Skrevet av Emne: TEN FOR KEN  (Lest 20636 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Superfan

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #30 på: April 27, 2010, 16:05:31 »
Enig med de som hevder at det er uheldig at dette kommer opp nå, rett før de to viktigste kampene i sesongen. Forøvrig burde det jo ikke være veldig vanskelig å svare på de fleste av de 10 spørsmålene som er stilt.

Jon R

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #31 på: April 27, 2010, 18:04:23 »
Aner vi en utestengelse fra ER for de som har startet dette? Forundrer meg slettes ikke. Bates kommer ikke til å avsløre hvem som eier Leeds før han absolutt MÃ…. Har han ikke gjort det før, så gjør han det dessverre ikke nå heller. Når det gjelder de andre spørsmålene så kommer det nok vanlig svada og selvsagtheter fra den kanten, hvis han i det hele tatt gidder å kommentere det.

auren

Om de som står bak flier'ne blir utestengt fra ER tror jeg det vil gi ytterligere ild på bålet - jeg ville i alle fall tenkt at det hadde blitt et voldsomt opprør rent pr-messig mot styret i klubben om det gir slike konsekvenser.

Men for å ha "sitt på det tørre" er det altså tvingende nødvendig å føre en saklig og seriøs tone på det hele. Drittslenging vil gi klubben/Bates "lov" til å utestenge (da snakker jeg ikke bare "lovmessig" men også i forhold til opinionen).

Det understrekes ved bl.a tenforkens post på WACCOE nylig, hvor de strammer inn bruken av kampanjen:

Important post. We've had an offer from various people to do t-shirts etc and sell them. We are reluctant to ask anyone for money of any kind, even in return for products or services at this time. The involvement of money brings scrutiny and the need for a treasurer etc and we would rather concentrate on the job in hand for now. Therefore, we will provide some hi-res tenforken logos on site this week that will be open source but subject to conditions. This means it is free to use for all but must be used in it's entirety and unadulterated. This means, we are happy for people to do their own t-shirts but it must be stated they are not official or directly linked to tenforken and just a measure of personal support. Also, they may not be reproduced except in the original state, that is, you cannot have tenforken on the front and 'Bates is a c**t' on the back and so on. That is very important. We don't want to stop people showing their support, but we don't have the time to devote to anything but the main focus right now and we feel this is a reasonable compromise. Many thanks.

SA

Jeg har gått litt inn i "materien" her og må si jeg har svært sansen for ryddigheten og formen som disse folkene har valgt på en kampanje jeg mener vi alle burde kunne støtte, uavhengig av hva vi måtte mene om Ken Bates. Dette er åpenbart seriøse mennesker som elsker klubben og som bare ønsker det beste for klubben. Her finnes ingen udokumenterte påstander eller tendesiøse spekulasjoner: Kun 10 ryddige spørsmål som Ken Bates ganske enkelt burde kunne svare på. Her er med andre ord fint lite han kan "ta" initiativtagerne på. Hadde Ken Bates selv opptrådd like ryddig som dette, hadde han vært en lite kontroversiell person.

Jeg digger denne kampanjen.   :)
Jon R.

Dennis

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #32 på: April 27, 2010, 19:18:38 »
Ã… kalle det å stille disse spørsmålene for svartmaling er helt fantastisk!!!


DET ER Å BRY SEG! OG ENDELIG KOMMER DET FRA DER DET NYTTER... VIA DE SOM BOR OG BEFINNER SEG I LEEDS SOM ER PÅ ER... SOM KAN PÅVIRKE MER ENN OSS PÅ ET FORUM I NORGE... TAKK.. TUSEN TAKK TIL DISSE SOM ENDLIG GJØR NOE... SENT MEN GODT!!!

TIMINGEN ER ALLTID GOD.. MAN U FANSEN GJØR DET SAMME MIDT OPPE I CL OG LIGA GULL INNSPURT!!!

PS! Dette evindelige maset om bevis...  og dokumentasjon... hva er det for noe tull...
Les tabellen... Div 3 står det der... Hvor befinner TA seg... hvem eier klubben, hvor er pengene, adm saken ( du må være hjernedød etter min mening får å ikke skjønne at det var svindel de lux)
Nå har vi i tillegg lån ( til hvem, banken eller et offshore selskap eid av Bates .. he he ...

Som vi sier i Monaco..  Monaco a sunny place for shady people...!!!

Kanskje kunne du lest et innlegg to ganger, før du poster, slik at du ikke misforstår så totalt gang på gang? Uansett kan jeg skrive igjen hva jeg mener, Jarle, så ser du kanskje at vi faktisk ikke er så utrolig uenige likevel.  :)

Jeg kaller ikke dette initiativtaket svartmaling. Vi har rett til å vite hvem som eier klubben, hvor alle de ekstra inntektene blir av (de er store i årets sesong) og hvorfor ikke Thorp Arch ble klubbens eie. Det jeg er uenig i, er tidspunktet. Klubben må opp av sumpa og med sesongens tre (inkl MK Dons, da dette kom) kamper igjen, mener jeg timingen var a bit off.

Med teskje: Jeg er ikke uenig i dette, jeg er uenig i å blande det inn i det sportslige - slik det KAN være fare for grunnet valg av tidspunkt. Jeg ser du mener timingen alltid er god og at de gjør dette på Old Trafford. Nå er Scum ute av CL og nr to i PL... Sjansen er fortsatt der til å vinne PL, men CL er tapt. Har dette medvirket til dette? Det vet jeg ikke - umulig å si, men er det mulig at det hypotetisk sett kan ta fokus fra det som skjer på banen?

Jeg liker initiativet og jeg støtter det, likevel skulle jeg helst sett det komme i vinter eller i sommer; uavhengig av om vi rykker opp eller ikke. Opprykk er med andre ord ingen unnskyldning for å unngå å stille kritiske spørsmål mot en shady ledelse. See, jeg støtter ikke hemmelighetene, bortforklaringene og skyldpåleggelsene?

Evinnelig mas om bevis? Det er bare noe vi får være fundamentalt uenige i. Selvsagt er det mange punkter som peker i retning av et visst uærlig spill med "våre" (les: Leeds') midler, men påstandene har til tider vært svært så drøye (i mine øyne); som "Bates leier Elland Road/Thorp Arch av seg selv", "klubben tappes for mangfoldige penger hvert år", "klubben betaler fortsatt gjeld under bordet".

Greit nok, påstander er det lov å komme med. Det jeg dog mener er svartmaling, er å komme med ganske så mørke påstander, uten interesse av å følge de opp og/eller ta diskusjonen som er nødt til å komme. Som sagt, flere brukere har stilt svært så saklige spørsmål, med svar om at "det er bare å åpne øynene" eller "har du bevis for at det IKKE skjer?" eller bli kalt "naiv", "hjernedød", "kunnskapsløs" som svar.

Tror du at det legger opp til en fin diskusjon, eller tror du slik hersketeknikk er skadelig for forumet...slik den er for klubben, der den også blir bedrevet av vår styreformann?

Marching on together!

Superfan

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #33 på: April 27, 2010, 19:39:52 »
Ã… kalle det å stille disse spørsmålene for svartmaling er helt fantastisk!!!


DET ER Å BRY SEG! OG ENDELIG KOMMER DET FRA DER DET NYTTER... VIA DE SOM BOR OG BEFINNER SEG I LEEDS SOM ER PÅ ER... SOM KAN PÅVIRKE MER ENN OSS PÅ ET FORUM I NORGE... TAKK.. TUSEN TAKK TIL DISSE SOM ENDLIG GJØR NOE... SENT MEN GODT!!!

TIMINGEN ER ALLTID GOD.. MAN U FANSEN GJØR DET SAMME MIDT OPPE I CL OG LIGA GULL INNSPURT!!!

PS! Dette evindelige maset om bevis...  og dokumentasjon... hva er det for noe tull...
Les tabellen... Div 3 står det der... Hvor befinner TA seg... hvem eier klubben, hvor er pengene, adm saken ( du må være hjernedød etter min mening får å ikke skjønne at det var svindel de lux)
Nå har vi i tillegg lån ( til hvem, banken eller et offshore selskap eid av Bates .. he he ...

Som vi sier i Monaco..  Monaco a sunny place for shady people...!!!

Kanskje kunne du lest et innlegg to ganger, før du poster, slik at du ikke misforstår så totalt gang på gang? Uansett kan jeg skrive igjen hva jeg mener, Jarle, så ser du kanskje at vi faktisk ikke er så utrolig uenige likevel.  :)

Jeg kaller ikke dette initiativtaket svartmaling. Vi har rett til å vite hvem som eier klubben, hvor alle de ekstra inntektene blir av (de er store i årets sesong) og hvorfor ikke Thorp Arch ble klubbens eie. Det jeg er uenig i, er tidspunktet. Klubben må opp av sumpa og med sesongens tre (inkl MK Dons, da dette kom) kamper igjen, mener jeg timingen var a bit off.

Med teskje: Jeg er ikke uenig i dette, jeg er uenig i å blande det inn i det sportslige - slik det KAN være fare for grunnet valg av tidspunkt. Jeg ser du mener timingen alltid er god og at de gjør dette på Old Trafford. Nå er Scum ute av CL og nr to i PL... Sjansen er fortsatt der til å vinne PL, men CL er tapt. Har dette medvirket til dette? Det vet jeg ikke - umulig å si, men er det mulig at det hypotetisk sett kan ta fokus fra det som skjer på banen?

Jeg liker initiativet og jeg støtter det, likevel skulle jeg helst sett det komme i vinter eller i sommer; uavhengig av om vi rykker opp eller ikke. Opprykk er med andre ord ingen unnskyldning for å unngå å stille kritiske spørsmål mot en shady ledelse. See, jeg støtter ikke hemmelighetene, bortforklaringene og skyldpåleggelsene?

Evinnelig mas om bevis? Det er bare noe vi får være fundamentalt uenige i. Selvsagt er det mange punkter som peker i retning av et visst uærlig spill med "våre" (les: Leeds') midler, men påstandene har til tider vært svært så drøye (i mine øyne); som "Bates leier Elland Road/Thorp Arch av seg selv", "klubben tappes for mangfoldige penger hvert år", "klubben betaler fortsatt gjeld under bordet".

Greit nok, påstander er det lov å komme med. Det jeg dog mener er svartmaling, er å komme med ganske så mørke påstander, uten interesse av å følge de opp og/eller ta diskusjonen som er nødt til å komme. Som sagt, flere brukere har stilt svært så saklige spørsmål, med svar om at "det er bare å åpne øynene" eller "har du bevis for at det IKKE skjer?" eller bli kalt "naiv", "hjernedød", "kunnskapsløs" som svar.

Tror du at det legger opp til en fin diskusjon, eller tror du slik hersketeknikk er skadelig for forumet...slik den er for klubben, der den også blir bedrevet av vår styreformann?



Så enig, så enig.

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #34 på: April 27, 2010, 20:13:12 »
Ã… kalle det å stille disse spørsmålene for svartmaling er helt fantastisk!!!


DET ER Å BRY SEG! OG ENDELIG KOMMER DET FRA DER DET NYTTER... VIA DE SOM BOR OG BEFINNER SEG I LEEDS SOM ER PÅ ER... SOM KAN PÅVIRKE MER ENN OSS PÅ ET FORUM I NORGE... TAKK.. TUSEN TAKK TIL DISSE SOM ENDLIG GJØR NOE... SENT MEN GODT!!!

TIMINGEN ER ALLTID GOD.. MAN U FANSEN GJØR DET SAMME MIDT OPPE I CL OG LIGA GULL INNSPURT!!!

PS! Dette evindelige maset om bevis...  og dokumentasjon... hva er det for noe tull...
Les tabellen... Div 3 står det der... Hvor befinner TA seg... hvem eier klubben, hvor er pengene, adm saken ( du må være hjernedød etter min mening får å ikke skjønne at det var svindel de lux)
Nå har vi i tillegg lån ( til hvem, banken eller et offshore selskap eid av Bates .. he he ...

Som vi sier i Monaco..  Monaco a sunny place for shady people...!!!

Kanskje kunne du lest et innlegg to ganger, før du poster, slik at du ikke misforstår så totalt gang på gang? Uansett kan jeg skrive igjen hva jeg mener, Jarle, så ser du kanskje at vi faktisk ikke er så utrolig uenige likevel.  :)

Jeg kaller ikke dette initiativtaket svartmaling. Vi har rett til å vite hvem som eier klubben, hvor alle de ekstra inntektene blir av (de er store i årets sesong) og hvorfor ikke Thorp Arch ble klubbens eie. Det jeg er uenig i, er tidspunktet. Klubben må opp av sumpa og med sesongens tre (inkl MK Dons, da dette kom) kamper igjen, mener jeg timingen var a bit off.

Med teskje: Jeg er ikke uenig i dette, jeg er uenig i å blande det inn i det sportslige - slik det KAN være fare for grunnet valg av tidspunkt. Jeg ser du mener timingen alltid er god og at de gjør dette på Old Trafford. Nå er Scum ute av CL og nr to i PL... Sjansen er fortsatt der til å vinne PL, men CL er tapt. Har dette medvirket til dette? Det vet jeg ikke - umulig å si, men er det mulig at det hypotetisk sett kan ta fokus fra det som skjer på banen?

Jeg liker initiativet og jeg støtter det, likevel skulle jeg helst sett det komme i vinter eller i sommer; uavhengig av om vi rykker opp eller ikke. Opprykk er med andre ord ingen unnskyldning for å unngå å stille kritiske spørsmål mot en shady ledelse. See, jeg støtter ikke hemmelighetene, bortforklaringene og skyldpåleggelsene?

Evinnelig mas om bevis? Det er bare noe vi får være fundamentalt uenige i. Selvsagt er det mange punkter som peker i retning av et visst uærlig spill med "våre" (les: Leeds') midler, men påstandene har til tider vært svært så drøye (i mine øyne); som "Bates leier Elland Road/Thorp Arch av seg selv", "klubben tappes for mangfoldige penger hvert år", "klubben betaler fortsatt gjeld under bordet".

Greit nok, påstander er det lov å komme med. Det jeg dog mener er svartmaling, er å komme med ganske så mørke påstander, uten interesse av å følge de opp og/eller ta diskusjonen som er nødt til å komme. Som sagt, flere brukere har stilt svært så saklige spørsmål, med svar om at "det er bare å åpne øynene" eller "har du bevis for at det IKKE skjer?" eller bli kalt "naiv", "hjernedød", "kunnskapsløs" som svar.

Tror du at det legger opp til en fin diskusjon, eller tror du slik hersketeknikk er skadelig for forumet...slik den er for klubben, der den også blir bedrevet av vår styreformann?



Så enig, så enig.


Hvis initiativet ikke er svartmaling så er vel ikke min skepsis det heller... de er jo et og samme!!!


pale

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #35 på: April 27, 2010, 20:29:58 »
Sitat
Her er med andre ord fint lite han kan "ta" initiativtagerne på. Hadde Ken Bates selv opptrådd like ryddig som dette, hadde han vært en lite kontroversiell person.

Det er det nok ingen fare for at Bates er, Jon.

I helgas program lirte han nok en gang av seg en hel masse tull. Han startet med å kritisere Labours innvandringspolitikk (!), før han hyllet britiske soldater i Afghanistan.
Til slutt kommer det sleivspark mot det han kaller kritikere som bare stiller spørsmål, uten rot i virkeligheten, som ikke ser alt det gode som har skjedd i klubben osv.

Han nevner ikke tenforken i det hele tatt, kanskje han ikke var blitt klar over initiativet?
Men det var ihvertfall ikke direkte personangrep denne gangen, så vi slipper vel rettssak...

Han hyller også styreformannen til WBA som sier at de ikke skal fristes til å bruke penger de ikke har, selv om de nå har rykket opp. (Greit poeng, spør du meg)
Han spår også undergangen for en rekke andre klubber og at vi da vil ha en fordel fordi vi allerede har tatt hestekuren.


Promotion 2010

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #36 på: April 28, 2010, 18:25:40 »
Tenforken. Leeds United fans stir.

Press release:

Leeds fans demand transparency

Leeds, April 27, 2010:
A group of fans, informally called the Campaign for Change, have identified ten key areas of concern along with a list of relevant questions about the direction the club is taking and are demanding answers from current chairman Ken Bates.

The issues of concern can be seen at the website www.tenforken.com and on Saturday, April 24, 8,000 leaflets with a condensed set of ten questions and 9,000 stickers were distributed among fans before the club’s 4-1 victory over MK Dons.

The move came on the back of an open ‘Lorimer’s Bar’ forum with fans at Elland Road last Tuesday, where Ken Bates and his self-awarded reputation for no-nonsense straight-talking, looked a little shaky under direct questioning.

Replying to fans’ concerns on a wide range of subjects, the Monaco-based tax exile surprised some in the audience when he:

 Confirmed that he didn’t have a clue who owned the club, saying it was ‘tough’ if disgruntled fans felt they had nowhere to take their concerns.

 Said that in the current climate no one would lend money to football clubs, so his plans for a ‘Leeds Village’ hotel and shopping project are stalled.

 Refused to take any responsibility for the club’s failure to re-purchase the Thorp Arch training complex (sold by the previous regime to raise funds) or the fact that, five years on, neither of his stated twin aims of ownership of Elland Road and Thorp Arch have been achieved.

ï‚· Alleged that Leeds had, as yet, received no money at all from Aston Villa for the summer sale of Fabian Delph, almost a year after the player was sold.

Questions at the meeting reflected growing discontent with a regime which has seen Leeds United at its lowest ever league position, with many questions remaining unanswered about the identity of the club’s owners, planning projects,

court costs for libel cases, the status of the club’s Yorkshire Radio station, investment, pricing and priorities.

A spokesperson for the fan campaign said: “For the last ten years Leeds United fans have been kept in the dark by a succession of chairmen and owners about the state of the club. We demand greater transparency on key issues such as how the club is run and where our financial support goes – and that demand will extend not only to Ken Bates’s tenure but also to subsequent owners.”

 

For further information see: www.tenforken.com
www.twitter.com/tenforken www.facebook.com/pages/tenforken/109879745714594
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #37 på: April 28, 2010, 19:01:57 »
Delph penger...mmm

Leste på Facebook ten for ken at Bradford hadde fått alle sine penger mens vi må vente til Delph er på landlsaget og begynner å vinne ting før vi får våre.. påstand fra Bates høyre hånd...

Enten den dårligste deal i historien eller så blir vi løyet til igjen sa mannen bak innlegget på FB.



jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #38 på: April 28, 2010, 19:09:24 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

DenHviteYeboah

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #39 på: April 28, 2010, 21:16:53 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Promotion 2010

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #40 på: April 28, 2010, 21:28:57 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #41 på: April 28, 2010, 21:53:27 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)

Riktig, promo.
Det er ein stor forskjell.
COME ON LEEDS !!

DenHviteYeboah

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #42 på: April 28, 2010, 22:41:31 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)
hehe,så vi har ikke spurt om selve driften, men har hatt en personlig vendetta mot Bates?yeah right....
anbefaler deg å gå igjennpm samtlige "so far so bad" emnet!
Mange av disse kvalifiserte spørsmålene har da Jarle spurt om gang på gang, men dere vil jo uansett ikke innrømme det for enhver pris...

Promotion 2010

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #43 på: April 28, 2010, 22:54:05 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)
hehe,så vi har ikke spurt om selve driften, men har hatt en personlig vendetta mot Bates?yeah right....
anbefaler deg å gå igjennpm samtlige "so far so bad" emnet!
Mange av disse kvalifiserte spørsmålene har da Jarle spurt om gang på gang, men dere vil jo uansett ikke innrømme det for enhver pris...

Men spørsmålene er stilt oss, ikke Bates eller noen andre som faktisk kan gjøre noe. Hvor ble det av h.b's protest utenfor stadion? Hvor ble det av engasjementet på et språk som Bates kan lese? Hvor ble det av bekymringsmailen til klubben, ex-spillere eller potesielle nye investorer....?

Det hjelper jo ikke at dere forteller meg (i dette tilfelle) det dere er bekymret for! Ta kontakt med bevegelsen TENFORBATES og tilby deres støtte. Ikke hover fordi dere har kommet på samme ide uten å gjøre noe med den.....

Kun ment som et innspill!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Sv: TEN FOR KEN
« Svar #44 på: April 28, 2010, 22:54:44 »
...
Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)

Bra kvittert Promo.

Jeg vil også legge til at Tenforken er en kampanje som er så rasjonell og saklig at den virker samlende på Leedssupportere. (Jeg tror Bates derfor gjør en kjempetabbe den dagen han begynner å harselere med denne kampanjen.)

Problemet med andre lignende kampanjer, samt noe av det arrogante Batesvrøvlet som legges ut bl.a på dette diskusjonsforumet, er jo at det skyter like mye på andre Leedssupportere som på Bates…. Oss og dem.... Vi kritiske og de naive.... Vi som har rett og de som tar feil.... etc

By the way, Promo - hva er en supproter...?  :)
« Siste redigering: April 28, 2010, 22:56:49 av McMidjo »
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Promotion 2010

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #45 på: April 28, 2010, 22:57:55 »

By the way, Promo - hva er en supproter...?  :)

En supproter er en som roter det helt til i kritikken av styre og stell på Elland Road!  :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #46 på: April 29, 2010, 00:03:39 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)
hehe,så vi har ikke spurt om selve driften, men har hatt en personlig vendetta mot Bates?yeah right....
anbefaler deg å gå igjennpm samtlige "so far so bad" emnet!
Mange av disse kvalifiserte spørsmålene har da Jarle spurt om gang på gang, men dere vil jo uansett ikke innrømme det for enhver pris...

Det kan da ikke herske noen tvil om at vi må takke en håndfull ildsjeler på OEF for at Ken Bates endelig har fått noe å tenke på. (Dokumentasjon finnes forøvrig i 8 av ti tråder som er opprettet på forumet de siste to åra)  ;)
Jon R.

bwirum

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #47 på: April 29, 2010, 08:06:35 »
hehe,så vi har ikke spurt om selve driften, men har hatt en personlig vendetta mot Bates?yeah right....
anbefaler deg å gå igjennpm samtlige "so far so bad" emnet!
Mange av disse kvalifiserte spørsmålene har da Jarle spurt om gang på gang, men dere vil jo uansett ikke innrømme det for enhver pris...
Tja, det er vel ingen som har sagt at det aldri har kommet poenger fra "dere" (dere 5 vet du) som kan ha litt fornuft innebygd i seg. Som jeg ser det så er "deres" største problem at "dere" har slengt ut av "dere" påstander og vas som oppfattes som totalt udokumenterbart og useriøst. Om "dere" hadde holdt "dere" til de poengene som var fornuftige og mulige å ha en rasjonell diskusjon om, og deretter faktisk vært villige til å diskutere det, i stedet for bare å slenge ut "naiv", "komiske ali" og andre tåpeligheter så tror jeg nok "dere" også hadde sett at det ikke er så stort sprang mellom "dere" og "oss".

Som det er nå derimot, så ser jeg ikke rare grunnen til å fyre oppunder dette fra "dere" i tide og utide bare for for å bli omtalt med ymse ukvemsord.

Støtter forøvrig tenforken med stort hjerte, men skulle ønske de hadde tatt initiativet derfra litt tidligere, evt. senere. Helst tidligere, i høst eller tidlig vinter.

Edit: Oops, glemte en ting;
MOT
« Siste redigering: April 29, 2010, 08:08:19 av bwirum »
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #48 på: April 29, 2010, 09:07:44 »
TENFORKEN... det beste som har skjedd Leeds siden nedrykket fra PL!!!

Endelig...

Få Bates på hue og ræva ut og det fort... det blir en gledens dag og oppleve!

Leeds kommer seg aldri på beina med den idioten bak rattet.

Det har gått ned ned og ned siden den dagen han tok over.

Det er bare å se på tallet 3.... 3 div.

Det koster mer å gå se på Leeds enn Sunderland i PL.
Ingen vet noe om klubben og hva som skjer. ( hva slags klubb er det?)

Folk ler av meg når jeg sier jeg er Leeds fan... det sier alt!

Ã… lese tenforken er jo nøyaktig de samme spørsmålene vi har stilt et års tid og som har blitt omtalt som svartmaling,kampanje osv.Endelig skjer det noe!Når ting begynner å komme frem i dagslys blir det spennende å se om de som påstod at han reddet klubben mener det samme etterhvert...Få vekk geitebukken!!!

Poeng 1 er vel at dere har spurt OSS og IKKE stilt spørsmålene til et bredere publikum.
Poeng 2 er at dere har tatt mannen Bates, mens TENFORKEN har stilt kvalifiserte spørsmål om driften.

De ønske å bli oppfattet som reelle supprotere med edle hensikter uten slag under beltestedet. Der har du forskjellen.  ;)


Det er stor forskjell på diskusjoner på Luscos Forum som til tider er litt opphetet og det å offentlig gå ut med en kampanje. Her kanskje både tar mannen og ballen noen ganger.
Men å stigmatisere mine innlegg og argumenter  ( pga bruk av ord som naive, komiske Ali etc) og dermed avfeie det som tull godtar jeg ikke.

Jeg har drevet reklamebyrå 10 år i Oslo med flere PR kampanjer utført for kunder så selvsagt vill tonen vært en annen om JEG skulle fronte en kampanje i offentlighetens lys.
TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...

Som jeg har sagt det må komme fra noen som bor i Leeds og har kontakter inn i fanbasen der...
( å tro at h.b eller andre her kan ta med et flagg over er ...upps.. naivt. Dette er en kampanje som vil ta tid og krever tilstedeværelse i mange forum, FAcebook, radio, aviser, pa ER, i Leeds osv...


By the way - er vi som er negative til Bates ikke reelle supportere? ? ?


« Siste redigering: April 29, 2010, 09:19:11 av jarle »

Tom S

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #49 på: April 29, 2010, 09:10:59 »
Som man roper, får man svar.
COME ON LEEDS !!


jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #51 på: April 29, 2010, 12:23:33 »
Som man roper, får man svar.


Ja ja...... den hetsen h.b har mottat her på forumet står i særstilling... så jeg syns du skal ta det litt mer ro...

Merkelig at du ikke synes den hetsen han er utsatt for av veldig veldig mange er uspiselig... men ord som naiv og komiske Ali provoserer deg tydeligvis...

?

bwirum

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #52 på: April 29, 2010, 17:42:47 »
"Den hetsen" som hb har blitt utsatt for har han vel i bunn og grunn bedt om. Som Tom sier; som en roper får en svar...
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

DenHviteYeboah

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #53 på: April 29, 2010, 18:58:08 »
"Den hetsen" som hb har blitt utsatt for har han vel i bunn og grunn bedt om. Som Tom sier; som en roper får en svar...
bedt om?
så hvis man ikke er enig i innleggene så kan man hetse..?kan ikke se at hb fortjener noe hets pga sine innlegg.Hva med de som har gitt Another Roger det glatte lag her inne?Det er altså greit?

euphor9

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #54 på: April 29, 2010, 19:35:59 »
Tenforken. Leeds United fans stir.

Press release:

Leeds fans demand transparency

Leeds, April 27, 2010:
A group of fans, informally called the Campaign for Change, have identified ten key areas of concern along with a list of relevant questions about the direction the club is taking and are demanding answers from current chairman Ken Bates.

The issues of concern can be seen at the website www.tenforken.com and on Saturday, April 24, 8,000 leaflets with a condensed set of ten questions and 9,000 stickers were distributed among fans before the club’s 4-1 victory over MK Dons.

The move came on the back of an open ‘Lorimer’s Bar’ forum with fans at Elland Road last Tuesday, where Ken Bates and his self-awarded reputation for no-nonsense straight-talking, looked a little shaky under direct questioning.

Replying to fans’ concerns on a wide range of subjects, the Monaco-based tax exile surprised some in the audience when he:

 Confirmed that he didn’t have a clue who owned the club, saying it was ‘tough’ if disgruntled fans felt they had nowhere to take their concerns.

 Said that in the current climate no one would lend money to football clubs, so his plans for a ‘Leeds Village’ hotel and shopping project are stalled.

 Refused to take any responsibility for the club’s failure to re-purchase the Thorp Arch training complex (sold by the previous regime to raise funds) or the fact that, five years on, neither of his stated twin aims of ownership of Elland Road and Thorp Arch have been achieved.

ï‚· Alleged that Leeds had, as yet, received no money at all from Aston Villa for the summer sale of Fabian Delph, almost a year after the player was sold.

Questions at the meeting reflected growing discontent with a regime which has seen Leeds United at its lowest ever league position, with many questions remaining unanswered about the identity of the club’s owners, planning projects,

court costs for libel cases, the status of the club’s Yorkshire Radio station, investment, pricing and priorities.

A spokesperson for the fan campaign said: “For the last ten years Leeds United fans have been kept in the dark by a succession of chairmen and owners about the state of the club. We demand greater transparency on key issues such as how the club is run and where our financial support goes – and that demand will extend not only to Ken Bates’s tenure but also to subsequent owners.”

 

For further information see: www.tenforken.com
www.twitter.com/tenforken www.facebook.com/pages/tenforken/109879745714594



Har lest disse såkalte svarene til Bates om og om igjen.   Og det er bare svada som Bates sier.
Han er som en slange som prøver å snoke seg unna sannheten.
Blir ikke klok på noen av svarene hans?

Bates har sagt at han ikke vet hvem som eier klubben,og sagt at jo han vet det likevell.(ved en tidligere anledning)   Skjønner ikke noe av tåkepraten hans.

Som Berlin var inne på,det skal bli en gledens dag når den kjeltringen(Bates) er borte fra Leeds United.

Håper virkelig TENFORKEN aksjonen får ordentlige svar på sine spørsmål.

Bates kan ta tillfart og sykle vannrætt inn i hælvete!

Boxman

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #55 på: April 29, 2010, 22:41:17 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?
Proud to be Leeds!

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #56 på: April 29, 2010, 23:09:37 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...

« Siste redigering: April 29, 2010, 23:24:42 av jarle »

Evig Pint

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #57 på: April 29, 2010, 23:50:14 »
Digger denne TenForKen kampanjen, endelig skjer det noe som kan legge litt press på Bates. Kjempe insj! Vi fortjener å få svar på alle disse spørsmålene.

Sign up! Regner med de fleste her inne har gjort det? Dette er noe alle Leeds fans bør kunne stå bak, uansett holdning til Bates.




Nærmer seg lørdag...
Marching on together

TK20

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #58 på: April 30, 2010, 09:18:41 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Ja Jarle, det var det med norsken han mente var forskjellen... ::)

Poenget er følgende:

Én ting er å stile kritiske spørsmål rundt et forhold, og forholde seg tilsynelatende nøytral frem til motparten har svart. Som vedkommende selv skriver, blir han kjempeglad dersom vi når nye høyder med Ken Bates bak roret. Sakens kjerne: de elsker Leeds.

En helt annen ting er å angripe en mann med usaklige skjellsord som geitebukk og smurf, beskylde ham for underslag, og generelt angripe ham uansett hva han finner på å gjøre. Til og med oppussingen av Bremner-statuen (eller hva det nå var) er helligbrøde. Sakens kjerne: dere hater Bates.

Ikke misforstå, du har rett til å si sin mening hele tiden, spesielt her inne. Men å sammenlikne en fornuftig og nøktern kampanje med generell drittkasting, blir feil.

Skjønner? :)

Uansett, vi er nok alle enige om at denne kampanjen er godhjertet og med et godt formål, selv om timingen kanskje kunne vært bedre. Tror allikevel ikke det vi gå noe utover resultatene i våre viktigske kamper på lenge!

jarle

Sv: TEN FOR KEN
« Svar #59 på: April 30, 2010, 10:03:30 »

TenforKen har ikke edlere hensikter enn oss. De ønsker Bates ut de også...


Det er et par forskjeller på "dere", og denne kampanjen.
Først og fremst at der dere fremsetter feil- og løgnaktige påstander, stiller de saklige spørsmål. Og sitatet over, er et klassisk eksempel på dette.
Her et sistat fra cmac34(en av initiativtakerne), fra Waccoe.com

"I'm not anti-Bates, I'm pro Leeds. If we go up and he acquires the necessary investment no one will be happier than me."

Tar du poenget?




Boxman... du er å blir en skrue...

Så du mener vi skal stille spørsmål til Bates på norsk her inne på formumet???  hvem skal svare du eller Bates in person?

Dette er et forum for meningsutvekslinger om du ikke har fått det med deg...

Hvilke påstander er feil og løgnaktige?...



Ja Jarle, det var det med norsken han mente var forskjellen... ::)

Poenget er følgende:

Én ting er å stile kritiske spørsmål rundt et forhold, og forholde seg tilsynelatende nøytral frem til motparten har svart. Som vedkommende selv skriver, blir han kjempeglad dersom vi når nye høyder med Ken Bates bak roret. Sakens kjerne: de elsker Leeds.

En helt annen ting er å angripe en mann med usaklige skjellsord som geitebukk og smurf, beskylde ham for underslag, og generelt angripe ham uansett hva han finner på å gjøre. Til og med oppussingen av Bremner-statuen (eller hva det nå var) er helligbrøde. Sakens kjerne: dere hater Bates.

Ikke misforstå, du har rett til å si sin mening hele tiden, spesielt her inne. Men å sammenlikne en fornuftig og nøktern kampanje med generell drittkasting, blir feil.

Skjønner? :)

Uansett, vi er nok alle enige om at denne kampanjen er godhjertet og med et godt formål, selv om timingen kanskje kunne vært bedre. Tror allikevel ikke det vi gå noe utover resultatene i våre viktigske kamper på lenge!


Jeg garanterer at de bak TenfoKen kampanjen er dritt lei hele karen som oss andre. Men selvsgat er det såpass smarte at de holder en lav profil og er diplomatiske. De øsnker ikke at Bates skal få sine trumfkort som han kan spille ut for fansen...

Se de hater meg
Se de er kun en liten kjerne som kritisere alt osv...