Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 708273 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Ove

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #750 på: August 10, 2011, 00:11:16 »
Keane. ja takk. Ikke minst trivdes han i Leeds også.
Men, tror dessverre sjansene er små...
 

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #751 på: August 10, 2011, 00:18:26 »
Keane. ja takk. Ikke minst trivdes han i Leeds også.
Men, tror dessverre sjansene er små...
Og ikke minst for dyr, for mye i lønn osv...
Rogaland whites!

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #752 på: August 10, 2011, 00:18:48 »
Robbie Keane? I så tilfelle må han vel godta et lønnskutt på rundt 95%  ;D

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #753 på: August 10, 2011, 00:22:19 »
Robbie Keane? I så tilfelle må han vel godta et lønnskutt på rundt 95%  ;D
Excatly
Rogaland whites!

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #754 på: August 10, 2011, 07:37:27 »
Kevin Philips   målgarantist

Bullard 

Lihaj


Watt
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #755 på: August 12, 2011, 12:10:24 »
Signer denne karen:

Tony Mowbray had been exploring the possibility of bringing Engelaar to The Riverside after the 31-year-old impressed during a recent friendly between the two clubs.

However, Boro have confirmed on their official website that manager Mowbray is no longer looking to add Engelaar to his squad.

Engelaar's agent Eduard Burleson suggested the player would have been prepared to join Boro, but that PSV were only interested in a permanent arrangement.

"A loan deal is not an option," Burleson told the Evening Gazette prior to Boro's confirmation that a deal is no longer in the pipeline. "He's still a very important player for PSV who only want to let him go because of the high cost.

"Middlesbrough have spoken about a loan deal and I think a loan deal is going to be difficult for PSV.

"Everybody wants to be in the Premier League but he's not going to say no to a good Championship club. Orlando is very keen to come to England and Middlesbrough is a good club; he's definitely keen on a move.

"He knows the history of the club, he knows the traditions of the club.

"We know it's not the club it was five years ago but it's still a good club. It's an option for Orlando but it depends on the money.

"The whole package has to be right if he's to leave. I think Middlesbrough have to decide if they want to buy him, that's where we are."

 


I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

kongsmo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #756 på: August 12, 2011, 12:17:46 »
to problemer: 1. han er til salgs.....
                    2. han krever sikkert høy lønn....
"SNIFFER"

pesi

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #757 på: August 12, 2011, 12:42:22 »
Robbie Keane!
Alan Smith
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #758 på: August 12, 2011, 13:37:40 »
Kevin Philips   målgarantist

Bullard 

Lihaj


Watt


Gjerne de tre siste for min del, men Phillips har ikke vært noen målgarantist siden 07/08. Howson putta flere sist sesong enn Phillips putta på de TO siste til sammen.
- Leif Olav

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #759 på: August 12, 2011, 16:30:46 »
Kevin Philips   målgarantist

Bullard 

Lihaj


Watt


Gjerne de tre siste for min del, men Phillips har ikke vært noen målgarantist siden 07/08. Howson putta flere sist sesong enn Phillips putta på de TO siste til sammen.
Phillips er for gammel, skorer for lite
Rogaland whites!

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #760 på: August 17, 2011, 13:22:00 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Greit at han var god mot Rosenborg, men ellers av det jeg har sett av han så langt så er han ikke i nærheten av å være god nok for Leeds. Jeg ville ikke hatt han i klubben om han spilte gratis engang. Må legge til at jeg ikke så kampen mot Rosenborg, men har sett han i +10 kamper og han er den som har imponert meg minst av spillerne jeg har sett. Har faktiskt alltid priset meg lykkelig for at han ikke havnet i Leeds. Elendig på Godset i fjor, og dårlig på Ã…lesund i år. Bortsett fra mot Rosenborg selvsagt..
We are Leeds and we are proud of it!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #761 på: August 17, 2011, 13:57:44 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Greit at han var god mot Rosenborg, men ellers av det jeg har sett av han så langt så er han ikke i nærheten av å være god nok for Leeds. Jeg ville ikke hatt han i klubben om han spilte gratis engang. Må legge til at jeg ikke så kampen mot Rosenborg, men har sett han i +10 kamper og han er den som har imponert meg minst av spillerne jeg har sett. Har faktiskt alltid priset meg lykkelig for at han ikke havnet i Leeds. Elendig på Godset i fjor, og dårlig på Ã…lesund i år. Bortsett fra mot Rosenborg selvsagt..









Jeg er særdeles enig!!! Vi trenger ikke spillere som kun slår tversover eller bakover!!!
Yeboahs vitne

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #762 på: August 17, 2011, 14:12:09 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Greit at han var god mot Rosenborg, men ellers av det jeg har sett av han så langt så er han ikke i nærheten av å være god nok for Leeds. Jeg ville ikke hatt han i klubben om han spilte gratis engang. Må legge til at jeg ikke så kampen mot Rosenborg, men har sett han i +10 kamper og han er den som har imponert meg minst av spillerne jeg har sett. Har faktiskt alltid priset meg lykkelig for at han ikke havnet i Leeds. Elendig på Godset i fjor, og dårlig på Ã…lesund i år. Bortsett fra mot Rosenborg selvsagt..









Jeg er særdeles enig!!! Vi trenger ikke spillere som kun slår tversover eller bakover!!!

Absolutt enig jeg og, da liker jeg bedre Austin på Brann.

GeirO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #763 på: August 17, 2011, 14:21:34 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Greit at han var god mot Rosenborg, men ellers av det jeg har sett av han så langt så er han ikke i nærheten av å være god nok for Leeds. Jeg ville ikke hatt han i klubben om han spilte gratis engang. Må legge til at jeg ikke så kampen mot Rosenborg, men har sett han i +10 kamper og han er den som har imponert meg minst av spillerne jeg har sett. Har faktiskt alltid priset meg lykkelig for at han ikke havnet i Leeds. Elendig på Godset i fjor, og dårlig på Ã…lesund i år. Bortsett fra mot Rosenborg selvsagt..

Som Godsetsupporter kan jeg ikke la denne være uimotsagt.
Morrison var fantastisk for Godset i fjor, og sannsynligvis den beste spilleren i fjorårssesongen. Det var sorg når Morrison forlot klubben. Men de som betaler mest får spillerne de ønsker......
MOT

AndyMathie

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #764 på: August 18, 2011, 08:41:12 »


Greit at han var god mot Rosenborg, men ellers av det jeg har sett av han så langt så er han ikke i nærheten av å være god nok for Leeds. Jeg ville ikke hatt han i klubben om han spilte gratis engang. Må legge til at jeg ikke så kampen mot Rosenborg, men har sett han i +10 kamper og han er den som har imponert meg minst av spillerne jeg har sett. Har faktiskt alltid priset meg lykkelig for at han ikke havnet i Leeds. Elendig på Godset i fjor, og dårlig på Ã…lesund i år. Bortsett fra mot Rosenborg selvsagt..
[/quote]

Som Godsetsupporter kan jeg ikke la denne være uimotsagt.
Morrison var fantastisk for Godset i fjor, og sannsynligvis den beste spilleren i fjorårssesongen. Det var sorg når Morrison forlot klubben. Men de som betaler mest får spillerne de ønsker......
[/quote]


Ã…ja så du synes Morrison var best i fjor for godset, bedre enn GA? Javel. For å si det sånn, du kan prise deg lykkelig for at dere nå heller har Anders Konradsen, han er etter mitt syn milevis bedre enn Morrison. Klart at om man elsker spillere som bare slår på tvers og bakover så blir det jo gjerne sånn at man synes spilleren gjør en knall jobb  ;)

Det var jo heller ikke Morrison som ble årets spiller i godset i fjor, det var Glenn Andersen...
We are Leeds and we are proud of it!

Per-Stian

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #765 på: August 18, 2011, 09:36:10 »
Kva er poenget med å diskutere kven som var Strømsgodsets beste spelar forrige sesong? Morrison var riktignok på prøvespel i Leeds, men det vart inga avtale. Livet går vidare!!! ;)

Masinga

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #766 på: August 18, 2011, 10:06:04 »
Enig, Per-Stian, enig!
Masinga, medl.nr. 1250

lojosang

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #767 på: August 18, 2011, 11:01:55 »
Enig, Per-Stian, enig!

Samme her. Flytta det meste av diskusjonen inn i ønskelistetråden, der den passer sånn brukbart inn. En egen Morrison-tråd på off topic var alternativet.
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #768 på: August 18, 2011, 16:25:38 »
Jimmy Bullard frigitt. kunne det vært en brukbar spiller for Leeds?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SDalen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #769 på: August 18, 2011, 16:40:00 »
Jimmy Bullard frigitt. kunne det vært en brukbar spiller for Leeds?
High class, rett og slett!
Rogaland whites!

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #770 på: August 18, 2011, 17:14:38 »
Jimmy Bullard frigitt. kunne det vært en brukbar spiller for Leeds?

Det kan han sikkert. Om vi mangler folk på benken. Inne på kontoret til fysioterapeuten vel og merke.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #771 på: August 19, 2011, 15:09:03 »
News: Leeds United manager Simon Grayson insists he does not feel under pressure to bolster his squad before the transfer window closes.

Kanskje denne linken? : http://www.teamtalk.com/leeds-united/7078475/Leeds-boss-relaxed-over-squad

Så da kan neste uke kanskje bli til neste måned eller neste sesong?

Virker som at Simon har resignert... Trist! :'(

auren

Har du også resignert, auren?

Neida  :) Men er litt oppgitt over den evigvarende jakten etter vårt defansive anker. Ingen venstreback av bra kaliber i klubben og heller ingen back up på høyrebacken. Det nytter ikke å sikte så høyt som SG gjør med tanke på innkjøp av spillere, når vi ikke kan betale mer enn det vi gjør i lønninger.

auren

Når det gjelder defansivt anker, var det tydeligvis en feil å ikke signere Morrison hvis det da ikke var noen uoverstigelige formelle hindringer som gjorde det umulig. Slik han har spilt for Aalesund, ikke minst mot Rosenborg i kvartfinalen, ville han vel vært svaret på det spørsmålet.

Greit at han var god mot Rosenborg, men ellers av det jeg har sett av han så langt så er han ikke i nærheten av å være god nok for Leeds. Jeg ville ikke hatt han i klubben om han spilte gratis engang. Må legge til at jeg ikke så kampen mot Rosenborg, men har sett han i +10 kamper og han er den som har imponert meg minst av spillerne jeg har sett. Har faktiskt alltid priset meg lykkelig for at han ikke havnet i Leeds. Elendig på Godset i fjor, og dårlig på Ã…lesund i år. Bortsett fra mot Rosenborg selvsagt..

Vet ikke hva du har sett av kamper, men det kan ikke være de samme som jeg, Dagbladets vurdering av Jason Morrison etter Europa League-kampen mot AZ: "26-åringen fra Jamaica framstår nå som den internasjonalt beste ballvinneren i norsk fotball."

Uansett er han ikke aktuell, nå.

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #772 på: August 21, 2011, 10:18:13 »
Kevin Philips   målgarantist

...her var det gull i ordene... sann dine ord!  ;D
håper vi kan få tak i ett par innen 31/8...
 

DanskLeedsGut

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #773 på: August 22, 2011, 03:39:28 »
Jeg ønsker mig følgende spillere:

Erik Lichaj

Adam Le Fondre

og en midterforsvarer eller 2
Welcome to Leeds: Paddy Kenny, Jason Pearce, Adam Drury, Paul Green, David Norris, Luke Varney, Rodolph Austin, Andy Gray, Jamie Ashdown..... MOT

Lawerve

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #774 på: August 22, 2011, 09:26:39 »
Lichaj, Boyota(Lån) eller Hovland og Smith.
Boyota ville gjort susen bak hos oss, vi trenger sårt hurtighet.
SUPER LEEDS

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #775 på: August 22, 2011, 09:39:14 »
Jeg ønsker mig følgende spillere:

Erik Lichaj

Adam Le Fondre

og en midterforsvarer eller 2
Denne Adam Le Fondre - hva slags spillertype er han? Noen som har sett ham i aksjon? Har jo vært rykter om han også.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #776 på: August 22, 2011, 12:16:54 »
Jeg ønsker mig følgende spillere:

Erik Lichaj

Adam Le Fondre

og en midterforsvarer eller 2

ja la oss signere et par midtstoppere til, for det har vi ike fra før!!   ;) ;) ;) ;)
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #777 på: August 22, 2011, 20:18:32 »
Lichaj, Boyota(Lån) eller Hovland og Smith.
Boyota ville gjort susen bak hos oss, vi trenger sårt hurtighet.
Boyata er en klassespiller, og tviler på at vi får inn den karen der.  Såfremt du mener Dedryck Boyata.

Superfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #778 på: August 22, 2011, 23:07:12 »
Hent Pontus Farnerud. Klassespiller til en relativt billig penge.

SveinArve

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #779 på: August 22, 2011, 23:12:54 »
Fin fyr denne Bullard:

http://www.youtube.com/watch?v=wIB7dCl51Z8&NR=1

Beste låkefjeset ever :)

Eller hva med denne involveringa hvor han bommer på alt og alle:

http://www.youtube.com/watch?v=HMlWpGE0akw

Priceless :)
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com