Skrevet av Emne: Leeds i CCC- hva skjer nå?  (Lest 16324 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Leeds i CCC- hva skjer nå?
« på: Mai 09, 2010, 00:10:30 »
Leeds er endelig på vei til PL. Vi er nå i CCC med de utfordringer dette måtte by på. Men vi bør vel greie å hevde oss i samme divisjon som Scunthorpe og Doncaster. Men hva må skje de neste tre månedene?

Jeg forventer følgende:

- Ken B. investerer i en rekke kvalitetsspillere. Det koster penger (har ikke peiling på hvor han  skal få tak i pengene?)(Eierskifte er vel noe urealistisk nå, eller?)
- En viss opprydding i spillerstallen .
- En mer rendyrket spillestil.
- Evaluering av hva som gikk galt disse fire siste månedene med gode mottiltak for å hindre gjentagelse

MOT

mercruiser

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #1 på: Mai 09, 2010, 00:13:58 »
Gode spørsmål. Er spent på hva geitebukken gjør nå fremover..

Cbas10an

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #2 på: Mai 09, 2010, 00:15:48 »
Leeds er endelig på vei til PL. Vi er nå i CCC med de utfordringer dette måtte by på. Men vi bør vel greie å hevde oss i samme divisjon som Scunthorpe og Doncaster. Men hva må skje de neste tre månedene?

Jeg forventer følgende:

- Ken B. investerer i en rekke kvalitetsspillere. Det koster penger (har ikke peiling på hvor han  skal få tak i pengene?)(Eierskifte er vel noe urealistisk nå, eller?)
- En viss opprydding i spillerstallen .
- En mer rendyrket spillestil.
- Evaluering av hva som gikk galt disse fire siste månedene med gode mottiltak for å hindre gjentagelse




Vet ikke hvor urealistisk det er med nye eiere..  Om så, tror jeg det vil skje i den nærmeste framtiden..
Spillerstallen må vurderes nøye. Nye spillere må inn, og noen gamle må ut..
Klarer vi beholde Becks?
Bør vi hente inn kjente Leeds-fjes, som Viduka, Smith, eller Harte?
MOT


Joachim

OVEA

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #3 på: Mai 09, 2010, 00:25:58 »
Etter sju magre år kjem det sju feite.......

SDalen

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #4 på: Mai 09, 2010, 00:26:06 »
Tror Smith blir veldig urealistisk ettersom han er kaptein i Newcastle som rykket opp, selv om han har Leeds i blodet :-/ Harte er for gammel og treig for CCC og Viduka det samme, og dessuten har vel han lagt opp?
Rogaland whites!

berlin

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #5 på: Mai 09, 2010, 00:42:35 »
Leeds i CCC- hva skjer nå?

Si det, det tror jeg er rimelig vanskelig å spå på nåværende tidspunkt.

Eierskap, spillere inn/ut, penger. Disse tre tingen påvirker hverandre, og mer til.

Inntil det skjer noe, tror jeg at jeg skal bare nyte opprykket, og ta "ferie".

GeirO

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #6 på: Mai 09, 2010, 00:44:29 »
Apropos opprydding:

Vi sliter vel med veldig utskifting i forsvar og midtbane fra kamp til kamp. Mener vel at disse to lagdelene er litt for dårlige. Det er vel kun Kisnorbo som er sikker i forsvar, Naylor er vel på tur ut av førsteelleveren. Parker/White kan vi godt satse på på venstre back.

Midtbanen varierer for mye, og vi savner alle en stor Sjef og spillefordeler. Pluss at Howson blir mer stabil. Han svinger ennå alt for mye.

Hva som skjer med angrepet avhenger mye av hva Becks gjør....Becchio (god nok), Kandol, Grella, Somma...tja? Summen av disse er ikke bra nok uten Becks. Men går Becks kommer jo ny spiss inn.
MOT

Same

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #7 på: Mai 09, 2010, 01:03:22 »
Så at Bates ikke satt på plassen sin lenger etter 2-1 scoringa, kanskje han var i forhandlinger?  ::)

Eriksen55

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #8 på: Mai 09, 2010, 01:24:31 »
Alle leie soldater må ut, bortsett fra Watt som bør vurderes permanent/ lån for hele neste sesong..om han vil selv da. Om Doyle var på lån så signer gjerne han.

Syntes ikke vi bør gjøre noe på Keeperplassen.

Må ha 2 nye høyre backer, og en venstre back. Hughes, Parker og White back-up

Stopper plassen...vannvittig utskiftninger i år... Kirs er kongen! Bromby kan være med videre. Rui og Lubo er jeg usikker på, slipper vi dem må det enda 2 nye stoppere inn, så kanskje greit å beholde mht kontinuiteten. Hughes er poteten med vanvittig hjerte, ok og ha med.Ny makker til Kirs er et must.
Naylor må vekk, Crowe må vekk.

Midtbanen trodde jeg før denne sesongen var sterk, men føler vi ofte har falt igjennom.
Howson, Kilkenny, Doyle, Johnson, Snoody kan være med videre...Men bør få inn bedre folk for å skape bredde og kamp. Ny terrier og en ny ving i tilegg til Watt må nok til. Johnson er bra også sentralt. Mulig vi har noen i egen stall å satse på..da syntes jeg vi kan ta opp noen der evt hente talenter og selge kilkenny. Da må vi også hente en ny pasningsspiler som går rett inn på midten. Robinson for dårlig. Gradel vil jeg ha ut.

I angrepet... Spent på Becchio, tror han kan klare seg. Watt kan brukes også her. Grella, Somma er greie back-up tror jeg, evt låne dem ut og erstatte dem med bedre spillere. Alltid likt Kandol...solid joker med sin styrke. Håper Beckford blir. En ny spiss som kan gå rett inn og utforde den beste tror jeg er et must. Kan bli mange spisser...evt leie ut overflødige. Elliot aner jeg ikke noe om....føler han blir talentet som aldri slo til.

Konklusjon for å kunne kjempe i toppen!

Higgs

NY-Kirs-NY-NY

Ny-Ny-Ny-Snoody

Beckford-NY



Av nye spillere så ser jeg gjerne Smith som makker med Becks ja..selv om det sikkert ikke skjer  :(

Blir uansett en spennende sommer med forhåpentligvis mange ankomster og avganger :)

« Siste redigering: Mai 09, 2010, 01:27:35 av eriksen55 »

Sleivind

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #9 på: Mai 09, 2010, 01:41:59 »
Alle leie soldater må ut, bortsett fra Watt som bør vurderes permanent/ lån for hele neste sesong..om han vil selv da. Om Doyle var på lån så signer gjerne han.

Syntes ikke vi bør gjøre noe på Keeperplassen.

Må ha 2 nye høyre backer, og en venstre back. Hughes, Parker og White back-up

Stopper plassen...vannvittig utskiftninger i år... Kirs er kongen! Bromby kan være med videre. Rui og Lubo er jeg usikker på, slipper vi dem må det enda 2 nye stoppere inn, så kanskje greit å beholde mht kontinuiteten. Hughes er poteten med vanvittig hjerte, ok og ha med.Ny makker til Kirs er et must.
Naylor må vekk, Crowe må vekk.

Midtbanen trodde jeg før denne sesongen var sterk, men føler vi ofte har falt igjennom.
Howson, Kilkenny, Doyle, Johnson, Snoody kan være med videre...Men bør få inn bedre folk for å skape bredde og kamp. Ny terrier og en ny ving i tilegg til Watt må nok til. Johnson er bra også sentralt. Mulig vi har noen i egen stall å satse på..da syntes jeg vi kan ta opp noen der evt hente talenter og selge kilkenny. Da må vi også hente en ny pasningsspiler som går rett inn på midten. Robinson for dårlig. Gradel vil jeg ha ut.

I angrepet... Spent på Becchio, tror han kan klare seg. Watt kan brukes også her. Grella, Somma er greie back-up tror jeg, evt låne dem ut og erstatte dem med bedre spillere. Alltid likt Kandol...solid joker med sin styrke. Håper Beckford blir. En ny spiss som kan gå rett inn og utforde den beste tror jeg er et must. Kan bli mange spisser...evt leie ut overflødige. Elliot aner jeg ikke noe om....føler han blir talentet som aldri slo til.

Konklusjon for å kunne kjempe i toppen!

Higgs

NY-Kirs-NY-NY

Ny-Ny-Ny-Snoody

Beckford-NY



Av nye spillere så ser jeg gjerne Smith som makker med Becks ja..selv om det sikkert ikke skjer  :(

Blir uansett en spennende sommer med forhåpentligvis mange ankomster og avganger :)



Tror forsvaret er det jeg er mest usikker på. Ny høyreback må vi ha! Tror kanskje og muligens at Parker/White kan bekle venstrebacken. Men begge to er skadeutsatte, kanskje maksimalt uheldig denne sesongen. Kisnorbo er bankers. Bromby kan også være den som tar plassen til Naylor som ikke har imponert alt for mye denne sesongen. Hva som skjer med Michalik og Rui er umulig å si. Michalik varierer fra PL-klasse til Conference nivå fra kamp til kamp.

Johnson, Howson og Kilkenny er hvertfall et godt grunnlag for en sentral midtbane også til neste år. Doyle er sikkert ikke dum han heller, om han signeres permanent. Litt verre er det med kantene, Snodgrass og Gradel er vel de to eneste rene kantene vi har som er våre egne. Begge to holder CCC-klasse. Tror nesten det er utopi å tro at vi kan signere Watt permanent, han blir vel fremdeles sett på som et talent i Arsenal. Kanskje på lån til neste år også?

Spissene våre er også et lite usikkerhetsmoment. Becchio trenger en makker. Beckford og Kilkenny utnevnte jo Grella som den med de beste tekniske ferighetene i Leeds. Men har han det som skal til for å score 20+ i løpet av en sesong i CCC? Kanskje neste sesong blir Grella sin gjennombruddssesong? Kandol er et snodig fenomen, føler det er noe uforløst med han, men tror dessverre ikke det er noe å satse på i CCC. Somma er også et usikkerhetsmoment, selv om det sies at Leedssjefene virkelige har tro på at Somma kan gjøre det bra.

Jeg ser for meg en ny høyreback, en stopper, en sentral midtbanespiller, en ny ving og en ny spiss. Selv har jeg ikke veldig mye tro på alt for mye forandringer heller. De som kommer inn MÃ… være forsterkninger og ikke stallfyll, ellers er det bortkastet.

Hobben

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #10 på: Mai 09, 2010, 09:12:23 »
Sitat:
Konklusjon for å kunne kjempe i toppen!

Higgs

NY-Kirs-NY-NY

Ny-Ny-Ny-Snoody

Beckford-NY

Svar:
Higgs i mål. Kanskje vi må inn med ny reservekeeper.

Kirsnorbo blir en nøkkelspiller for oss neste år, jeg håper Leeds kjøper Neil Collins, veldig imponert, og håper han og Kissa kan bli bra i CCC. Håper Ben holder nivået oppe, kan bli bra.
Crowe ut. Litt usikker på Bromy.

På midtbanen kan vi godt ha med oss Snoddy, la gutten øve seg litt på å skyte ballen i mål, mangler det lille ekstra. Howson må også bli med videre. Bradley er jeg mer usikker på. Doyle kan vi sende tilbake til Coventry. Håper Kilkenny er med videre, føler han kan ta med seg ballen videre og skaper mye på midtbanen.

Spisser.
Joda, det beste om Beckford skriver under, men fristelsene fra PL blir vel nok for store for han.
Men Beckford/Becciho hadde blitt bra også neste år. Gradel blir en god reserve. Grella kan vi sende så langt vekk som mulig.

Rogaland Whites

SirOlsen

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #11 på: Mai 09, 2010, 11:35:31 »
Jeg har fått høre at det er en het potet for tiden (rykter sådann), med påstander om at Bates ikke ønsket at Leeds skulle klare å rykke opp?.. Synes jeg isåfall høres snodig ut..

Men jeg må jo si jeg ble litt smått undrende da han plutselig ikke var å se på setet sitt lengre, etter scooringene.. hehe, her kan det jo finnes millionvis av forklaringer.. men.. hallo.. jeg er jo Leeds supporter som har opplevd ekstremt mye motgang med laget mitt de senere år, så det er vel ikke så rart at man blir litt skrullete og paranoid vel?  ::)  ???
-SirOlsen-

Oggy

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #12 på: Mai 09, 2010, 11:57:17 »
Tror vi trenger et sted mellom 6 og 8 nye spillere,
og det FORSTERKNINGER.

Blir det mange ut, må vi ha enda flere inn.

Kunne tenkt meg Kilgallon tilbake  :)
Oggy

samadhi

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #13 på: Mai 09, 2010, 12:09:00 »
1 høyreback
1 midtstoppere
1 midtbanespiller
1-2 vinger
1 spiss (må ha 2 dersom Beckford forsvinner)

Alle disse bør vær spilere som er klare førstevalg.

Ut med;
Crowe, Marques, Mickelik, Kandol, Grella og alle lånespillerne.

Mener vi bør ha to alternativ pr plass, og ser for meg noe sånt;

Higgs
Ankergren

Ny spiller   Kisnorbo    Ny spiller    Parker
Hughes     Bromby      Naylor       White

Snodgrass  Howson   Ny spiller   Ny spiller
Ny spiller    Kilkenny   Doyle       Johnsen

Beckford    Becchio
Somma      Ny spiller

Tar høyde for at jeg har glemt noen...
marching on together,
derudaf forever...

lojosang

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #14 på: Mai 09, 2010, 14:14:55 »
Du har vel glemt Max Gradel, ja.
- Leif Olav

jarle

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #15 på: Mai 09, 2010, 14:20:36 »
Jeg har fått høre at det er en het potet for tiden (rykter sådann), med påstander om at Bates ikke ønsket at Leeds skulle klare å rykke opp?.. Synes jeg isåfall høres snodig ut..

Men jeg må jo si jeg ble litt smått undrende da han plutselig ikke var å se på setet sitt lengre, etter scooringene.. hehe, her kan det jo finnes millionvis av forklaringer.. men.. hallo.. jeg er jo Leeds supporter som har opplevd ekstremt mye motgang med laget mitt de senere år, så det er vel ikke så rart at man blir litt skrullete og paranoid vel?  ::)  ???


Hvis du ikke har sportslige ambisjoner så er det ikke tvil om at det mer penger å ligge i toppen i 3 div hvert år...
Lave lønninger, salg av spillere og store tilskuertall til PL league priser gir penger i kassa.

I CCC må det investeres, lønninger går opp og billetprisene kan vel ikke bli høyere, men noe høyere snitt på ER kan vi vel regne med.


Bates will be Bates...

På tide å svare tenforken.... ring ring!! wake up Bates.

PS! Han skulle selvsagt stått og feiret med henda i været på sluttsignalet... han blir aldri LEEDS!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #16 på: Mai 09, 2010, 14:30:31 »
På tide å svare tenforken.... ring ring!! wake up Bates.


...apropo. Var det virkelig ingen hint i gårsdagens programblad???
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

B-m

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #17 på: Mai 09, 2010, 14:55:12 »
Synes det er urealistisk og naivt å tro at vi skal skifte ut hele laget som 2-3 her inne antyder. Vi trenger primært 1 midtbanemann, spiss og back, og kanskje en ny midtstopper. Higgs og Anker er gode nok.
Og det må være kvalitetsspillere som kommer inn. Det ryktes om at Sheff utd Nick Montgomery kan komme til oss på free, er en svoren Leeds-fan og rutinert Chamiponshipspiller. Ville vært en god signering. Ellers har Hooper på Scunthorpe imponert meg kraftig hver gang jeg har sett han.

Jeg håper på at vi stabiliserer oss første året i Chamiponship, kanskje en evt play off. Opprykk vil være å be om for mye.

Blir ihvertfall en del syke oppgjør neste år, og gleder meg allerede!! :) Dessuten sendes det masser av kamper fra CCC via streams. =)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

JanPSyse

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #18 på: Mai 09, 2010, 14:56:07 »
Så at Bates ikke satt på plassen sin lenger etter 2-1 scoringa, kanskje han var i forhandlinger?  ::)

Med keeperen til Brizzle? ;)

Forresten, er det noen som vet når terminlisten for neste år blir klar? Jeg mener det skal være i slutten av juni eller noe slikt. Er det noen her som har peiling på dette?
« Siste redigering: Mai 09, 2010, 15:17:24 av JanPSyse »
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

pale

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #19 på: Mai 09, 2010, 15:26:51 »
Så at Bates ikke satt på plassen sin lenger etter 2-1 scoringa, kanskje han var i forhandlinger?  ::)

Med keeperen til Brizzle? ;)

Forresten, er det noen som vet når terminlisten for neste år blir klar? Jeg mener det skal være i slutten av juni eller noe slikt. Er det noen her som har peiling på dette?

Terminlista kommer 17 juni. Et av årets høydepunkter.

Kato

Hva kreves av oss i Championship?
« Svar #20 på: Mai 09, 2010, 15:27:17 »
Tror den ligaen vi forlater, og dit vi reiser på mange måter er relativt likt. Høyt tempo, mye dueller, mye hjerte utenpå, og kanskje noe mindre flair.

Noe inni meg sier (ikke sjekket stats) at mange lag som kommer opp fra League One har gode forutsetninger for å gjøre det bra i CCC, Leicester et godt eksempel. Det går på mange av de samme ferdighetene, bare litt mer altius, fortius, citius.

I hvert fall er forskjellen MYE mindre enn mellom CCC og PL.

Dermed mener jeg vi bør legge lista høyt på direkten. Og Play-Off er ikke noe for oss å trakte etter. Håpet er at ambisjonene Bates/Grayson legger er direkte opprykk. Ikke så mange skremmende lag i CCC 2010/11.

Hva kreves så for å lukte på det forjettede land?

Simon Grayson: Ung, fremadstormende. Vært der før, sikkert lært mye av denne sesongen. God kampleder, og ikke minst god på å trylle inn solide spillere uten høy prislapp/gratis.

Keepere: Følger meg trygg på at Higgs er av solid CCC-klasse. Grei back-up i Ankergren. Solid lagdel som ikke trenger forsterkning.

Forsvar: Tror ikke noen av de 4 som spilte i går er gode nok. Bromby grei cover. White/Parker er godt nok på venstre back, Kisnorbo klippe i midten. Her trenger vi helt klart en ny stopper og en ny høyre back.

Midtbane: Snodgrass er god, Gradel spennende, resten på det jevne. Ser for meg Doyle, Johnson og Kilkenny som squadplayers. Howson opp og ned, ut og inn. Her må vi ha inn en klar sjef/Playmaker/kaptein. Sanchez Watt er meget spennende, vil gjerne ha han med videre. Irritert over en Kilkenny som transporterer mye, drar ned tempo, og altfor ofte ikke har dødball-fot.

Angrep: Becchio i mine øyne ikke mer enn god nok for benk på et lag som skal sloss for opprykk til PL. Med Beckford avgårde må det kraftig forsterkes her. Jeg vil gjerne beholde McSheffrey.

5-6 nye inn, hvorav flesteparten må rett inn i en 11er.

Er pengeboka til Bates klar for dette?

Og gjerne færre lånespillere, flere langsiktige signeringer.

Er en divisjon som krever arbeidshansker, derfor ikke voldsomt sulten på for mange kontinentale spillere.
« Siste redigering: Mai 09, 2010, 15:29:15 av Kato »
 

fjellhaugen

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #21 på: Mai 09, 2010, 15:33:37 »
mener b-m har en del godt i innlegget sitt over.

jeg mener dog som andre har nevnt at vi må prøve å signe;

en ny NR1, da higgs er skadeforfulgt og caspers kontrakt går ut nå.(usansynlig at han får ny når han ikke allerede har signert)

en ny stopper, spillende og skadefri(killa?)
ny høyreback, type lustig på RBK

et kanon anker på midten, doyle holder knapt nok L1 nivå, det har sesongen overall vist.

en målmaskin dersom/når becks stikker.

dvs 5 nye, noe som virker litt i overkant når jeg ser på det selv men dette er i et drømme scenario.
tipper det kommer inn en rutinert stopper, en midtbanespiller og en spiss som desverre er "over the top"
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Sv: Hva kreves av oss i Championship?
« Svar #22 på: Mai 09, 2010, 15:44:06 »
De lagene som kom på tredje t.o.m. syvende plass i årets CCC var Nottingham, Cardiff, Leicester, Blackpool og Swansea. Fire av disse fem lagene har så vidt jeg leser korrekt, spilt i League One for ett til tre år siden. M.a.o. virker ikke veien fra topp av League One til PL-utfordring særlig lang.

Selv med sparsommelig overgangspolitikk bør Leeds kunne forsterke nok til å nå play off med flyt og om vi unngår skader på de viktigste spillerne - tror jeg! Selvsagt håper jeg noe av dette årets ekstra inntekter formidles direkte til overgangsmarkedet, men jeg tror nok Grayson må fortsette å bruke sin kløkt på billige løsninger, dessverre. Om han finner tre-fire "Kisnorbos" i sommer, er det derimot av mindre betydning.

Keepere: Higgs er god nok, tror Ankergren forsvinner. Håper på en klar, yngre utfordrer til Higgs a la Smithies, Lewis eller Westwood (for å namedroppe). Martin som utlånskeeper.

Forsvar: Kisnorbo (kaptein?) og sikker. Trengs en høyreback og ytterligere en eller to nye midtstoppere.

Midtbane: "Massiv" forsterkning. Trenger en kapteinstype og midtanestrateg med "hår på kæssæ". Om ikke Watt/McSheffrey blir, trengs minst en tradisjonell vingspiller. Kan Kilkenny, Howson og Johnson ta steget? Johnson bør dyrkes sentralt i banen om han er aktuell.

Spiss: Becchio har levert, mener han er god nok, men det har vært rovdrift på han over en tid. Gradel og Grella bør være utfordrere, for minst en ny "toppspiss" a la Sharp, Hooper (eller Paynter?) bør hentes inn.*

Enig i færre lånespillere; disse bør eventuelt være suplement til en god stamme. En eller to unge, spennende folk fra PL bør vi ha plass til.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hva kreves av oss i Championship?
« Svar #23 på: Mai 09, 2010, 15:48:30 »
De lagene som kom på tredje t.o.m. syvende plass i årets CCC var Nottingham, Cardiff, Leicester, Blackpool og Swansea. Fire av disse fem lagene har så vidt jeg leser korrekt, spilt i League One for ett til tre år siden. M.a.o. virker ikke veien fra topp av League One til PL-utfordring særlig lang.


...i det hele tatt virker 'opprykk fra L1' å være et av kravene for å kunne hevde seg i CCC :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

Sv: Hva kreves av oss i Championship?
« Svar #24 på: Mai 09, 2010, 15:49:42 »
her er jeg del svært uenig med deg kato, noe det ka se ut som du er selv også ;)
du sier vi  må ha 5-6 spillere som er sterke nok til gå spille fra start, samtidig sier du at nivåforskjellen mellom L1 og CCC er særlig stor.

higgs er jeg enig i, men ønsker en mer tydelig og skadefri nr 1

bak er vi enige

på midten tror jeg vi kan se langt etter watt som nok kommer til å få prøve seg hos wenger fra sesongstart. tror det vi har på midten er helt greit. det de trenger for å blomstere er en "batty" slik at de kan få full fokus på sine offensive fibre oftere. jeg mener vi IKKE skal signere Doyle.

becchios 15 mål i en skadeplaget sesong mener jeg beviser at han har nok til å vise seg i leeds drakt.
mer usikker på resten bak han, jeg lurer på hvorfor kato ønsker å beholde en mcsheffrey som ikke har vist noe som helts utenom et sinnsykt flaksemål
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Ferre

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #25 på: Mai 09, 2010, 15:50:35 »
Ønskeliste foran neste sesong:

- høyreback
- venstreback
- midtstopper
- kant
- sentral midtbane
- spiss

Klarer vi å forsterke disse plassene kan vi fort være med å kjempe om en play-off-plass, noe jeg mener er et realistisk mål neste sesong.

Spillere vi kan kvitte oss med:
Crowe, Rui, Kandol, Robinson, Sheehan, Tom Elliot og Dickov.

Synes faktisk Hughes fortjener en plass i neste års stall. Han er ingen fantastisk begavet fotballspiller, men han har vist en utrolig god innsats og holdning, og er en spiller som virkelig elsker klubben.



Dennis

Sv: Hva kreves av oss i Championship?
« Svar #26 på: Mai 09, 2010, 15:51:12 »
De lagene som kom på tredje t.o.m. syvende plass i årets CCC var Nottingham, Cardiff, Leicester, Blackpool og Swansea. Fire av disse fem lagene har så vidt jeg leser korrekt, spilt i League One for ett til tre år siden. M.a.o. virker ikke veien fra topp av League One til PL-utfordring særlig lang.


...i det hele tatt virker 'opprykk fra L1' å være et av kravene for å kunne hevde seg i CCC :)



Sånn har altså fotballen blitt, Asbjørn!  8)
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #27 på: Mai 09, 2010, 15:57:07 »
Jeg valgte å slå sammen disse trådene siden det i begge diskuteres både nyinnkjøp samt mangler i nåværende stall :)

For øvrig et spennende tema som nok vil engasjere utover sommeren.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

baste

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #28 på: Mai 09, 2010, 16:05:10 »
Du har vel glemt Max Gradel, ja.
Og Watt?

Per-Stian

Sv: Leeds i CCC- hva skjer nå?
« Svar #29 på: Mai 09, 2010, 16:07:30 »
Målet må vere å kjempe om opprykk slik Forest, Leicester og Blackpool gjer no. Men då må Bates og våre hemmelege eigarar bla opp Delph-pengane som "forsvann".

Målstoggarar: Higgs er nummer 1 og Ankergren grei backup.

Forsvar: Kisnorbo er meir enn god nok, men er han frisk nok? Tolar han ein heil sesong? Michalik og Bromby trur eg også held nivået. Naylor er eg veldig usikker på, men han har trass alt spelt omtrent heile sitt fotballiv i CCC.

White og Parker er to spennande spelarar, men ein ny høgreback må på plass snarast!

Midtbane: Her må det forsterkast på fleire plassar! Snodgrass, Howson, Kilkenny og Gradel bør klare dette nivået. Samstundes håpar eg vi kjøper McSheffrey, som tidlegare har vist gode prov på klasse på nest øvste nivå. Innleigde Doyle og Johnson er eg usikre på. Vi treng først og framst

Angrep: Her må det også forsterkast! Becchio vil levere i CCC, medan resten bør setjast under lupa. Beckford må erstattast med ein proven målskårer á la Richard Lambert.