Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1560 på: Januar 07, 2013, 18:52:00 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10072163

Lampard får ikke ny kontrakt med Chelsea. Der er en det er verdt å sprenge banken for.

Det er akkurat en slik kreativ spiller som vi mangler på midten. Sannsynligvis ender han opp i West Ham.
Super Leeds since 1968

Sleivind

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1561 på: Januar 07, 2013, 19:08:10 »
Fart, kreativitet og en venstreback er vel noe som bør stå øverst på ønskelisten til Warnock.

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1562 på: Januar 07, 2013, 23:09:16 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10072163

Lampard får ikke ny kontrakt med Chelsea. Der er en det er verdt å sprenge banken for.

Det er akkurat en slik kreativ spiller som vi mangler på midten. Sannsynligvis ender han opp i West Ham.
Ja, han vil vel hjem til moderklubben, akkurat som Joe Cole  :(
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1563 på: Januar 08, 2013, 13:48:36 »
fra Dagbladet:

"Wolves-eieren mener stallen Solbakken etterlot seg må slankes med åtte-ni mann. Saunders øker antallet som skal ut til 15."

..noen for oss??
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1564 på: Januar 08, 2013, 15:55:40 »
fra Dagbladet:

"Wolves-eieren mener stallen Solbakken etterlot seg må slankes med åtte-ni mann. Saunders øker antallet som skal ut til 15."

..noen for oss??

Saunders får muligheten å bytte ut spillere slik som Solbakken ville. Vi kan hente O'Hara og Sako..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1565 på: Januar 08, 2013, 15:57:00 »
fra Dagbladet:

"Wolves-eieren mener stallen Solbakken etterlot seg må slankes med åtte-ni mann. Saunders øker antallet som skal ut til 15."

..noen for oss??

Saunders får muligheten å bytte ut spillere slik som Solbakken ville. Vi kan hente O'Hara og Sako..

Sako... * sikle*
Jon R.

fjellhaugen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1566 på: Januar 08, 2013, 18:13:05 »
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10072163

Lampard får ikke ny kontrakt med Chelsea. Der er en det er verdt å sprenge banken for.

jaggu godt denne står på ønskelisten og ikke rykter.

den hatten skulle jeg spist LETT om lamps hadde gidda å flytte til Leeds for å spille gampefotball i championship på en overvurdert middelhavsfarer prestasjonsmessig.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1567 på: Januar 08, 2013, 19:19:27 »
fra Dagbladet:

"Wolves-eieren mener stallen Solbakken etterlot seg må slankes med åtte-ni mann. Saunders øker antallet som skal ut til 15."

..noen for oss??
Seriøst vrakgods herfra :-\ :-\, nei takk.

Saunders får muligheten å bytte ut spillere slik som Solbakken ville. Vi kan hente O'Hara og Sako..


Tobbe9210

Leksvik whites

auren

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1569 på: Januar 08, 2013, 21:44:33 »
Hent Søderlund!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/alexander-soederlund-vil-bort-fra-haugesund-3960477.html

Som FKH-fan sier jeg: Styr unna! Har halvannen god sesong bak seg i Tippeligaen, men er nok ikke effektiv nok i NpC. Vi burde heller gått for Djurdjic. 15 millioner var billig for en slik toppspiss!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tobbe9210

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1570 på: Januar 08, 2013, 22:23:21 »
Hent Søderlund!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/alexander-soederlund-vil-bort-fra-haugesund-3960477.html

Som FKH-fan sier jeg: Styr unna! Har halvannen god sesong bak seg i Tippeligaen, men er nok ikke effektiv nok i NpC. Vi burde heller gått for Djurdjic. 15 millioner var billig for en slik toppspiss!

auren
Jeg vil heller ha en kraftspiss enn en tekniker, men det går vel mer på personlig smak. En kraftspiss passer kanskje bedre i den tøffe ligaen vi befinner oss i?
Leksvik whites

Bites Yer Legs

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1571 på: Januar 09, 2013, 20:12:29 »
Barnsley selger unna. Ser gjerne at vi henter David Perkins og Stephen Dawson.
« Siste redigering: Januar 09, 2013, 20:14:10 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1572 på: Januar 09, 2013, 20:44:45 »
Hent Søderlund!

http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/alexander-soederlund-vil-bort-fra-haugesund-3960477.html

Som FKH-fan sier jeg: Styr unna! Har halvannen god sesong bak seg i Tippeligaen, men er nok ikke effektiv nok i NpC. Vi burde heller gått for Djurdjic. 15 millioner var billig for en slik toppspiss!

auren
Jeg vil heller ha en kraftspiss enn en tekniker, men det går vel mer på personlig smak. En kraftspiss passer kanskje bedre i den tøffe ligaen vi befinner oss i?

En kraftspiss ala Kenwyne Jones eller Cameron Jerome hadde kledd oss.. Utrolig synd at ikke Owen har funket i Stoke..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1573 på: Januar 10, 2013, 10:10:12 »
Den eneste vi trenger er Yaya Toure!(dette er en ønskelistetråd)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1574 på: Januar 10, 2013, 10:17:09 »
Den eneste vi trenger er Yaya Toure!(dette er en ønskelistetråd)

Den eneste..... ?    ;D

Premier League....Here we come!
« Siste redigering: Januar 10, 2013, 10:20:02 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

gulle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1575 på: Januar 10, 2013, 11:49:56 »
Den eneste vi trenger er Yaya Toure!(dette er en ønskelistetråd)

Den eneste..... ?    ;D

Premier League....Here we come!
den eneste NYE, kverulant!
Nå rykker vi opp! Jasederja

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1576 på: Januar 10, 2013, 12:22:47 »
Den eneste vi trenger er Yaya Toure!(dette er en ønskelistetråd)

Den eneste..... ?    ;D

Premier League....Here we come!
den eneste NYE, kverulant!

Takk for benevnelsen! Veldig kjærkomment.... ::)

Tror du ikke at jeg oppfattet at det var eneste nye du mente? Derved kom min kommentar slik den kom.
En svale gjør ingen sommer, uansett hvor fin (god) den er.

Vi rykker ikke opp med Toure på laget, men vi holder oss sikkert i denne divisjonen med han som tilvekst.
Super Leeds since 1968

Oppdrettslaksen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1577 på: Januar 10, 2013, 14:59:46 »
Av spisser så ønsker jeg meg veldig Johan Guidetti til Elland Road! 2o  mål på 23 kamper for Feyenoord sier sitt om denne mannens målteft, og han virker dessuten som en kul kar utenom banen! Føler at dette er en kar som kunne ha gitt oss en ekstra "edge" på topp med Becchio. Ikke bare er han høy, men han er også ganske rask! Uheldigvis så skrev han en ny kontrakt med City i oktober..
« Siste redigering: Januar 10, 2013, 15:01:48 av Oppdrettslaksen »

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1578 på: Januar 10, 2013, 15:25:07 »
Av spisser så ønsker jeg meg veldig Johan Guidetti til Elland Road! 2o  mål på 23 kamper for Feyenoord sier sitt om denne mannens målteft, og han virker dessuten som en kul kar utenom banen! Føler at dette er en kar som kunne ha gitt oss en ekstra "edge" på topp med Becchio. Ikke bare er han høy, men han er også ganske rask! Uheldigvis så skrev han en ny kontrakt med City i oktober..
Det måtte jo isåfall bli et lån. Men ser ikke for meg at han skal gå fra Feyenoord til oss. Det blir jo ikke et steg opp for han.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1579 på: Januar 10, 2013, 16:17:55 »
Av spisser så ønsker jeg meg veldig Johan Guidetti til Elland Road! 2o  mål på 23 kamper for Feyenoord sier sitt om denne mannens målteft, og han virker dessuten som en kul kar utenom banen! Føler at dette er en kar som kunne ha gitt oss en ekstra "edge" på topp med Becchio. Ikke bare er han høy, men han er også ganske rask! Uheldigvis så skrev han en ny kontrakt med City i oktober..

+1
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1580 på: Januar 10, 2013, 17:14:25 »
Ser at Peter Beagrie får spørsmål fra en QPR fan om hvem de burde hente fra The Championship for å overleve i PL.

Beagrie mener at de kunne hentet Austin fra Burnley, Brayford fra Derby, Trippier fra Burnley og Whittingham fra Cardiff.

Nå kjenner ikke jeg Brayford så godt, men hadde Leeds hentet disse fire så hadde alle Leedsfans tatt helt av, eller?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gulle

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1581 på: Januar 10, 2013, 17:46:03 »
Den eneste vi trenger er Yaya Toure!(dette er en ønskelistetråd)

Den eneste..... ?    ;D

Premier League....Here we come!
den eneste NYE, kverulant!

Takk for benevnelsen! Veldig kjærkomment.... ::)

Tror du ikke at jeg oppfattet at det var eneste nye du mente? Derved kom min kommentar slik den kom.
En svale gjør ingen sommer, uansett hvor fin (god) den er.

Vi rykker ikke opp med Toure på laget, men vi holder oss sikkert i denne divisjonen med han som tilvekst.
sikkert ikke. Men det ville vært veldig spennende å se hvilken innvirkning en spiller med den pondusen ville hatt på laget
Nå rykker vi opp! Jasederja

stigahauge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1582 på: Januar 10, 2013, 22:19:38 »
Kim Ojo,  Brann og Stephan Badji, Sogndal. Kan ein få for litt over ein million pund tilsaman. Badji = kjempekupp. Ojo = God ein sesong så er det berre å selga han for ein god sum til Blackburn eller noko anna slikt :)
 

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1583 på: Januar 11, 2013, 11:40:11 »
Ønsker Burke fra Birmingham.  Han har hurtighet og har tidligere terorisert oss.

Ryktes at Forest er ute etter vingen for 500.000 pund - løp og kjøp
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1584 på: Januar 12, 2013, 14:30:16 »
M'Bia på QPR er akkurat det vi mangler..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1585 på: Januar 14, 2013, 22:13:39 »
Liste over ein del profilerte spelarar som er free-agents i sommar.. Ein del kvalitet her, rykker me opp kan det vera fleire som kan bidra til å etablera Leeds i Premier League once more..

Miralem Sulejmani (Ajax)
Andrey Arshavin (Arsenal)
Theo Walcott (Arsenal)
Fernando Llorente (Athletic Bilbao)
Richard Dunne (Aston Villa)
Matty Phillips (Blackpool)
Stuart Holden (Bolton Wanderers)
Ashley Cole (Chelsea)
Frank Lampard (Chelsea)
Florent Malouda (Chelsea)
Sylvain Distin (Everton)
Damien Duff (Fulham)
Brede Hangeland (Fulham)
Aaron Hughes (Fulham)
Mladen Petric (Fulham)
Philippe Senderos (Fulham)
Danny Wilson (Liverpool)
Kolo Toure (Manchester City)
Rio Ferdinand (Manchester United)
Danny Simpson (Newcastle United)
Simeon Jackson (Norwich City)
Lewis Holtby (Schalke 04)
Jason Puncheon (Southampton)
Michael Owen (Stoke City)
Jermaine Pennant (Stoke City)
Frazier Campbell (Sunderland)
William Gallas (Tottenham Hotspur)
Yossi Benayoun (West Ham United)
Carlton Cole (West Ham United)
Guy Demel (West Ham United)
Winston Reid (West Ham United)
Franco Di Santo (Wigan Athletic)
Maynor Figueroa (Wigan Atheltic)
The Future Is Bright,
The Future Is White!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1586 på: Januar 15, 2013, 15:23:52 »
Det var vel en del som ønsket Michael Johnson på lån en tid tilbake.
Sjokkerende å se forskjellen på bildet i artikkelen:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/han-var-manchester-citys-stjerneskudd-naa-er-han-frigitt-3965589.html

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1587 på: Januar 15, 2013, 15:48:12 »
Det var vel en del som ønsket Michael Johnson på lån en tid tilbake.
Sjokkerende å se forskjellen på bildet i artikkelen:

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/han-var-manchester-citys-stjerneskudd-naa-er-han-frigitt-3965589.html

Bare å hente. Han er sikkert raskere og mer mobil enn både Brown og Tonge, selv i den tilstanden.

LEO

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1588 på: Januar 15, 2013, 22:55:19 »
Hent Robbi Keane fra LA 

Han vil løfte laget vårt
 

Sander

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1589 på: Januar 15, 2013, 23:00:16 »
Hent Robbi Keane fra LA 

Han vil løfte laget vårt

Skreiv ikke han akkurat under for 2 nye år med LA?