Skrevet av Emne: TEN FOR KEN  (Lest 20634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Boxman

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #60 på: April 30, 2010, 12:38:54 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Jeg mener ikke du skal gjøre noe som helst jeg. Du får gjøre som du vil. Men å si at det dere gjør/har gjort, er det samme som TenforKen, er altså feil. Og det påpekte jeg.
Proud to be Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #61 på: April 30, 2010, 13:01:37 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Jeg mener ikke du skal gjøre noe som helst jeg. Du får gjøre som du vil. Men å si at det dere gjør/har gjort, er det samme som TenforKen, er altså feil. Og det påpekte jeg.
Jeg skjønner... :) det som noen gang på gang i et års tid har påpekt og sett spørsmålstegn ved har altså ingen likhetstrekk med tenforken...ingen av de samme punktene altså...nei,tenforken setter nok på dagsorden det du,mr.kaizer,lojosang,asbjørn,svend anders,mcmidjo mfl har sagt om Bates i et års tid ;)
ha en fin dag ;D
MOT!

Promotion 2010

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #62 på: April 30, 2010, 13:48:35 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Jeg mener ikke du skal gjøre noe som helst jeg. Du får gjøre som du vil. Men å si at det dere gjør/har gjort, er det samme som TenforKen, er altså feil. Og det påpekte jeg.
Jeg skjønner... :) det som noen gang på gang i et års tid har påpekt og sett spørsmålstegn ved har altså ingen likhetstrekk med tenforken...ingen av de samme punktene altså...nei,tenforken setter nok på dagsorden det du,mr.kaizer,lojosang,asbjørn,svend anders,mcmidjo mfl har sagt om Bates i et års tid ;)
ha en fin dag ;D
MOT!

Det må være noe alvorlig galt med kommunikasjonen her inne....

Gang på gang blir det påpekt at det er FORMEN PÃ… INNLEGGENE det er noe i veien med, men verken du eller et par andre ser ut til å forstå at det er AKKURAT DET flertallet her inne peker på!


Det er jo akkurat det samme hvem som fant på at Bates er en dust først, bare at laget vårt vinner og at riktige folk setter igang tiltak som er til det beste for klubben.


Svertekampanjer er neppe det beste virkemidelet for å bli kvitt en fotballformann!



Jeg går ut i fra at det ikke er VENUS og MARS som kommuniserer - for veeeldig få av dere er kvinner etter det jeg får med meg av en annen tråd!


Hmmmmmm......
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #63 på: April 30, 2010, 14:50:08 »
Gang på gang blir det påpekt at det er FORMEN PÃ… INNLEGGENE det er noe i veien med, men verken du eller et par andre ser ut til å forstå at det er AKKURAT DET flertallet her inne peker på!

Nytteløst, promo!
Marching on together!

Borge

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #64 på: April 30, 2010, 15:47:07 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Jeg mener ikke du skal gjøre noe som helst jeg. Du får gjøre som du vil. Men å si at det dere gjør/har gjort, er det samme som TenforKen, er altså feil. Og det påpekte jeg.
Jeg skjønner... :) det som noen gang på gang i et års tid har påpekt og sett spørsmålstegn ved har altså ingen likhetstrekk med tenforken...ingen av de samme punktene altså...nei,tenforken setter nok på dagsorden det du,mr.kaizer,lojosang,asbjørn,svend anders,mcmidjo mfl har sagt om Bates i et års tid ;)
ha en fin dag ;D
MOT!

Det må være noe alvorlig galt med kommunikasjonen her inne....

Gang på gang blir det påpekt at det er FORMEN PÃ… INNLEGGENE det er noe i veien med, men verken du eller et par andre ser ut til å forstå at det er AKKURAT DET flertallet her inne peker på!


Det er jo akkurat det samme hvem som fant på at Bates er en dust først, bare at laget vårt vinner og at riktige folk setter igang tiltak som er til det beste for klubben.


Svertekampanjer er neppe det beste virkemidelet for å bli kvitt en fotballformann!



Jeg går ut i fra at det ikke er VENUS og MARS som kommuniserer - for veeeldig få av dere er kvinner etter det jeg får med meg av en annen tråd!


Hmmmmmm......
Tviler på at dette går hjem....:-)
Borge

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #65 på: April 30, 2010, 15:58:27 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Jeg mener ikke du skal gjøre noe som helst jeg. Du får gjøre som du vil. Men å si at det dere gjør/har gjort, er det samme som TenforKen, er altså feil. Og det påpekte jeg.
Jeg skjønner... :) det som noen gang på gang i et års tid har påpekt og sett spørsmålstegn ved har altså ingen likhetstrekk med tenforken...ingen av de samme punktene altså...nei,tenforken setter nok på dagsorden det du,mr.kaizer,lojosang,asbjørn,svend anders,mcmidjo mfl har sagt om Bates i et års tid ;)
ha en fin dag ;D
MOT!

Det må være noe alvorlig galt med kommunikasjonen her inne....

Gang på gang blir det påpekt at det er FORMEN PÃ… INNLEGGENE det er noe i veien med, men verken du eller et par andre ser ut til å forstå at det er AKKURAT DET flertallet her inne peker på!


Det er jo akkurat det samme hvem som fant på at Bates er en dust først, bare at laget vårt vinner og at riktige folk setter igang tiltak som er til det beste for klubben.


Svertekampanjer er neppe det beste virkemidelet for å bli kvitt en fotballformann!



Jeg går ut i fra at det ikke er VENUS og MARS som kommuniserer - for veeeldig få av dere er kvinner etter det jeg får med meg av en annen tråd!


Hmmmmmm......


Så det er formen dere er uenige i ikke innholdet... BULLSHIT!!!
(synes ikke noen her skal ta det personlig om jeg kaller Bates en idiot og kjeltring.)

diskusjonene har gått på innhold,,, og det er merkelig hvor stuerent det plutselig ble med tenforken, selv SA synes det var bra etter å ha forsvart Bates med nebb og klør tidligere vedr. akkurat de samme problemstillingene...

og er det noen som skal se seg selv i speilet når det gjelder form er det alle som har angrepet h.b... ingen har fått mer møkk en ham!


Promotion 2010

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #66 på: April 30, 2010, 16:01:11 »
Gang på gang blir det påpekt at det er FORMEN PÃ… INNLEGGENE det er noe i veien med, men verken du eller et par andre ser ut til å forstå at det er AKKURAT DET flertallet her inne peker på!

Nytteløst, promo!


Ok, Mr Kaizer! Takk!   (Edith)

Jeg forstår!  ;)

God opprykkshelg!  :)

MOT  (Marching On Together - for de som ikke skjønner det!)
« Siste redigering: April 30, 2010, 17:19:39 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Svend Anders

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #67 på: April 30, 2010, 17:51:19 »
diskusjonene har gått på innhold,,, og det er merkelig hvor stuerent det plutselig ble med tenforken, selv SA synes det var bra etter å ha forsvart Bates med nebb og klør tidligere vedr. akkurat de samme problemstillingene...

Det avsnittet der viser jo bare hvor lite du har maktet å få med deg gjennom de endeløse innleggene som har gått frem og tilbake her. Du har tydeligvis ikke forstått noen verdens ting, og jeg mistenker at det skyldes de berømte Bates-brillene - der alle antydninger til at du kan ta feil skyldes at man er fan av Bates.

Om du virkelig har drevet reklamebyrå i hovedstaden i ti år (trodde da jeg ville ha hørt om deg) burde du også ha en litt annen forståelse for hvordan folk oppfatter uttalelsene dine. Merkverdig nok synes du tenforken har en ryddig tone som "selvfølgelig" må brukes utad. Jeg lurer på hva du har ment å oppnå ved å ta den usaklige, arrogante og direkte nedlatende formen på dine egne innlegg? Hva har du ønsket å få ut av det? Du må gjerne kalle Bates både smurf og gråskjegg, men hva med holdningen mot de du forsøker å få "diskusjon" med?

Jeg har flere ganger forsøkt ta en debatt om saker med deg, men omtrent like mange ganger gitt opp og latt det ligge på grunn av en horribel holdning. Men enda mer: En total mangel på å faktisk høre på motpartens argumenter, og stemplingen av folk i "leire" hele tiden.

Tenforken har til nå maktet å samle folk under en fane med seriøsitet, hvor man ikke kaller hverandre det ene og det andre bare fordi man er uenige eller har ulike oppfatninger. Min tanke er at det er befriende for flere enn våre engelske medsupportere.

SA,
som sier god helg - jeg rapporterer igjen etter at opprykksfesten i London har lagt seg!

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #68 på: April 30, 2010, 18:12:31 »
diskusjonene har gått på innhold,,, og det er merkelig hvor stuerent det plutselig ble med tenforken, selv SA synes det var bra etter å ha forsvart Bates med nebb og klør tidligere vedr. akkurat de samme problemstillingene...

Det avsnittet der viser jo bare hvor lite du har maktet å få med deg gjennom de endeløse innleggene som har gått frem og tilbake her. Du har tydeligvis ikke forstått noen verdens ting, og jeg mistenker at det skyldes de berømte Bates-brillene - der alle antydninger til at du kan ta feil skyldes at man er fan av Bates.

Om du virkelig har drevet reklamebyrå i hovedstaden i ti år (trodde da jeg ville ha hørt om deg) burde du også ha en litt annen forståelse for hvordan folk oppfatter uttalelsene dine. Merkverdig nok synes du tenforken har en ryddig tone som "selvfølgelig" må brukes utad. Jeg lurer på hva du har ment å oppnå ved å ta den usaklige, arrogante og direkte nedlatende formen på dine egne innlegg? Hva har du ønsket å få ut av det? Du må gjerne kalle Bates både smurf og gråskjegg, men hva med holdningen mot de du forsøker å få "diskusjon" med?

Jeg har flere ganger forsøkt ta en debatt om saker med deg, men omtrent like mange ganger gitt opp og latt det ligge på grunn av en horribel holdning. Men enda mer: En total mangel på å faktisk høre på motpartens argumenter, og stemplingen av folk i "leire" hele tiden.

Tenforken har til nå maktet å samle folk under en fane med seriøsitet, hvor man ikke kaller hverandre det ene og det andre bare fordi man er uenige eller har ulike oppfatninger. Min tanke er at det er befriende for flere enn våre engelske medsupportere.

SA,
som sier god helg - jeg rapporterer igjen etter at opprykksfesten i London har lagt seg!


Jeg har forstått det meste SA..

Jeg har full forståelse av at du som redaktør holder en noe mer seriøs tone enn oss andre. Jeg har ikke noe imot litt opphetede diskusjoner. Men finner det morsomt at de hårsåre har en enda tøffere tone når det passer de ( ref h.b hets) ...Dobbeltmoral?

Hvorfor er spørsmålene tenforken stiller plutselig så interesante? du har jo forsvart disse spørsmålene og avfeid de gang på gang... finner det utrolig merkelig!

By the way... jeg finner det deilig å avreagere noen ganger her på formumet og synes det er deilig med litt takhøyde... så ikke mix dette forumet med proffesional life SA

Synes heller ikke du skal generalisere så mye... flesteparten av mine innlegg er veldig saklige... synes den stigmatiseringen som de såkalt anti Bates forumistene er utsatt for av deg innkl er vel så ille. Men det er merkelig at det bare er dere som er så såre hele tiden.


Du har vel også forstått at et enkelt medlem her i Norge ikke kan starte noen anti Bates kampanje... det måtte vært LUSCOS i så fall men det vel ikke deres oppgave.


La oss se nå, om det ikke blir oppykk...
Ikke TA
Ikke ER
Bates er tibake med påstand om at han ikke vet hvem som eier klubben ( hvordan da eierne erklært fit and proper er ubegripelig)
Vi har plutselig gjeld... kan du forklare det? selv etter adm hvor alle kreditorer ble slettet...

Men nå har jo tenforken satt disse spørsmålene og da er de jo så mye bedre!!! ?




jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #69 på: Mai 01, 2010, 00:31:21 »
TEN FOR KEN

Replying to fans’ concerns on a wide range of subjects, the Monaco-based tax exile surprised some in the audience when he:

# Confirmed that he didn’t have a clue who owned the club, saying it was ‘tough’ if disgruntled fans felt they had nowhere to take their concerns.

# Said that in the current climate no one would lend money to football clubs, so his plans for a ‘Leeds Village’ hotel and shopping project are stalled.

# Refused to take any responsibility for the club’s failure to re-purchase the Thorp Arch training complex (sold by the previous regime to raise funds) or the fact that, five years on, neither of his stated twin aims of ownership of Elland Road and Thorp Arch have been achieved.

# Alleged that Leeds had, as yet, received no money at all from Aston Villa for the summer sale of Fabian Delph, almost a year after the player was sold.


Ikke fått en krone for Delph enda... he he.. noen burde få sparken om det er sant!!! hva slags deal er det? - Mens Bradford skal ha fått alt sitt?


TK20

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #70 på: Mai 01, 2010, 09:19:33 »
Link, please?

David Harle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #71 på: Mai 01, 2010, 11:24:52 »
Jeg synes Svend Anders har vært ufattelig tålmodig når det gjelder å kommentere diverse horriblle påstander om Bates, med mer eller mindre direkte anklagelser mot hans eget ståsted i forhold til Bates og klubben. At han nå tar et meget velformulert oppgjør mot denne gruppen synes jeg er helt på sin plass.

God opprykkshelg til ALLE!   

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #72 på: Mai 01, 2010, 12:43:23 »
Link, please?


TenforKen website..

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #73 på: Mai 01, 2010, 12:46:14 »
Jeg synes Svend Anders har vært ufattelig tålmodig når det gjelder å kommentere diverse horriblle påstander om Bates, med mer eller mindre direkte anklagelser mot hans eget ståsted i forhold til Bates og klubben. At han nå tar et meget velformulert oppgjør mot denne gruppen synes jeg er helt på sin plass.

God opprykkshelg til ALLE!   


Vel SA kan vel gå på TenforKen Facebook side og gjenta sitt forsvar til Bates. ?


Komiske Ali som vel er et "kompliment" til SA ble gitt av signaturen OPM som har mindre enn 100 innlegg og ikke har deltatt i noen diskusjoner om Bates...



jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #74 på: Mai 02, 2010, 11:29:01 »
Er vedlig spent på svar og om det kommer noen svar i det hele tatt.

listen er lang Bates,... listen er lang og i årets regnskap er den blitt enda lengre..

Uidentifiserte kostnader på over 50 millioner kroner opp fra 25 mill året før...(100% økning)
morsom post!

Delph penger (?????)

I tillegg er vi 5 største utbetaler av agent penger av alle 92 klubber enda vi ikke har kjøpt en eneste spiller (utenom Gradel?) Hvordan er det mulig?

DenHviteYeboah

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #75 på: Mai 02, 2010, 13:16:14 »
Er vedlig spent på svar og om det kommer noen svar i det hele tatt.

listen er lang Bates,... listen er lang og i årets regnskap er den blitt enda lengre..

Uidentifiserte kostnader på over 50 millioner kroner opp fra 25 mill året før...(100% økning)
morsom post!

Delph penger (?????)

I tillegg er vi 5 største utbetaler av agent penger av alle 92 klubber enda vi ikke har kjøpt en eneste spiller (utenom Gradel?) Hvordan er det mulig?
Men han reddet jo klubben Jarle... ;D

David Harle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #76 på: Mai 02, 2010, 19:04:23 »
Foreslår at DHY og Jarle utveksler sine tanker på mail istedet...

sportcarl1

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #77 på: Mai 02, 2010, 19:07:51 »
gode Gud, på lördag spelar vi vår viktigaste match i år och här debatteras det Bates,
 

Dennis

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #78 på: Mai 02, 2010, 19:14:18 »
gode Gud, på lördag spelar vi vår viktigaste match i år och här debatteras det Bates,

Det er jo i alle fall i en Bates-tråd denne gangen!  :)
Marching on together!

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #79 på: Mai 02, 2010, 20:01:09 »
noen klarer å ha to tanker i hodet samtidig... ;)


p0ndus

  • Gjest
Sv: TEN FOR KEN
« Svar #80 på: Mai 02, 2010, 20:07:43 »
gode Gud, på lördag spelar vi vår viktigaste match i år och här debatteras det Bates,

Jajamensan bare ei uke igjen til verdens viktigste match også diskuterer vi fortsatt
sinnasmurfen Bates. Snodig , det må vi jo bare slutte med umiddelbart. :o ::)

DenHviteYeboah

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #81 på: Mai 02, 2010, 21:48:55 »
gode Gud, på lördag spelar vi vår viktigaste match i år och här debatteras det Bates,

Jajamensan bare ei uke igjen til verdens viktigste match også diskuterer vi fortsatt
sinnasmurfen Bates. Snodig , det må vi jo bare slutte med umiddelbart. :o ::)
ja det er teit av oss...Bates har selvfølgelig ingenting med fremtiden til klubben vår å gjøre,det være seg league1 eller ccc.... ;D ;D ;D

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: TEN FOR KEN
« Svar #82 på: Mai 03, 2010, 14:21:15 »
gode Gud, på lördag spelar vi vår viktigaste match i år och här debatteras det Bates,

Jajamensan bare ei uke igjen til verdens viktigste match også diskuterer vi fortsatt
sinnasmurfen Bates. Snodig , det må vi jo bare slutte med umiddelbart. :o ::)
ja det er teit av oss...Bates har selvfølgelig ingenting med fremtiden til klubben vår å gjøre,det være seg league1 eller ccc.... ;D ;D ;D


;D ;D ;D
Yeboahs vitne

Svend Anders

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #83 på: Mai 03, 2010, 16:23:24 »
Er vedlig spent på svar og om det kommer noen svar i det hele tatt.

listen er lang Bates,... listen er lang og i årets regnskap er den blitt enda lengre..

Uidentifiserte kostnader på over 50 millioner kroner opp fra 25 mill året før...(100% økning)
morsom post!

Godt å være tilbake og se engasjementet fortsatt lever.

Regnskapstallene som er kommet oppfatter jeg ikke som veldig spennende, men et par spørsmål har man og de sender jeg Shaun Harvey.

Når jeg er inne på å spørre: Gjentatte ganger har jeg oppfordret deg til å sende noen av spørsmålene dine til Bates. Han har ikke få ganger skrevet eller ringt tilbake for å snakke med folk som har skrevet inn. Så før du klager mer på at du ikke får svar: Har du sendt ham spørsmål? (Jeg kan personlig garantere at han ikke har lest noe her inne på OEF).

Delph penger (?????)

Jeg håper du ikke spør om dette ut i fra regnskapstallene som har kommet?

I tillegg er vi 5 største utbetaler av agent penger av alle 92 klubber enda vi ikke har kjøpt en eneste spiller (utenom Gradel?) Hvordan er det mulig?

Enig i at det er høyt, men at vi bare har en overgang vi har betalt for, betyr ikke at det ikke betales til agenter. Jeg vil tro de tjener mer på free transfers (som Leeds jo tenderer til i disse dager) enn overganger. Vet ikke hvilken tidsperiode du referer til her, men det vil vel uansett innebære betydelige antall overganger. Er kostnader til f.eks tribunal-forhandlinger inkudert i tallet?

------------------

En annen ting: Du kommenter over at du hadde behov for "avreagere litt på forumet" da jeg påpekte at du, som angivelig har ti års erfaring i reklamebransjen, burde være klar over hvordan utspill kan tolkes av mottakere. At du ikke er "på jobb" her inne betyr vel ikke at du mister forståelsen for hvordan folk tolker kommunikasjon?

For å si det på en annen måte: For meg spiller det ingen rolle om det er en reklameskaper, rulleskøytemaker, verftsarbeider eller student jeg snakker med dersom personen jeg forsøker å holde en god samtale med flyr i flint, skriker av full hals og står på bordet og roper ut hele, halve eller tomme sannheter jeg har hørt ham si tusen ganger før. Det gir meg akkurat like lite tilbake.

Du må gjerne avreagere med å lire av deg påstander om både det ene og andre, skrike høyt, ignorere faktapåstander som påpekes i retur, overse oppfordringer til å vise litt mer saklighet eller høflighet - men da må du også finne deg i at folk ikke gidder å engasjere seg i dine innlegg eller ta deg spesielt seriøst. You only get what you give. Det er i alle fall mitt inntrykk her. Om du forventer en debatt må du være villig til å se ting fra motpartens ståsted, ikke bare sitte i sandkassa og kaste sand på alle rundt seg.

SA

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #84 på: Mai 03, 2010, 16:39:00 »
Er vedlig spent på svar og om det kommer noen svar i det hele tatt.

listen er lang Bates,... listen er lang og i årets regnskap er den blitt enda lengre..

Uidentifiserte kostnader på over 50 millioner kroner opp fra 25 mill året før...(100% økning)
morsom post!

Godt å være tilbake og se engasjementet fortsatt lever.

Regnskapstallene som er kommet oppfatter jeg ikke som veldig spennende, men et par spørsmål har man og de sender jeg Shaun Harvey.

Når jeg er inne på å spørre: Gjentatte ganger har jeg oppfordret deg til å sende noen av spørsmålene dine til Bates. Han har ikke få ganger skrevet eller ringt tilbake for å snakke med folk som har skrevet inn. Så før du klager mer på at du ikke får svar: Har du sendt ham spørsmål? (Jeg kan personlig garantere at han ikke har lest noe her inne på OEF).

Delph penger (?????)

Jeg håper du ikke spør om dette ut i fra regnskapstallene som har kommet?

I tillegg er vi 5 største utbetaler av agent penger av alle 92 klubber enda vi ikke har kjøpt en eneste spiller (utenom Gradel?) Hvordan er det mulig?

Enig i at det er høyt, men at vi bare har en overgang vi har betalt for, betyr ikke at det ikke betales til agenter. Jeg vil tro de tjener mer på free transfers (som Leeds jo tenderer til i disse dager) enn overganger. Vet ikke hvilken tidsperiode du referer til her, men det vil vel uansett innebære betydelige antall overganger. Er kostnader til f.eks tribunal-forhandlinger inkudert i tallet?

------------------

En annen ting: Du kommenter over at du hadde behov for "avreagere litt på forumet" da jeg påpekte at du, som angivelig har ti års erfaring i reklamebransjen, burde være klar over hvordan utspill kan tolkes av mottakere. At du ikke er "på jobb" her inne betyr vel ikke at du mister forståelsen for hvordan folk tolker kommunikasjon?

For å si det på en annen måte: For meg spiller det ingen rolle om det er en reklameskaper, rulleskøytemaker, verftsarbeider eller student jeg snakker med dersom personen jeg forsøker å holde en god samtale med flyr i flint, skriker av full hals og står på bordet og roper ut hele, halve eller tomme sannheter jeg har hørt ham si tusen ganger før. Det gir meg akkurat like lite tilbake.

Du må gjerne avreagere med å lire av deg påstander om både det ene og andre, skrike høyt, ignorere faktapåstander som påpekes i retur, overse oppfordringer til å vise litt mer saklighet eller høflighet - men da må du også finne deg i at folk ikke gidder å engasjere seg i dine innlegg eller ta deg spesielt seriøst. You only get what you give. Det er i alle fall mitt inntrykk her. Om du forventer en debatt må du være villig til å se ting fra motpartens ståsted, ikke bare sitte i sandkassa og kaste sand på alle rundt seg.

SA


Det er Bates som har sagt at vi ikke har sett en Delph krone.. (følger du ikke med)

Skriking... flyr i flint,...hva er det du referer til?
Tror du overdramtiserer litt... vanskelig å få med seg tone of voice på et nettformum!!!
Jeg er ikke like diplomatisk som deg men vil ha meg frabedt slike karakteristikker.

Ignorering av fakta? hvilke fakta?... TenForKen tar opp mer eller mindre alle mine innspill... så hvis du har svarere så kontakt de gjerne... Godt å se at Leeds kjernen over dammen deler mine synspunkter...

Det blir spennende om vi "negative" får rett i alt vi har tatt opp her på forumet. Da blir det vel du og noen andre som må stå i rett og beklage.
 jeg håper jeg tar feil i en... og det er at stallen ikke er god nok til opprykk!!!...selv om det mange nye fjes siden før sessongstart så Simon har tydeligvis vært like skeptisk som meg til dybden i stallen.)




jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #85 på: Mai 03, 2010, 16:41:17 »

Når jeg er inne på å spørre: Gjentatte ganger har jeg oppfordret deg til å sende noen av spørsmålene dine til Bates. Han har ikke få ganger skrevet eller ringt tilbake for å snakke med folk som har skrevet inn. Så før du klager mer på at du ikke får svar: Har du sendt ham spørsmål? (Jeg kan personlig garantere at han ikke har lest noe her inne på OEF).




SYNES BATES SKAL KOMME PÃ… BANEN  OG SVARE TENFORKEN... på en veldig seriøs måte. Men det er vel for my forlangt.
Hva er din forklaring på at det ikke kommer noe svar?

Meg trenger han ikke ringe!!!


Svend Anders

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #86 på: Mai 03, 2010, 17:09:11 »
Det er Bates som har sagt at vi ikke har sett en Delph krone.. (følger du ikke med)

Skriking... flyr i flint,...hva er det du referer til?
Tror du overdramtiserer litt... vanskelig å få med seg tone of voice på et nettformum!!!
Jeg er ikke like diplomatisk som deg men vil ha meg frabedt slike karakteristikker.

Ignorering av fakta? hvilke fakta?... TenForKen tar opp mer eller mindre alle mine innspill... så hvis du har svarere så kontakt de gjerne... Godt å se at Leeds kjernen over dammen deler mine synspunkter...

Skriving i store bokstaver, linje på linje med utropstegn og generell tone gir et inntrykk av din tone. Skriving i store bokstaver er, på nett, alene ansett som skriking. Det er blant annet dette jeg referer til.

Jeg spurte deg hva du mente med Delph-utsagnet fordi jeg lurte på hva du lurte på. "Delph penger?" skrev du etter først å ha snakket om regnskapet. Ikke noe verre enn det, see?

Du refererer til dine innlegg som "innspill". Jeg tror de fleste andre her vil anse de som hardnakkede påstander, som i tillegg er dratt langt lenger enn de ti spørsmålene til TFK - uten dokumentasjon. Det er fortsatt forskjell på å spørre på en ordentlig måte og å slå fast/dømme uten bevis (det du kaller å "ta en litt annen tone"). Og det er altså her forskjellen mellom en kampanje som blir tatt seriøst - og en forumdeltaker uten bevis i sine utrop ligger.

Vedrørende min oppfordring om å skrive til Bates og spørre om det du lurer på: Du er altså ikke villig til å høre hva hovedpersonen selv sier om han hadde ringt deg personlig og lagt alle kort på bordet? Men MEG, som sitter i Norge og uten stort mer tilgang på dokumenter og informasjon enn deg - MEG forventer du svar av? Og en beklagelse i retur om mine antakelser skulle være feil?
Det henger ikke på greip for meg.

Det siste poenget jeg skal gjøre av innlegget ditt over er følgende sitat:

Det blir spennende om vi "negative" får rett i alt vi har tatt opp her på forumet. Da blir det vel du og noen andre som må stå i rett og beklage.

Selv om du skulle få rett i så godt som alt du har påstått - hva mener du jeg må beklage? Jeg har ikke gjort noen av de tingene Bates etter ditt sigende har gjort. Jeg har ikke sagt at de kriminelle handlingene han etter din påstand har utført er bra.

Og det er utsagnet over som det meste av min oppgitthet over din fremtreden koker ned til: du tar mannen (enten det er Bates eller motdebatanter) der andre forsøker å ta ball. Nok ganger har både jeg og andre forsøkt å påpeke forskjellen, aldri har vi sett ut til å lykkes.

Du er selv en av de mange som forståelig nok gir seg over ende av Bates' personkarakteristikker, og når han kaller de som er "imot ham" både det ene og det andre. Merksnodig nok er du selv like opptatt av å stemple andre (og da snakker jeg om med-Leeds-supportere som vil klubben alt godt) som både naive, idioter og andre ting - fordi de altså ikke har samme inntrykk av en sak som deg. Som du vel selv ville sagt til Bates (ikke at jeg tror du ville snakket til ham om han ringte): Litt ydmykhet kunne jo vært en fin start. Og personkarakteristikker kunne du hatt deg frabedt, som du jo sier over.

Jeg vil bare si beklager til de andre her på forumet, for å ha bidratt til å dra denne tråden ut av dens opprinnelige fokus. Dette var mitt siste forsøk på å åpne øynene dine jarle, men nå gir jeg opp. På lørdag rykker vi opp, og da håper jeg champisen sprettes på mer enn ett sted i Monaco.  :)

SA
« Siste redigering: Mai 03, 2010, 18:05:06 av Svend Anders »

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #87 på: Mai 03, 2010, 18:01:48 »
Det er Bates som har sagt at vi ikke har sett en Delph krone.. (følger du ikke med)

Skriking... flyr i flint,...hva er det du referer til?
Tror du overdramtiserer litt... vanskelig å få med seg tone of voice på et nettformum!!!
Jeg er ikke like diplomatisk som deg men vil ha meg frabedt slike karakteristikker.

Ignorering av fakta? hvilke fakta?... TenForKen tar opp mer eller mindre alle mine innspill... så hvis du har svarere så kontakt de gjerne... Godt å se at Leeds kjernen over dammen deler mine synspunkter...

Det blir spennende om vi "negative" får rett i alt vi har tatt opp her på forumet. Da blir det vel du og noen andre som må stå i rett og beklage.
 jeg håper jeg tar feil i en... og det er at stallen ikke er god nok til opprykk!!!...selv om det mange nye fjes siden før sessongstart så Simon har tydeligvis vært like skeptisk som meg til dybden i stallen.)

Skriving i store bokstaver, linje på linje med utropstegn og generell tone gir MEG inntrykk av din tone. Skriving i store bokstaver er, på nett, alene ansett som skriking.

Jeg spurte deg hva du mente med Delph-utsagnet fordi jeg lurte på hva du lurte på. "Delph penger?" skrev du etter først å ha snakket om regnskapet. Ikke noe verre enn det, see?

Du refererer til dine innlegg som "innspill". Jeg tror de fleste andre her vil anse de som hardnakkede påstander, som i tillegg er dratt langt lenger enn de ti spørsmålene til TFK - uten dokumentasjon. Det er fortsatt forskjell på å spørre og å slå fast (og dømme) uten bevis.

SA


2+2 er som regel 4... Når det gjelder Bates er det ingen ting som stemmer... mannen lyver jo mer eller mindre hele tiden... hva slags troverdighet har den mannen.

Ja når det gjelder Bates kan du kalle det hardnakked påstander... akkurat som jeg kaller ditt forsvar for Bates for naivt...

Men som sagt nå er vel oppgjørets time kommet for Bates... uten troverdige svar på disse spørsmålene trenger vi vel ikke diskutere mer.. eller?



euphor9

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #88 på: Mai 04, 2010, 17:24:56 »
Har ikke trua på at TENFORKEN får noen ærlige og fornuftige svar fra Mr. Bates.

Bates kommer til å gjøre alt for å slippe å fortelle hvordan Leeds drives/styres. (Tror jeg)

Noen klubber i England har ett varmt og nært forhold til fansen sin,og tar de med på planlegging,spør fansen om råd i gitte situasjoner.

Arsenal var kjent(hverfall før) for å inkludere fansen i mange avgjørelser i og rundt klubben.

La oss håpe at supporterne får være mere med på å påvirke Leeds i riktig retning...

Hverfall med tid og stunder..

Geir Magne

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #89 på: Mai 04, 2010, 18:38:40 »
Jarle, du snakker med store ord og udokumenterte påstander og masse synsing. Du skyter deg selv i foten og blir ikke tatt på alvor i forhold til Sven Anders som er saklig og begrunner det han skriver. Jeg er ikke i tvil om hvem av dere jeg har mest tillitt til og helst leser innleggene fra!
Happy days are here again, it's official from Number 10!