Skrevet av Emne: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010  (Lest 118397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #690 på: Mai 04, 2010, 11:25:13 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA
Jeg tipper jeg svarer hovedpersonen, ikke en gjeng nikkedukker. Takhøyden er stor inne på luscos forumet gitt ::)

Takk for svar Svend Anders. Jeg lurte bare på det helt enkelt. Samtidig så er det bra at du har fått avslag på billetter også, for meg høres det litt mer "vanlig" ut.

berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #691 på: Mai 04, 2010, 11:57:09 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA
Jeg tipper jeg svarer hovedpersonen, ikke en gjeng nikkedukker. Takhøyden er stor inne på luscos forumet gitt ::)

Takk for svar Svend Anders. Jeg lurte bare på det helt enkelt. Samtidig så er det bra at du har fått avslag på billetter også, for meg høres det litt mer "vanlig" ut.

Hadde du gjort det som du begynner med å si (understreket), men du gjør 2 ting: Svarer SA og gir et lite spark til de som har kommentert ditt opprinnelige spørsmål (uthevet). Men det er ditt valg.

Ellers vil jeg si at takhøyden er temmelig stor på dette forumet, som til tider inneholder altfor mange forum-person-relaterte kommentarer og for lite fokus på sak. Noen ganger skulle man tro at det var type VG-forum e.l.,
men er vi ikke bedre enn som så? Skal vi synke så dypt? Flere burde ta seg tid til å lese forum-reglene,
og evt. påpeke de punkter som de anser for strenge, eller vanskelige å tolke.

Torpe-do

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #692 på: Mai 04, 2010, 12:02:10 »
Hehe jeg sitter her på lesesalen og leser til i eksamen i forhandlingsteknikk, og ja, Berlin, det er mye fokus på personen som står bak budskapet, og ikke omvendt. Det er ifølge pensum (og normal folkeskikk, for såvidt), svært uheldig for diskusjonen.

Borge

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #693 på: Mai 04, 2010, 12:14:46 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA
Flott svar, som skulle legge alle baller døde!! Du gjør en fantastisk jobb og hadde jeg hatt nok penger hadde jeg kjøpt deg et sesongkort på ER:-) men det har jeg jo ikke...
Borge

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #694 på: Mai 04, 2010, 12:29:40 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA

Det eg veit mange vil vite svaret på er følgende:

Får du billetter av Leeds United utenom de offisielle kanaler/prosedyrer?

I tilfelle ja: Hvordan fordeler du de rettferdig til våre medlemmers beste?

Personlig greide eg verken å søke meg til eller fikse billetter gjennom mine svært gode kontakter i england til verken scum eller charlton. Så det virker litt merkelig at du sitter på betydelige mengder til kampen på  The Valley,og nærmest uoppfordret ordner billett til f eks Tom S.

Ã…penhet er viktig,og enhver med IQ over gjennomsnittet vil forstå at disse spørsmålene ikkje på noen måte betviler Svend Anders' rolle som en god og innsatsfull redaktør av Peacock News.


jarle

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #695 på: Mai 04, 2010, 12:52:11 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA

Det eg veit mange vil vite svaret på er følgende:

Får du billetter av Leeds United utenom de offisielle kanaler/prosedyrer?

I tilfelle ja: Hvordan fordeler du de rettferdig til våre medlemmers beste?

Personlig greide eg verken å søke meg til eller fikse billetter gjennom mine svært gode kontakter i england til verken scum eller charlton. Så det virker litt merkelig at du sitter på betydelige mengder til kampen på  The Valley,og nærmest uoppfordret ordner billett til f eks Tom S.

Ã…penhet er viktig,og enhver med IQ over gjennomsnittet vil forstå at disse spørsmålene ikkje på noen måte betviler Svend Anders' rolle som en god og innsatsfull redaktør av Peacock News.




Forklarer kanskje komiske Ali oppførselen...  ;D

veteranen

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #696 på: Mai 04, 2010, 13:09:35 »
Honnør til "jackbauer68" for at han er istand til å holde hodet kaldt og stille saklige og relevante spørsmål.
Den faste gjengen som alltid tyr til sukking og okking hver gang det dukker spørmål som muligens kan inneholde en kritisk brodd mot SA, opptrer på en måte som er kvelende for diskusjonsklimaet på dette forum. Anbefaler at dere en stakket stund forsøker å vende fokuset innover og stiller dere selv spørsmålet: "Kva er min agenda?"

Kan også legge til at Sved Anders ser ut til å takle disse spørsmålene på en langt mer voksen måte en flere av hans selvutnevnte "venner".

berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #697 på: Mai 04, 2010, 13:38:54 »
Honnør til "jackbauer68" for at han er istand til å holde hodet kaldt og stille saklige og relevante spørsmål.
Den faste gjengen som alltid tyr til sukking og okking hver gang det dukker spørmål som muligens kan inneholde en kritisk brodd mot SA, opptrer på en måte som er kvelende for diskusjonsklimaet på dette forum. Anbefaler at dere en stakket stund forsøker å vende fokuset innover og stiller dere selv spørsmålet: "Kva er min agenda?"

Kan også legge til at Sved Anders ser ut til å takle disse spørsmålene på en langt mer voksen måte en flere av hans selvutnevnte "venner".

Det er meget mulig jeg er atskillig mer uvitende enn andre om hva som foregår bak "kulissene", og "jackbauer68" skriver relevante spørsmål. Men hvorfor skriver han at SA sitter på "betydelige mengder" til kampen på the Valley? Tidligere i tråden har SA jo skrevet at selv søkte om en billett + at et par til søkte som hadde 2 eller 3 bortekmaper på CV'n sin denne sesogen.  Her faller jeg av, d.v.s jeg er uvitende.

Selv er jeg usikker på om jeg er blant de som må stille meg spørsmålet: "Kva er min agenda?", så trenger jeg ikke svare nok engang. Jeg har skrevet det jeg vil si, dels til "Alta-White", dels til forumet generelt i et innnlegg ikke så lenge siden.

Tom S

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #698 på: Mai 04, 2010, 13:53:03 »
"Kva er min agenda" er kanskje rettet mot meg?

For the record så er min agenda: OPPRYKK.
COME ON LEEDS !!

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #699 på: Mai 04, 2010, 14:09:07 »
Før det går noe videre vil jeg bare føye til at jeg ikke har noe imot å svare på spørsmål som dette. Jeg oppfatter ikke Alta-Whites spørsmål som spesielt provoserende, og regner med at han har en genuin interesse av å vite hvordan jeg fikk billett. Og det er som regel bedre at folk spør og får svar, enn kaster mistanker og anklager bak ryggen på en.

Det var noen antydninger ifb med cupkampen om det samme (fra andre her inne) som skuffet meg stort, all den tid jeg søker på vanlig måte og får billett som alle andre. Det er nok av kamper jeg har søkt på tilsvarende måte og ikke fått billett.

SA

Det eg veit mange vil vite svaret på er følgende:

Får du billetter av Leeds United utenom de offisielle kanaler/prosedyrer?

I tilfelle ja: Hvordan fordeler du de rettferdig til våre medlemmers beste?

Personlig greide eg verken å søke meg til eller fikse billetter gjennom mine svært gode kontakter i england til verken scum eller charlton. Så det virker litt merkelig at du sitter på betydelige mengder til kampen på  The Valley,og nærmest uoppfordret ordner billett til f eks Tom S.

Ã…penhet er viktig,og enhver med IQ over gjennomsnittet vil forstå at disse spørsmålene ikkje på noen måte betviler Svend Anders' rolle som en god og innsatsfull redaktør av Peacock News.



DJIZZESS jackbauer.

ser du ikke skogen for bare trær?

før du går videre med spørsmål må du virkelig gå tilbake og LESE hva SA har skrevet.
jeg skal gi deg noen hint og si som følgende; det svend anders skrev var;

Jeg søkte om billett jeg, og sender min takk til de tusener som droppet å søke. Det var nok til at de fleste med ned til to bortekamper (inkludert meg) denne sesongen fikk billett (dersom man søkte, vel og merke).

Tipper publiseringen av listen over hvor mange bortekamper antall fans hadde "skremte" bort mange søkere - i tillegg til at uka de tok inn søknader var i/rett etter vår dårlige form og vi så ut til å gå mot playoffs uansett.

SA

tog du an?  :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #700 på: Mai 04, 2010, 14:16:20 »

Det eg veit mange vil vite svaret på er følgende:

Får du billetter av Leeds United utenom de offisielle kanaler/prosedyrer?

I tilfelle ja: Hvordan fordeler du de rettferdig til våre medlemmers beste?

Personlig greide eg verken å søke meg til eller fikse billetter gjennom mine svært gode kontakter i england til verken scum eller charlton. Så det virker litt merkelig at du sitter på betydelige mengder til kampen på  The Valley,og nærmest uoppfordret ordner billett til f eks Tom S.

Ã…penhet er viktig,og enhver med IQ over gjennomsnittet vil forstå at disse spørsmålene ikkje på noen måte betviler Svend Anders' rolle som en god og innsatsfull redaktør av Peacock News.
[/quote]

Svaret på om jeg får billetter av Leeds United utenom offisielle kanaler er enkelt: nei, det gjør jeg ikke.

På Man Utd-kampen var det førstemann til mølla, og faksen fra meg ble sendt nærmest på sekundet da slusene åpnet. Jeg og to venner søkte på samme skjema, og når skjemaet først ble tatt, får jo alle billett sammen. Husk at det var 9.000 som fikk billett i Leeds-svingen.

På Charlton søkte jeg som tidligere nevnt på vanlig måte på tre billetter på "mitt" skjema, alle selvsagt på medlemskort og med nevnte lojalitetskamper.

I månedene før kampen fikk jeg flere henvendelser fra folk om jeg kunne hjelpe med billetter til kampen. De som har kontaktet meg, samt et par som jeg også skrev på reisetråden at skulle over, kontaktet jeg på epost for noen uker tilbake for å si at jeg gjorde det jeg kunne for å skaffe de billetter. Dessverre var eneste mulighet i lang tid VIP-pakke til £225 fra klubben, men ingen takket ja til den så vidt jeg vet (det tok de evt med klubben).

En uke før avreise fikk jeg derimot beskjed fra en bekjent i England som satt på to billetter (gjennom corporate-forbindelse, tror jeg). Disse to billettene sørget jeg derfor at Tom S og Ollan fikk kjøpe - uten at jeg tok en penny mer enn pålydende for det.

Hvorfor Tom S og Ollan? Fordi jeg konsekvent fulgte min egen liste over hvem som hadde tatt kontakt med meg først. Dette fortalte jeg også til de jeg mailet med om denne kampen.

Jeg gjentar at jeg ikke har noe imot å redegjøre for slike ting, men håper jeg slipper å bruke mer krefter på å forsvare mitt engasjement for medsupportere i akkurat denne saken. Det høres kanskje naivt eller ali-komisk ut for noen, men jeg har kun et genuint ønske om å hjelpe mine Leeds-venner. Jeg kan bare beklage at jeg ikke fikk hjulpet enda flere i helgen som var - og i andre anledninger - I can only do so much.

Tips til de som søker om billetter i fremtiden: Vær International Member. Vær tidlig ute. Les det klubben informerer om. Gjør ting nøyaktig og vær tålmodig.

SA

Bjorn

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #701 på: Mai 04, 2010, 14:53:32 »
Jeg kjøpte opp 6 billetter til Bristol kampen!! ... Skal dere spørre meg om hvordan jeg klarte det også??   ::) ::)

Stå på SA! Vet ikke om du skal over til kommende kamp, men lykke til uansett!

MOT
Marching On! 4276

trondt

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #702 på: Mai 04, 2010, 14:57:56 »
Jeg kjøpte opp 6 billetter til Bristol kampen!! ... Skal dere spørre meg om hvordan jeg klarte det også??   ::) ::)

Stå på SA! Vet ikke om du skal over til kommende kamp, men lykke til uansett!

MOT
Hvordan i h...... fikk du kjøpt de billettene ? ;D Jeg har ikke billett, men så har jeg ikke forsøkt å få tak i heller. Pokker til folk som ikke tar hensyn til terminlister når det planlegges konfirmasjon.
God tur (til alle seks og alle andre som skal på kamp).
PS! Redegjør for fremgangsmåten i billettkjøpet i egen tråd helst.

Bjorn

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #703 på: Mai 04, 2010, 15:05:29 »
 ;D
A: Jeg ble member (ifjor)
B: Hang meg på telefonen i samme minutt billettsalget åpnet.
C: Utnyttet muligheten til å kjøpe flere billetter for å hjelpe Henning og Øivind (som jeg ikke tror jeg kjenner fra før, men greit å hjelpe medsupportere i nød..)

(Sorry det ble ikke ny tråd, men i samme...  ::))

Easy as 1.2.3!
Marching On! 4276

trondt

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #704 på: Mai 04, 2010, 15:10:00 »
;D
A: Jeg ble member (ifjor)
B: Hang meg på telefonen i samme minutt billettsalget åpnet.
C: Utnyttet muligheten til å kjøpe flere billetter for å hjelpe Henning og Øivind (som jeg ikke tror jeg kjenner fra før, men greit å hjelpe medsupportere i nød..)

(Sorry det ble ikke ny tråd, men i samme...  ::))

Easy as 1.2.3!

Tror noen her inne ryker allerede på punkt A ;)

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #705 på: Mai 04, 2010, 15:53:42 »
herregud denne diskusjonen var lav...
Jeg stiller ihvertfall ikke spørsmåltegn ved hvordan SA får tak i billetter.Han har jo flere kontakter enn oss fleste her og jeg ser ingen dramatikk i at han eventuelt får tak i billetter utenom de vanlige kanaler.Man må jo bruke sine kontakter :) :) Hans innsats for supporterklubben er også udiskutabel så det er også en ikke diskusjon etter min mening.
Og dette med å eventuelt fordele billetter rettferdig?hva er rettferdig?håpløs diskusjon,kommer an på øyet som ser.Stå på hr.redaktør ;D

berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #706 på: Mai 04, 2010, 16:05:22 »
herregud denne diskusjonen var lav...
Jeg stiller ihvertfall ikke spørsmåltegn ved hvordan SA får tak i billetter.Han har jo flere kontakter enn oss fleste her og jeg ser ingen dramatikk i at han eventuelt får tak i billetter utenom de vanlige kanaler.Man må jo bruke sine kontakter :) :) Hans innsats for supporterklubben er også udiskutabel så det er også en ikke diskusjon etter min mening.
Og dette med å eventuelt fordele billetter rettferdig?hva er rettferdig?håpløs diskusjon,kommer an på øyet som ser.Stå på hr.redaktør ;D

Noen ganger er jeg absolutt ikke på linje med deg DHY.
Noen ganger er jeg litt på linje med deg DHY.
Her er jeg fullt på linje med deg DHY.  :)
« Siste redigering: Mai 04, 2010, 16:25:43 av berlin »

Tom S

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #707 på: Mai 04, 2010, 16:20:06 »
herregud denne diskusjonen var lav...
Jeg stiller ihvertfall ikke spørsmåltegn ved hvordan SA får tak i billetter.Han har jo flere kontakter enn oss fleste her og jeg ser ingen dramatikk i at han eventuelt får tak i billetter utenom de vanlige kanaler.Man må jo bruke sine kontakter :) :) Hans innsats for supporterklubben er også udiskutabel så det er også en ikke diskusjon etter min mening.
Og dette med å eventuelt fordele billetter rettferdig?hva er rettferdig?håpløs diskusjon,kommer an på øyet som ser.Stå på hr.redaktør ;D

Ja, så enkelt kan det sies.
COME ON LEEDS !!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #708 på: Mai 04, 2010, 16:35:35 »
Støtter denne. Synes det er helt utrolig at noen prøver å sette spørsmålstegn ved SA sin redelighet. Vi aner ikke hvor heldig vi er som har en slik person som redaktør.

SA har markedsført klubben vår på en unik måte. Stopp denne småligheten omgående!

Helt enig, dette er direkte latterlig. Hadde Alta-White virkelig prøvd å få tak i billett istedetfor å jage rein på Finnmarksvidden så hadde han nok fått billett han også!
« Siste redigering: Mai 04, 2010, 21:34:20 av Rudi G. »

veteranen

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #709 på: Mai 04, 2010, 17:52:32 »
Hm.. her var det jammen mange med behov for tillegge andre mennesker suspekte meninger og lugubre motiver. Har dere hørt om projisering?

Hva er galt med å spørre om SA, via sine bekjentskaper og kontakter høyt oppe i klubben, har muligheter til å skaffe ekstra billetter til viktige kamper? Hvis så var tilfelle, så kunne jo dette være et gode for luscos' medlemmer, forutsatt at disse billetttene hadde blitt fordelt på en mest mulig rettferdig måte, som "jackbauer" er inne på. Men sånne ting skal man altså ikke ta opp her inne, ifølge den indignerte majoriteten...

Hadde jeg vært i Svend Anders sin posisjon, så hadde jeg vært glad for å få disse spørsmålene, fordi jeg da kunne rydde unna eventuelle mistanker og misforståelser. Og det ser da heller ikke ut som at Svend Anders har særlige problemer med å takle disse temaene. Men denne tematikken er tydeligvis adskillig mer problematisk for deler av heiagjengen...

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #710 på: Mai 04, 2010, 18:04:13 »
Hm.. her var det jammen mange med behov for tillegge andre mennesker suspekte meninger og lugubre motiver. Har dere hørt om projisering?

Hva er galt med å spørre om SA, via sine bekjentskaper og kontakter høyt oppe i klubben, har muligheter til å skaffe ekstra billetter til viktige kamper? Hvis så var tilfelle, så kunne jo dette være et gode for luscos' medlemmer, forutsatt at disse billetttene hadde blitt fordelt på en mest mulig rettferdig måte, som "jackbauer" er inne på. Men sånne ting skal man altså ikke ta opp her inne, ifølge den indignerte majoriteten...

Hadde jeg vært i Svend Anders sin posisjon, så hadde jeg vært glad for å få disse spørsmålene, fordi jeg da kunne rydde unna eventuelle mistanker og misforståelser. Og det ser da heller ikke ut som at Svend Anders har særlige problemer med å takle disse temaene. Men denne tematikken er tydeligvis adskillig mer problematisk for deler av heiagjengen...

Jeg for min del liker ikke måten Alta-White stiller spørsmålet sitt på, her ligger det en undertone som jeg ikke liker. Et saklig spørsmål alla JB sitt er selvsagt helt greit men uansett synes jeg SA skal kunne bruke de kontaktene han eventuelt har til å skaffe seg de billettene han måtte ønske. Hadde jeg hatt ønske om og muligheten hadde jeg gjort akkurat det samme. SA bruker så mye av sin fritid på denne supporterklubben og bladet vårt at klart han skal ha noen fordeler, det er nå min mening! :)
« Siste redigering: Mai 04, 2010, 21:38:11 av Rudi G. »

berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #711 på: Mai 04, 2010, 18:18:40 »
Hm.. her var det jammen mange med behov for tillegge andre mennesker suspekte meninger og lugubre motiver. Har dere hørt om projisering?

Hva er galt med å spørre om SA, via sine bekjentskaper og kontakter høyt oppe i klubben, har muligheter til å skaffe ekstra billetter til viktige kamper? Hvis så var tilfelle, så kunne jo dette være et gode for luscos' medlemmer, forutsatt at disse billetttene hadde blitt fordelt på en mest mulig rettferdig måte, som "jackbauer" er inne på. Men sånne ting skal man altså ikke ta opp her inne, ifølge den indignerte majoriteten...

Hadde jeg vært i Svend Anders sin posisjon, så hadde jeg vært glad for å få disse spørsmålene, fordi jeg da kunne rydde unna eventuelle mistanker og misforståelser. Og det ser da heller ikke ut som at Svend Anders har særlige problemer med å takle disse temaene. Men denne tematikken er tydeligvis adskillig mer problematisk for deler av heiagjengen...

Med respekt å melde, veteranen, projisering! Hvem mener du projiserer hvem? Jeg går ut fra at du mener "heiagjengen" projiserer seg selv i SA. Spar meg for akadameiske uttrykk i denne sammneheng!  >:(
Kan du ikke bruke normale uttrykk som flesteparten forstår?

Forøvrig så vet du like godt som meg at innleggene etter Alta-White har vært svar nok, og burde legge død person-debatten i denne tråden. Jeg har tidligere blitt besklyldt for å være meningspoliti, men "give me a break", er dette noe å tvære ut da?

« Siste redigering: Mai 04, 2010, 18:30:01 av berlin »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #712 på: Mai 04, 2010, 18:31:23 »
Heihei.
...og så jeg som ikke har lest gjennom "en så ufarlig tråd" på en stund.

Anyways, det var kanskje et egnet sted "for å rydde opp" i div. ting man lurte på rundt billett-anskaffelser. Og jeg ser ikke bort fra at noen få flere må få kommentere ting som allerede er sagt.

...men la nå "tonen" på innleggene være grei.  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond A

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #713 på: Mai 04, 2010, 18:33:15 »
Registerer at det har oppstått litt "støy"vedr.  billetter til forrige helgs kamp mot Charlton. Jeg kan for egen del opplyse om at jeg søkte om 1 billett.  Jeg har i årets sesong ikke vært på flere enn 2 bortekamper, men fikk likevel billett til kampen.  :)
Luscos medl. 338

Svend Anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #714 på: Mai 04, 2010, 19:32:11 »
Hadde jeg vært i Svend Anders sin posisjon, så hadde jeg vært glad for å få disse spørsmålene, fordi jeg da kunne rydde unna eventuelle mistanker og misforståelser. Og det ser da heller ikke ut som at Svend Anders har særlige problemer med å takle disse temaene. Men denne tematikken er tydeligvis adskillig mer problematisk for deler av heiagjengen...

Du har et meget godt poeng i at det er bedre at spørsmålene kommer opp (på en ordentlig måte) og blir avklart enn at det ligger mistanker eller surmuling rundt omkring. Jeg vet det har vært litt konspirasjonstekning fra enkeltpersoner som leser her inne om mine billetter. Og som sagt skuffer det meg stort når jeg oppdager at det settes ut slike rykter bak ryggen min, snarere enn å ta det med meg. Det er fryktelig demotiverende, rett og slett.

Jeg skal til å med gi skeptikerne et poeng til, nemlig at det er lov å stille spørsmål selv om min innsats, tidsbruk på Leeds etc skulle være høy - det finnes nok eksempler fra tidligere der folk med stor innsats i jobben sin har misbrukt andre roller etc. For min del, derimot, prøver jeg å holde meg langt på innsiden av dette.

Det kan også nevnes, siden dette fortsatt er tråden om Charlton-kampen, at jeg har skrevet til klubben og spurt om de ikke burde ha et lojalitets-opplegg for overseas fans på siden av de engelske når man snakker om slike kamper. Det har jeg - igjen - gjort for å hjelpe medsupportere. Jeg har også bidratt med et innlegg om dette i seneste Squareball-fanzine, i håp om å lodde stemningen: Burde f.eks vi nordiske fans, som bor langt unna, få et annet utgangspunkt til å kjøpe billetter til f.eks Charlton-kampen? Vi er da lojale vi også, og det dreier seg ikke om mange billettene (nå i L1 i alle fall). Motargumentene vil selvsagt være 1) hvordan skal man måle det annerledes for oss, og 2) vil ikke våre engelske Leeds-brødre og søstre med flere kamper enn oss føle det grådig urettferdig om de ikke får billett for vår favør? For å illustrere litt av denne tematikken.

Jeg engasjerer meg i mye rundt Leeds, men alltid er målet positive opplevelser. Gode turer, et godt medlemsblad, et godt forum med fin tone - og å støtte Leeds mot nye høyder. Det finnes alltid ting som kunne vært gjort bedre, man kunne alltids lagt desto mer tid i ting, reist flere ganger - jeg er ikke ufeilbarlig, og det er lov å gi noen tilbakemeldinger.

SA

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #715 på: Mai 04, 2010, 19:37:26 »
@Svend Anders: 100 % støtte og 100 % tillit!!! MOT  :)
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Kato

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #716 på: Mai 04, 2010, 20:15:17 »
Og om du nå skulle få deg en billett eller to, så er det bare fullt fortjent ut fra den jobben du gjør, Svend Anders.

Skjønner egentlig ikke hvorfor folk gidder å ta dette opp.



 

veteranen

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #717 på: Mai 04, 2010, 22:23:35 »

"Med respekt å melde, veteranen, projisering! Hvem mener du projiserer hvem? Jeg går ut fra at du mener "heiagjengen" projiserer seg selv i SA. Spar meg for akadameiske uttrykk i denne sammneheng!  >:(
Kan du ikke bruke normale uttrykk som flesteparten forstår?

Forøvrig så vet du like godt som meg at innleggene etter Alta-White har vært svar nok, og burde legge død person-debatten i denne tråden. Jeg har tidligere blitt besklyldt for å være meningspoliti, men "give me a break", er dette noe å tvære ut da?"


[/quote]

Med ordet "projisering" mente at jeg at folk her inne kunne komme til å  tillegge andre mennesker tanker og (negative) egenskaper de selv hadde i seg. Vanskligere enn dette var det altså ikke.

Resten av innlegget ditt klarer jeg ikke å tolke som annet enn meningsløst babbel, så jeg velger derfor å svare med en liten oppfordring: Skriv ikke innlegg når du er sinna, mini-Nordheim!  ;)

Ellers er det interessant (men ikke overrraskende!) å se at Svend Anders er enig med meg i at det er mye bedre at spørsmålene blir stilt enn at det blir tisket og visket i kulissene. Vi hadde en lignende diskusjon her inne for et par år siden. Også den gang ble diskusjon forsøkt kvelt i starten. Jeg prøvde dengang å forklare hvor usunn og (i det lange løp) farlig en sånn holdning er, fordi det uungåelig vil føre til en forsterket mistenksomhet, mistenkeliggjøring, baksnakking, rykter osv.. osv..  Svend Anders har opplevd dette. Derfor forstår han (slik jeg tolker det han skriver) viktigheten av en åpen diskusjon. Dessverre virker det som at ganske så mange andre ikke har lært denne leksen...


berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #718 på: Mai 04, 2010, 22:40:55 »

"Med respekt å melde, veteranen, projisering! Hvem mener du projiserer hvem? Jeg går ut fra at du mener "heiagjengen" projiserer seg selv i SA. Spar meg for akadameiske uttrykk i denne sammneheng!  >:(
Kan du ikke bruke normale uttrykk som flesteparten forstår?

Forøvrig så vet du like godt som meg at innleggene etter Alta-White har vært svar nok, og burde legge død person-debatten i denne tråden. Jeg har tidligere blitt besklyldt for å være meningspoliti, men "give me a break", er dette noe å tvære ut da?"



Med ordet "projisering" mente at jeg at folk her inne kunne komme til å  tillegge andre mennesker tanker og (negative) egenskaper de selv hadde i seg. Vanskligere enn dette var det altså ikke.

Resten av innlegget ditt klarer jeg ikke å tolke som annet enn meningsløst babbel, så jeg velger derfor å svare med en liten oppfordring: Skriv ikke innlegg når du er sinna, mini-Nordheim!  ;)

Ellers er det interessant (men ikke overrraskende!) å se at Svend Anders er enig med meg i at det er mye bedre at spørsmålene blir stilt enn at det blir tisket og visket i kulissene. Vi hadde en lignende diskusjon her inne for et par år siden. Også den gang ble diskusjon forsøkt kvelt i starten. Jeg prøvde dengang å forklare hvor usunn og (i det lange løp) farlig en sånn holdning er, fordi det uungåelig vil føre til en forsterket mistenksomhet, mistenkeliggjøring, baksnakking, rykter osv.. osv..  Svend Anders har opplevd dette. Derfor forstår han (slik jeg tolker det han skriver) viktigheten av en åpen diskusjon. Dessverre virker det som at ganske så mange andre ikke har lært denne leksen...


[/quote]

JEG ER IKKE SINNA! FORSTÃ…TT!!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ;D

...kanskje bare litt ekkel pga begrepet projisering.  ;)


ps! .....men jeg kan ENDA bedre..........

veteranen

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #719 på: Mai 04, 2010, 22:49:11 »

JEG ER IKKE SINNA! FORSTÃ…TT!!!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( ;D

...kanskje bare litt ekkel pga begrepet projisering.  ;)


ps! .....men jeg kan ENDA bedre..........

Bra, berlin!  ;) ;D