogant overfor supportere.Han har fortsatt ikke svart på hvem som eier klubben....han har ikke svart eller kommentert tenforken...
Etter alle hans finansielle krumspring de 20 siste år i engelsk foppall, synes jeg slett ikke det er  rart at noen av oss i utgangspunktet er negative og skeptiske til mannen.Så jeg får bare beklage at jeg sår tvil om hans redelighet her på forumet....

Dennis

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #97 på: Juli 16, 2010, 19:17:54 »
Beklager, jeg antok at 'komiske Ali og gjengen' som flere ganger er brukt av både deg og jarle, var en fellesbetegnelse på folk som kanskje ønsker litt mer dokumentasjon over ganske krasse påstander, men som likevel ikke er så Bates-frelst som dere måtte tro.

Så, på tross av at man kanskje har et litt mer nyansert syn på ting, så er man likevel ikke nødvendigvis en tilhenger av mannen! Synes du til stadighet, senest i rykte-tråden, snakker om "en mellomting", selv...

Du har før nevnt mitt navn over Bates-forsvarere. Om du nekter for det, kan jeg helt sikkert spore opp sitatene, men det trodde jeg ikke var nødvendig. Du står vel for det du sier?

De forskjellige kallenavnene ble skrevet av jarle i 'Bates exit'-tråden, blant annet. Han kalte det visstnok takhøyde, mens det senere ble snakket om at 'hb ble hakket på'. Det kan så være, men kastes det ørlite grann i glasshus?

Meningen om hans elendige oppførsel overfor supporterne (TenforKen-inkludert) deler vi jo!

For n-dte gang: Det handler ikke om Bates' redelighet og rykte på forumet, det handler om måten man oppfører seg overfor meddebattanter og medfans på! Det finnes jo knapt en eneste tråd igjen hvor ikke dette evinnelige maset om at Bates sitter på pengesekken dukker opp! Jeg forstår ikke hvorfor det på død og liv må komme et sarkastisk innlegg til en person som prøver å spekulere i et spillerkjøp eller i en tråd om en enkeltspiller i stallen.

Tror du det gagner forumet på sikt?

Selv vet jeg om flere som ikke gidder ta del i diskusjonen eller holder seg helt borte fra forumet, fordi det alltid ender med den samme skittkastingen og det samme, trøtte emnet.
Marching on together!

ollan

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #98 på: Juli 16, 2010, 22:41:56 »
Beklager, jeg antok at 'komiske Ali og gjengen' som flere ganger er brukt av både deg og jarle, var en fellesbetegnelse på folk som kanskje ønsker litt mer dokumentasjon over ganske krasse påstander, men som likevel ikke er så Bates-frelst som dere måtte tro.

Så, på tross av at man kanskje har et litt mer nyansert syn på ting, så er man likevel ikke nødvendigvis en tilhenger av mannen! Synes du til stadighet, senest i rykte-tråden, snakker om "en mellomting", selv...

Du har før nevnt mitt navn over Bates-forsvarere. Om du nekter for det, kan jeg helt sikkert spore opp sitatene, men det trodde jeg ikke var nødvendig. Du står vel for det du sier?

De forskjellige kallenavnene ble skrevet av jarle i 'Bates exit'-tråden, blant annet. Han kalte det visstnok takhøyde, mens det senere ble snakket om at 'hb ble hakket på'. Det kan så være, men kastes det ørlite grann i glasshus?

Meningen om hans elendige oppførsel overfor supporterne (TenforKen-inkludert) deler vi jo!

For n-dte gang: Det handler ikke om Bates' redelighet og rykte på forumet, det handler om måten man oppfører seg overfor meddebattanter og medfans på! Det finnes jo knapt en eneste tråd igjen hvor ikke dette evinnelige maset om at Bates sitter på pengesekken dukker opp! Jeg forstår ikke hvorfor det på død og liv må komme et sarkastisk innlegg til en person som prøver å spekulere i et spillerkjøp eller i en tråd om en enkeltspiller i stallen.

Tror du det gagner forumet på sikt?

Selv vet jeg om flere som ikke gidder ta del i diskusjonen eller holder seg helt borte fra forumet, fordi det alltid ender med den samme skittkastingen og det samme, trøtte emnet.


deriblant meg.......
Ollan

Kato

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #99 på: Juli 16, 2010, 23:04:21 »
...og jeg er veldig enig i mye av det DHY, Jarle og co presenterer.

Problemet er at repeat-knappen har stått på i lengste laget. Poenget er fattet. 
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #100 på: Juli 17, 2010, 01:50:44 »
...og jeg er veldig enig i mye av det DHY, Jarle og co presenterer.

Problemet er at repeat-knappen har stått på i lengste laget. Poenget er fattet. 

Jeg og.....

Blank_File

Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #101 på: Juli 17, 2010, 10:45:13 »
...og jeg er veldig enig i mye av det DHY, Jarle og co presenterer.

Problemet er at repeat-knappen har stått på i lengste laget. Poenget er fattet. 

Jeg og.....

Ditto

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #102 på: Juli 17, 2010, 11:19:29 »
Var på omvisning på Wembley for ca. 14 dgr. siden. Guiden, en eldre herre på ca. 60, ihuga Chelsea- fan oppfattet selvsagt raskt at jeg var Leeds fan da det ble snakk om cupfinaler før i tida. Han kom innpå Bates og hadde faktisk mange godord å si om ham og hans disposisjoner i Chelsea som reddet den klubben slik jeg forsto ham. Dere Leeds- fans må forstå at han har gjort det samme for dere, sa han!!!!

Dette bare en liten kuriositet som supplement til Bates diskusjonen. Guiden var lidenskapelig fotballinterssert og hadde utrolig god greie på mye innen fotballen. Kanskje ikke helt fullstendig på jordet det han sa om Bates heller da..... ::)
Yeboahs vitne

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: Frank Lowy interessert i å kjøpe Leeds United?
« Svar #103 på: Juli 19, 2010, 23:46:42 »
Ingen røyk uten ild, denne gangen tror jeg det er noe i det !!   :o

Leeds United have been bought out by a foreign billionaire. The deal is all done, the papers have been signed.

2 national newspapers have the story ready to print, but an injunction has been placed on the story by the new owner due to an issue he is having with Leeds City Council.

Once this issue is resolved, the injunction will be lifted.

The above is all fact. The following is not concrete, but believed to be true:

– Ken Bates will stay on as an advisor to the new chairman. CEO Shaun Harvey, amongst others, will lose their jobs.

– Simon Grayson will be kept on as manager, and given a small amount of money to spend before the window closes.


Mye god underholdning på forumet i sommer gitt!

Dvelte særlig ved dette innlegget her. Bare det sedvanlige tøyset fra football-rumours naturligvis, men sett nå om det hadde vært sant?

En ny eier som kommer i konflikt med Leeds City Council såfort han har tatt over klubben (!), tar rettslige skritt for å kneble massemedia (!!), engasjerer Ken Bates som rådgiver (!!!), og som attpåtil signaliserer sine ambisjoner gjennom å gi Grayson ’a small amount of money to spend before the window closes’ (!!!!)

Vår nye styrtrike eier og redningsmann?

Ja her er det virkelig grunn til å juble vilt og hemningsløst…. ;D
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....