Skrevet av Emne: Ønskeliste: Nye spelarar  (Lest 637810 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Killa

Sv: Ønskeliste: Nye spelarar
« Svar #2730 på: August 24, 2022, 12:37:54 »
Slenger meg gjerne på og tar i mot Alex med åpne armer - loan-to-buy deal hadde vært helt innafor tenker jeg!

Senior Sørloth er vel også uttalt Leeds-fan - så regner med det blir jubel i familien om dette ønske fra en del av oss her skulle bli virkelighet....

Asbjørn

• Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • Total likes: 1710
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
« Svar #2731 på: August 28, 2022, 12:10:56 »
Odin Thiago Holm.

Neida, jeg er ikke veldig oppdatert på ham/har knapt sett ham spille.
'Men har oppfattet at mange ser på ham som Eliteseriens beste spiller for tiden.

Det er da jeg merker meg: :)
Kompisen Leo Hjelde, som nå spiller i Leeds, hjalp med å få fart på trampolinen. Holm hoppet opp og tok en trippel frontflip.

(...kommer tilbudet fra Leeds er han vel ikke sååå vanskelig å be :D  )

– Hva er prislappen på ham?
– Odin sa 50 millioner. Fagermo sa 70 millioner. Det må være et minimum. Han er Eliteseriens beste spiller.

Dette er hentet fra en pluss-sak, sikkert Aftenposten...

https://www.smp.no/sport/i/Po6qWR/vaalerengas-supertalent-vil-ikke-droppe-de-dristige-interessene
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

« Svar #2732 på: August 28, 2022, 13:34:05 »
Odin Thiago Holm.

Neida, jeg er ikke veldig oppdatert på ham/har knapt sett ham spille.
'Men har oppfattet at mange ser på ham som Eliteseriens beste spiller for tiden.

Det er da jeg merker meg: :)
Kompisen Leo Hjelde, som nå spiller i Leeds, hjalp med å få fart på trampolinen. Holm hoppet opp og tok en trippel frontflip.

(...kommer tilbudet fra Leeds er han vel ikke sååå vanskelig å be :D  )

– Hva er prislappen på ham?
– Odin sa 50 millioner. Fagermo sa 70 millioner. Det må være et minimum. Han er Eliteseriens beste spiller.

Dette er hentet fra en pluss-sak, sikkert Aftenposten...

https://www.smp.no/sport/i/Po6qWR/vaalerengas-supertalent-vil-ikke-droppe-de-dristige-interessene
Utvilsomt et talent, men ser ikke at han kan sette preg på PL på noen år. Som type er han ikke ulik Lewis Bate. Akkurat nå er det vel ikke på den plassen vi mangler kandidater: Gyabi(eller hvordan det nå skrives), Archie, Greenwood, Bate, Forshaw i tillegg til starterne Roca og Adams.

Reaney

« Svar #2733 på: September 22, 2022, 23:38:06 »
Gakpo med mål for Nederland i kveld. Og han er liksom Leeds spiller i januar? Dream on.

HåvardK

« Svar #2734 på: September 23, 2022, 09:24:21 »
Gakpo med mål for Nederland i kveld. Og han er liksom Leeds spiller i januar? Dream on.
Riktig god helg til deg også!

Dylan

« Svar #2735 på: Oktober 06, 2022, 20:16:45 »
Hvor reell er linken til Gakpo? Ser han scorer jevnt og trutt.... Er det noen form for opsjon på kjøp i januar?