Skrevet av Emne: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010  (Lest 117487 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #630 på: Mai 01, 2010, 20:00:04 »
Gidder ikke lese et innlegg i denne tråden, sikkert bare negativt møkk uansett  ::)

Her kommer mer... Hva er det med disse jævla idiotene som får lønn av klubben vår?! Come on folkens.. Hvem der utepå matta brenner 100% for saken i dag? Vi kan avgjøre men vi gidder faen meg ikke. Helt patetisk innsats? Noen vil helt sikkert skylde på marginer og bla bla bla uflaks. PØH, Charlton var dårlig, vi var verre. Helt udugelig. Makan til møkkagjeng. Om vi skulle være så heldige å slå Rovers neste helg så må det uansett til en god opprensking.

Robert Snodgrass et talent? Jeg må le... Nå har jeg sett den stakkars unnskyldningen av en fotballspiller i mang en kamp og her kommer min konklusjon. Fyren som liksom skal kunne utfordre en back med farten og teknikken sin er en jævla spøk. Fart? Teknikk? Førstetouch som et jævla busskur. Innsats? Nei knapt nok, det ser faen ikke ut som han bryr seg, møkkamann.

Kapteinen vår som skal gå foran med sinn innsats og dødsforakt. Fint det. Men når kvalitetene som fotballspiller ikke ville fått deg inn på Nerskogen il så hjelper det ikke stort. Hva faen gjør den klæna utpå der? Null fart, taper dueller og hodedueller over det hele.. Agh..

Beckford.. Jeg klappet da han kom inn i god tro om at nå løsner faen meg det offensive spille. oj oj oj... Var han borti ballen før han brant headingen fra 4 meter. En god spiss skal selvsagt putte den. Var jeg forresten den enste som så det store gliset til Beckford etter kampslutt?! Møkkamann.

Neste lørdag? Come on folkens, dere vet alle mann at vi choker så det holder.

KAN DENNE MØKKAGJENGEN AV NOEN DRITTSPILLERE KOMME SEG BORT FRA KLUBBEN VÅR?!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #631 på: Mai 01, 2010, 20:06:03 »
Gidder ikke lese et innlegg i denne tråden, sikkert bare negativt møkk uansett  ::)

Her kommer mer... Hva er det med disse jævla idiotene som får lønn av klubben vår?! Come on folkens.. Hvem der utepå matta brenner 100% for saken i dag? Vi kan avgjøre men vi gidder faen meg ikke. Helt patetisk innsats? Noen vil helt sikkert skylde på marginer og bla bla bla uflaks. PØH, Charlton var dårlig, vi var verre. Helt udugelig. Makan til møkkagjeng. Om vi skulle være så heldige å slå Rovers neste helg så må det uansett til en god opprensking.

Robert Snodgrass et talent? Jeg må le... Nå har jeg sett den stakkars unnskyldningen av en fotballspiller i mang en kamp og her kommer min konklusjon. Fyren som liksom skal kunne utfordre en back med farten og teknikken sin er en jævla spøk. Fart? Teknikk? Førstetouch som et jævla busskur. Innsats? Nei knapt nok, det ser faen ikke ut som han bryr seg, møkkamann.

Kapteinen vår som skal gå foran med sinn innsats og dødsforakt. Fint det. Men når kvalitetene som fotballspiller ikke ville fått deg inn på Nerskogen il så hjelper det ikke stort. Hva faen gjør den klæna utpå der? Null fart, taper dueller og hodedueller over det hele.. Agh..

Beckford.. Jeg klappet da han kom inn i god tro om at nå løsner faen meg det offensive spille. oj oj oj... Var han borti ballen før han brant headingen fra 4 meter. En god spiss skal selvsagt putte den. Var jeg forresten den enste som så det store gliset til Beckford etter kampslutt?! Møkkamann.

Neste lørdag? Come on folkens, dere vet alle mann at vi choker så det holder.

KAN DENNE MØKKAGJENGEN AV NOEN DRITTSPILLERE KOMME SEG BORT FRA KLUBBEN VÅR?!

Visste ikke at fleinsoppen allerede hadde sprettet opp på Finmarksvidden!

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #632 på: Mai 01, 2010, 20:08:11 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(

Udyktighet. Og det er ikke sutring, det er forbannelse og poengtering!! Uheldig? Kanskje, men han setter seg og Higgs i en idiotisk situasjon..!! F***

Higgs hadde aldrig tatt den ballen alikevel..
Det at Nayler skal klandres for målet er helt på trynet...Etter frisparket som keeper charlton keeper tar, så er Naylor først på ballen i en hodeduell inne i 16 meteren ballen går så ut til høyre i 16 m og nikkes tilbake til venstre der Collins taper duellen som nikker mot mål og der rekker ikke Naylor helt frem og nikker den i mål.....
Er det noen som jobba i denne situasjonen så var det Naylor.....
Naylor er definitift IKKE noen syndebok her......Må det alltid være det da ?????


Ikke enig i det hele tatt. At han jobber, det forventer jeg. Syndebukk eller ikke, han var elendig på mål imot.

Forstår ikke helt hvor du vil når du sier !!han var elendig på mål imot.!! ??? ???
Da må du fortelle meg hva som skulle vært gjort anneledes fra hans side...
har du sett reprise av målet?

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #633 på: Mai 01, 2010, 20:11:05 »
Gidder ikke lese et innlegg i denne tråden, sikkert bare negativt møkk uansett  ::)

Her kommer mer... Hva er det med disse jævla idiotene som får lønn av klubben vår?! Come on folkens.. Hvem der utepå matta brenner 100% for saken i dag? Vi kan avgjøre men vi gidder faen meg ikke. Helt patetisk innsats? Noen vil helt sikkert skylde på marginer og bla bla bla uflaks. PØH, Charlton var dårlig, vi var verre. Helt udugelig. Makan til møkkagjeng. Om vi skulle være så heldige å slå Rovers neste helg så må det uansett til en god opprensking.

Robert Snodgrass et talent? Jeg må le... Nå har jeg sett den stakkars unnskyldningen av en fotballspiller i mang en kamp og her kommer min konklusjon. Fyren som liksom skal kunne utfordre en back med farten og teknikken sin er en jævla spøk. Fart? Teknikk? Førstetouch som et jævla busskur. Innsats? Nei knapt nok, det ser faen ikke ut som han bryr seg, møkkamann.

Kapteinen vår som skal gå foran med sinn innsats og dødsforakt. Fint det. Men når kvalitetene som fotballspiller ikke ville fått deg inn på Nerskogen il så hjelper det ikke stort. Hva faen gjør den klæna utpå der? Null fart, taper dueller og hodedueller over det hele.. Agh..

Beckford.. Jeg klappet da han kom inn i god tro om at nå løsner faen meg det offensive spille. oj oj oj... Var han borti ballen før han brant headingen fra 4 meter. En god spiss skal selvsagt putte den. Var jeg forresten den enste som så det store gliset til Beckford etter kampslutt?! Møkkamann.

Neste lørdag? Come on folkens, dere vet alle mann at vi choker så det holder.

KAN DENNE MØKKAGJENGEN AV NOEN DRITTSPILLERE KOMME SEG BORT FRA KLUBBEN VÅR?!

Visste ikke at fleinsoppen allerede hadde sprettet opp på Finmarksvidden!
Dont know. Lenge siden jeg har vært nord for Nordberg.

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #634 på: Mai 01, 2010, 20:13:48 »
Gidder ikke lese et innlegg i denne tråden, sikkert bare negativt møkk uansett  ::)

Her kommer mer... Hva er det med disse jævla idiotene som får lønn av klubben vår?! Come on folkens.. Hvem der utepå matta brenner 100% for saken i dag? Vi kan avgjøre men vi gidder faen meg ikke. Helt patetisk innsats? Noen vil helt sikkert skylde på marginer og bla bla bla uflaks. PØH, Charlton var dårlig, vi var verre. Helt udugelig. Makan til møkkagjeng. Om vi skulle være så heldige å slå Rovers neste helg så må det uansett til en god opprensking.

Robert Snodgrass et talent? Jeg må le... Nå har jeg sett den stakkars unnskyldningen av en fotballspiller i mang en kamp og her kommer min konklusjon. Fyren som liksom skal kunne utfordre en back med farten og teknikken sin er en jævla spøk. Fart? Teknikk? Førstetouch som et jævla busskur. Innsats? Nei knapt nok, det ser faen ikke ut som han bryr seg, møkkamann.

Kapteinen vår som skal gå foran med sinn innsats og dødsforakt. Fint det. Men når kvalitetene som fotballspiller ikke ville fått deg inn på Nerskogen il så hjelper det ikke stort. Hva faen gjør den klæna utpå der? Null fart, taper dueller og hodedueller over det hele.. Agh..

Beckford.. Jeg klappet da han kom inn i god tro om at nå løsner faen meg det offensive spille. oj oj oj... Var han borti ballen før han brant headingen fra 4 meter. En god spiss skal selvsagt putte den. Var jeg forresten den enste som så det store gliset til Beckford etter kampslutt?! Møkkamann.

Neste lørdag? Come on folkens, dere vet alle mann at vi choker så det holder.

KAN DENNE MØKKAGJENGEN AV NOEN DRITTSPILLERE KOMME SEG BORT FRA KLUBBEN VÅR?!

Visste ikke at fleinsoppen allerede hadde sprettet opp på Finmarksvidden!

Utvilsomt dagens :D :D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Milou

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #635 på: Mai 01, 2010, 20:14:03 »
Leeds tapte først og framst fordi Grayson satsa alt på seier i sluttminuttene. Kanksje forståeleg at han ville sikra opprykket allereie i dag, men i etterpåklokskapens lys spørs det om det var så smart. Med uavgjort i dag ville Leeds vera sikra opprykk uansett resultat mot Bristol R. om Millwall-Swindon skulle enda uavgjort. Og med uavgjort mot Bristol R. måtte Millwall ha vunne med minst to mål for å ta opprykket frå Leeds.

Men gjort er gjort, og Leeds har fortsatt eit glimrande utgangspunkt før siste runde. Er ikkje nødvendigvis ein fordel at Bristol R ikkje har noko å spele for, men dette er ein kamp Leeds skal kunne vinne.
« Siste redigering: Mai 01, 2010, 20:18:13 av Milou »

Robert

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #636 på: Mai 01, 2010, 20:16:06 »
Jeg er skeptisk, tror det blir veldig vanskelig nå på lørdag. Vi kunne trengt et poeng eller tre idag. Kjenner jeg blir forbannet.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #637 på: Mai 01, 2010, 20:29:06 »
Fyttirakker'n så moro det skal bli å feire opprykket i Leeds-svingen på lørdag, når Becks har satt inn sitt hat-trick og meldingen om Tranmere-seier tikker inn!

 ;D ;D

Minner forøvrig alle som skal på kampen om å ta med seg hode-bandasjer. Det er fancy-dress som vanlig på siste bortekamp, denne gang til ære for årets beste spiller, og i sympati (med glimt i øyet) for skaden hans.

SA,
som lurer på hvor man får tak i billigst hodebandasje her hjemme?
Var du bare en del av lotteriet denne gangen også? Som mot Man U?

Sleivind

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #638 på: Mai 01, 2010, 20:36:31 »
Han var sikkert det. Sammen med de 40 000 andre som skal på kampen, blant de flere hundre nordmenn.

sviper

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #639 på: Mai 01, 2010, 20:38:01 »
Jeg er skeptisk, tror det blir veldig vanskelig nå på lørdag. Vi kunne trengt et poeng eller tre idag. Kjenner jeg blir forbannet.

Vanskelig??vi er nermere opprykk nå enn kl 16.00 og vi har utrolig god statistikk mot Bristol R siste sesongene(ikke tap og 12-3 i målforskjell)
Synes SG gjorde riktig ved å satse på alle poenga,for 1 poeng hadde gjort veldig liten forskjell.
Er skuffa jeg og,men allt er fortsatt i våres egne hender,og dette avgjør vi på ER med oss ringside.
LIFE IS LEEDS

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #640 på: Mai 01, 2010, 20:50:26 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(

Udyktighet. Og det er ikke sutring, det er forbannelse og poengtering!! Uheldig? Kanskje, men han setter seg og Higgs i en idiotisk situasjon..!! F***

Higgs hadde aldrig tatt den ballen alikevel..
Det at Nayler skal klandres for målet er helt på trynet...Etter frisparket som keeper charlton keeper tar, så er Naylor først på ballen i en hodeduell inne i 16 meteren ballen går så ut til høyre i 16 m og nikkes tilbake til venstre der Collins taper duellen som nikker mot mål og der rekker ikke Naylor helt frem og nikker den i mål.....
Er det noen som jobba i denne situasjonen så var det Naylor.....
Naylor er definitift IKKE noen syndebok her......Må det alltid være det da ?????


Ikke enig i det hele tatt. At han jobber, det forventer jeg. Syndebukk eller ikke, han var elendig på mål imot.

Forstår ikke helt hvor du vil når du sier !!han var elendig på mål imot.!! ??? ???
Da må du fortelle meg hva som skulle vært gjort anneledes fra hans side...
har du sett reprise av målet?



Trodde kanskje du hadde fått det med deg i de innleggene jeg hadde skrevet tidligere i tråden.

Jeg mener han er dårlig i førsteduellen å, men sånn skjer no. Men at han hopper inn i keepersonen og følgende treffer Higgs er for meg helt uforståelig. Han skulle rett og slett ikke rygget/hoppet inn i Higgs område.

Reprise har jeg sett.
KEEP FIGHTING!!

svenrune

  • På prøvespill
  • *
  • Innlegg: 52
  • Total likes: 0
  • If they are big, the harder they fall
    • Vis profil
    • www.horkam.com
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #641 på: Mai 01, 2010, 20:51:18 »
Endelig fått roet meg ned litt nå, det har også kjerringa da vi må kjøpe inn nytt stuebord etter denne kampen..

Jeg skjønner rett og slett ikke alle de som er så negative nå?
Charlton på bortebane er jo en veldig vanskelig kamp, som vi tapte marginalt med 1-0.

Desutten synes jeg er det er friskt av SG at han satser alt på å få et vinnermål for å sikre direkte opprykk i dag. Jeg tror heller ikke vi hadde tapt dette om vi ikke hadde gjort disse Offensive byttene, men shit eller?

Det er så enkelt at om vi vinner til Lørdag er vi klare for opprykk!
Og Bristol skal få merke kjøret med 40 000 gærne Yorkshire mannfolk på tribunen!

DETTE GREIER VI! COME ON LEEDS!


UPS AND DOWNS!!!!!

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #642 på: Mai 01, 2010, 20:55:27 »
Leeds tapte først og framst fordi Grayson satsa alt på seier i sluttminuttene. Kanksje forståeleg at han ville sikra opprykket allereie i dag, men i etterpåklokskapens lys spørs det om det var så smart. Med uavgjort i dag ville Leeds vera sikra opprykk uansett resultat mot Bristol R. om Millwall-Swindon skulle enda uavgjort. Og med uavgjort mot Bristol R. måtte Millwall ha vunne med minst to mål for å ta opprykket frå Leeds.

Men gjort er gjort, og Leeds har fortsatt eit glimrande utgangspunkt før siste runde. Er ikkje nødvendigvis ein fordel at Bristol R ikkje har noko å spele for, men dette er ein kamp Leeds skal kunne vinne.
Så kampen på sportsbaren i Oslo.Når Grayson la om til 3 i forsvar var det mange rundt meg som mente høylytt at dette ikke var særlig smart med den farten våre forsvarere har.....uansett har jeg tro på seier neste lørdag,men med den forbannelsen som hviler over klubben er jeg usikker....scorer vi først går det nok veien :)MOT!

Kickthemdown

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #643 på: Mai 01, 2010, 21:03:55 »
Han var sikkert det. Sammen med de 40 000 andre som skal på kampen, blant de flere hundre nordmenn.
::) Fantastisk heldig med lotteriene sine det skal være sikkert....

Robert

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #644 på: Mai 01, 2010, 21:06:25 »
Vanskelig??vi er nermere opprykk nå enn kl 16.00 og vi har utrolig god statistikk mot Bristol R siste sesongene(ikke tap og 12-3 i målforskjell)
Synes SG gjorde riktig ved å satse på alle poenga,for 1 poeng hadde gjort veldig liten forskjell.
Er skuffa jeg og,men allt er fortsatt i våres egne hender,og dette avgjør vi på ER med oss ringside.

Det er vi, men jeg "vet" hvordan dette slutter. Slår aldri feil ;) Har jo fulgt med noen år. Leeds og viktige kamper er ingen god kombo. Får jo håpe jeg tar feil..
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

jarle

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #645 på: Mai 01, 2010, 21:11:16 »
U i dag hadde vært gulll verdt.

Det hadde eliminert Charlton og ville gjort at vi kunne tape neste kamp og enda gå direkte opp.
(ved U i Mill - Swi kampen)

Merkelig av Simon...

Nå kan vi ende likt med Millwall på poeng og samme måforskjell, men Charlton vil da kunne gå forbi med seier....

4 lag som kan gå opp foran siste kamp... utrolig!!!

trondt

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #646 på: Mai 01, 2010, 21:15:24 »
Gidder ikke lese et innlegg i denne tråden, sikkert bare negativt møkk uansett  ::)

Her kommer mer... Hva er det med disse jævla idiotene som får lønn av klubben vår?! Come on folkens.. Hvem der utepå matta brenner 100% for saken i dag? Vi kan avgjøre men vi gidder faen meg ikke. Helt patetisk innsats? Noen vil helt sikkert skylde på marginer og bla bla bla uflaks. PØH, Charlton var dårlig, vi var verre. Helt udugelig. Makan til møkkagjeng. Om vi skulle være så heldige å slå Rovers neste helg så må det uansett til en god opprensking.

Robert Snodgrass et talent? Jeg må le... Nå har jeg sett den stakkars unnskyldningen av en fotballspiller i mang en kamp og her kommer min konklusjon. Fyren som liksom skal kunne utfordre en back med farten og teknikken sin er en jævla spøk. Fart? Teknikk? Førstetouch som et jævla busskur. Innsats? Nei knapt nok, det ser faen ikke ut som han bryr seg, møkkamann.

Kapteinen vår som skal gå foran med sinn innsats og dødsforakt. Fint det. Men når kvalitetene som fotballspiller ikke ville fått deg inn på Nerskogen il så hjelper det ikke stort. Hva faen gjør den klæna utpå der? Null fart, taper dueller og hodedueller over det hele.. Agh..

Beckford.. Jeg klappet da han kom inn i god tro om at nå løsner faen meg det offensive spille. oj oj oj... Var han borti ballen før han brant headingen fra 4 meter. En god spiss skal selvsagt putte den. Var jeg forresten den enste som så det store gliset til Beckford etter kampslutt?! Møkkamann.

Neste lørdag? Come on folkens, dere vet alle mann at vi choker så det holder.

KAN DENNE MØKKAGJENGEN AV NOEN DRITTSPILLERE KOMME SEG BORT FRA KLUBBEN VÅR?!
Tror jammen vi trenger å få byttet ut endel såkalte supportere også.
Dusteinnlegg !

olsen leeds

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #647 på: Mai 01, 2010, 22:23:13 »
(VG Nett) De mange norske Leeds-supporterne må belage seg på nok en uke med neglebiting etter 1-0-tapet mot Charlton.

Del på FacebookDel på TwitterLegg til på NettbyUtskriftsvennlig versjonTips en vennHva mener du?
 
Tror du Leeds rykker direkte opp?

 
Nei, Millwall.
Nei, Huddersfield.
Nei, Charlton.
Nei, Swindon.
Ja.

[se resultat]
Leeds kunne med seier i London feiret opprykk til nivå to i England, men tapte 1-0 i toppkampen mot Charlton. Toppscorer Jermaine Beckford kunne utliknet på overtid, men misset en stor sjanse.

VG Nett-leser:
Flaks at Millwall taper òg.
Diskuter her!

Trøsten for Leeds-fansen er at klubben fortsatt kan avgjøre selv, etter at hovedutfordrer Millwall tapte 2-0 borte mot Tranmere lørdag.

Norwich er allerede klar for comeback i Championship-serien, mens Leeds følger på andreplass med 83 poeng. Millwall står med 82 poeng, men også Swindon (82), Charlton (81) og Huddersfield (80) kan i teorien slå følge med kanarifuglene direkte opp.

VG Manager: Sjekk status for ditt lag!

Simon Graysons Leeds møter Bristol Rovers hjemme på Elland Road til helgen, og tre poeng betyr opprykk for den gamle storklubben. Lagene fra tredje- til sjetteplass skal spille play off-kamper om én ledig plass på nivå to.

Tabellen:


Norwich 45 29 8 8 89 - 45 95
Leeds 45 24 11 10 75 - 43 83
Millwall 45 23 13 9 73 - 42 82
Swindon 45 22 16 7 71 - 54 82
Charlton 45 22 15 8 69 - 48 81
Huddersfield 45 23 11 11 81 - 54 80
Southampton 45 22 14 9 82 - 46 70
Colchester 45 19 12 14 63 - 52 69
Bristol Rovers 45 19 5 21 58 - 68 62
Brentford 45 14 19 12 55 - 52 61
MK Dons 45 17 9 19 59 - 66 60
Walsall 45 15 14 16 58 - 62 59
Brighton 45 14 14 17 55 - 60 56
Carlisle 45 14 13 18 61 - 66 55
Yeovil 45 13 14 18 55 - 58 53
Hartlepool 45 14 10 21 59 - 67 52
Oldham 45 13 13 19 39 - 55 52
Leyton Orient 45 13 12 20 53 - 62 51
Gillingham 45 12 14 19 48 - 61 50
Exeter 45 10 18 17 46 - 59 48
Tranmere 45 13 9 23 42 - 72 48
Southend 45 10 13 22 50 - 69 43
Wycombe 45 9 15 21 53 - 76 42
Stockport 45 5 10 30 35 - 92 25

anders

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #648 på: Mai 01, 2010, 22:58:11 »
Det var samlet tusener av forventningsfulle Leeds-fans på Elland Road for å følge kampen på storskjerm og tv i dag. Snakket med en vakt og de hadde aldri trodd at det skulle komme så mye folk. De som har vært på Elland Road vet at storskjermen ikke er av beste kvalitet så mange trakk inn på stadion (meg inkludert) og fulgte kampen fra tv-skjermene.

Da nyheten om at Tranmere hadde scoret, løftet taket seg, og stemningen holdt seg skyhøy hele 2 omgang... frem til Naylor scoret i feil mål. Mange pappglass smalt i murveggene og NOK EN GANG sviktet Leeds oss i et avgjørende øyeblikk.

Uavgjort ville gitt oss et bedre utgangspunkt før neste helgs kamp. men jeg syntes det var greit å satse alt på å sikre opprykket i dag. Men vi skal virkelig sende MANGE takker til Tranmere. Takket være de er vi fortsatt i førersetet og kan avgjøre i vår egen hule neste lørdag.

Men vi må ikke tro vi kan spasere oss til 3 poeng og opprykk selv om Bristol har intet å spille for. Laget fra badebyen er på 9 plass og har flere sterke resultater å vise til denne sesongen. De har intet press, er revansjesugne etter en elendig kamp i dag og er nok lystne på å avslutte sesongen med å ødelegge festen for et fullsatt Elland Road.


Da blir det nok en uke med gru-gleding til kamp. MOT!!


« Siste redigering: Mai 01, 2010, 23:13:48 av anders »
 

bmoen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #649 på: Mai 01, 2010, 23:15:53 »
Oj, oj, oj - for en triller! Leeds spesielle evner til å svikte i det avgjørende øyeblikket fornekter seg ikke og gjør at denne sesongen er blitt til litt av en nervepåkjenning. Nå har vi hatt sjansen for nn. gang til å stikke av eller som i dag å avgjøre det hele, for så å svikte nok en gang.

Egentlig så har ikke Leeds fortjent å rykke opp etter alle disse feilskjærene. Men så er det det da at de andre lagene mer eller mindre har lagt seg i samme sporet. Blir det ikke seier i siste kampen blir det en forferdelig flau sesong. Da blir det spennende å se hvem som skal styre skuta neste år. Bristol Rovers hjemme må det da kunne gå an å hamle opp med? Spillerne kommer til å være så nervøse når de løper ut på Elland Road om en uke at de pisser vel i bukse hele gjengen! Større selvtillit finnes ikke der i gården! Får bare håpe at Rovers setter ballen i eget mål minst 1 gang.... Da er det kanskje et håp?
 :-\ ;)
BMo - Leeds-fan siden 1964

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #650 på: Mai 01, 2010, 23:22:59 »
Oj, oj, oj - for en triller! Leeds spesielle evner til å svikte i det avgjørende øyeblikket fornekter seg ikke og gjør at denne sesongen er blitt til litt av en nervepåkjenning. Nå har vi hatt sjansen for nn. gang til å stikke av eller som i dag å avgjøre det hele, for så å svikte nok en gang.

We are Leeds, we are Leeds, we are leeds!!!!
MOT!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

ziganda

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #651 på: Mai 01, 2010, 23:32:58 »
Blir for mye sutring her inne nå. Da Millwall og Swindon så ut til å kunne klare 2. plassen begynte de å drite seg ut også. Utgangspunktet foran siste runde er tross alt mye bedre enn jeg drømte om for noen få uker siden.

Aldri kjedelig å være Leeds fan  ;D

berlin

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #652 på: Mai 01, 2010, 23:39:24 »
Ja, det ligger i våre hender, og gutta føler presset i seg selv, og selvfølgelig med et fullsatt ER.
Jeg er sikker på at de går ut av starblokkene helt ville og oppsatt på score både en og to ganger, og det har de kapsitet til. Måtte lykke og hell stå oss bi, slik at vi faktisk tar en tidlig ledelse og gjerne 2-0 ved pause.  :)

Roter vi det til med uavgjort eller tap hjemme mot Bristol Rovers, fortjener vi ikke direkte opprykk, så enkelt og brutalt er det. 2.halvår har stort sett vært elendig, både spillemessig og resulatmessig. Driter vi på draget, blir det for dumt å skylde på press. Såpass må de tåle.

Tror Charlton slår Oldham og at det ikke ender uavgjort mellom Millwall og Swindon, dermed er alt annet seier ikke godt nok.



lojosang

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #653 på: Mai 01, 2010, 23:41:18 »
La oss for all del håpe sesongen og seseongen er over neste uke på denne tid.
- Leif Olav

Evig Pint

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #654 på: Mai 01, 2010, 23:44:33 »
U i dag hadde vært gulll verdt.

Det hadde eliminert Charlton og ville gjort at vi kunne tape neste kamp og enda gå direkte opp.
(ved U i Mill - Swi kampen)

Merkelig av Simon...

Nå kan vi ende likt med Millwall på poeng og samme måforskjell, men Charlton vil da kunne gå forbi med seier....

4 lag som kan gå opp foran siste kamp... utrolig!!!

Synes ikke det var merkelig av Simon. Byttene var klart offansive - han gamblet og gikk for seier, og tapte. Måten han gjorde det på kan selvsagt diskutueres, men jeg synes det var helt greit å ta sjangsen, spesielt i en slik situasjon. Vi kan fortsatt klare det selv neste helg (driter oss vel ut da også men men)
Marching on together

Hobben

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #655 på: Mai 02, 2010, 00:01:44 »
Jaja, var vell kanskje like greit og være i konfimarsjon.De som jeg kjenner som så kampen sa at Leeds var fullt på høyde med Charlton, og kunne like godt vunnet kampen.

Om vi skulle klare en bragd med og slå Rovers neste helg, må hele forsvarert byttes ut, noen nye må inn, vi kan først starte med Neil Collins(Har gjort sine saker bra synest jeg)

Naylor er en vits! Han er for gammel for dette nivået. Out!!!

Parker er spennende, han må bli med videre. Kisnorbo MÃ… tilbake!! Viktig spiller!
Crowe er ikke god nok.
Rogaland Whites

TK20

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #656 på: Mai 02, 2010, 00:07:17 »
Knalldag i dag, vi avgjør dette på ER neste uke!

Imponert over førsteomgangen gutta leverte i dag, leverer vi i samla sporet mot Bristol Rovers blir det plankekjøring!

Nå blire byen. Nananana Leeds are going up going up nananana

Lids

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #657 på: Mai 02, 2010, 00:40:59 »
Synd vi ikke avgjorde det hele i dag, gutter - men tro meg, vi vinner siste kamp :)
Thomas

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #658 på: Mai 02, 2010, 00:50:24 »
Synd vi ikke avgjorde det hele i dag, gutter - men tro meg, vi vinner siste kamp :)

I believe you with all my heart
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Lysse

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #659 på: Mai 02, 2010, 04:04:02 »
Støtter Grayson i å kjøre veldig offensivt på slutten. kan ikke se den store forskjellen i uavgjort eller tap, uansett så må vi vinne mot BR. har fortsatt go trua og at gutta avgjør det her, men gud æ savne kisnorbo.