Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 704188 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1860 på: November 12, 2013, 20:58:48 »
Bare vent til den dagen Hunt slår til... blir det saker guttær :)
Og Morison tilbake...dæven døtte -Da trenger vi ingen ny spiss ;D ;D ;D

I meg imot, men sjansen er vel liten for det dessverre..

To spisser som koster oss etterhvert 20000£ i uka...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1861 på: November 12, 2013, 21:00:31 »
Bare vent til den dagen Hunt slår til... blir det saker guttær :)
Og Morison tilbake...dæven døtte -Da trenger vi ingen ny spiss ;D ;D ;D

Jeg tror faktisk at Hunt vil slå til - i en kamp eller to (ikke mer, dessverre).
Morison derimot...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1862 på: Desember 10, 2013, 08:35:19 »
Jeg klør meg litt i hodet om dagen. Når vi (forhåpentligvis) forsterker stallen i de kommende vinduene, bør klubben plukke spillere for å fortsette å bygge på dagens 3-5-2? Eller bør vi kikke etter spillere som kan åpne for at vi kan gå tilbake til noe mer 4-4-2-lignende? M.a.o bør vi skaffe oss typiske vingspillere (som alle har ropt seg hese etter)? Eller konsolidere 3-5-2 som har fungert veldig bra?

Eller er vi happy bare vi får inn noen som ikke går i kategorien "rask"?  ;D

Sydhagen

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1863 på: Desember 10, 2013, 09:59:19 »
Jeg klør meg litt i hodet om dagen. Når vi (forhåpentligvis) forsterker stallen i de kommende vinduene, bør klubben plukke spillere for å fortsette å bygge på dagens 3-5-2? Eller bør vi kikke etter spillere som kan åpne for at vi kan gå tilbake til noe mer 4-4-2-lignende? M.a.o bør vi skaffe oss typiske vingspillere (som alle har ropt seg hese etter)? Eller konsolidere 3-5-2 som har fungert veldig bra?

Eller er vi happy bare vi får inn noen som ikke går i kategorien "rask"?  ;D

Jeg mener vi bør bygge videre på det som har vist seg å fungere.
Altså 3-5-2 (5-3-2).
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stigahauge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1864 på: Desember 10, 2013, 11:04:52 »
Eg syns vi kanskje bør sjå på spelarar som kan bekle fleire posisjonar. Ein type ala Snodgrass. Ving, spiss og midtbane. Men ønske spesielt spelarar med fart siden det er ei mangelvare i dagens lag.
 

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1865 på: Desember 10, 2013, 11:33:01 »
Jeg setter pris på at 3-5-2 fungerer, men jeg hadde gjerne sett at vi hadde flere strenger å spille på. En lynving eller to hadde derfor ikke vært å forakte.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1866 på: Desember 10, 2013, 20:54:30 »
Ebanks-Blake?

Sitat
Leicester City are weighing up a move for former Wolves striker Sylvan Ebanks-Blake, Sky Sports understands.

Ebanks-Blake is a free agent after leaving Wolves following the expiration of his contract at Molineux.

The 27-year-old has been training at Wolves as part of his rehabilitation from a broken leg, which he sustained last April and he is now back to full fitness.

A number of clubs have been linked with Ebanks-Blake and now Leicester are considering a move for 27-year-old to bolster their attacking options.

Foxes boss Nigel Pearson is keen to add to his squad in January as he looks to maintain their push for promotion and with Ebanks-Blake being available on a free transfer he is an attractive option for Pearson.

Burnley have also been credited with an interest in Ebanks-Blake with Clarets chief Sean Dyche keen to bring in some cover for Danny Ings and Sam Vokes.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1867 på: Desember 10, 2013, 21:19:23 »
Ebanks-Blake?

Sitat
Leicester City are weighing up a move for former Wolves striker Sylvan Ebanks-Blake, Sky Sports understands.

Ebanks-Blake is a free agent after leaving Wolves following the expiration of his contract at Molineux.

The 27-year-old has been training at Wolves as part of his rehabilitation from a broken leg, which he sustained last April and he is now back to full fitness.

A number of clubs have been linked with Ebanks-Blake and now Leicester are considering a move for 27-year-old to bolster their attacking options.

Foxes boss Nigel Pearson is keen to add to his squad in January as he looks to maintain their push for promotion and with Ebanks-Blake being available on a free transfer he is an attractive option for Pearson.

Burnley have also been credited with an interest in Ebanks-Blake with Clarets chief Sean Dyche keen to bring in some cover for Danny Ings and Sam Vokes.

Kan han kjøpes på eBay?  ::)
Super Leeds since 1968

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1868 på: Desember 10, 2013, 21:21:40 »
Ebanks-Blake?

Sitat
Leicester City are weighing up a move for former Wolves striker Sylvan Ebanks-Blake, Sky Sports understands.

Ebanks-Blake is a free agent after leaving Wolves following the expiration of his contract at Molineux.

The 27-year-old has been training at Wolves as part of his rehabilitation from a broken leg, which he sustained last April and he is now back to full fitness.

A number of clubs have been linked with Ebanks-Blake and now Leicester are considering a move for 27-year-old to bolster their attacking options.

Foxes boss Nigel Pearson is keen to add to his squad in January as he looks to maintain their push for promotion and with Ebanks-Blake being available on a free transfer he is an attractive option for Pearson.

Burnley have also been credited with an interest in Ebanks-Blake with Clarets chief Sean Dyche keen to bring in some cover for Danny Ings and Sam Vokes.

Kan han kjøpes på eBay?  ::)

Eller kanskje på Ebank.(forferderlig dårlig vits sorry ;D ;D)

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1869 på: Desember 12, 2013, 13:27:18 »
Fra Rumours i går & i dag:

11 Dec 2013 17:29:04
Alex smitties signing jan along with rowe wells an calum wilson an the rest of the transfer window bri mc is using it to get rid of the unwanted players

12 Dec :
Gboly Ariyibi  signed on 6 months contract - former Saints starlet.. just 18 years old
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1870 på: Desember 16, 2013, 09:17:14 »
Slike spillere ønsker jeg til klubben hvis man skal se på det menneskelige


ibster

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1871 på: Desember 16, 2013, 09:47:05 »
Slike spillere ønsker jeg til klubben hvis man skal se på det menneskelige



ings står på brevet mitt med adressat j. nissen. 6 uker med up's and downs i vente nå før januarvinduet stenger. dare to dream?

stigahauge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1872 på: Desember 16, 2013, 16:53:10 »
Kunne vært interessant å hente inn Piotr Leciejewski forran neste sesong. Trur han er på utgåande kontrakt i Brann. Meiner polakken skal kunne holde PL-klasse og Kenny begynne vel å trekke på åra no ;)
 

bwirum

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1873 på: Desember 16, 2013, 17:03:48 »
Kunne vært interessant å hente inn Piotr Leciejewski forran neste sesong. Trur han er på utgåande kontrakt i Brann. Meiner polakken skal kunne holde PL-klasse og Kenny begynne vel å trekke på åra no ;)
35 år. Ingen alder for en keeper.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

Derrick

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1874 på: Desember 16, 2013, 18:41:59 »
Hvorfor ikke Jarstein? Fortsatt klubbløs så vidt jeg vet og som Ekte Viking ville det bli en fin trøst om han gikk til Leeds. Det var vemodig når han valgte å forlate Viking FK, men jeg ville ikke følt meg så skuffet dersom han gikk til det andre favorittlaget mitt! Når landslaget har vært diskutert husker jeg at jeg så en kommentar "mest evneveike keeper" men de som seriøst mener det bør få undersøkt hue så kjapt som mulig!!! Her snakker vi om en Kvalitetskeeper som har vært den beste i Tippeligaen de siste årene.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1875 på: Desember 16, 2013, 21:04:01 »
Jarstein har et ekstremt toppnivå, men han er også desverre ekstremt ustabil. Men en Jarstein på toppnivå må jo være mer enn velkommen på E.R.

Gufrias

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1876 på: Desember 16, 2013, 21:51:38 »
Hvorfor ikke Jarstein? Fortsatt klubbløs så vidt jeg vet og som Ekte Viking ville det bli en fin trøst om han gikk til Leeds. Det var vemodig når han valgte å forlate Viking FK, men jeg ville ikke følt meg så skuffet dersom han gikk til det andre favorittlaget mitt! Når landslaget har vært diskutert husker jeg at jeg så en kommentar "mest evneveike keeper" men de som seriøst mener det bør få undersøkt hue så kjapt som mulig!!! Her snakker vi om en Kvalitetskeeper som har vært den beste i Tippeligaen de siste årene.
Niks. Leciejewski har vært den beste keeperen i tippeligaen de siste årene. Og for ordens skyld: Byen er ikke Bergen, og laget er ikke Brann.
Hekta på Leeds siden 1974

bjoggis

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1877 på: Desember 17, 2013, 08:02:20 »
Helt enig i at Leciejewski har vært best i TL de siste årene. Ekstremt god.

stigahauge

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1878 på: Desember 17, 2013, 08:06:45 »
Spørsmålet er om nokon av dei er PL-klasse. Eg mienar Jarstein har for høg tabbekvote og blir framleis litt for heit mellom øra, og det kan ein ikkje bli i England. Då er gribbane over deg med ein gong. Leciejewski vikrar utrulig proffesjonell og har jo sagt at Brann ikkje er siste stopp i karrieren. Han vil til Bundesliga, men trur ikkje han hadde sag nei til tilbbud frå England heller. Det store spørsmålet er vel egentlig om han er bedre enn Kenny?
 

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1879 på: Januar 02, 2014, 11:23:53 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1880 på: Januar 10, 2014, 00:29:35 »
Liker ikke hente norskt, men Stefan Johansen hadde vært en topp signering.

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1881 på: Januar 10, 2014, 08:11:54 »
Austin holder ikke som kaptein, kun squadplayer ;)
Jeg ønsker meg en ny midtbanesjef! Som har PL nivå...tenker på noen...
Realistiske FORSLAG?????

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1882 på: Januar 10, 2014, 08:30:02 »
Austin holder ikke som kaptein, kun squadplayer ;)
Jeg ønsker meg en ny midtbanesjef! Som har PL nivå...tenker på noen...
Realistiske FORSLAG?????

Scott Parker?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1883 på: Januar 10, 2014, 08:42:09 »
Ønskeliste for januar- og sommervinduet:

Alex McCarthy (Kontrakt til juni 2015)
Liam Bridcutt (Kontrakt til juni 2014)
Danny Ings (Kontrakt til juni 2015)
Aaron Cresswell (Kontrakt til juni 2017)

Leedsfan

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1884 på: Januar 10, 2014, 08:52:15 »
Ønskeliste for januar- og sommervinduet:

Alex McCarthy (Kontrakt til juni 2015)
Liam Bridcutt (Kontrakt til juni 2014)
Danny Ings (Kontrakt til juni 2015)
Aaron Cresswell (Kontrakt til juni 2017)

De hadde passet helt perfekt! Bridecutt forsvinner vel til Sunderland innen måneden er omme..:(
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsulf

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1885 på: Januar 10, 2014, 09:05:52 »
Ønskeliste for januar- og sommervinduet:

Alex McCarthy (Kontrakt til juni 2015)
Liam Bridcutt (Kontrakt til juni 2014)
Danny Ings (Kontrakt til juni 2015)
Aaron Cresswell (Kontrakt til juni 2017)

De hadde passet helt perfekt! Bridecutt forsvinner vel til Sunderland innen måneden er omme..:(

Godt mulig. Linken til Poyet gjør jo at han ryktes dit med jevne mellomrom. Men dersom det er PL-spill han trakter mest etter, er kanskje ikke Sunderland det sikreste valget.
Da er det bedre med Leeds som tar "en Reading" siste halvdel av sesongen :)

DenHviteYeboah

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1886 på: Januar 10, 2014, 10:48:23 »
Austin holder ikke som kaptein, kun squadplayer ;)
Jeg ønsker meg en ny midtbanesjef! Som har PL nivå...tenker på noen...
Realistiske FORSLAG?????

Scott Parker?
Og ellers?
virker pillene...?

Cherry

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1887 på: Januar 10, 2014, 13:35:26 »
...Stewart/ving - ok.  Kebe /ving- ok.  Begge på lån, men kontrakter i bakhånd klar for Stewart - for Kebe KUN hvis vi rykker opp....kanskje greit, for da har han vel levert.

Er ikke konfekt dette her!!  Vi må da få tak i noe med mer punch for de 4 mill£ som er uttalt
transfer- kitty??  Håper virkelig på noen som også vi fansen kan trykke til oss gitt!

Tenke seg til ett overraskende bud til Bolton på Beckford.....DET hadde falt i god jord for de fleste!

Håper virkelig på noe bedre, enn hittil innen mnd.
 

sportcarl1

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1888 på: Januar 10, 2014, 13:41:40 »
Transferkitty på 4 milj pund, tillåt mig tvivla, kommer vi upp i 1 milj pund skall vi vara nöjda, spelare som vi tagit in sista åren är spelare som i grunden är för dåliga för PL
 

kendo

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #1889 på: Januar 10, 2014, 14:56:38 »
Ønsker 2 x Adam ( Le Fondre og Federici)