Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704484 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

J-R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1710 på: Juni 02, 2013, 12:10:42 »
Braaten har et bra maksnivå, men et latterlig bunnivå, og varierer for mye i prestasjonene. Som å få Beckford tilbake, men bare med en mye dårligere scoringsrate... Noen klassisk ving er han vel heller ikke.

auren
you took the words right out of my mouth!

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1711 på: Juni 02, 2013, 12:55:38 »
Sanchez Watt er frigitt av Arsenal. Ikke den verste vingen jeg kan huske.

http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-release-10-young-players

Hekta på Leeds siden 1974

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1712 på: Juni 02, 2013, 14:26:43 »
Daniel Braaten ønsker seg spesielt til England. Han må da være god nok som squadplayer?
Da hadde avisene her hjemme skrevet litt om klubben også :)

Helt enig, når han er pålogget er han en trussel for de fleste forsvarspillere.
Litt pr om klubben i norske aviser hadde heller ikke skadet.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1713 på: Juni 03, 2013, 10:51:45 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1714 på: Juni 03, 2013, 11:21:51 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
Det er jo dette som er problemet! Harvey er Bates sin løpegutt.At den tullingen der skal ha noe med våre transfers å gjøre er jo helt ødeleggende :(
Jeg trodde vi hadde nye eiere.....

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1715 på: Juni 03, 2013, 11:48:03 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..

Helt enig. Tror vi går opp med de fire.
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1716 på: Juni 03, 2013, 11:49:15 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
Det er jo dette som er problemet! Harvey er Bates sin løpegutt.At den tullingen der skal ha noe med våre transfers å gjøre er jo helt ødeleggende :(
Jeg trodde vi hadde nye eiere.....

Har du ikke fått med deg at Bates har forlatt klubben? Han har ingen makt, har kun en president tittel i et par år til.

Problemet med Harvey innbiller jeg meg er at han ikke klarer å "selge" klubben under forhandlingene med agenten. Det er helt greit at McD snakker med spillerne som han vil ha, men han forhandler jo ikke lønn og det er vel på det punktet det strander...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1717 på: Juni 03, 2013, 11:50:58 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..

Helt enig. Tror vi går opp med de fire.

Det verste er jo at de er "gratis" (- Mills), får heller gi de litt ekstra i lønn. Hvis McCormack skal begynne å surmule pga lønna de får så får han reise, Jeg kan ikke se for meg at det er noen andre som kommer til å gjøre det...
« Siste redigering: Juni 03, 2013, 12:28:09 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1718 på: Juni 03, 2013, 11:52:09 »
Chris Brunt går aldri til Npc!
Pontus ❤

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1719 på: Juni 03, 2013, 11:54:28 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
Det er jo dette som er problemet! Harvey er Bates sin løpegutt.At den tullingen der skal ha noe med våre transfers å gjøre er jo helt ødeleggende :(
Jeg trodde vi hadde nye eiere.....

Har du ikke fått med deg at Bates har forlatt klubben? Han har ingen makt, har kun en president tittel i et par år til.

Problemet med Harvey innbiller jeg meg er at han ikke klarer å "selge" klubben under forhandlingene med agenten. Det er helt greit at McD snakker med spillerne som han vil ha, men han forhandler jo ikke lønn og det er vel på det punktet det strander...

Harveys problem er enkelt og greit at han har for lite å tilby i lønnsposen.
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1720 på: Juni 03, 2013, 11:57:17 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
Det er jo dette som er problemet! Harvey er Bates sin løpegutt.At den tullingen der skal ha noe med våre transfers å gjøre er jo helt ødeleggende :(
Jeg trodde vi hadde nye eiere.....

Har du ikke fått med deg at Bates har forlatt klubben? Han har ingen makt, har kun en president tittel i et par år til.

Problemet med Harvey innbiller jeg meg er at han ikke klarer å "selge" klubben under forhandlingene med agenten. Det er helt greit at McD snakker med spillerne som han vil ha, men han forhandler jo ikke lønn og det er vel på det punktet det strander...

Harveys problem er enkelt og greit at han har for lite å tilby i lønnsposen.

Det er dessverre slik, men han klarer sikkert heller ikke å kompensere ved å selge klubben slik at agenten tror på opprykk og sukess sportslig/økonomisk for sin spiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1721 på: Juni 03, 2013, 12:31:30 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
Det er jo dette som er problemet! Harvey er Bates sin løpegutt.At den tullingen der skal ha noe med våre transfers å gjøre er jo helt ødeleggende :(
Jeg trodde vi hadde nye eiere.....

Har du ikke fått med deg at Bates har forlatt klubben? Han har ingen makt, har kun en president tittel i et par år til.

Problemet med Harvey innbiller jeg meg er at han ikke klarer å "selge" klubben under forhandlingene med agenten. Det er helt greit at McD snakker med spillerne som han vil ha, men han forhandler jo ikke lønn og det er vel på det punktet det strander...
Du får lese det jeg skriver. jeg sier at Harvey er Bates løpegutt. Jeg regner med at Bates har forlatt klubben, det er ikke det jeg skriver om. Poenget er at Harvey og Williams etter min mening  er igjen etter det gamle Bates-tyranniet. Etter min mening har de vist seg udugelige i løpet av de siste årene. Når GHF overtok, synes jeg det er merkelig at de ikke ansetter sine folk, men fortsetter med disse to som er like populære blant fansen som Bates.....

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1722 på: Juni 03, 2013, 12:44:14 »
Hadde vi fått Jerome Thomas, Brunt, Le Fondre og Mills så hadde jeg vært fornøyd, da tror jeg laget hadde vært godt nok til opprykk.

Få ut fingeren Harvey..
Det er jo dette som er problemet! Harvey er Bates sin løpegutt.At den tullingen der skal ha noe med våre transfers å gjøre er jo helt ødeleggende :(
Jeg trodde vi hadde nye eiere.....

Har du ikke fått med deg at Bates har forlatt klubben? Han har ingen makt, har kun en president tittel i et par år til.

Problemet med Harvey innbiller jeg meg er at han ikke klarer å "selge" klubben under forhandlingene med agenten. Det er helt greit at McD snakker med spillerne som han vil ha, men han forhandler jo ikke lønn og det er vel på det punktet det strander...
Du får lese det jeg skriver. jeg sier at Harvey er Bates løpegutt. Jeg regner med at Bates har forlatt klubben, det er ikke det jeg skriver om. Poenget er at Harvey og Williams etter min mening  er igjen etter det gamle Bates-tyranniet. Etter min mening har de vist seg udugelige i løpet av de siste årene. Når GHF overtok, synes jeg det er merkelig at de ikke ansetter sine folk, men fortsetter med disse to som er like populære blant fansen som Bates.....

Shaun Antony Harvey (born 25 May 1970) is a British businessman and football executive. Harvey is the chief executive officer of Leeds United, as well as a club director. Prior to joining Leeds, Harvey was managing director at Bradford City. In June 2011 Harvey was added to the Football League board of Directors.[1]

Harvey studied for his O Levels and A Levels at Hough Side High School in Bramley where he achieved average results and learnt how to irritate football fans.[citation needed] After leaving school, he resigned from his job as a postman and took up at job at the Guardian Royal Exchange Insurance Company. With his heart in sport, he then took up an administration job at Farsley Celtic F.C. which led to a chance meeting with Geoffrey Richmond, the then chairman of Scarborough. In February 1992, Harvey took up at job at Scarborough after having been personally invited by Richmond to the club. When Richmond became chairman of Bradford City, Harvey followed him where he eventually became Managing Director and steered the club into two administrations.[2]

In June 2004, after ten years at Bradford, Harvey joined Leeds United as chief executive officer.[3] Harvey became part of the new management of Leeds which included Richmond who joined the club as a board advisor.[4] In May 2007, the club were dragged in to administration. Harvey, along with former club chairman, Ken Bates and former director, Mark Taylor, quickly formed a new company called Leeds United Football Club Limited and bought the club back.[4] After months of legal and monetary disputes, Harvey, Bates and Taylor won back full control of the club.[5] Harvey's investment in the new company has seen him become a club director and the company secretary. Since the ownership crisis of 2007, the club has made a profit of £7.6 million after profit on player sales of £11.3 million.[6]

In June 2011 Harvey was added to the Football League board of Directors.[1]
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Johrnino

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1723 på: Juni 08, 2013, 18:21:34 »
Norge- England  u-21.
 
8 tippeligaspillere mot 8 championshipspillere. Det blir spennende å se om det er store nivåforskjeller. Lees og Byram ikke i lagoppstillingen.

Kanskje det kan være noen gode prospekter på det norske u- 21 landslaget som Leeds kan kjøpe for en "billig" penge..
 

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1724 på: Juni 08, 2013, 18:42:36 »
Norge- England  u-21.
 
8 tippeligaspillere mot 8 championshipspillere. Det blir spennende å se om det er store nivåforskjeller. Lees og Byram ikke i lagoppstillingen.

Kanskje det kan være noen gode prospekter på det norske u- 21 landslaget som Leeds kan kjøpe for en "billig" penge..

Rogne er gratis. hent!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1725 på: Juni 08, 2013, 18:43:09 »
Norge- England  u-21.
 
8 tippeligaspillere mot 8 championshipspillere. Det blir spennende å se om det er store nivåforskjeller. Lees og Byram ikke i lagoppstillingen.

Kanskje det kan være noen gode prospekter på det norske u- 21 landslaget som Leeds kan kjøpe for en "billig" penge..

So far, so good.

Byram spiller vel på U-19?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1726 på: Juni 08, 2013, 18:51:45 »
Regner med at SA har tipset McD om Rogne??
Mulig han vet om han fra før, men kan ikke skade :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Johrnino

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1727 på: Juni 08, 2013, 20:08:48 »
Meget sterkt og artig av Norge. Her er det flere som kan hentes av Leeds. Unge og talentfulle gutter uten en for stor prislapp:
Keeper Nyland, Strandberg, Sem Berge, Elabdellaoui, Rogne, Berget og Pedersen. Her er det mange som har en stor fotbalfremtid foran seg.
 

Corleone

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1728 på: Juni 09, 2013, 14:16:03 »
Meget sterkt og artig av Norge. Her er det flere som kan hentes av Leeds. Unge og talentfulle gutter uten en for stor prislapp:
Keeper Nyland, Strandberg, Sem Berge, Elabdellaoui, Rogne, Berget og Pedersen. Her er det mange som har en stor fotbalfremtid foran seg.

Marcus Pedersen er en spiller jeg har stor sans for, og som jeg tror hadde passet fint inn i Championsship. Dessuten spiller han lite i Vitesse og har kun 1 år igjen av kontrakten sin. Bør dermed ikke være spesielt dyr.

Tobbe9210

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1729 på: Juni 10, 2013, 12:16:45 »
Har Leeds speidere på plass i Israel? Neppe..
Leksvik whites

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1730 på: Juni 10, 2013, 16:05:21 »
Har Leeds speidere på plass i Israel? Neppe..
Leeds har ikke speidere noe annet sted enn i Nord-England......heia Gwyn Williams....

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1731 på: Juni 10, 2013, 19:22:51 »
Har Leeds speidere på plass i Israel? Neppe..
Leeds har ikke speidere noe annet sted enn i Nord-England......heia Gwyn Williams....
De må nå ha hatt en slags speider i Portsmouth.  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1732 på: Juni 11, 2013, 00:47:50 »
Helt sikkert en tropp som skal på årets Landsleir?
- Leif Olav

Dennis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1733 på: Juni 11, 2013, 14:54:26 »
Jeg ønsker meg en spiller som gir DenHviteYeboah litt ro i sjela. Den siste var vel Kasper Schmeichel? :)
Marching on together!

mac_gyver

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1734 på: Juni 12, 2013, 18:51:05 »
Er en del på det norske U-21 laget jeg gjerne kunne sett i en Leedsdrakt... Men det kommer ikke til å skje.
Pride of Yorkshire

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1735 på: Juni 12, 2013, 19:04:51 »
Er en del på det norske U-21 laget jeg gjerne kunne sett i en Leedsdrakt... Men det kommer ikke til å skje.

Stefan Johansen? Det må vel hjelpe på å ha Leedsfans både som agent og sportssjef? :)

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1736 på: Juni 12, 2013, 22:15:34 »
Jeg ønsker meg en spiller som gir DenHviteYeboah litt ro i sjela. Den siste var vel Kasper Schmeichel? :)
Det stemmer :) og se hva som skjedde med ham:Evil Santa var desperat etter pund og solgte ham på billigsalg >:(
Skulle ønske at denne klubben hadde et skikkelig speideropplegg.Nå er det bare tull.Jeg nekter å tru at det eneste som holder nivået for championship er spillere i fra England. Er det virkelig ingen som kan brukes fra andre ligaer?Lønnsnivået i England ligger vel høyere enn alle andre eurpeiske land på nest høyeste foppalnivå? hent en superspiss og midtbanegeneral fra enten Tyskland, Norge,Sverige,Spania,Frankrike,Holland eller Luxembourg for den del....Han derre Gwyn Williams kan dere få gratis av meg :(

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1737 på: Juni 12, 2013, 22:18:45 »
Jeg ønsker meg en spiller som gir DenHviteYeboah litt ro i sjela. Den siste var vel Kasper Schmeichel? :)
Det stemmer :) og se hva som skjedde med ham:Evil Santa var desperat etter pund og solgte ham på billigsalg >:(
Skulle ønske at denne klubben hadde et skikkelig speideropplegg.Nå er det bare tull.Jeg nekter å tru at det eneste som holder nivået for championship er spillere i fra England. Er det virkelig ingen som kan brukes fra andre ligaer?Lønnsnivået i England ligger vel høyere enn alle andre eurpeiske land på nest høyeste foppalnivå? hent en superspiss og midtbanegeneral fra enten Tyskland, Norge,Sverige,Spania,Frankrike,Holland eller Luxembourg for den del....Han derre Gwyn Williams kan dere få gratis av meg :(
Gratis? Alt for dyrt.
Hekta på Leeds siden 1974

Nørgaard

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1738 på: Juni 12, 2013, 22:32:14 »
Man kan vel godt til dels være enig med DenHviteYeboah. Indtil videre har vi købt en angriber/spiss fra Oldham og når jeg ser hvad folk herinde ønsker sig af spillere tror jeg da i bliver skuffede.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1739 på: Juni 14, 2013, 12:26:55 »
Hva tror du DHY?

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.