Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 175221 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #60 på: Mai 17, 2010, 09:45:51 »
Siste gossip/rumour fra fronten er at Robert Koren, WBA er aktuell for Leeds samt Arsenals polske reservekeeper Wojciech Szczesny. Koren står uten kontrakt, mens den polske landslagskeeperen lånes ut for å holde matchform. Ung og meget lovende keeper som var utlånt til Brentford tidligere og opptrådte som en levende vegg mot nettopp Leeds i seriekamp. 
Fortsatt lån av mega-Watts er kanskje også mulig? Sistnevnte er en særdeles spennende spiller som allerede har bidratt positivt for Leeds. Det oser absolutt kvalitet når Arsenal er i bildet.
Bates skal for øvrig ha lagt nærmere £6 mill. i potten til nye spillere.
« Siste redigering: Mai 17, 2010, 09:56:11 av Leechap »

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #61 på: Mai 17, 2010, 11:59:30 »
Siste gossip/rumour fra fronten er at Robert Koren, WBA er aktuell for Leeds samt Arsenals polske reservekeeper Wojciech Szczesny. Koren står uten kontrakt, mens den polske landslagskeeperen lånes ut for å holde matchform. Ung og meget lovende keeper som var utlånt til Brentford tidligere og opptrådte som en levende vegg mot nettopp Leeds i seriekamp. 
Fortsatt lån av mega-Watts er kanskje også mulig? Sistnevnte er en særdeles spennende spiller som allerede har bidratt positivt for Leeds. Det oser absolutt kvalitet når Arsenal er i bildet.
Bates skal for øvrig ha lagt nærmere £6 mill. i potten til nye spillere.
Bortsett fra at en klovn på waccoe sier at vi bør signere Koren så er han vel ikke linket? If so, link link link ..

Grayson sin transferpot er nok maks 1 mill  :-\

Jostein.

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #62 på: Mai 17, 2010, 12:39:39 »
Leeds move for Arsenal keeper Szczesny


Leeds United are moving to take Arsenal goalkeeper Wojciech Szczesny on loan next season.

The 6ft 5in Polish international, who earned his first full cap against Canada last year aged 19, has been impressive on loan at Brentford.

He turned in a man-of-the-match performance against promoted Leeds, and Simon Grayson wants him to replace the released Casper Ankergren.
Leeds Carajo!

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #63 på: Mai 17, 2010, 15:44:30 »
Siste gossip/rumour fra fronten er at Robert Koren, WBA er aktuell for Leeds samt Arsenals polske reservekeeper Wojciech Szczesny. Koren står uten kontrakt, mens den polske landslagskeeperen lånes ut for å holde matchform. Ung og meget lovende keeper som var utlånt til Brentford tidligere og opptrådte som en levende vegg mot nettopp Leeds i seriekamp. 
Fortsatt lån av mega-Watts er kanskje også mulig? Sistnevnte er en særdeles spennende spiller som allerede har bidratt positivt for Leeds. Det oser absolutt kvalitet når Arsenal er i bildet.
Bates skal for øvrig ha lagt nærmere £6 mill. i potten til nye spillere.
hahahahha, det dummeste jeg har hørt!£6mill til kjøp?yeah right....men TA hadde han altså ikke råd til.Nei, mine herrer:transferbudsjettet er nok på ca £200.000....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #64 på: Mai 17, 2010, 16:08:36 »
hahahahha, det dummeste jeg har hørt!£6mill til kjøp?yeah right....men TA hadde han altså ikke råd til.Nei, mine herrer:transferbudsjettet er nok på ca £200.000....

...mulig du får rett, men jeg vil anmode om at du venner deg til å formulere det på en mindre 'latterliggjørende' måte...

(jeg vil ikke ha en ny sommer der 'tonen på forumet' gradvis utvikler seg til sarkasmeinnlegg og skittkasting...)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #65 på: Mai 17, 2010, 16:17:34 »
Siste gossip/rumour fra fronten er at Robert Koren, WBA er aktuell for Leeds samt Arsenals polske reservekeeper Wojciech Szczesny. Koren står uten kontrakt, mens den polske landslagskeeperen lånes ut for å holde matchform. Ung og meget lovende keeper som var utlånt til Brentford tidligere og opptrådte som en levende vegg mot nettopp Leeds i seriekamp. 
Fortsatt lån av mega-Watts er kanskje også mulig? Sistnevnte er en særdeles spennende spiller som allerede har bidratt positivt for Leeds. Det oser absolutt kvalitet når Arsenal er i bildet.
Bates skal for øvrig ha lagt nærmere £6 mill. i potten til nye spillere.
hahahahha, det dummeste jeg har hørt!£6mill til kjøp?yeah right....men TA hadde han altså ikke råd til.Nei, mine herrer:transferbudsjettet er nok på ca £200.000....

Du forøker å ødelegge forumet og mangler fullstendig evnen til å lese i tillegg. Du klarte heller ikke å tilegne deg at dette kun var rykter/rumours  . . .

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #66 på: Mai 17, 2010, 16:32:27 »
Mitt tilsvar på innlegg ble fjernet, mens usaklige personangrep blir stående. Dette er usmakelig og tjener dette nettstedet særdeles dårlig. Jeg er kun på prøvespill, mens de andre er fast inventar - det var vel det som var grunnlaget for å fjerne mitt innlegg?

Hei. Kan du sjekke PM?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #67 på: Mai 17, 2010, 16:46:48 »
Når krybba er tom bites hestene. Ordtaket får betydning også på denne siten. På denne siten mangler dessverre enkelte evnen til å ha respekt for hverandres meninger og synspunkt. Når man dessuten også mangler evnen til å formulere seg og ikke makter å lese teksten og få med seg fakta blir det skikkelig ille.  

Det er dessverre så galt at man latterliggjør hverandre og kaster skitt etter hverandre. Jfr. oppførselen til eksemplevis Alta-White og DenHviteYeboah. Moderator bør rydde opp i dette snarest. Forumet råtner fra innsiden, dessverre!
« Siste redigering: Mai 17, 2010, 16:54:32 av Leechap »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #68 på: Mai 17, 2010, 17:02:23 »
Når krybba er tom bites hestene. Ordtaket får betydning også på denne siten. På denne siten mangler dessverre enkelte evnen til å ha respekt for hverandres meninger og synspunkt.

Moderator bør rydde opp i dette snarest. Forumet råtner fra innsiden, dessverre!


Jeg tror ikke vi er tjent med videre debatt om det Leechap reiser her, i denne tråden. Da viser jeg heller til
http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,14564.0.html

...person-karakteristikker m.m. holder vi oss unna, men generell debatt kan være bra. (husk saklig tone)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #69 på: Mai 17, 2010, 17:26:51 »
Gutter, ta resten på PM

Jeg valgte å fjerne noen meningsutvekslinger 'om hvordan poste innlegg' mellom noen debattanter siden det ikke dreide seg om trådens tema.

Derimot kan man gjerne diskutere forumet m.m. i nevnte tråd (under)

« Siste redigering: Mai 17, 2010, 17:52:55 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #70 på: Mai 17, 2010, 18:30:19 »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #71 på: Mai 17, 2010, 18:46:47 »
Når krybba er tom bites hestene. Ordtaket får betydning også på denne siten. På denne siten mangler dessverre enkelte evnen til å ha respekt for hverandres meninger og synspunkt. Når man dessuten også mangler evnen til å formulere seg og ikke makter å lese teksten og få med seg fakta blir det skikkelig ille.  

Det er dessverre så galt at man latterliggjør hverandre og kaster skitt etter hverandre. Jfr. oppførselen til eksemplevis Alta-White og DenHviteYeboah. Moderator bør rydde opp i dette snarest. Forumet råtner fra innsiden, dessverre!

Det er ikke rykter når en person gjerne vil ha en spiller til klubben, det er et ønske. Jeg vil gjerne ha Glen Johnson på høyreback, er han da linket?  ::)

Kan bli en morsom sommer dette...

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #72 på: Mai 17, 2010, 19:14:54 »
Fra VGD og Leeds-tråden (som faktisk undertegnede startet for mange herrens år siden):

"Det spekuleres på ymse fora om Lee Grant (keeper) og Marcus Tudgay (spiss) fra Wednesday, og skysports har meldt om at Ian Harte kan være på vei tilbake. Charlie Austin er visst også nevnt, noe som øker spyttproduksjonen min både ett og to hakk. Grant og Austin må mer enn gjerne komme, og Tudgay om Beckford forsvinner."

Denne Charlie Austin har visstnok bare kontrakt ut sesongen med Swindon. Kun 20 år (blir 21 i juli). Har scoret mål an mass i klubber i de lavere divisjoner. Sjekk ut statsen hans her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Austin

Hadde ikke sagt nei takk til Austin...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #73 på: Mai 17, 2010, 19:19:53 »
Fra VGD og Leeds-tråden (som faktisk undertegnede startet for mange herrens år siden):

"Det spekuleres på ymse fora om Lee Grant (keeper) og Marcus Tudgay (spiss) fra Wednesday, og skysports har meldt om at Ian Harte kan være på vei tilbake. Charlie Austin er visst også nevnt, noe som øker spyttproduksjonen min både ett og to hakk. Grant og Austin må mer enn gjerne komme, og Tudgay om Beckford forsvinner."

Denne Charlie Austin har visstnok bare kontrakt ut sesongen med Swindon. Kun 20 år (blir 21 i juli). Har scoret mål an mass i klubber i de lavere divisjoner. Sjekk ut statsen hans her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Austin

Hadde ikke sagt nei takk til Austin...

auren
Skal bli spennende og se han i aksjon i kveld mot Charlton  :)
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #74 på: Mai 17, 2010, 23:03:16 »
Tar gjerne Ian Harte!

En Alan Thompson! , Scorer på hver dødball!
Kieran Westwood ja
Tudgay ja
Beckford 4 England!

Trulsaren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #75 på: Mai 18, 2010, 00:23:03 »
Koren er ferdig i West Brom. Noe for oss?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

p0ndus

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #76 på: Mai 18, 2010, 08:46:46 »
Hei har ikke kjempesans for alle ryktene om spillere fra andre klubber som enten ikke ikke får ny kontrakt med sin nåværende klubb eller som ikke har fast plass på sitt nåværende lag og derfor muligens/kansje er aktuelle for klubben vår. + En annen sak er at jeg ikke syntes å hørt annet en linker til Sheffield United spillere i hele år. Nå må snart hele det laget ha vært linket til oss. 

sindre12

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #77 på: Mai 18, 2010, 11:35:11 »
Leeds are set to sign Billy Sharp for 600.000 :D
Beckford 4 England!

Killa

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #78 på: Mai 18, 2010, 11:48:13 »
Vet ikke om denne er nevnt her før, men det skrytes i alle fall ganske heftig av denne keeperen:

http://www.pinkun.com/content/pinkun/norwich-city/story.aspx?brand=PINKUNOnline&category=Norwich&tBrand=PINKUNOnline&tCategory=xDefault&itemid=NOED18+May+2010+10%3A17%3A05%3A163

Noen som vet noe mer om han?

Dennis

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #79 på: Mai 18, 2010, 13:55:12 »
Vet ikke om denne er nevnt her før, men det skrytes i alle fall ganske heftig av denne keeperen:

http://www.pinkun.com/content/pinkun/norwich-city/story.aspx?brand=PINKUNOnline&category=Norwich&tBrand=PINKUNOnline&tCategory=xDefault&itemid=NOED18+May+2010+10%3A17%3A05%3A163

Noen som vet noe mer om han?

Vet ikke stort mer enn at han hadde en flott assist til Beckford i høst!

http://www.youtube.com/watch?v=9XSbIPkvi9M
Marching on together!

Leedsulf

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #80 på: Mai 18, 2010, 14:15:41 »
Vet ikke om denne er nevnt her før, men det skrytes i alle fall ganske heftig av denne keeperen:

http://www.pinkun.com/content/pinkun/norwich-city/story.aspx?brand=PINKUNOnline&category=Norwich&tBrand=PINKUNOnline&tCategory=xDefault&itemid=NOED18+May+2010+10%3A17%3A05%3A163

Noen som vet noe mer om han?

Vet ikke stort mer enn at han hadde en flott assist til Beckford i høst!

http://www.youtube.com/watch?v=9XSbIPkvi9M

Såvidt jeg husker, hadde han en kjempekamp mot oss, helt til denne scoringen.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #81 på: Mai 18, 2010, 15:38:30 »
Nye kontrakter?

In the weeks ahead, Leeds also hope to agree new contracts with a number of the players whose deals are edging towards expiry.

Patrick Kisnorbo, Neil Kilkenny, Richard Naylor and Luciano Becchio are among those who, as things stand, would be available on free transfers next summer and Grayson is keen to tie down the members of his squad who played influential parts in the club's promotion from League One.

United are awaiting Hughes's response to their contract offer and the club have not ruled out the possibility that some of the players who finished the season on loan at Elland Road could return before the new Championship term begins.

Midfielder Michael Doyle is likely to be free to a move from Coventry City despite being under contract at the Ricoh Arena and Preston North End would not block an approach from Grayson for Scottish centre-back Neill Collins.

Shane Lowry has agreed a new two-year deal with Aston Villa and Gary McSheffrey is a free agent after Birmingham City turned down an option to extend his contract at St Andrews for a further two seasons.

Grayson said: "We'll be looking to extend the term of a number of the existing players' contracts and also make a decision on those players who have returned to their clubs having been here on loan."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #82 på: Mai 18, 2010, 21:26:51 »
City face battle to hang on to Forster
PADDY DAVITT

Last updated: 18/05/2010 10:17:00

Norwich City could be braced for a close season battle with Leeds United over Fraser Forster.

The Elland Road outfit were yesterday linked with a loan move for the Newcastle prodigy after releasing Danish number one Casper Ankergren.

Forster and Arsenal's Polish youngster Wojciech Szczesny are reportedly on Leeds' chief Simon Grayson's summer shopping list as the Yorkshire giants aim to refresh their squad to launch a Championship promotion push.

Arsenal teenager Szczesny made 28 appearances for Brentford during an extended League One loan stint this season - including a man of the match display in a goalless draw against Grayson's side back in December. But Grayson could be in a strong bargaining position with Forster's parent club long time admirers of Leeds hotshot Jermaine Beckford who is widely tipped for a Premiership switch this summer.

City's players' player of the season has already publicly stated he would welcome a Carrow Road return but the final decision rests with Newcastle boss Chris Hughton.

The 22-year-old established himself as a firm fans' favourite after a near faultless role in the club's League One title success. City's supporters pleaded with Forster to extend his Norfolk stay during the closing weeks of the season following a campaign which saw him finish one clean sheet shy of equalling Kevin Keelan's club record set in 1975.

Paul Lambert hailed Forster as a world-class 'keeper in the making on the back of a pivotal role in City's title push and the Hexham-born shot- stopper is unlikely to be short of offers during the close season.

Forster is tipped to be loaned out again with Newcastle's Dutch Under-21 'keeper Tim Krul the established understudy to first choice Steve Harper during United's Championship procession. Harper admitted Hughton is spoilt for choice in the goalkeeping department but insists he will be the Geordies' number one for the foreseeable future.

"Fraser and Tim are very similar to me and Shay (Given), only at an earlier stage," he said. "There could be a battle on there for years to come at this club, and if it pushes them on to great things, then so be it. I've waited a long time for this opportunity, so I'm going to work my socks off to make the most of it."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Pleinar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #84 på: Mai 19, 2010, 14:58:44 »
Moderator bør rydde opp i dette snarest. Forumet råtner fra innsiden, dessverre!


Jeg synes moderatorene gjør en enestående jobb. Med tanke på at dette gjøres på frivillig basis synes jeg vi skal prøve å oppføre oss i stedet for å "lage arbeid" til dem.

Uansett, for å snike meg tilbake til topic, så ser jeg helst at Ian Hart holder seg unna. En ung spennende keeper som blir nevt er noe jeg har sansen for. Ser også at en Montgomory er nevnt som et prospekt, uten at jeg vet hvem dette er. Midtbanespiller visstnok.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #85 på: Mai 19, 2010, 18:46:26 »
Er han så dårlig?

Sitat
Gary McSheffrey looks set to return to Coventry after being released by Birmingham.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #86 på: Mai 19, 2010, 19:09:48 »
trenger me ny keeper??
e liksom ikkje den plassen eg er mest bekymra for....
DALHEIM WHITES

Rudi G.

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #87 på: Mai 19, 2010, 19:30:20 »
trenger me ny keeper??
e liksom ikkje den plassen eg er mest bekymra for....

I L1 kjøpte vi Higgs for vi trengte en bedre keeper en Casper. Nå er vi i CCC og trenger en bedre keeper en Higgs. Dette er en naturlig utvikling og hvis Leeds United følger den utviklingen er jeg fornøyd!

stian94

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #88 på: Mai 19, 2010, 19:58:59 »
SJ

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #89 på: Mai 19, 2010, 22:16:23 »
Jeg håper ikke vi signer en ung og uerfaren keeper som førstekeeper nå, slik som Forster eller han polske Arsenal-keeperen. Det må i tilfelle bli på permanent overgang og ikke lån. Unge keepere er ofte ustabile, og er det noe vi trenger aller bakerst er det en solid sisteskanse som sprer trygghet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.