Børge Ravndal med ny Leeds-sang.

Started by tori_no, April 30, 2010, 20:48:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tori_no

"Spol" fram til ca 9 minutt og 45 sekunder.

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/632920

En Leeds-supporter fra Ã...lgård i Rogaland har laget egen sang i forbindelse med de 2 forestående kampene. Innslaget ble vist på Nrk Rogaland idag, 30.04.10.

Volda69

Børge Ravndal burde bli æresmedlem i Luscos! Kjempegod reklame før gysaren i morgon.
MOT

auren

Quote from: Volda69 on April 30, 2010, 22:54:32
Børge Ravndal burde bli æresmedlem i Luscos! Kjempegod reklame før gysaren i morgon.

God reklame ja. Sangen var derimot ikke så spenstig, ei heller sangstemmen. Men, men.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

McMidjo

Synes sangen var fin jeg!

Det ble jo rent poetisk når kameraet sveipet utover bølgene på Jæren....
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Hobben

Der var jammen reisefølget mitt på tv også ja! Vi var nede på Leeds - Southend.

Alle kan få kjøpe sangen på cd fra Børge. Send han en email på: borgeravndal@lyse.net
Rogaland Whites

Evig Pint

Marching on together

haak-d

Fikk gåsehud av hele innslaget jeg! :)

Rudi G.

Quote from: auren on April 30, 2010, 23:33:57
Quote from: Volda69 on April 30, 2010, 22:54:32

God reklame ja. Sangen var derimot ikke så spenstig, ei heller sangstemmen. Men, men.

MOT!

auren

Aldeles strålende, fantastisk sang og flott sangstemme!

SUPER SUPER LEEDS SUPER SUPER LEEDS SUPER SUPER LEEDS SUPER LEEDS UNITED SUPER SUPER LEEDS SUPER SUPER LEEDS SUPER SUPER LEEDS SUPER LEEDS UNITED

trondt

Fantastisk ! Også Sniffer, da gitt !

rogak

Dette viser at Leeds-fans er verdens beste, vi har blitt stilt på prøvelser som de andre lagene bare kan drømme om. Likevel har vi en fanbase som andre lag gjerne skulle hatt. Derfor kommer Leeds alltid tilbake i øverste divisjon :) Vi vinner Premier League innen fem år ;)
MOT

torivar

Veldig bra. Jeg sender linken til James Stanley, kanskje de kunne laget en liten snutt på lutv.

Vet forresten noen om man får kjørt klipp fra nrk fra utlandsk ip adresse?

asLeeds

supert Børge,dette va topp!!
We love Leeds United!!
DALHEIM WHITES

RuneR

Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Henning

Quote from: Duncan McKenzie on May 01, 2010, 11:02:58
Veldig bra. Jeg sender linken til James Stanley, kanskje de kunne laget en liten snutt på lutv.

Linken fungerar i York. :)

donfrode

Thomas

Herlig innslag, rett og slett!

Leedsulf

Flott innslag.
Var det forresten denne sangen det ble snakket om for en tid tilbake, hvor OEF'ere ble oppfordret til å være med å kore eller noe?

B-m

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

rober

Sheridan

Geir Magne

Happy days are here again, it's official from Number 10!

Ihag

Veldig bra Børge ! Ble helt rørt når jeg så og hørte deg i reprise på NRK 2 i dag ! Flott oppladning til kampen på The Valley idag ! We are Leeds !

Lord-Meta

fantastisk, skulle vist denne her i garderoben neste helg så spillerne ser hvor mye dette betyr for så mange supportere verden over. MOT

torivar

Quote from: Duncan McKenzie on May 01, 2010, 11:02:58

Fikk svar, men har korrigert han - jeg var IKKE i england, og det er IKKE jeg som synger

Hi !

I have just seen you on our tapes from the Charlton game, you'll be on LUTV NEWS tonight so you will have to watch out for it.

I hope your journey back was ok?  Are you coming across for the Bristol game?

Thanks for the tip off on the song I am going to try and get permission to use it.

Thanks alot

James Stanley
LEEDS UNITED TELEVISION

Karl Hot Shot

Herlig sang av Børge Ravndal! Supporterklubben burde spørre han om å få legge ut hele videoen på forsiden av hjemmesiden.

berlin

Kanon! Upretesiøst! Fantastisk! True words!  :)

Hobben

Quote from: The Boy Eddie Gray on May 01, 2010, 14:09:05
Flott innslag.
Var det forresten denne sangen det ble snakket om for en tid tilbake, hvor OEF'ere ble oppfordret til å være med å kore eller noe?

jepp :)
Rogaland Whites

Hobben

Hei alle sammen!

Børge Ravndal har nå skrevet ein ny Leeds-sang, som kjent laget han også en i fjor, som ble vist på NRK Rogaland og i lokal-avisene. Nå har han laget ny, mer rocka. Han har også fått med seg det lokale bandet Skambra på innspillingen, jeg har vært heldig å fått hørt første utkast, og det høres utrolig bra ut!

Det han nå vil gjøre er og spille inn ein video til sangen, er det noen av dere her inne som tror vi kan få det til på Commercial etter kampen? Noen som vil bli med på dette, filme og synge til sangen, at Lorimer kanskje setter den på å vi synger med mens noen filmer?

Vi hadde også tenkt å filme litt på Old Peacock før kampen, og ellers litt rundt på Elland Road.

Noen som har noen andre forslag kanskje? Kom med de!
Rogaland Whites

testo

Quote from: hobberst on March 26, 2011, 15:05:27
Hei alle sammen!

Børge Ravndal har nå skrevet ein ny Leeds-sang, som kjent laget han også en i fjor, som ble vist på NRK Rogaland og i lokal-avisene. Nå har han laget ny, mer rocka. Han har også fått med seg det lokale bandet Skambra på innspillingen, jeg har vært heldig å fått hørt første utkast, og det høres utrolig bra ut!

Det han nå vil gjøre er og spille inn ein video til sangen, er det noen av dere her inne som tror vi kan få det til på Commercial etter kampen? Noen som vil bli med på dette, filme og synge til sangen, at Lorimer kanskje setter den på å vi synger med mens noen filmer?

Vi hadde også tenkt å filme litt på Old Peacock før kampen, og ellers litt rundt på Elland Road.

Noen som har noen andre forslag kanskje? Kom med de!

Skal vi bli rock artister og lære tekst og melodi da mener du 8)
Kommer du til Commercial før kampen så er det 100 nordmenn og engelskmenn der som synger for deg.
Ikke sikkert at noen synger for deg etter kampen (vis du skjønner hva jeg mener) ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hobben

Nå er snart Børge ferdig med sin andre Leeds-sang!! :D
Rogaland Whites