Skrevet av Emne: Brodern er Nottingham Forest fan  (Lest 2552 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B-m

Brodern er Nottingham Forest fan
« på: Mai 07, 2010, 17:22:14 »
Samtalen begynte selvfølgelig med hvor han huffet seg over at alle ville at Blackpool skal vinne over Forest i morgen, og at blackpool var så store underdogs. Jeg sa da at Forest ikke var en så stor klubb og at Blackpool og forest nesten var sidestilt. Også sa jeg at For est ikke var noe særlig større klubb enn f.eks Cardiff, coventry etc. Og at Leeds var en STOR klubb, og som alle ønsket fAILET hardt, og at forest ikke visste hva PRESS var.

 Også fortalte han meg om hvordan forest bestandig f**ket det til, ehhhhhhh, WE ARE THE MASTERS OF f**k UPS!!!!! Uvitende f**k up!

Jeg sa også at han faen ikke hadde noen grunn til å være nervøs, og at det var mye viktigere for oss å vinne i morgen enn f**kings førsteleg i play off. og at premier leauge bare var en bonus. Også la han på.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Blank_File

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #1 på: Mai 07, 2010, 19:22:08 »
Dette er kanskje det merkeligste innlegget jeg har lest på dette forumet... ;D

fjellhaugen

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #2 på: Mai 07, 2010, 19:35:34 »
Dette er kanskje det merkeligste innlegget jeg har lest på dette forumet... ;D

støtter den :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #3 på: Mai 07, 2010, 20:03:13 »
Dette er kanskje det merkeligste innlegget jeg har lest på dette forumet... ;D

støtter den :o

Gutter da, dette betyr bare at gode gamle Bjønna is back, og begynner å bidra på forumet igjen  ;D

...for øvrig var vel ikke dette noen merkelig samtale. 50% av kompiser som har ulike favorittlag kjekler/krangler/terger hverandre hver bidige helg. Sånn er det bare :)

(...de andre 50% støtter kompisens lag i ren sympati - noe kanskje de andre 50% også gjør, men de vil bare ikke innrømme det  ::))

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #4 på: Mai 07, 2010, 21:49:28 »
hahaha ;D Okei jeg skal innrømme at historien var ekstremt dårlig fortalt/skrevet :D

Og takk for støtten Asbjørn :D


Poenget var - som ikke kom frem - at jeg og brodern hadde en samtale per telefon, hvor brodern på en måte pratet om Forest som om de var Leeds, noe som irriterte meg.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #5 på: Mai 08, 2010, 08:53:40 »
Dette er kanskje det merkeligste innlegget jeg har lest på dette forumet... ;D



Støttes, men morsomt da...!!!   ;D
Yeboahs vitne

LeedsU878

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #6 på: Mai 08, 2010, 10:46:30 »
Dette er kanskje det merkeligste innlegget jeg har lest på dette forumet... ;D

støtter den :o

Gutter da, dette betyr bare at gode gamle Bjønna is back, og begynner å bidra på forumet igjen  ;D

...for øvrig var vel ikke dette noen merkelig samtale. 50% av kompiser som har ulike favorittlag kjekler/krangler/terger hverandre hver bidige helg. Sånn er det bare :)

(...de andre 50% støtter kompisens lag i ren sympati - noe kanskje de andre 50% også gjør, men de vil bare ikke innrømme det  ::))




... Og så har du de som støtter kompisens lag i sympati, men som sørger for å bjeffe høylytt med en gang begge har fått mer enn 3 pints  ;D
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Dennis

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #7 på: Mai 08, 2010, 11:03:11 »
Du kan få... vel, sagt det du, B-m!  ;)
Marching on together!

Andersen

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #8 på: Mai 08, 2010, 14:08:19 »
Kjenner meg igjen i dette ! brodern er Scum United supporter, svogers er Looserpool kan vel ikke bli værre !  :P LEEDS4EVER

Kato

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #9 på: Mai 08, 2010, 15:23:20 »
Og for øyeblikket leder Blackpool 2-1
 

veteranen

  • Gjest
Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #10 på: Mai 09, 2010, 14:58:30 »
Innrømmer glatt at jeg er en stor fan av Bjørn Marius!  :)
Det er ingen her inne som får meg til å le så godt som B-m. At humoren ofte er nokså ufrivillig fra hans side, gjør det hele bare ekstra morsomt, synes jeg.  :D

Erik_

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #11 på: Mai 09, 2010, 15:44:08 »
Innrømmer glatt at jeg er en stor fan av Bjørn Marius!  :)
Det er ingen her inne som får meg til å le så godt som B-m. At humoren ofte er nokså ufrivillig fra hans side, gjør det hele bare ekstra morsomt, synes jeg.  :D
Du skulle møtt han i levende live... jeg ligger og spreller på bakken i latterkrampe hver gang han åpner munnen sin. En gal fyr.:)

gill

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #12 på: Mai 09, 2010, 22:38:03 »
Synes Forest MYE større enn Blackpool og Cardiff. Synes faktisk Forest er en storklubb, med stor historie. Så jeg må si meg uenig der bm
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #13 på: Mai 10, 2010, 13:31:57 »
Forest knuser pool på hjemmebane!!!
Yeboahs vitne

B-m

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #14 på: Mai 10, 2010, 15:47:40 »
Hahaha! Tusen takk Vettis og Enrique! =D Godt å ha deg tilbake Vetty! :)


Jeg ble interessert i engelsk fotball i 95/96 sesongen, og siden da har Forest bare vært en snartur i PL? Men joda de er en relativt stor klubb, og har jo noe av samme historie som Leeds. Og har gjort det veldig bra i europa. Men deres fanbase kan ihvertfall ikke sammenlignes med f.eks Leeds sin.

Noe av poenget jeg prøve å komme med da broren min ble så sur, var at Leeds 1) er og blir en større klubb enn Forest. 2) Vår kamp mot Bristol Rovers var mye viktigere enn play off kampen til Forest mot Blackpool. Play off er og blir en bonus, som styres mye av tilfeldigheter. OG det var irriterende å høre på han bare prate om Forest.....

Jeg mener det er viktigere å rykke opp fra league one til CCC, enn CCC til PL.
Et opprykk til PL ender ofte i tragedie for de aller fleste klubber.



---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Tom S

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #15 på: Mai 12, 2010, 07:02:38 »
Nottingham Forest boss Billy Davies:

"In big games you have to be confident enough to get on the ball and show composure and bravery and an arrogance second to none, but we didn't do that tonight.
"Credit to Blackpool, they handled it better than we did. We had too many players freeze on the night.
"These young players froze on the night. Young players that have been outstanding all season and who did great to finish third - it was just too much tonight.
"But don't take anything away from Blackpool, they deserved it and I wish them all the best in the final. I hope they win it."


Kan tyde på at det ikkje kun er Leeds United som "stivner" ved de store anledninger...
COME ON LEEDS !!

berlin

Sv: Brodern er Nottingham Forest fan
« Svar #16 på: Mai 12, 2010, 09:54:10 »
Ja, Tom, Nottingham har hatt noen snåle og dårlig PO-oppleveleser.

I PO i League 1 2007 vant de første kampen borte mot "lille" Yeovil 2-0. Sikret plass i finalen,
trodde de fleste, kanskje laget selv også For på hjemmebane gikk de hen og tapte 2-5. Yeovil til finalen, som jeg tror ble vunnet av nettopp Blackpool.

Så til tider virker det som det er fint å være "liten".