Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 708288 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #540 på: Januar 28, 2011, 10:42:14 »
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #541 på: Januar 28, 2011, 17:54:47 »
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article191313.ece

Da kan vi slutte å drømme om Annan.

FLOTT!!  ;D

Da får vi bare vente på en annan toppspiller som  vi kan drømme om.( ;D ;D ;D he-he ventet lenge på denne muligheten)

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #542 på: Januar 28, 2011, 23:09:02 »
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article191313.ece

Da kan vi slutte å drømme om Annan.

FLOTT!!  ;D

Da får vi bare vente på en annan toppspiller som  vi kan drømme om.( ;D ;D ;D he-he ventet lenge på denne muligheten)
Glad for å kunne være til nytte   ;)
Hekta på Leeds siden 1974

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #543 på: Januar 29, 2011, 18:49:48 »
Aaron Gunnarson og/ellers Morgan Schneiderlin ville vært fine i Leedsdrakt

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #544 på: Januar 29, 2011, 21:52:13 »
Schneiderlin ville være iorden :)
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #545 på: Januar 29, 2011, 23:17:33 »
Aaron Gunnarson og/ellers Morgan Schneiderlin ville vært fine i Leedsdrakt
Langt fra det verste forslaget jeg har sett :)
Hekta på Leeds siden 1974

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #546 på: Januar 29, 2011, 23:39:45 »
Dette er spillere som også ville vært realistisk å få til klubben :) F.eks annan tror jeg nok bare har vært en våt drøm for mange. Inkludert meg selv.

IceBreaker


Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #548 på: Januar 30, 2011, 14:01:43 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11688_6706346,00.html

"Leeds boss Simon Grayson is aware he may need to strengthen if Bradley Johnson leaves." (Skysports)
Eg håpar ikkje dette er eit utsagn frå Grayson. Vi forsterke midtbaneleddet uavhengig om Johnson forsvinn eller ei!!!

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #549 på: Januar 30, 2011, 14:33:45 »
Stille på transferfronten, gitt..

Eg ha selvfølgelig LYST at Simon og Ken ska komma med eit kjent navn med eit godt rykte opp av hatten, men e detta nødvendig??

Mi ligge meeget godt plassert i serien, og store utskiftninga kan vera ugunstig.. No får mi Killa tilbake, blir nesten so ein ny signering og ei vitamininnsprøyting ettersom han ha vore vekke ein måned.

Sett frå ein økonomisk synsvinkel e da ugunstig å signera ein md PL-kvalitet med langdtidskontrakt og høg lønning viss opprykket skulle glippa? Dao meine eg heller at mi bør ta "ein Blackpool" (komma seg opp uten å bruka ei krona(nesten)) eller å "låna seg opp" (låna PL-quality ut sesongen og gi slepp på dei viss opprykket glippe

Trenge mi ein ny midtbanemann..?

Synspunkt?
The Future Is Bright,
The Future Is White!

berlin

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #550 på: Januar 30, 2011, 14:44:03 »
Bredino. Personlig har jeg et avslappet forhold til opprykk, play-off eller til og med utenfor play-off.

Du kan ha forsåvidt har rett at en PL midtbanemann ikke nødvendigvis passer inn med eneste gang, og at alle defensive problemer forsvinner, og og og og.............

Mange fotballeksperter og mange av forumdeltagerne her mener imidlertid at årets sesong kanskje er en alle tiders sjanse til å kapre en direkte opprykksplass i nPc. Sett ut fra det så kan det være et bra tidspunkt å gjøre en virkelig satsing på. Se på Leicester, de hentet Yakubu.

En annen ting er at den spilleren som passer aller best, kanskje ikke er tilgjengelig før lånevinduet åpner 5.feb eller senere, rett og slett fordi den ikke er til salgs, bare til låns.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #551 på: Januar 30, 2011, 14:56:10 »
Bredino. Personlig har jeg et avslappet forhold til opprykk, play-off eller til og med utenfor play-off. Du kan ha forsåvidt har rett at en PL midtbanemann ikke nødvendigvis passer inn med eneste gang, og at alle defensive problemer forsvinner, og og og og.............

Mange fotballeksperter og mange av forumdeltagerne her mener imidlertid at årets sesong kanskje er en alle tiders sjanse til å kapre en direkte opprykksplass i nPc. Sett ut fra det så kan det være et bra tidspunkt å gjøre en virkelig satsing på. Se på Leicester, de hentet Yakubu.

En annen ting er at den spilleren som passer aller best, kanskje ikke er tilgjengelig før lånevinduet åpner 5.feb eller senere, rett og slett fordi den ikke er til salgs, bare til låns.

Hva slags supporter er du??avslappet forhold?det merkeligste jeg har hørt på leeeeenge :)

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #552 på: Januar 30, 2011, 15:20:15 »
Bredino. Personlig har jeg et avslappet forhold til opprykk, play-off eller til og med utenfor play-off.

Du kan ha forsåvidt har rett at en PL midtbanemann ikke nødvendigvis passer inn med eneste gang, og at alle defensive problemer forsvinner, og og og og.............

Mange fotballeksperter og mange av forumdeltagerne her mener imidlertid at årets sesong kanskje er en alle tiders sjanse til å kapre en direkte opprykksplass i nPc. Sett ut fra det så kan det være et bra tidspunkt å gjøre en virkelig satsing på. Se på Leicester, de hentet Yakubu.

En annen ting er at den spilleren som passer aller best, kanskje ikke er tilgjengelig før lånevinduet åpner 5.feb eller senere, rett og slett fordi den ikke er til salgs, bare til låns.

Yakubu e henta på lån med opsjon på kjøp om eg ikkje teke feil :) slik meine eg mi og bør gjera!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #553 på: Januar 30, 2011, 17:03:11 »
Bredino. Personlig har jeg et avslappet forhold til opprykk, play-off eller til og med utenfor play-off.

Du kan ha forsåvidt har rett at en PL midtbanemann ikke nødvendigvis passer inn med eneste gang, og at alle defensive problemer forsvinner, og og og og.............

Mange fotballeksperter og mange av forumdeltagerne her mener imidlertid at årets sesong kanskje er en alle tiders sjanse til å kapre en direkte opprykksplass i nPc. Sett ut fra det så kan det være et bra tidspunkt å gjøre en virkelig satsing på. Se på Leicester, de hentet Yakubu.

En annen ting er at den spilleren som passer aller best, kanskje ikke er tilgjengelig før lånevinduet åpner 5.feb eller senere, rett og slett fordi den ikke er til salgs, bare til låns.

Leicester har betalt £1mill for et 6 måneders lån + at de har overtatt hele lønnen til nigerianeren...  ::) Langt unna all fornuft.

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #554 på: Februar 28, 2011, 10:01:02 »
Kara er blitt nevnt før av mange. Nå har visstnok RBK bydd 6 millioner for Senegaleseren.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10082407

Hadde vært perfekt for oss. By 500.000 pund up front og nye 500.000 prestasonsbasert, så tror jeg nok Tromsø takker ja. Så spørs det om Kara ønsker å spille for Leeds og om det finnes bedre klubber som lokker. Vi vil uansett ikke få glede av hans kvaliteter før til neste sesong.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MrK

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #555 på: Februar 28, 2011, 10:11:10 »
Williams gikk ikke etter Annan da han kostet £ 1 mill pluss - kan være verdt et forsøk, men TIL er generellt grådige når de skal selge!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #556 på: Februar 28, 2011, 10:15:08 »
Kara er blitt nevnt før av mange. Nå har visstnok RBK bydd 6 millioner for Senegaleseren.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10082407

Hadde vært perfekt for oss. By 500.000 pund up front og nye 500.000 prestasonsbasert, så tror jeg nok Tromsø takker ja. Så spørs det om Kara ønsker å spille for Leeds og om det finnes bedre klubber som lokker. Vi vil uansett ikke få glede av hans kvaliteter før til neste sesong.

auren

Må innrømme jeg er litt skuffa over at Kara ikke er fra Sahara, men han kan nå komme til Leeds uansett.
- Leif Olav

4ever arcticwhite

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #557 på: Februar 28, 2011, 12:41:15 »
Kara er blitt nevnt før av mange. Nå har visstnok RBK bydd 6 millioner for Senegaleseren.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10082407

Hadde vært perfekt for oss. By 500.000 pund up front og nye 500.000 prestasonsbasert, så tror jeg nok Tromsø takker ja. Så spørs det om Kara ønsker å spille for Leeds og om det finnes bedre klubber som lokker. Vi vil uansett ikke få glede av hans kvaliteter før til neste sesong.

auren
Må innrømme jeg er litt skuffa over at Kara ikke er fra Sahara, men han kan nå komme til Leeds uansett.
Men det er ikke mye om å gjøre.... Både Mauretania (nord for Senegal) og Mali (Øst for Senegal) regnes som en del av Sahara (Kilde: Wikipedia, om det er lov å bruke som kilde, da...)

The future's so White I've got to wear shades 8)

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #558 på: Februar 28, 2011, 13:50:48 »
Kara er blitt nevnt før av mange. Nå har visstnok RBK bydd 6 millioner for Senegaleseren.

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=10082407

Hadde vært perfekt for oss. By 500.000 pund up front og nye 500.000 prestasonsbasert, så tror jeg nok Tromsø takker ja. Så spørs det om Kara ønsker å spille for Leeds og om det finnes bedre klubber som lokker. Vi vil uansett ikke få glede av hans kvaliteter før til neste sesong.

auren

Må innrømme jeg er litt skuffa over at Kara ikke er fra Sahara, men han kan nå komme til Leeds uansett.

Enig i at det er skuffende. Det neste blir vel at gutta viser seg å ikke komme fra Calcutta.

LeifMorten

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #559 på: Februar 28, 2011, 21:30:36 »
Tromsø kommer aldri til å selge Kara til Leeds dersom det ikke blir lagt minst 20 millioner på bordet. De vil ha det samme som Rosenborg fikk for Annan.
 

4ever arcticwhite

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #560 på: Februar 28, 2011, 21:59:45 »
20 millioner for Kara er vel det Høgmo sier i et forsøk på å prate opp prisen, men det er jo styret som har det siste ordet. Tipper at TIL selger til utlandet til sommeren dersom de får en pakke på 10 mill + 5 mill (for spilte kamper) + prosenter ved videresalg, i alle fall dersom ikke Høgli eller Yttergård Jensen bringer penger i kassen først.
The future's so White I've got to wear shades 8)

Kickthemdown

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #561 på: Februar 28, 2011, 22:45:53 »
Tromsø kommer aldri til å selge Kara til Leeds dersom det ikke blir lagt minst 20 millioner på bordet. De vil ha det samme som Rosenborg fikk for Annan.
Tromsø har strengt tatt ikke råd til å takke nei til en bud på 12-13 mill om ikke interessen er helt ekstrem fra andre klubber ..

Satser på at noen i norge har tipset Leeds om denne karen. (Svend?)

samadhi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #562 på: Mars 01, 2011, 08:05:44 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6786885/Bowyer-braced-for-Birmingham-exit

Bare å signere. Bowyer sin erfaring villle vært gull verdt for vårt mannskap.
Av alle våre exspillere som vi har ønsket oss tilbake står denne mannen høyt på lista mi.
marching on together,
derudaf forever...

stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #563 på: Mars 01, 2011, 08:47:50 »
http://www.teamtalk.com/news/2483/6786885/Bowyer-braced-for-Birmingham-exit

Bare å signere. Bowyer sin erfaring villle vært gull verdt for vårt mannskap.
Av alle våre exspillere som vi har ønsket oss tilbake står denne mannen høyt på lista mi.

Vel... Noe av Bowyers erfaring er vel strengt tatt noe vi kan klare oss uten. Han vil vel ikke akkurat bli noen mentor ala Roar Strand hvis han fortsatt har noen av nykkene sine.

Vet ikke om jeg har lyst til at Leeds skal være siste stoppested før han tar fatt på det triste, alkoholiserte white-trash-livet som venter han og alle hundene hans når han er ferdig å gjøre det eneste han noensinne har kunnet.

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #564 på: Mars 01, 2011, 10:12:55 »
Vet ikke om jeg har lyst til at Leeds skal være siste stoppested før han tar fatt på det triste, alkoholiserte white-trash-livet som venter han og alle hundene hans når han er ferdig å gjøre det eneste han noensinne har kunnet.
Han er fremdeles en del av historien til Leeds, en del av historien som vi ser tilbake på med våte øyne. Selv om han har hatt sine svin på skogen så er han for meg en stor Leeds-spiller, som viste hjerte og vinnervilje så fort han var på banen, og om han hadde kommet tilbake med noe av det samme, om bare for et år eller to, så tror jeg det kunne vært positivt.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #565 på: Mars 01, 2011, 10:31:13 »
Spillertypen Bowyer er hjertelig velkommen. Personen Bowyer kan holde seg langt unna!!!

Konklusjon: Nei takk!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #566 på: Mars 01, 2011, 10:35:14 »
Når vi først er inne på eks-spelarar. Er det nokon som kjenner statusen til Fabian Delph i Villa? Har han vore i troppen i 2011? Delph er ein perfekt boks-til-boks spelar som kunne gjort ein kjempejobb for oss!

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #567 på: Mars 01, 2011, 10:36:44 »
Når vi først er inne på eks-spelarar. Er det nokon som kjenner statusen til Fabian Delph i Villa? Har han vore i troppen i 2011? Delph er ein perfekt boks-til-boks spelar som kunne gjort ein kjempejobb for oss!

Delph hadde vært helt perfekt å hente tilbake på lån, viss han er fit for fight.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

martind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #568 på: Mars 01, 2011, 10:46:28 »
Bowyer er hjertlig velkommen tilbake til klubben vår :) fortsatt en meget god spiller!
MOT!! We are Leeds!

kristoffera

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #569 på: Mars 01, 2011, 11:02:04 »
Velkommen tilbake legenden Lee Bowyer :)