Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15  (Lest 178601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leechap

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #750 på: Juni 16, 2010, 14:00:28 »
Rykte i kategori "dagens trippel": McLean, Peterborough - Russel, Norwich - Besson, Swansea.

Tja, men utifra hvordan thom kirwin ordla seg med "all this" i intervjuet på lutv, så har jeg en liten godfølelse på at det kanskje er mer enn en som er klar.

Har samme følelse som deg - jeg la inn et grovt anslag vedr. antall. En angriper med fart, en ryddegutt og en solid venstreback. Spennende . . .

Hallgeir *

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #751 på: Juni 16, 2010, 14:05:31 »
Fra bbc forumet, sikkert tull men :

Just been announced on yorkshire radio that Robert Pires has just signed on a free with a 2 year contract - great news

Jeg hører på YR i dag. Bare "bull.." dessverre!  ::)

Bates-intervjuet går om og om igjen. Lite nytt, men noen håper jo på fler enn en spiller.

Personlig tror jeg det blir en bare. Bessone
Jeg har SETT på YR i dag, og det eneste som ser ut til å komme inn der er regn.  :o
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #752 på: Juni 16, 2010, 14:10:03 »
Fra bbc forumet, sikkert tull men :

Just been announced on yorkshire radio that Robert Pires has just signed on a free with a 2 year contract - great news

Jeg hører på YR i dag. Bare "bull.." dessverre!  ::)

Bates-intervjuet går om og om igjen. Lite nytt, men noen håper jo på fler enn en spiller.

Personlig tror jeg det blir en bare. Bessone
Jeg har SETT på YR i dag, og det eneste som ser ut til å komme inn der er regn.  :o
:D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lund93

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #753 på: Juni 16, 2010, 14:16:53 »
VIlle likt å sett Harry Kewell tilbake i Leeds Trøya jeg..noen som vet noe status på hvor han er? Galasataray om jeg ikke tar feil?

Han vil jeg helst aldri mer se i en Leeds drakt!  :) En spiller som går til den mest hatte klubben til Leeds og som spilte da 2 Leeds fans ble drept mot Galatasaray vil jeg ikke ha tilbake  ;)
Du kan bytte hus, bil og kone, men aldri lag Leeds 4 ever! <3

torivar

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #754 på: Juni 16, 2010, 14:23:09 »
Fra bbc forumet, sikkert tull men :

Just been announced on yorkshire radio that Robert Pires has just signed on a free with a 2 year contract - great news

Jeg hører på YR i dag. Bare "bull.." dessverre!  ::)

Bates-intervjuet går om og om igjen. Lite nytt, men noen håper jo på fler enn en spiller.

Personlig tror jeg det blir en bare. Bessone
Jeg har SETT på YR i dag, og det eneste som ser ut til å komme inn der er regn.  :o

Og i dag som jeg satset på motorsykkel

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #755 på: Juni 17, 2010, 09:51:15 »
This is not a rumour and I never post things like this I just wanted to pass on what I know.
Chris Riggot, who is a free agent, said that he trying to work out a move to Leeds.
He lives in Harrogate and although has had his injury problems I think he would be a very good signing.
He reckons he is 100% fit and raring to go.

All this has come from the man himself. Also, apparently we have signed this 15 year old striker that goes to Harrigate Grammar School. From what I've heard he is shit hot and we beat a lot of top clubs to sign him.
Does anyone know anything about this??


WACCOE
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #756 på: Juni 17, 2010, 19:26:46 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11683_6211001,00.html

Da er visstnok budkrigen om Billy Sharp i gang.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #757 på: Juni 17, 2010, 20:10:28 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11683_6211001,00.html

Da er visstnok budkrigen om Billy Sharp i gang.

Håpar vi er med på den!

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #758 på: Juni 17, 2010, 20:17:17 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11683_6211001,00.html

Da er visstnok budkrigen om Billy Sharp i gang.

Håpar vi er med på den!

Håper vi heller går for Hooper.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #759 på: Juni 17, 2010, 21:02:52 »

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #760 på: Juni 18, 2010, 14:44:56 »
WACCOE:

My source says:
Grayson has been speaking to Robert Pires and agent - talks ongoing, Pires has a lot of offers on the table but willing to listen.

Gary Hooper - we ARE in for Hooper and he would prefer Leeds over Boro, still trying to agree a fee with Scunthorpe as they want more than has been offered so far

Alan Smith - Grayson enquired, Newcastle weren't interested in a deal and neither was Smith

Marlon Harewood - Expect an announcment soon........
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28990
  • Total likes: 2671
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #761 på: Juni 18, 2010, 16:49:31 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_6212813,00.html

Alan Sheehan, Andy Robinson and Lubomir Michalik.
Det e jo kjempegreier om vi greit klarer å bli kvitt de vi ønsker å kvitte oss med (frigitte lønnsmidler). Det typiske ville vel vært om ingen ville ha de... Og nå er det vel til og med mulig å få penger for noen av de  :o



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #762 på: Juni 18, 2010, 16:58:17 »
jeg tror vi hanker inn Hooper.

ref. Lorimer  som mener vi må få en ekstrem god spiss.

Men jeg ønsker meg Watt fra Arsenal også.

I tillegg en midtstopper og en meget gooooooooooood midtbanespiller.  Der er jeg veldig spent, for han må være god.

 

Per-Stian

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #763 på: Juni 18, 2010, 17:04:46 »
Grayson has been speaking to Robert Pires and agent - talks ongoing, Pires has a lot of offers on the table but willing to listen.

Pires, som ein gong var blant Europas beste vingar, fyller 37 år i oktober. Er det verdt å sprenge lønnsbudsjettet for denne gamlingen?

Runar

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #764 på: Juni 18, 2010, 17:56:37 »
Er faktisk en "gamling" som jeg innbiller meg har noe å tilføre Leeds. Dette er en spiller som har holdt det høyeste nivået, ikke en Dickov som aldri har vært noe mer enn middelmådig. Vet forlite om han nåværende situasjon til å si om det er bra eller dårlig, men spennende er det ihvertfall.
 

mac_gyver

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #765 på: Juni 18, 2010, 18:30:42 »
Grayson has been speaking to Robert Pires and agent - talks ongoing, Pires has a lot of offers on the table but willing to listen.

Pires, som ein gong var blant Europas beste vingar, fyller 37 år i oktober. Er det verdt å sprenge lønnsbudsjettet for denne gamlingen?

han er ganske god på FIFA.....
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #766 på: Juni 18, 2010, 18:33:13 »
Er faktisk en "gamling" som jeg innbiller meg har noe å tilføre Leeds. Dette er en spiller som har holdt det høyeste nivået, ikke en Dickov som aldri har vært noe mer enn middelmådig. Vet forlite om han nåværende situasjon til å si om det er bra eller dårlig, men spennende er det ihvertfall.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Pir%C3%A8s
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #767 på: Juni 18, 2010, 18:43:24 »
WACCOE:

According to the sports reporter of the Hamilton Advertiser ( the source) there is ongoing negotiations concerning James McArthur.

I phoned and asked to speak to the sports editor and he told me there were ongoing negotiations, when asked who with he bacame a bit coy, and when I mentioned Leeds he said he couldn't say.



Tja....et halmstrå!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ozzy96

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #768 på: Juni 18, 2010, 22:41:49 »
tror faktisk hooper sansynligvis kommer  ;) og forventer at det blir signert en midtbanespiller snart ;D

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #769 på: Juni 19, 2010, 05:43:09 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #770 på: Juni 19, 2010, 08:51:44 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren
det tror jeg, men de brukes ikke på klubben ;D

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #771 på: Juni 19, 2010, 09:30:47 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren


Hvorfor har Leeds som ikke har brukt en krone på noe som helst de siste 3/4 åra ikke milder?
Med en vanvittig omsetning i forhold til det nivået vi spiller på?

Og mange her skryter av bra drifting av klubben? - hvis det ikke er penger til overs vil jeg si at det er elending drift i klubben.

Vi fikk 6 mill for Delph - hvorfor skulle vi ikke ha 2,5 å bruke av disse Auren?
Eller har de gått til toaletter og maling og et på gjerder på TA alle millionene?

jackbauer68

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #772 på: Juni 19, 2010, 09:54:18 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren

Selvfølgelig HAR vi slike midler,og Hooper vil til Leeds såvidt eg har forstått,da er det vel kun viljen til Leeds det står på 8)

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #773 på: Juni 19, 2010, 10:04:24 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren

Selvfølgelig HAR vi slike midler,og Hooper vil til Leeds såvidt eg har forstått,da er det vel kun viljen til Leeds det står på 8)
Det er viljen til Bates det kommer an på-uansett hvor mange tullete bortforklaringer som kommer!Hvis Hooper koster over £500.000 blir det ALDRI i verden noe handel-er jeg sikker på!På en annen side:hvem eier klubben egentlig?og hvis Bates ikke eier klubben-hvorfor i helvete er han styreformann?Heia tenforken :)


Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #774 på: Juni 19, 2010, 10:25:34 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren


Hvorfor har Leeds som ikke har brukt en krone på noe som helst de siste 3/4 åra ikke milder?
Med en vanvittig omsetning i forhold til det nivået vi spiller på?

Og mange her skryter av bra drifting av klubben? - hvis det ikke er penger til overs vil jeg si at det er elending drift i klubben.
Vi fikk 6 mill for Delph - hvorfor skulle vi ikke ha 2,5 å bruke av disse Auren?
Eller har de gått til toaletter og maling og et på gjerder på TA alle millionene?


Følger du ikke med i timen, jarle? Dette har jo Bates forklart utførlig gang på gang!  ::)

La meg oppsummere:

* Fotball er bare utgifter. Det er derfor Leeds supportere i 3 år har betalt Premier League priser for å se League 1 fotball.
*Vi må huske at mange tilskuere krever flere politi, vakter og billett/pølse/ølselgere. Det kommer rett og slett for mange folk til Elland Road til at det betaler seg i lengden.
* Leeds United har mange fler umalte gjerder og kaninhull på treningsanlegget enn noen annen klubb i   ligasystemet.
* Kvinnegruppen Ottar har klaget på for dårlige toalett faciliteter for "damer".
* Hvis man selger en spiller for 6 mill £ til Aston Villa får klubben ikke utbetalt en eneste penny. Det må vi bare godta.
* Advokater og det britiske rettsystemet skal ha kontant betaling av klubben hver gang Bates blir dømt for injurier og ærekrenkelser som er trykket klubbens Match day program. Det blir fort penger av slikt.



Forøvrig høres det vannvittig ut å bruke 2- 2, 5 mill pund for Hooper når man vet at Southampton sikret seg duoen Lambert/ Barnard for tilsammen halve beløpet.
« Siste redigering: Juni 19, 2010, 10:31:16 av Jon R »
Jon R.

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #775 på: Juni 19, 2010, 10:55:51 »
Herlig Jon R, herlig!  ;D ;D ;D

jarle

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #776 på: Juni 19, 2010, 11:20:37 »
Jeg mener at Hooper er totalt urealistisk. Han vil koste minst 2-2,5 milloner pund, og slike midler har vi dessverre ikke.  :(

auren


Hvorfor har Leeds som ikke har brukt en krone på noe som helst de siste 3/4 åra ikke milder?
Med en vanvittig omsetning i forhold til det nivået vi spiller på?

Og mange her skryter av bra drifting av klubben? - hvis det ikke er penger til overs vil jeg si at det er elending drift i klubben.
Vi fikk 6 mill for Delph - hvorfor skulle vi ikke ha 2,5 å bruke av disse Auren?
Eller har de gått til toaletter og maling og et på gjerder på TA alle millionene?


Følger du ikke med i timen, jarle? Dette har jo Bates forklart utførlig gang på gang!  ::)

La meg oppsummere:

* Fotball er bare utgifter. Det er derfor Leeds supportere i 3 år har betalt Premier League priser for å se League 1 fotball.
*Vi må huske at mange tilskuere krever flere politi, vakter og billett/pølse/ølselgere. Det kommer rett og slett for mange folk til Elland Road til at det betaler seg i lengden.
* Leeds United har mange fler umalte gjerder og kaninhull på treningsanlegget enn noen annen klubb i   ligasystemet.
* Kvinnegruppen Ottar har klaget på for dårlige toalett faciliteter for "damer".
* Hvis man selger en spiller for 6 mill £ til Aston Villa får klubben ikke utbetalt en eneste penny. Det må vi bare godta.
* Advokater og det britiske rettsystemet skal ha kontant betaling av klubben hver gang Bates blir dømt for injurier og ærekrenkelser som er trykket klubbens Match day program. Det blir fort penger av slikt.



Forøvrig høres det vannvittig ut å bruke 2- 2, 5 mill pund for Hooper når man vet at Southampton sikret seg duoen Lambert/ Barnard for tilsammen halve beløpet.


Endelig ble jeg overbevist om at det er virkelige utgifter og at Bates ikke lurer oss...  ;D

Før hadde vi gullfisker nå er kaniner som knekker oss... what's next!!!

testo

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #777 på: Juni 19, 2010, 11:25:42 »

PIRES: ENGLISH TEAMS IN FOR ME

Birmingham and Leicester have made "serious enquiries" about the possibility of signing Robert Pires, according to the former World Cup-winning winger.

The 36-year-old is a free agent after being released by Spanish side Villarreal and is reported to have told French journalists in South Africa he is keen to return to England having played for Arsenal between 2000 and 2006.

Pires, a member of the France squad that won the World Cup on home soil in 1998, said: "There's a few big English teams chasing me. I'm told Leicester and Birmingham have made serious enquires.

"I still think I can play in the Premier League but the challenge of getting a team like Leicester promoted is very appealing, especially with maybe two seasons left in my legs.

"If the right kind of club expresses an interest, I have no problem going over and doing a pre-season so they can have a closer look at me."
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ferre

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #778 på: Juni 19, 2010, 11:43:04 »
Kandol set to sign for Scunthorpe


Leeds United have had interest in the four players they want to offload.

Alan Sheehan, Tresor Kandol, Lubo Michalik and Andy Robinson were told last month that they should actively seek other clubs, despite being under contract.

Kandol has agreed a move to Scunthorpe and is expected to complete the move on July 1.

http://www.thetelegraphandargus.co.uk/sport/8228008.Kandol_set_to_sign_for_Scunthorpe/?ref=rss

Kan det bety at Hooper kommer andre veien?

berlin

Sv: RYKTER: Spillere inn - Spiller ut, del 15
« Svar #779 på: Juni 19, 2010, 12:15:41 »
Så elendig (for det meste) fotball det har vært til nå, ser jeg ingen grunn til at Grayson skal vente på de få godbitene derfra, selv om det sikkert er mulig å få en bra spiller for ca £20 mill  :)

Forøvrig syntes jeg ikke det var så stor forskjell på Englands landslag og Leeds United etter kampen mot Algerie å dømme.  8) Legger vi Scum-Leeds kampen til grunn hadde vi lett slått Algerie 3-0.  ;D

Så Pires, Hooper, hva venter dere på? Eh......ja, de venter vel på tilbud fra Leeds, men nei, her skal prisen tynes ned kraftig av Bates, før det ender med at disse to og flere til velger andre CCC-klubber.