Skrevet av Emne: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010  (Lest 118312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #600 på: Mai 01, 2010, 18:12:50 »
1   Norwich   45   44   95
2   Leeds U   45   32   83
3   Millwall   45   31   82
4   Swindon   45   17   82
5   Charlton   45   21   81
6   Hudders   45   27   80


Uhyggelig!!! :o
Yeboahs vitne

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #601 på: Mai 01, 2010, 18:13:40 »
detta er da mest tragiska og dårligaste leeds laget eg har sett .. skapa ikkje ein dritt .. spissane gjer vekk ballen til charlton forsvaret med vilje!

Naylor er ei Forban.... idiot! som ikkje har noko i ei Leeds skjorte å gjera ... Beckford imponera lika lite som ei kongle på bakken!

forbanna skuffa .... nei .. Swindon tar 2.plass -> leeds spela kvalikk mot charlton i semi og tapa so da syng ette mot Huddersfield i finalen! steikje so skuffa og ikkje minst forbanna eg er no!



...og jeg som trodde jeg var deppa!!!
Yeboahs vitne

Blank_File

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #602 på: Mai 01, 2010, 18:14:10 »
i dag er det kun ørsmå marginer som avgjør, men det er fo***** irriterende at en rutinert mann som Naylor hopper inn i i Higgs, har han ikke spilt stopper før eller?? Higgs hadde tatt den, elendig av NAylor - skaper situasjonen og avslutter den sjøl - et av de verste selvmålene eg har sett. Det er ikke uflaks en gang, rein idioti!!! >:(

Ja var et latterlig selvmål. Synes Naylor hadde en meget svak kamp, virker ikke fit og er på etterskudd.

Hva med Collins, som ikke gjorde noe annet enn å lage cornere, i tillegg til å være på etterskudd stort sett hele tiden. Makan.
Enig, etter første omgang syns jeg Naylor var en av våre beste. Collins var jevnt over dårlig hele tiden! Lenge siden jeg har sett Bromby, men tror han kunne gjort en bedre jobb i dag.

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #603 på: Mai 01, 2010, 18:14:25 »
i dag er det kun ørsmå marginer som avgjør, men det er fo***** irriterende at en rutinert mann som Naylor hopper inn i i Higgs, har han ikke spilt stopper før eller?? Higgs hadde tatt den, elendig av NAylor - skaper situasjonen og avslutter den sjøl - et av de verste selvmålene eg har sett. Det er ikke uflaks en gang, rein idioti!!! >:(

Ja var et latterlig selvmål. Synes Naylor hadde en meget svak kamp, virker ikke fit og er på etterskudd.

Hva med Collins, som ikke gjorde noe annet enn å lage cornere, i tillegg til å være på etterskudd stort sett hele tiden. Makan.


Han eide nå den fjerten Sodje i luften isåfall(så kun 2.omg).. men hva f*** Naylor holder på med på målet fatter jeg bare ikke!!!!
KEEP FIGHTING!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #604 på: Mai 01, 2010, 18:14:41 »
OK! Takk for samværet folkens, vi får be og be og be om bedre tider neste helg!!!
Yeboahs vitne

Erik_

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #605 på: Mai 01, 2010, 18:16:19 »
Sukk. Håper inderlig vi ikke trenger mer flaks neste lørdag...

Blank_File

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #606 på: Mai 01, 2010, 18:17:50 »
Jeg er også helt fullstendig sjokkert over noen av de som har slaktet laget vårt i denne tråden. En ganske dårlig kamp var det, men i all verden?!? En god motstander på bortebane i en svært tett kamp! Skal det forventes at vi vinner 3-0?

Vi har ALT i våre hender!

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #607 på: Mai 01, 2010, 18:17:55 »
Hvor er Rui, har sagt det siden nyttår at Naylor har vært skyld i så mange mål at under normale omstendigheter ville han vært ute av laget
Det blir aldri umoderne å vinne

supertyri

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #608 på: Mai 01, 2010, 18:19:29 »
Takk for idag. blir seier mot BR til helgen, vent og se :)!!!! MOT

DaGa

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #609 på: Mai 01, 2010, 18:19:47 »
Voldsomt så negative folk er. Vi er nærmere opprykk nå enn for 2 timer siden. Selvsagt trist at vi taper sånn på slutten, men akkurat det gir jeg blanke F... i nå, det er opprykk som gjelder og det skal vi klare!
We all LOVE LEEDS!

Andersen

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #610 på: Mai 01, 2010, 18:20:22 »
Håper vi greier dette neste helg ! tar gjerne med flaksen videre også , til dere som skal over, håper dere får en minnerik ettermiddag på ER , og feirer opprykk og ikke et nytt play- off !

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #611 på: Mai 01, 2010, 18:22:47 »
Jeg er også helt fullstendig sjokkert over noen av de som har slaktet laget vårt i denne tråden. En ganske dårlig kamp var det, men i all verden?!? En god motstander på bortebane i en svært tett kamp! Skal det forventes at vi vinner 3-0?

Vi har ALT i våre hender!

Helt enig! Tett og jevn kamp, vi kommer ikke unna det bare fordi vi er Leeds.. Derfor er det ekstra irriterende å se hva Naylor holder på med på målet, så ørsmå marginer som blir tellende i disse kampene..

Nå har jeg kanskje slåt ihjel det poenget snart, men men..

Tror Beckford scorer mål om han spiller mye mot BR. Folk kan si hva de vil om han, men han kommer seg i to fantstiske posisjoner nesten ut av ingenting.. Kun en enorm redning som hindret han fra målet i dag.
KEEP FIGHTING!!

Kato

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #612 på: Mai 01, 2010, 18:24:11 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(
 

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #613 på: Mai 01, 2010, 18:24:49 »
Håper vi greier dette neste helg ! tar gjerne med flaksen videre også , til dere som skal over, håper dere får en minnerik ettermiddag på ER , og feirer opprykk og ikke et nytt play- off !

Takk for det Andersen...
jeg er IKKE bekymret for neste helg....Faktisk så er jeg roligere nå enn de siste uker som har vært....
We are going up
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #614 på: Mai 01, 2010, 18:25:17 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(

Tommel opp
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Same

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #615 på: Mai 01, 2010, 18:26:18 »
Har faktisk større tro på direkte opprykk nå enn hva jeg hadde før kampen.  :)

Alltid morsomt å sikre opprykket hjemme på ER.
« Siste redigering: Mai 01, 2010, 18:29:00 av Same »

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #616 på: Mai 01, 2010, 18:33:07 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(

Udyktighet. Og det er ikke sutring, det er forbannelse og poengtering!! Uheldig? Kanskje, men han setter seg og Higgs i en idiotisk situasjon..!! F***
KEEP FIGHTING!!

Trond90

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #617 på: Mai 01, 2010, 18:48:43 »
SKUFFET OG FORBANNA!! men takker Tranmere for hjelpen, synd vi ikke kan utnytte deg gaven! Men vi har det fremdeles i egne hender! Leeds 4 - 0 Bristol Rovers neste lørdag! MOT
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Borge

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #618 på: Mai 01, 2010, 18:51:41 »
det blir garantert fest på ER neste helg...
Borge

testo

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #619 på: Mai 01, 2010, 18:53:11 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(

Udyktighet. Og det er ikke sutring, det er forbannelse og poengtering!! Uheldig? Kanskje, men han setter seg og Higgs i en idiotisk situasjon..!! F***

Higgs hadde aldrig tatt den ballen alikevel..
Det at Nayler skal klandres for målet er helt på trynet...Etter frisparket som keeper charlton keeper tar, så er Naylor først på ballen i en hodeduell inne i 16 meteren ballen går så ut til høyre i 16 m og nikkes tilbake til venstre der Collins taper duellen som nikker mot mål og der rekker ikke Naylor helt frem og nikker den i mål.....
Er det noen som jobba i denne situasjonen så var det Naylor.....
Naylor er definitift IKKE noen syndebok her......Må det alltid være det da ?????
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

nord

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #620 på: Mai 01, 2010, 19:00:46 »
Vi legger på anden pladsen og kan selv afgøre oprykk! ! Synd med selvmål - nåmen de ærgrer endnu i Millwall  ;D
 

Oggy

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #621 på: Mai 01, 2010, 19:09:46 »
HVORDAN er det mulig å tape denne kampen ????

Gradel i forsvar på slutten var jo å ta for store sjanser,
1 poeng hadde nå tross alt vært bedre enn ingen.

Men dette bør vi fikse hjemme
Oggy

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #622 på: Mai 01, 2010, 19:18:54 »
HVORDAN er det mulig å tape denne kampen ????

Gradel i forsvar på slutten var jo å ta for store sjanser,
1 poeng hadde nå tross alt vært bedre enn ingen.

Men dette bør vi fikse hjemme

Når SG tar ut Huges og setter inn Grella på slutten kan det jo ende begge veier. Hadde Leeds vunnet ville det jo vært et genialt bytte når vi viste at mølleveggen gikk på en smell. Nå vant vi ikke og 0-0 hadde i utgangspunktet ikke vært et bedre resultat en tapet i dag. Seier mot BR i siste kamp er uansett nøkkelen til sikkert opprykk!

Bites Yer Legs

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #623 på: Mai 01, 2010, 19:22:32 »
Slutt å sutre om det der Naylor-greiene.Han ofret alt for å unngå baklengsen, kun UHELDIG at han header ballen i mål. >:(

Udyktighet. Og det er ikke sutring, det er forbannelse og poengtering!! Uheldig? Kanskje, men han setter seg og Higgs i en idiotisk situasjon..!! F***

Higgs hadde aldrig tatt den ballen alikevel..
Det at Nayler skal klandres for målet er helt på trynet...Etter frisparket som keeper charlton keeper tar, så er Naylor først på ballen i en hodeduell inne i 16 meteren ballen går så ut til høyre i 16 m og nikkes tilbake til venstre der Collins taper duellen som nikker mot mål og der rekker ikke Naylor helt frem og nikker den i mål.....
Er det noen som jobba i denne situasjonen så var det Naylor.....
Naylor er definitift IKKE noen syndebok her......Må det alltid være det da ?????


Ikke enig i det hele tatt. At han jobber, det forventer jeg. Syndebukk eller ikke, han var elendig på mål imot.
KEEP FIGHTING!!

espenm

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #624 på: Mai 01, 2010, 19:35:52 »
Voldsomt så negative folk er. Vi er nærmere opprykk nå enn for 2 timer siden. Selvsagt trist at vi taper sånn på slutten, men akkurat det gir jeg blanke F... i nå, det er opprykk som gjelder og det skal vi klare!

Har vi noen mattegutter på forumet om kan sette opp % sjansene for opprykk?
Gjerne før og etter matchen.
 

lojosang

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #625 på: Mai 01, 2010, 19:42:38 »
50%

Enten går det eller så går det ikke.
- Leif Olav

Stephenjazz

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #626 på: Mai 01, 2010, 19:42:41 »
Voldsomt så negative folk er. Vi er nærmere opprykk nå enn for 2 timer siden. Selvsagt trist at vi taper sånn på slutten, men akkurat det gir jeg blanke F... i nå, det er opprykk som gjelder og det skal vi klare!

Har vi noen mattegutter på forumet om kan sette opp % sjansene for opprykk?
Gjerne før og etter matchen.
sjansen er 100% ved sier neste lørdag
 ;D
Det blir aldri umoderne å vinne

Cbas10an

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #627 på: Mai 01, 2010, 19:50:07 »
Voldsomt så negative folk er. Vi er nærmere opprykk nå enn for 2 timer siden. Selvsagt trist at vi taper sånn på slutten, men akkurat det gir jeg blanke F... i nå, det er opprykk som gjelder og det skal vi klare!

Har vi noen mattegutter på forumet om kan sette opp % sjansene for opprykk?
Gjerne før og etter matchen.


Veldig mange faktorer spiller inn her da..

Det at både Millwall og Swindon kan rykke opp, og må ha seier kan fort gjøre det vanskelig for begge lag der. Mest sannsynlig resultat der er uavgjort..  Ingen av dem vil ta store sjanser. MEN, om det skulle komme et mål i den kamspen, kan det fort bli stygge siffer. Da må laget som ligger under jage, og kan fort få flere i mot.

Charlton er jeg rimelig sikker på at vinner..

Leeds kan klare seg med uavgjort om Millwall vs Swindon ender uavgjort.


Leeds har 12-4 i målforskjell mot Bristol siste 3 sesonger.
Og har ikke tapt mot dem i noen av disse sesongene.
Vi har vunnet 1 av hjemmeoppgjørene mot Bristol disse sesongene. Den andre hjemmekampen endte uavgjort.
Vi slo dem 4-0 borte inneværende sesong.

Vi har all grunn til å være optimistisk..
Vi har pr.dags dato lagt beslag på andreplassen, og vi kan selv avgjøre hvor vi ligger på tabellen neste helg.
MOT


Joachim

Daniel

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #628 på: Mai 01, 2010, 19:52:58 »
Kan tenke meg Simon fikk vite stillingen mellom Tranmere og Millwall. Det må jo være grunnen for at han satset så offansivt? Han ville rett og slett avgjøre opprykket i dag, synd det ikke gikk... Men fa** heller vi sikrer seier og oprykryket neste helg, og feirer at vi er i CCC og enda nærmere PL. MOT
Leeds United

Sleivind

Sv: KAMP: vs CHARLTON ATHLETIC, 1/5-2010
« Svar #629 på: Mai 01, 2010, 19:57:52 »
Det var en jevn kamp der begge lag hadde muligheten til å vinne, i klassisk stil, tapte selvfølgelig vi. Men vi har fremdeles muligheten til å avgjøre dette selv mot et middelmådig Roverslag som ikke har noe som helst å spille for.

Og hva gjorde Naylor galt på målet til Charlton? Ballen hadde gått inn uansett. Hva skal han gjøre? Stå og se på eller prøve å heade ballen ut?