Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 699869 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #60 på: Mai 11, 2010, 22:47:45 »
Lindegård i AaFK må vel være god nok!

Anders Lindegård ville vært konge som sisteskanse for Leeds...og tar han med seg landslagsbacken Jonathan Parr, midtstopperen Jonathan Tollås Nation og sjefen sjøl, nemlig "I" så ville vi blitt vesentlig forsterket...både på banen og på benken!

AaFK ville derimot stått en smule ribbet tilbake....
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

gill

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #61 på: Mai 11, 2010, 22:55:06 »
David Nugent er en superspiller. Løp og kjøp han nå...
 

jarle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #62 på: Mai 11, 2010, 22:55:16 »
Lindegård i AaFK må vel være god nok!

Anders Lindegård ville vært konge som sisteskanse for Leeds...og tar han med seg landslagsbacken Jonathan Parr, midtstopperen Jonathan Tollås Nation og sjefen sjøl, nemlig "I" så ville vi blitt vesentlig forsterket...både på banen og på benken!

AaFK ville derimot stått en smule ribbet tilbake....



Gjør meg trist når Super Leeds skal styrkes av noen som spiller på Ã…lesund... hmmm
Jeg var på Ã…rasen og så Leeds mot LSK for mange år siden... Var vel bare Tom Lund som kunne vært aktuell men så var han i verdensklasse...

Vi har et stykke opp.. jeg håper vi slipper I og hans spillere og at vi snart er for gode for noen norske lag...


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #63 på: Mai 11, 2010, 23:06:48 »

Gjør meg trist når Super Leeds skal styrkes av noen som spiller på Ã…lesund... hmmm



For å nevne x-AaFK-spillere så hadde nok f.eks. JAR styrket Leeds... Og Lindegård har ting i seg som kan gjøre ham til en ny Schmeichel, så akkurat klubbnavnet tror jeg ikke vi skal henge oss så veldig opp i. Vi har fått spillere fra Larvik Turn, Walsall og Asante Kotoko (to name a few) som har styrket Leeds, så det hadde nok gått bra det også ;)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

langva

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #64 på: Mai 11, 2010, 23:21:32 »
Anders Lindegaard ville vært fantastisk i Leeds  :D
Henrik Høiberg Langva

Budda

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #65 på: Mai 11, 2010, 23:25:35 »

Gjør meg trist når Super Leeds skal styrkes av noen som spiller på Ã…lesund... hmmm



For å nevne x-AaFK-spillere så hadde nok f.eks. JAR styrket Leeds... Og Lindegård har ting i seg som kan gjøre ham til en ny Schmeichel, så akkurat klubbnavnet tror jeg ikke vi skal henge oss så veldig opp i. Vi har fått spillere fra Larvik Turn, Walsall og Asante Kotoko (to name a few) som har styrket Leeds, så det hadde nok gått bra det også ;)


Man skal være forsiktig med to ting her: 1. overvurdere nivået på Tippeligaen. Folk blir blendet av Tv2s "propaganda" og opphausing av norsk fotball; 2. overvurdere spillerne til Aafk og andre formspillere i Tippeligaen, etter en brukbar start på sesongen. Bare å se på Gylfi i sin tid.   

Lindegård for eksempel, vil jeg påstå ikke er noe bedre enn Ankergren. Ville nok få problemer med å danke ut Higgs. Lindegård gjør mange tapper, for eksempel i forrige kamp mot Odd
Endre

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #66 på: Mai 11, 2010, 23:58:46 »
Dudley Campbell i Blackpool kan kanskje være en spennende spiss? Ersatte Beckford..?

Scoret hattrick i PlayOff semien borte mot Forest.

Ja, men såg du kampen? Ble ikke imponert over Dudley Campbell selv om han skorte tre mål. Var latterlige forsvarsbrølere ved alle måla.

Og det er vel en grunn for at han er femtevalg som spiss i leicester?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #67 på: Mai 11, 2010, 23:59:38 »


Sitat

Man skal være forsiktig med to ting her: 1. overvurdere nivået på Tippeligaen. Folk blir blendet av Tv2s "propaganda" og opphausing av norsk fotball; 2. overvurdere spillerne til Aafk og andre formspillere i Tippeligaen, etter en brukbar start på sesongen. Bare å se på Gylfi i sin tid.   

Lindegård for eksempel, vil jeg påstå ikke er noe bedre enn Ankergren. Ville nok få problemer med å danke ut Higgs. Lindegård gjør mange tapper, for eksempel i forrige kamp mot Odd

amen!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

readysteady

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #68 på: Mai 12, 2010, 11:16:40 »
Foreslår at de som drar inn Tippeliga-spillere (og spesielt Demidov) i denne tråden kan få sin egen tråd i stedet.


Fordi?

Sist jeg sjekka var tittel på emnet her "Ønskeliste: Nye Spelarar", og ikke "Readysteady's ønskeliste"...

Om du har problemer med innholdet i tråden foreslår jeg heller at du lager deg en tråd med "Readysteady's ønskeliste"..!!     :-\ :-\
Bare en annen måte å si at jeg mener at ingen Tippeligaliga-spillere p.t. vil fungere i CCC. Kunne nok med fordel satt på en ;) bak uttalelsen min.

Ferre

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #69 på: Mai 12, 2010, 12:45:46 »
Kort fra Ken Bates om nye spillere. I tillegg nevner han at Beckford mest sannsynlig forlater klubben:

http://www.leedsunited.com/news/20100512/championship-plans-in-place_2247585_2050226

Lite nytt mao.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #70 på: Mai 12, 2010, 12:51:13 »
Kort fra Ken Bates om nye spillere. I tillegg nevner han at Beckford mest sannsynlig forlater klubben:

http://www.leedsunited.com/news/20100512/championship-plans-in-place_2247585_2050226

Lite nytt mao.

Dette uttalte han jo indirekte i fylla på lørdag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Masinga

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #71 på: Mai 12, 2010, 12:52:38 »
Ser at Bates har kommet seg etter festen, børstet håret, trimmet skjegget og klar for nye slag.
Masinga, medl.nr. 1250

B-m

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #72 på: Mai 12, 2010, 13:07:19 »
Ellers så synes jeg Bates virker offensiv over transfer plansa.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #73 på: Mai 12, 2010, 13:23:36 »
Pompey frigjev blant andre Hermann Hreidarsson og Steve Finnan.


Hreidarsson har rykket ned med samtlige klubber han har vært i tror jeg så....... :(
Yeboahs vitne

jarle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #74 på: Mai 12, 2010, 13:55:08 »
VM snart... bra vindu.

Dukker altid opp noe her og Leeds bør være klare...


Healyfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #75 på: Mai 12, 2010, 19:01:35 »
Noen av de beste spillerne hos de lagene som rykket fra CCC i år må da være aktuelle...

Marcus Tudgay, Tommy Spurr, Tom Soares i Sheffield Wednesday f.eks.
Craig Mackail-Smith eller Tommy Rowe i Peterborough
Bradley Wright-Phillips i Plymouth for å nevne noen...

Tro meg gutter, dere vil ikke spille i L1!  :o

"Jonny Howson, Leeds born and bread comes up with a goal that levels the tie"
:D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #76 på: Mai 12, 2010, 19:03:27 »
VM snart... bra vindu.


...tror dessverre at det ikke er særlig med trekk fra det vinduet (Sør Afrika er varmt vettu)  :-\

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LeedsU878

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #77 på: Mai 12, 2010, 19:06:59 »
VM snart... bra vindu.


...tror dessverre at det ikke er særlig med trekk fra det vinduet (Sør Afrika er varmt vettu)  :-\



Man må dog ikke glemme at det akkurat nå er vinter i Sørafrika :)
"When he plays on snow, he doesn't leave any footprints"

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #78 på: Mai 12, 2010, 19:16:24 »

Man må dog ikke glemme at det akkurat nå er vinter i Sørafrika :)

Hehe, det er jo de som hevder det er sommer i Norge også :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #79 på: Mai 13, 2010, 02:15:39 »
En liten spådom:

Ser for meg at Collins blir kjøpt permanent til en lav sum, mens Montgomery og Finnan kommer inn på free transfers. Vi kjøper Hooper fra Scunthorpe for 850 000 pund og låner inn Watt.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Healyfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #80 på: Mai 13, 2010, 08:30:42 »
Vil ha inn Healy!

Må da være realistisk, i og med at han ikke trives i S`land og ikke får spille. Var jo på lån til Ipswich denne sesongen. Hvorfor ikke Leeds nå da?

Noen andre som ønsker Healy?

Ellers så ænsker jeg WAtt inn på nytt lån, samt 1-2 spisser. Kommer ann på Becks. Høyreback trenger vi også utvilsomt, samt en ny midtbanesjef, og stopper (Collins)
"Jonny Howson, Leeds born and bread comes up with a goal that levels the tie"
:D

Kato

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #81 på: Mai 13, 2010, 08:33:35 »
En liten spådom:

Ser for meg at Collins blir kjøpt permanent til en lav sum, mens Montgomery og Finnan kommer inn på free transfers. Vi kjøper Hooper fra Scunthorpe for 850 000 pund og låner inn Watt.

auren

Synes han var skuffende. God i lufta, svak langs bakken, og ofte ute av posisjon. Ikke god nok for oss.
 

Mats-

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #82 på: Mai 13, 2010, 09:22:52 »
Armando Sa, Kevin Nicholls, Graham F***** Stack

jarle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #83 på: Mai 13, 2010, 10:52:26 »
En liten spådom:

Ser for meg at Collins blir kjøpt permanent til en lav sum, mens Montgomery og Finnan kommer inn på free transfers. Vi kjøper Hooper fra Scunthorpe for 850 000 pund og låner inn Watt.

auren

Synes han var skuffende. God i lufta, svak langs bakken, og ofte ute av posisjon. Ikke god nok for oss.


Hva med en Paul Madeley type bak der... rask, teknisk, rolig og elegant!!!


Jimmy Armfield in his autobiography "Right Back To The Beginning",relates a great story about Paul Madeley negotiating a new contract - "He once actually signed a new contract on what was virtually a blank piece of paper. I called him in to discuss terms and opened discussions by saying, 'OK, Paul, we'll give you so much'. He replied that he had no intention of leaving Leeds so he might as well sign the contract and let me fill in the details. I said, 'What do you want, then, two years or three years?' He answered, 'Either way, I'll leave it to you. I just want to play for Leeds,' and that was that".

Blank_File

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #84 på: Mai 13, 2010, 11:01:22 »
En liten spådom:

Ser for meg at Collins blir kjøpt permanent til en lav sum, mens Montgomery og Finnan kommer inn på free transfers. Vi kjøper Hooper fra Scunthorpe for 850 000 pund og låner inn Watt.

auren

Synes han var skuffende. God i lufta, svak langs bakken, og ofte ute av posisjon. Ikke god nok for oss.

Helt enig! Jeg fatter ikke heller hvorfor i all verden noen ønsker å signe Collins permanent! Godeste Sodje som var hos oss en tilsvarende periode i fjor var da en mye bedre spiller av det jeg har sett.

Promotion 2010

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #85 på: Mai 13, 2010, 11:12:24 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kenneth

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #86 på: Mai 13, 2010, 12:07:07 »
Kva type spiss er denne Bogdanovic? Stor og sterk "target man" eller rask bakroms-spiss? Kanskje Cox eller Miller frå WBA er betre alternativ..
 

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #87 på: Mai 13, 2010, 12:19:22 »
En liten spådom:

Ser for meg at Collins blir kjøpt permanent til en lav sum, mens Montgomery og Finnan kommer inn på free transfers. Vi kjøper Hooper fra Scunthorpe for 850 000 pund og låner inn Watt.

auren

Synes han var skuffende. God i lufta, svak langs bakken, og ofte ute av posisjon. Ikke god nok for oss.

Helt enig! Jeg fatter ikke heller hvorfor i all verden noen ønsker å signe Collins permanent! Godeste Sodje som var hos oss en tilsvarende periode i fjor var da en mye bedre spiller av det jeg har sett.
Sodje och Kisnorbo vore ett innerbackspar av  bästa PL-klass, deras enda fel är skadebenägenheten
 

Budda

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #88 på: Mai 13, 2010, 12:25:28 »
Vil ha inn Healy!

Må da være realistisk, i og med at han ikke trives i S`land og ikke får spille. Var jo på lån til Ipswich denne sesongen. Hvorfor ikke Leeds nå da?

Noen andre som ønsker Healy?

Ellers så ænsker jeg WAtt inn på nytt lån, samt 1-2 spisser. Kommer ann på Becks. Høyreback trenger vi også utvilsomt, samt en ny midtbanesjef, og stopper (Collins)

Han har jo ikke akkurat vært noe god etter at han dro fra Leeds. Og i Leeds så underpresterte han jo ganske kraftig i forhold til landslaget. Så spørs om Healy er 'over the top'. I tillegg har ikke en veldig imponerende målfrekvens: I Preston 43 på 136, Leeds 29 på 111, Fulham 4 på 30, Sunderland 1 på 13 og Ipswich 1 på 12. Er også 30 år så, nei takk. 
Endre

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #89 på: Mai 13, 2010, 14:19:42 »
En liten spådom:

Ser for meg at Collins blir kjøpt permanent til en lav sum, mens Montgomery og Finnan kommer inn på free transfers. Vi kjøper Hooper fra Scunthorpe for 850 000 pund og låner inn Watt.

auren

Synes han var skuffende. God i lufta, svak langs bakken, og ofte ute av posisjon. Ikke god nok for oss.

Helt enig! Jeg fatter ikke heller hvorfor i all verden noen ønsker å signe Collins permanent! Godeste Sodje som var hos oss en tilsvarende periode i fjor var da en mye bedre spiller av det jeg har sett.

Nå vil jeg understreke at dette var en spådom og ikke en spiller jeg nødvendigvis ønsker til Leeds. Tror vi kan finne bedre stoppere enn Collins.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.